abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:38:28 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84297746
Gebruik vaak catania, maar de enige knopen die ik heb gehad, waren te wijten aan mijn eigen lompheid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84298345
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef YPPY het volgende:
Gebruik vaak catania, maar de enige knopen die ik heb gehad, waren te wijten aan mijn eigen lompheid.
Nou.. misschien doe ik ook wel iets verkeerd dan?
Ik gebruik (meestal) de draad van binnenin, maar ik trek het er niet abnormaal hard uit ofzo.
En soms komt er ineens een knoop uit zetten, die ik er met een beetje prutsen vaak wel uit krijg, maar soms moet ik de draad afknippen..
pi_84299375
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef Yachiru het volgende:
Mooie boodschappentas Hoothoot! Is dat koboltblauw van Drops Paris?

...

Alleen zat er net ineens een knoop in m'n garen Dat heb ik vrij vaak met Catania, hebben jullie daar ook last van? Ik had toen meteen geen zin meer om verder te gaan, omdat een nieuwe draad inzetten niet mijn favo klusje is..
Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.

Ik heb dat met Catania ook regelmatig, En met de acryl van de Wibra ook trouwens.
pi_84301855
ik heb dat met de meeste wol en acryl en katoen waar ik ooit mee gewerkt heb... mijn theorie is dat ze in de fabriek de draad aan elkaar knopen als ze te kort komen voor het aantal meters, zodat ze toch bollen van genoeg meters kunnen leveren en niet met halve draden blijven zitten of teveel weg moeten gooien... maar dat is mijn idee alleen maar...
  woensdag 21 juli 2010 @ 06:53:06 #255
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84302473
Jullie bedoelen van die knoopjes om twee stukken aan elkaar te zetten? Dat heb ik wel soms. Ik dacht dat het ging om 'knopen-van-heel-veel-chaotisch-draad-door-elkaar'. Ik begin wel met de draad vanaf de buitenkant.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84304896
Ik heb heel af en toe knoopjes in mijn catania... maar ik pak de draad ook van buitenaf... wist niet eens dat je dat ook van binnenuit kon doen? Scheelt me denk ik wel een hoop gedoe, vanavond maar es checken.

Ik heb gisteren ook weer lekker wat lopen haken, maar geen foto's gemaakt, dus helaas Vanavond ook maar weer even lekker aan de slag, effe mijn hobby's een beetje gaan afwisselen!
pi_84305849
Mijn swap projectje is gisteren met me meegeweest naar mn werkafspraak in Londen Vond het alleen niet netjes genoeg om weg te geven, dus moet nog ff een stukje opnieuw
pi_84306137
Ja, ik bedoelde inderdaad knoopjes van chaotisch veel draad door elkaar Aan elkaar geknoopte draadjes kom ik bij Catania eigenlijk niet tegen. Ik pakte eerst ook van buitenaf, m'n moeder zei toen dat het beter van binnenuit kan, dan rolt 'ie niet zo weg
pi_84306336
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.

Ik heb dat met Catania ook regelmatig, En met de acryl van de Wibra ook trouwens.
Mooie kleur, heb 'em in bestelling
Leuk om 'em zo verwerkt te zien!
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:59:13 #260
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84306680
ik heb mijn swap deel 2 ook al uitgehaald want 't was te scheef geworden.

zulke kluwens garen heb ik gelukkig nog niet meegemaakt yachiru. maar dat van binnenuit pakken lijkt me ook iets knoopgevoeliger op de een of andere manier? het niet wegrollen lijkt me wel een handige bijkomstigheid. daar zijn evt ook van die mooie kommen voor. of gewoon een plastic bakje of zak.
in de haak.
pi_84307091
Trui, die kom is wel helemaal geweldig, erg nostalgisch... maar inderdaad, een plastic zakje werkt net zo makkelijk en is een stuk goedkoper...
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:31:36 #262
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84307883
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef mijsje het volgende:
Slim Yppy, hoef je alleen die tas erin te naaien (alleen wel de tas binnenstebuiten erin hangen, dan heb je geen naden in je tas... (ik vertel vast niks nieuws...) )
YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.
Bergt dit op in de grijze celletjes in goede hoop dat het er op het juiste moment ook weer een keertje uitkomt
pi_84308618
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef caroline88 het volgende:

[..]

YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.
Bergt dit op in de grijze celletjes in goede hoop dat het er op het juiste moment ook weer een keertje uitkomt
gelukkig toch iemand kunnen helpen
pi_84311188
Ff tussendoor, de lang verwachte wol is binnen! Zelfs 1 bol extra! Super service van countrycrafts!
Maak vanavond foto van alle bollen stylecraft en rico creative coton.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:04:43 #265
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84311423
Ik kan de draad binnenin de bol nu niet vinden bij scheepjeswol roma iemand tips?

Vandaag heb ik drie bollen scheepjeswol roma gekocht lichtroze, wit en beige.
Dacht dat het katoen was, staat er op de verpakking 100% acryl

edit; hoothoot heb je een patroon van die boodschappentas?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:04:46 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84311424
hehe da's fijn anitra! viel häkelspass damit!! (vind ik zo'n lekker woord om te gebruiken )
in de haak.
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:23:22 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84314825
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 03:14 schreef mijsje het volgende:
ik heb dat met de meeste wol en acryl en katoen waar ik ooit mee gewerkt heb... mijn theorie is dat ze in de fabriek de draad aan elkaar knopen als ze te kort komen voor het aantal meters, zodat ze toch bollen van genoeg meters kunnen leveren en niet met halve draden blijven zitten of teveel weg moeten gooien... maar dat is mijn idee alleen maar...
theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.
in de haak.
pi_84318432
was al even af, maar nu avec une picture:

en ik heb leuke plaatjes van mijn 1e swap-projectje, iemand al nieuwsgierig???
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:14:52 #269
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84318986
ooh die is mooi geworden zeg ilske! wat netjes! (die van mij was daarbij vergeleken echt heel kneuzig. )

en nieuwsgierig? helemaaaaal niet!
in de haak.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:18:32 #270
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84319134
Ik heb eindelijk swapspiratie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84319313
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef m@x het volgende:
vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierig )

Trui: thanks, maar vanuit de juiste hoek fotograferen helpt ook, aangezien de naadjes niet zo heel mooi zijn
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:27:43 #272
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84319457
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Ilske het volgende:

[..]

vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierig )
Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84319600
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:27 schreef m@x het volgende:

[..]

Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappen
[kleutermodus aan]

Nouhouhou, niet leuk! *stampvoet*

[einde kleutermodus]

Ow ennu, ik wil mogelijk iets doen met een start van foundation single crochets, de tutorial van futuregirl (vooral het filmpje) is super duidelijk, ik vroeg me alleen af hoe strak of los je ze moet haken, en wat de bovenkant wordt?

En nu nog moed verzamelen te gaan experimenteren met mn naaimachine (nog even iets teveel klosje/doorhaalnaald/hevel/voet/stekenkiezer-terminologie), misschien als ik vakantie heb?
pi_84319758
mijn swapprojectje staat al met een foto op m'n ravelry... ik kon het niet laten...
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef trui het volgende:

[..]

theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef m@x het volgende:

Och Ilske, wat lief, schattige kleurtjes zo samen en heel netjes afgewerkt!
pi_84322648
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
mijn swapprojectje staat al met een foto op m'n ravelry... ik kon het niet laten...
[..]

[..]

Och Ilske, wat lief, schattige kleurtjes zo samen en heel netjes afgewerkt!
Mijsje

*direct Ravelry checken gaat* -> wow, wat maak je er veel werk van Mijsje, ik hoop dat jij mijn lootje hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')