Nou.. misschien doe ik ook wel iets verkeerd dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef YPPY het volgende:
Gebruik vaak catania, maar de enige knopen die ik heb gehad, waren te wijten aan mijn eigen lompheid.
Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef Yachiru het volgende:
Mooie boodschappentas Hoothoot! Is dat koboltblauw van Drops Paris?
...
Alleen zat er net ineens een knoop in m'n garenDat heb ik vrij vaak met Catania, hebben jullie daar ook last van? Ik had toen meteen geen zin meer om verder te gaan, omdat een nieuwe draad inzetten niet mijn favo klusje is..
Mooie kleur, heb 'em in bestellingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Kobaltblauw inderdaad, nummer 09.
Ik heb dat met Catania ook regelmatig, En met de acryl van de Wibra ook trouwens.
YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef mijsje het volgende:
Slim Yppy, hoef je alleen die tas erin te naaien(alleen wel de tas binnenstebuiten erin hangen, dan heb je geen naden in je tas... (ik vertel vast niks nieuws...)
)
gelukkig toch iemand kunnen helpenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef caroline88 het volgende:
[..]
YPPY misschien niet, maar mij wel. Wat een briljant idee. Voor iemand die geen ervaring met tassen voeren heeft... en trouwens ook een goed idee om een tas te recyclen die niet mooi is maar nog wel stevig.
Bergt dit op in de grijze celletjes in goede hoop dat het er op het juiste moment ook weer een keertje uitkomt
theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:14 schreef mijsje het volgende:
ik heb dat met de meeste wol en acryl en katoen waar ik ooit mee gewerkt heb... mijn theorie is dat ze in de fabriek de draad aan elkaar knopen als ze te kort komen voor het aantal meters, zodat ze toch bollen van genoeg meters kunnen leveren en niet met halve draden blijven zitten of teveel weg moeten gooien... maar dat is mijn idee alleen maar...
vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierigquote:
Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Ilske het volgende:
[..]
vertelvertel??? (ik ben noooooooooooit nieuwsgierig)
[kleutermodus aan]quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Egnie, dan zou ik het misschien wel verklappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef trui het volgende:
[..]
theorie? daar lijken me weinig andere verklaringen voor mogelijk, anders.
quote:
Mijsjequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
mijn swapprojectje staat al met een foto op m'n ravelry...ik kon het niet laten...
[..]
![]()
[..]
Och Ilske, wat lief, schattige kleurtjes zo samen en heel netjes afgewerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |