Is hier een patroon van te vinden? Op Raverly bijv.? Vind dit echt heel mooi!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:09 schreef mijsje het volgende:
ik ga volgende week trouwens ook bij de zeeman of wibra garen meenemen, ik wil zo'n visjes deken zoals Inu had gemaakt ook gaan maken, en dan een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
ik vraag me alleen nog af hoeveel draad ik nodig heb voor een bed van 1,80 X 2,00...lastig inschatten zo, maar ik wil niet tekort komen...
Ik heb een mix gebruikt en dat ging eigenlijk wel goed. Ik heb dubbele draad en dan naald 10quote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef mijsje het volgende:
Royal is inderdaad een heel stuk dikker
ik zit ook aan Royal of aan Saskia van de Wibra te denken voor m'n visjesdeken...
even kijken welke mooiere kleuren heeft. (meestal bij ons dan die van de Wibra. die is veel sprekender qua kleuren dan de zeeman in de stad...)
ja hoor, kijk hier maar: -klik-quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Is hier een patroon van te vinden? Op Raverly bijv.? Vind dit echt heel mooi!
vandaar dat je vissen zo gigantisch groot zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een mix gebruikt en dat ging eigenlijk wel goed. Ik heb dubbele draad en dan naald 10Het grijs wijkt wel wat af, maar die kon ik niet meer vinden van de Zeeman...
Ja ik had de kast al! Expedit, ook van IKEAquote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja hoor, kijk hier maar: -klik-
om de deken te maken gewoon heel veel visjes maken en aan elkaar maken...
[..]
vandaar dat je vissen zo gigantisch groot zijnwel mooi hoor, maar ik ga voor de iets kleinere vissen
mooie opbergdozen Lyssa, had je de kast al? staat mooi zo bij elkaar!
Dan ga ik dat doen! Dankjequote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef mijsje het volgende:
daar hebben meer mensen last van in het begin hooranders probeer je het eerst met een rijtje lossen van 4 of 6 lossen en dan de laatste aan de eerste met een halve vaste en dan in de ring vasten maken... dan heb je hetzelfde idee maar dan een beetje losser dan de magic ring...
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja ik had de kast al! Expedit, ook van IKEA![]()
Hoort dus wel bij elkaar, zijn speciale dozen voor in die kast-variant
quote:
Dit is een grote deken dus..quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef mijsje het volgende:
SP, ik kom niet goed op de pagina... hij laadt niet goed... jammer, ik was wel nieuwsgierig... kun je niet een plaatje laten zien ipv linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |