abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84245278
Mooie voorraad Lyssa, en leuk kastje ook!

Ik heb weer een boodschappentas af, deze keer wat groter (Drops Paris, naald 5). Hij is vanmiddag gelijk ingewijd bij de Appie

pi_84245443
Mooi Hoothoot!!

Ik was begonnen voor de swap maar net weer uitgehaald, het lijkt op niets. Ik weet echt niet wat ik moet gaan maken, ik zal het toch moeten gaan weten
pi_84248119
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef mijsje het volgende:

[..]

ja hoor, kijk hier maar: -klik-
om de deken te maken gewoon heel veel visjes maken en aan elkaar maken...
Dank!
  FOK!fotograaf maandag 19 juli 2010 @ 22:27:58 #229
287763 SP22
pi_84253545
Ehm Trui... volgens mij gaat er iets mis met round 2 (geel)

Owja... ik heb maar 3 stokjes per bobblestitch gebruikt, anders paste het niet
pi_84256169
ik ben dan wel niet Trui, maar ik denk iets te zien wat het zou kunnen zijn...
je hebt bij de gele ronde in het midden van de rechte stukjes steeds een stokje zo te zien, maar daar moest je een vaste en in het V-tje bovenop die vaste moesten dan die 5 stokjes van de ronde erboven... snap je me?
  maandag 19 juli 2010 @ 23:20:20 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84256237
wat voor garen is dat??

mijsje, ik weet niet of ze daar een stokje heeft gedaan ipv een vaste. die vaste 'lubbert' ook behoorlijk uit als je er 5 stokjes in maakt is mijn ervaring, of misschien is ie wat los gehaakt? en die twee kettingkjes van 3 lossen aan de zijkant moeten daar toch wel gemaakt worden. ik zie 't niet zo gauw, wat er mis gaat. behalve dat je misschien een wat te grof garen gebruikt, in combinatie met die mindering in de dikte van de 'bubbles'?

[ Bericht 47% gewijzigd door trui op 20-07-2010 00:02:26 ]
in de haak.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 juli 2010 @ 00:59:10 #232
287763 SP22
pi_84259584
ik zal morgen er toch eens 4 in de 1e ring proberen te proppen.. Misschien ook ff kleinere naald proberen.

En het is idd zo dat de vaste uitlubbert door al die stokjes..
pi_84264549
ah, dan zag ik het verkeerd... sorry
pi_84265409
Beste Haaksters, na het zien van al jullie mooie creaties heb ik een vraag voor jullie. Is er iemand die dolfijnen kan haken? Zo ja, dan ben ik zeer geïnteresseerd Bvd!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:58:03 #235
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84265560
Ben net begonnen met zpagetti, heb nu veel rugpijn. Je moet zoveel kracht zetten zeg!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:13:55 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84266022
miss_dolphin als ik een patroon kan vinden is dat geen probleem.
in de haak.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:14:19 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84266044
appelfan, erg he! ik vond 't ook echt veel krachtinspanning kosten.
in de haak.
pi_84267980
Mijn laatste project;

Was de bedoeling dat het een vierkant van 35x35 werd om een kussen van te maken.. Maar inmiddels is hij 42 cm breed.. En de hoogte moet ik nog bepalen.. (Ben nog niet klaar)..
Eindresultaat als kussen zal ik ook wel posten

Vestje 1 is al als kraamkado gegeven.. Nu nog vestje twee.. Nu kwam de eerste ontvanger met het idee om labeltjes te kopen en erin te maken.. Zodat duidelijk is dat ik het heb gemaakt.. Ook voor later..
Dus bij deze:

Nog even uitvinden hoe ze het mooist erin gezet kunnen worden.. Maar dat komt wel goed
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:39:20 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84269787
leuk rimke!!! allebei, en ook het labeltjes-idee!!
in de haak.
pi_84270038
Tof hoor Rimke! dat vestje is mooi uitgekomen zo. Dat label is inderdaad ook handig en leuk, soort watermerk voor je gemaakte dingen. Is die van dat goedgemerkt? Slilm!

Ik ga vanavond echt weer aan de slag met haken. Heb een paar leuke patroontjes gevonden die ik maar es ga uitproberen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:59:05 #241
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84270610
Superleuk dat vestje.

Ik ben sinds gisteren bij m'n ouders en blijf hier nog een poosje. Dus een zooi garen meegenomen voor het dekentje waar ik mee bezig ben. Kan ik hier lekker buiten in de tuin haken.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84274406
dit zijn de twee dolfijnpopjes die gratis zijn qua patroon op ravelry:

wow rimketje, dat is een leuk idee! mooie label trouwens en een heel lief vestje waar dat label inzit...
en je kussenhoes, misschien kun je nog even doorgaan en er een babydekentje van maken is mooi!
  FOK!fotograaf dinsdag 20 juli 2010 @ 15:08:00 #243
287763 SP22
pi_84275746
Poging 2 (poging 1 is de linker).. Met dunner garen, kleinere naald en 4 stokjes per bobble.. En toch nog een beetje hetzelfde probleem naar mijn idee..

pi_84281769
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef StefanieV het volgende:
Mooi Hoothoot!!

Ik was begonnen voor de swap maar net weer uitgehaald, het lijkt op niets. Ik weet echt niet wat ik moet gaan maken, ik zal het toch moeten gaan weten
gelukkig ben ik niet de enige die het ff niet meer weet

De draad die ik besteld had was zoek geraakt, heeft ze nieuwe opgestuurd, maar heb ik maar 2 bollen van de 20 gekregen. En daar zitten dus ook de kleuren bij die voor mijn swap was
pi_84284640
maar 2 van de 20 gekregen? waardeloos zeg! Heb je alweer contact gehad met de verzendster?

hmmm SP, hoewel ik de kleuren leuker vind, is het inderdaad niet heel anders dan bij de eerste... ik snap het niet waarom het er weer zo uitziet... het kan op zich wel prima als je niet precies dat originele blok voor ogen houdt...

ik ben maar even aan het borduren geslagen... m'n draad die ik nog had van Wibra (ik vond nog een bol grijs) heb ik opgemaakt met vissen... nu dus niks te haken meer te doen...
naja, kan ik verder met de leesplank, die moet toch ook een keertje af...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:21:47 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84290981
Die tas is toch wel erg leuk en stevig zo.

Dat vestje, prachtig Rimke!

Eindelijk kan ik weer iets in wording showen, tussen het swapproject door. Een deeltje is bijna af het andere is bij poging 2 ook misgegaan.

Poging 2 tot tas:

Het gaat zo een heel eind omhoog, als voering heb ik een linnen tas van h&m, daar past hij als het goed is omheen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84295206
Slim Yppy, hoef je alleen die tas erin te naaien (alleen wel de tas binnenstebuiten erin hangen, dan heb je geen naden in je tas... (ik vertel vast niks nieuws...) )
pi_84295772
@ Mijsje, bedankt voor het zoeken en posten van de plaatjes van de dolfijnen. Ik ben er alleen niet helemaal kapot van als ik eerlijk ben. Wellicht dat een ander kleurtje zou helpen....

@ trui, ik heb je een pm gestuurd
pi_84296678
ik ook niet erg hoor, dus voel je niet vervelend...
pi_84297495
Mooie boodschappentas Hoothoot! Is dat koboltblauw van Drops Paris?
En dat vestje van Rimke Met labeltje, erg leuk!
Vervelend dat het nu weer niet goed is gegaan met je bestelling AnitraX! Hoop dat het goedkomt!

Ik ben langzaamaan weer een beetje gaan haken. Mijn oma vierde gister haar verjaardag.
Ik heb een mini-bloemetje voor haar gehaakt. Begon een beetje laat dus een groot iets kon niet meer
Ik wilde het patroontje linken, maar Ravelry doet niet wat ik wil..
Het is iig een patroon van Ana Paula Rimoli: 'Tiny Ami Plants'; echt heel erg schattig en ook snel klaar!
Helaas was de batterij van m'n camera leeg (en de tweede batterij zoek), dus ik heb geen foto kunnen maken.

Ben net begonnen met een Fish Tawashi uit het Japanse boek Amigurumi Sweets. Die schema's zijn niet zo lastig als ik dacht
Alleen zat er net ineens een knoop in m'n garen Dat heb ik vrij vaak met Catania, hebben jullie daar ook last van? Ik had toen meteen geen zin meer om verder te gaan, omdat een nieuwe draad inzetten niet mijn favo klusje is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')