Is hier een patroon van te vinden? Op Raverly bijv.? Vind dit echt heel mooi!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:09 schreef mijsje het volgende:
ik ga volgende week trouwens ook bij de zeeman of wibra garen meenemen, ik wil zo'n visjes deken zoals Inu had gemaakt ook gaan maken, en dan een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
ik vraag me alleen nog af hoeveel draad ik nodig heb voor een bed van 1,80 X 2,00...lastig inschatten zo, maar ik wil niet tekort komen...
Ik heb een mix gebruikt en dat ging eigenlijk wel goed. Ik heb dubbele draad en dan naald 10quote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef mijsje het volgende:
Royal is inderdaad een heel stuk dikker
ik zit ook aan Royal of aan Saskia van de Wibra te denken voor m'n visjesdeken...
even kijken welke mooiere kleuren heeft. (meestal bij ons dan die van de Wibra. die is veel sprekender qua kleuren dan de zeeman in de stad...)
ja hoor, kijk hier maar: -klik-quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Is hier een patroon van te vinden? Op Raverly bijv.? Vind dit echt heel mooi!
vandaar dat je vissen zo gigantisch groot zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een mix gebruikt en dat ging eigenlijk wel goed. Ik heb dubbele draad en dan naald 10Het grijs wijkt wel wat af, maar die kon ik niet meer vinden van de Zeeman...
Ja ik had de kast al! Expedit, ook van IKEAquote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja hoor, kijk hier maar: -klik-
om de deken te maken gewoon heel veel visjes maken en aan elkaar maken...
[..]
vandaar dat je vissen zo gigantisch groot zijnwel mooi hoor, maar ik ga voor de iets kleinere vissen
mooie opbergdozen Lyssa, had je de kast al? staat mooi zo bij elkaar!
Dan ga ik dat doen! Dankjequote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef mijsje het volgende:
daar hebben meer mensen last van in het begin hooranders probeer je het eerst met een rijtje lossen van 4 of 6 lossen en dan de laatste aan de eerste met een halve vaste en dan in de ring vasten maken... dan heb je hetzelfde idee maar dan een beetje losser dan de magic ring...
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja ik had de kast al! Expedit, ook van IKEA![]()
Hoort dus wel bij elkaar, zijn speciale dozen voor in die kast-variant
quote:
Dit is een grote deken dus..quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef mijsje het volgende:
SP, ik kom niet goed op de pagina... hij laadt niet goed... jammer, ik was wel nieuwsgierig... kun je niet een plaatje laten zien ipv linkje?
Dank!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja hoor, kijk hier maar: -klik-
om de deken te maken gewoon heel veel visjes maken en aan elkaar maken...
gelukkig ben ik niet de enige die het ff niet meer weetquote:Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef StefanieV het volgende:
Mooi Hoothoot!!
Ik was begonnen voor de swap maar net weer uitgehaald, het lijkt op niets. Ik weet echt niet wat ik moet gaan maken, ik zal het toch moeten gaan weten
Nou.. misschien doe ik ook wel iets verkeerd dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef YPPY het volgende:
Gebruik vaak catania, maar de enige knopen die ik heb gehad, waren te wijten aan mijn eigen lompheid.
Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef Yachiru het volgende:
Mooie boodschappentas Hoothoot! Is dat koboltblauw van Drops Paris?
...
Alleen zat er net ineens een knoop in m'n garenDat heb ik vrij vaak met Catania, hebben jullie daar ook last van? Ik had toen meteen geen zin meer om verder te gaan, omdat een nieuwe draad inzetten niet mijn favo klusje is..
Mooie kleur, heb 'em in bestellingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.
Ik heb dat met Catania ook regelmatig, En met de acryl van de Wibra ook trouwens.
YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef mijsje het volgende:
Slim Yppy, hoef je alleen die tas erin te naaien(alleen wel de tas binnenstebuiten erin hangen, dan heb je geen naden in je tas... (ik vertel vast niks nieuws...)
)
gelukkig toch iemand kunnen helpenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef caroline88 het volgende:
[..]
YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.
Bergt dit op in de grijze celletjes in goede hoop dat het er op het juiste moment ook weer een keertje uitkomt
theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:14 schreef mijsje het volgende:
ik heb dat met de meeste wol en acryl en katoen waar ik ooit mee gewerkt heb... mijn theorie is dat ze in de fabriek de draad aan elkaar knopen als ze te kort komen voor het aantal meters, zodat ze toch bollen van genoeg meters kunnen leveren en niet met halve draden blijven zitten of teveel weg moeten gooien... maar dat is mijn idee alleen maar...
vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierigquote:
Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Ilske het volgende:
[..]
vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierig)
[kleutermodus aan]quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef trui het volgende:
[..]
theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.
quote:
Mijsjequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
mijn swapprojectje staat al met een foto op m'n ravelry...ik kon het niet laten...
[..]
![]()
[..]
Och Ilske, wat lief, schattige kleurtjes zo samen en heel netjes afgewerkt!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:59 schreef Ilske het volgende:
[..]
Mijsje![]()
![]()
*direct Ravelry checken gaat* -> wow, wat maak je er veel werk van Mijsje, ik hoop dat jij mijn lootje hebt!![]()
Oh wauw, zo'n kom is mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef trui het volgende:
ik heb mijn swap deel 2 ook al uitgehaald want 't was te scheef geworden.
zulke kluwens garen heb ik gelukkig nog niet meegemaakt yachiru. maar dat van binnenuit pakken lijkt me ook iets knoopgevoeliger op de een of andere manier? het niet wegrollen lijkt me wel een handige bijkomstigheid. daar zijn evt ook van die mooie kommen voor. of gewoon een plastic bakje of zak.
Ik hik tegen hetzelfde aan. Ik heb gelukkig al wel voor elkaar gekregen om de draad door te voeren. Vraag niet hoe, maar het is gelukt. Nu nog een patroon overtekenen en dan kan ik echt beginnen. Maar ik pak toch liever nog even een haakwerkje, daarvan weet ik zeker dat het lukt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:31 schreef Ilske het volgende:
[..]
[kleutermodus aan]
Nouhouhou, niet leuk! *stampvoet*
[einde kleutermodus]
Ow ennu, ik wil mogelijk iets doen met een start van foundation single crochets, de tutorial van futuregirl (vooral het filmpje) is super duidelijk, ik vroeg me alleen af hoe strak of los je ze moet haken, en wat de bovenkant wordt?
En nu nog moed verzamelen te gaan experimenteren met mn naaimachine (nog even iets teveel klosje/doorhaalnaald/hevel/voet/stekenkiezer-terminologie), misschien als ik vakantie heb?
Schattig! en lief met dat gezichtjequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:33 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dat van binnenuit de draad halen is geloof ik nog niet helemaal aan mij besteedt... ik krijg dat niet te pakken en als ik hem dan heb is het een grote kluwe draad zonder begin of einde![]()
Maar... weer wat gehaakt:
[ afbeelding ]
Lekker blij
Mooie cactus weer... lijkt wel of ie uit een goochelhoedje komt!
die in je fravorieten mag je al niet meer maken hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef Ilske het volgende:
en ik heb leuke plaatjes van mijn 1e swap-projectje, iemand al nieuwsgierig???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |