quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef WeezerButler het volgende:
Op de soundtrack van Shrek 4 doet Weezer een cover. Welk nummer ?
Het zal wel een liedje van Neil Diamond zijn, gezien de opmerking van WeezerButler...quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef ranja het volgende:
Hints al gegeven: iets met diamant en niet de Beatles.
Daydream Believer van The Monkees
Hij heeft alleen I'm a believer voor hun geschreven, maar die stond ook al op de eerste soundtrack door Smashmouth. Weezer zou hem wel vast beter doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:29 schreef ranja het volgende:
Neil Diamond schreef ook (veel) voor de Monkees. En die Beatles opmerking?
Belsen +1quote:Op donderdag 15 juli 2010 03:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij heeft alleen I'm a believer voor hun geschreven, maar die stond ook al op de eerste soundtrack door Smashmouth. Weezer zou hem wel vast beter doen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Duvel Duvel heb ik onlangs hier geleerd...
Welke song van wie?quote:Her breath began to speak
As she stood right in front of me
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Crushed beneath her wave
Like a ship, I could not reach her shore
......
......
Pressed against her face
I could feel her insecurity
Her mother'd been a drunk
And her father was obscurity
But nothin' ever came
From a life that was a simple one
So pull yourself together girl
And have a little fun
Well she took me by the hand
I could see she was a fiery one
Her legs ran all the way
Up to heaven and past Avalon
Tell me somethin' girl, what it is you have in store
She said come with me now
......
......
The apple now is sweet
Oh much sweeter than it ought to be
Another little bite
I don't think there is much hope for me
The sweat beneath her brow
Travels all the way
An' headin' south
This bleedin' heart's cryin'
Cause there's no way out
......
Flogging Molly's Devil's dance floorquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Moet goed zijn...
Verder:
[..]
Welke song van wie?
Jij bent ook van alle markten thuis, he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Flogging Molly's Devil's dance floor
hehe, je had er iets eerder moeten zijnquote:
Ja. Ik heb geen leven verderquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis, he?
Freakin_ +1
quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Betere voor duivelse donderdag is er niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Mark het volgende:
Zimmers Hole
Jack Black?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Mark het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed is:
Over de film Strange Frequency 2:
Soft-spoken guitar tuner and roadie Mitch longs to be a guitar player and to have some of the perks of the obnoxious guitar idol he works for, like his pretty, neglected girlfriend. But his luck doesn't turn until he finds a curiosity at a junk shop-sheet music for what is supposedly Jimi Hendrix's last song. Although the aging beatnik who runs the shop warns him that playing the music will summon up the devil, Mitch buys it anyway. When he plays it, he suddenly finds his fortunes improving, thanks in part to the efforts of a new manager, sleek Simon Rathbone. But-surprise, surprise-it isn't all roses from here on out.
Welke zanger speelt een hoofdrol in dit verhaal?
Nee, deze meneer draait al heel wat decennia mee. En hij heeft een keurige dictiequote:
Warm, goede leeftijd en afkomst en acteerervaring, maar ik zoek een ander (3 jaar ouder).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:26 schreef schaap001 het volgende:
David Bowie?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Burnett het volgende:
Roger Daltrey
Goed gezien!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Gambolputty het volgende:
Golden earring - themade me do it?
Nou, gezien..met wat inzoomen herkende ik Barry Hay op m'n BlackBarry, en dat icm het thema van vandaag laat maar 1 optie over..quote:
Jazekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Z het volgende:
Van Halen - Running With The Devil
quote:
Opgezocht, is goed! Namens Z:quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:20 schreef Burnett het volgende:
Thirteen...
Red Devils...
....................................
Lester Butler
Klopt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Opgezocht, is goed! Namens Z:
BURNETT+1
Ik weet 't, nummer 5-hits uit 1974 zijn hier niet de specialiteit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht. Erg pittig.
Nee, je weet het, ik ben niet de man om een vervolgvraagcyclus te doorbreken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Russian Spy And I van The Hunters?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doet YouTube bij jullie ook zo raar de laatste paar dagen?
quote:
Ohja, het was een drummert inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Cozy Powell dan, maar geen idee van het nummer
..en wat was het vandaag ook alweer in Trivia?quote:
hoi..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
F5-time:
Have you ever[ afbeelding ] in the pale moonlight?
Ook hoi. Je maakt het antwoord goed genoeg af, dus je krijgt een punt en mag een nieuwe vraag verzinnenquote:
Denk ook niet dat-ie volgende week terugkomtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Grobbel het volgende:
Tja, zo gauw je de makkelijke duiveltjes eruit hebt geknepen blijven er alleen maar hele pittige opdrachten over. Iets te geforceerd thema denk ik.
Volgende week Dombo Donderdag? (opdrachten over 'idiote' liedjes en artiesten)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat-ie volgende week terugkomt
we postten het op hetzelfde moment..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook hoi. Je maakt het antwoord goed genoeg af, dus je krijgt een punt en mag een nieuwe vraag verzinnen
manono + 1
Mwah, als we het (black/death)metalgenre iets meer zouden behandelen, kunnen we nog wel een jaartje vooruit met Duivelse Donderdagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Grobbel het volgende:
Tja, zo gauw je de makkelijke duiveltjes eruit hebt geknepen blijven er alleen maar hele pittige opdrachten over. Iets te geforceerd thema denk ik.
maar with is correcter dan likequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Manono het volgende:
[..]
we postten het op hetzelfde moment..
Neee, liever niet. Tenzij ie zo makkelijk is dat-ie voor 12en geraden wordtquote:ok het moet over de duivel gaan begrijp ik?
In dat geval kan ik mooi elke donderdag vrij nemen van Trivia.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mwah, als we het (black/death)metalgenre iets meer zouden behandelen, kunnen we nog wel een jaartje vooruit met Duivelse Donderdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |