Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
tuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan wel ook nog gewoon meedoen?
Zoals een docent bij mij op school al eens zei, er zijn 2 beroepen waar ze veel koffie drinken. De eerste is docent en de tweede is in de ICT en kijk wat ik ben gewordenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Van mij welquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Opera FTWquote:
Preimeneerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals een docent bij mij op school al eens zei, er zijn 2 beroepen waar ze veel koffie drinken. De eerste is docent en de tweede is in de ICT en kijk wat ik ben geworden.
Soms ben ik best een beetje slimmig hoorquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms ben ik best een beetje slimmig hoor
het wordt een it feestjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Marcvenlo het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Zie ondertitel.
Je bent geen pinguïnfan!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wel.quote:
Ik ben benieuwtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguïn is bijna klaar met een gameprijsvraag, eens kijken of ik die vandaag of morgenvroeg online zet
Zomaar uit jezelf joh?quote:
battlefield bad company 2quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en welke game gaat die nerd dan gamen?
Ik mocht ook gewoon meedoen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben geen nerd en drink geen koffie, maar ik ben wel pinguïnfan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben geen nerd en drink geen koffie, maar ik ben wel pinguïnfan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht ook gewoon meedoen hoor
* DaMart geeft bak terug aan MPG. Jij hebt er meer aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Mart een bak nerdy koffie.
[..]
quote:
Maaaaaaaaaaar...........
Is Mart ook een beauty?
Ook aan je gouden balpen gelikt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt me al een paar keer gemeet, dus zeg het zelf maar.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft Mart een bak nerdy koffie.
Maaaaaaaaaaar...........
Is Mart ook een beauty?
quote:
quote:
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Vulpen, pinguïn, vulpen. Maar nee, dat laat ik aan de dames over.
Maar we hebben zo veel gezien, dat die balpen erbij misschien ook wel te heftig was geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
O, ik wist dat ik iets vergat afgelopen zaterdag! Marijke en suikertaartje hebben mijn balpen niet gezien.
quote:
Door er aan te likken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.
Ha!quote:
Liebchen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij je erdoor aangesproken voelt, ja.
OMG, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.
Ik heb nu al zin in morgenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha!
Ja, het was wel leuk![]()
[..]
Liebchen!![]()
Ja stiekem wel ja
Maak jij nu een bakje nerdy koffie voor me?
![]()
Dat kan aparte effecten tot gevolg hebben jaquote:
een beetje TMIquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan aparte effecten tot gevolg hebben jaEen soort writersexplosie.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Wat, een writersblock is ernstig hoor!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha!
Ja, het was wel leuk![]()
[..]
Liebchen!![]()
Ja stiekem wel ja
Maak jij nu een bakje nerdy koffie voor me?
![]()
Oh, ik schrijf dan even onder mijn schoenzool.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als een balpen het niet meer doet, lik ik er altijd even aan
Gelukkig nog geen ervaring mee en dat wil ik ook wel houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, een writersblock is ernstig hoor!
Ohjaaa, dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik schrijf dan even onder mijn schoenzool.
Ik ook welquote:
Ja,d an krijg je zo'n inktvlek in je letterquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liefdequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG maakt een bakje nerdy koffie met liefde voor Marijke![]()
* suikertaartje rent op Marijke af en knuffelt er lustig op losquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
LiefdeJust what the docter ordered
![]()
* Marijkezwolle geniet van de knuffelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje rent op Marijke af en knuffelt er lustig op los![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk eens?
Kikkers!
[ afbeelding ]
Stiekem ik meer met kikkersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik meer met pinguins en badeendjes![]()
Neeeeeeeeeeeeeee! Ik spaar ze niet!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee! Ik spaar ze niet!
Ik hoef geen kikkers![]()
Of nou ja, die snoepjes...![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik meer met pinguins en badeendjes![]()
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG roept Marcvenlo erbij.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die heb ik ook boven staan. Dezelfde waar mijn vrouw en ik mee door Utrecht CS huppeldequote:
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebbenquote:
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Olle. het volgende:
gelukk,ig vermaken jullie je goed hier vanavond
quote:
Moet ze maar niet doen als ik er bij ben, anders neem ik em nog meequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook boven staan. Dezelfde waar mijn vrouw en ik mee door Utrecht CS huppelde
Hoe ging het met je spelletje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Olle. het volgende:
gelukk,ig vermaken jullie je goed hier vanavond
ooh jawel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leukquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
niet gedaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ging het met je spelletje?
Ik wil je anders wel helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebben
Soms ook fijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh jawel hooralleen niets gedaan stuk gelopen, soms is nadenken wel eens fijn
![]()
maar gaat prima
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Olle. het volgende:
ooh jawel hooralleen niets gedaan stuk gelopen, soms is nadenken wel eens fijn
![]()
maar gaat prima
nergens voor nodig, ik heb hem irl gezienquote:
Het is hier zeker lekker koelquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopen
en dan komt er nog bij dat jij heel sterk bentquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nergens voor nodig, ik heb hem irl gezien
O ja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebben
Hoi!quote:
nee, dat komt er niet bij, dat nam ik al mee in mijn 'ik kan hem hebben'-opmerkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
en dan komt er nog bij dat jij heel sterk bent
Tux!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?
Dat ik daar niet aan dachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat komt er niet bij, dat nam ik al mee in mijn 'ik kan hem hebben'-opmerking
wat heb je gegitaard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |