klopt dat is het jusit ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel helpen
[..]
Soms ook fijn
Fijnquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Olle. het volgende:
heuy Marijke ik zag nog een pinguing ui zoals jij hebt vanavond!
Ik ga hem wel eens na lezen en kijk wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik meedoen in dit topic aanbevelen: De kersen uit het molenraam vissen..
Dat ligt er aan waar we ons bevinden op het moment dat ik je aanval hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Marcvenlo het volgende:
Toch niet iets met een Oude Gracht he?
Welterustenquote:
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrsquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
wat heb je gegitaard?
(ik typte eerst gegitaart, hihi..)
Gelukkig ben je badmeesterquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Toch niet iets met een Oude Gracht he?
Oeh, nice!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrs
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrs
quote:
Slaap lekkerquote:
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leukquote:
quote:
Kon toch zijn dat je heel goed was, ik zou het niet weten heb het nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leuk
Ik speel op mediumquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je heel goed was, ik zou het niet weten heb het nog nooit gespeeld
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga hem wel eens na lezen en kijk wel eens
wie had er ooit gedacht dat ik in TTK zal gaan posten![]()
Tof!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leuk
[..]guitar hero 5 sinds vorige week in huis, moet ff uitgetest worden he
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
Dat is het risico van meeposten in de KSC... voor je het weet word je opgevoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk een stuk beter dan dat ik het kanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik speel op mediumdas voor mijn doen best goed maar dan haal ik echt niet alle nummers foutloos
Het lijkt er wel opquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het risico van meeposten in de KSC... voor je het weet word je opgevoed.
Ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn: Kijk eens, een kikker! werd net werkelijkheid.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenNee joh, het leven begint pas bij dertig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend hoor, schatquote:
ik jou ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag snoepiewe vinden je ook nog lief hoor
veertigquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het leven begint pas bij dertig!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*fotoboek bekijkt...
O, 4 maanden jonger dan ik ben... valt nog wel wat op te voeden dan.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend hoor, schat
Ik was het niet, ik ben net ruim een uurtje thuisquote:
Nee, ik heb geen zin in uitleggen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maar, nu ik nog zodat ik het wel snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt nietquote:
wij alle 2 nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik ben net ruim een uurtje thuis
Maar ook goedenavond
Nu ik jou snapquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin in uitleggen.
Iets met een kat en een kikker en een pagina of wat geleden in dit topic...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
Denk maar zo: Bij ouderdom wordt alles slechter behalve 1 ding en dat wordt beterhet salarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Martin. Doe nou even je inkoppertje...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
MPGenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga straks wel MPGen moet nou weer naar me klanten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tof!!! Wij hebben 2 tot en met 5 (en dat drumstel enzo er bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tof!Ik ben zelf ook dol op GH
Heb de metallica variant en een andere
Geleend van een vriendin
En medium vind ik al vet goed! Ikzelf haal alleen easy
Gelukkig maarquote:
Dat merk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ken je me nog niet goed genoeg,quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
*fotoboek bekijkt...
O, 4 maanden jonger dan ik ben... valt nog wel wat op te voeden dan.
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open isquote:
duidelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open is
Valt daar foutloos typen ook onder?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en je slaagt voor de KSC-inburgeringscursus!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt daar foutloos typen ook onder?![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt daar foutloos typen ook onder?![]()
Een bordeelquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga straks wel MPGen moet nou weer naar me klanten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wel de link in mijn sig (en dan niet die naar het venlo-topic, maar die andere) .
Jullie zitten ook lekker op een lijnquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten ook lekker op een lijn![]()
Maar is het dus een ja dan kap ik bij deze al
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie is hier nou de koffiemod? Hij of ik?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten ook lekker op een lijn![]()
Maar is het dus een ja dan kap ik bij deze al
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?
Kan je je voorbereiden op je cursusquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?
en anders help ik je er niet aan te herinnerenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Le-zen. Morgen overhoring. Mits ik eraan denk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie is hier nou de koffiemod? Hij of ik?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als TTK-mod zal ik altijd ja antwoorden als gevraagd wordt of iemand goed moet kunnen spellen. Stel je ook voor dat hij een cappuccino wil bestellen, en hij komt niet verder dan te vragen of iemand een capuchon heeft voor hem....
Ik blij dat ik het bij warme chocolademelk houquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als TTK-mod zal ik altijd ja antwoorden als gevraagd wordt of iemand goed moet kunnen spellen. Stel je ook voor dat hij een cappuccino wil bestellen, en hij komt niet verder dan te vragen of iemand een capuchon heeft voor hem....
wat is er mis met foud typen ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je KSC al niet eens foutloos kan typen, gaat het dus zeker al mis he.
Ik ben gewoon een held in het maken van spelfoutenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je KSC al niet eens foutloos kan typen, gaat het dus zeker al mis he.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit hij iig nog droog. En krijg ik zijn koffie.
dit was een echte fout!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit jij nou expres typfouten te maken?
hmm ik twijfel...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou MPG het echt zo koud hebben dat hij in zijn trui gaat slapen?
Heeft hij iets nodig om hem 's nachts warm te houden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG het echt zo koud hebben dat hij in zijn trui gaat slapen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft hij iets nodig om hem 's nachts warm te houden?
Ik heb nog wel een trui met cappuccinoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Misschien wil hij zelfs wel een muts op zijn hoofd hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2010 00:05:43 ]
Oke, dat komt heel fout op mij overquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wil hij zelfs wel een muts op zijn hoofd hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een slaapmuts gehoord?
[ afbeelding ]
Meteen weer rare dingen denken als ik iets heel normaals zeg.
Iets met een drity mindquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een slaapmuts gehoord?
[ afbeelding ]
Meteen weer rare dingen denken als ik iets heel normaals zeg.
Slaap lekker STquote:
trustuh LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Gezien het feit dat er niet om mijn grapje gelachen kan worden![]()
![]()
![]()
Ga ik ook maar even mijn bedje op zoeken![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een trui met cappuccinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik in de was stoppen dan.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Gezien het feit dat er niet om mijn grapje gelachen kan worden![]()
![]()
![]()
Ga ik ook maar even mijn bedje op zoeken![]()
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Olle. het volgende:
mensen ik moet ook slapenmorgen weer werk!
quote:
Cool!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!!! Wij hebben 2 tot en met 5 (en dat drumstel enzo er bij)
Slaap lekker Marijkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Cool!
Ik ga nu ook slapen, welterusten allemaal
jij ook truste marijke!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Cool!
Ik ga nu ook slapen, welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |