Jazekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Z het volgende:
Van Halen - Running With The Devil
quote:
Opgezocht, is goed! Namens Z:quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:20 schreef Burnett het volgende:
Thirteen...
Red Devils...
....................................
Lester Butler
Klopt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Opgezocht, is goed! Namens Z:
BURNETT+1
Ik weet 't, nummer 5-hits uit 1974 zijn hier niet de specialiteit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht. Erg pittig.
Nee, je weet het, ik ben niet de man om een vervolgvraagcyclus te doorbreken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Russian Spy And I van The Hunters?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doet YouTube bij jullie ook zo raar de laatste paar dagen?
quote:
Ohja, het was een drummert inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Cozy Powell dan, maar geen idee van het nummer
..en wat was het vandaag ook alweer in Trivia?quote:
hoi..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
F5-time:
Have you ever[ afbeelding ] in the pale moonlight?
Ook hoi. Je maakt het antwoord goed genoeg af, dus je krijgt een punt en mag een nieuwe vraag verzinnenquote:
Denk ook niet dat-ie volgende week terugkomtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Grobbel het volgende:
Tja, zo gauw je de makkelijke duiveltjes eruit hebt geknepen blijven er alleen maar hele pittige opdrachten over. Iets te geforceerd thema denk ik.
Volgende week Dombo Donderdag? (opdrachten over 'idiote' liedjes en artiesten)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat-ie volgende week terugkomt
we postten het op hetzelfde moment..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook hoi. Je maakt het antwoord goed genoeg af, dus je krijgt een punt en mag een nieuwe vraag verzinnen
manono + 1
Mwah, als we het (black/death)metalgenre iets meer zouden behandelen, kunnen we nog wel een jaartje vooruit met Duivelse Donderdagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Grobbel het volgende:
Tja, zo gauw je de makkelijke duiveltjes eruit hebt geknepen blijven er alleen maar hele pittige opdrachten over. Iets te geforceerd thema denk ik.
maar with is correcter dan likequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Manono het volgende:
[..]
we postten het op hetzelfde moment..
Neee, liever niet. Tenzij ie zo makkelijk is dat-ie voor 12en geraden wordtquote:ok het moet over de duivel gaan begrijp ik?
In dat geval kan ik mooi elke donderdag vrij nemen van Trivia.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mwah, als we het (black/death)metalgenre iets meer zouden behandelen, kunnen we nog wel een jaartje vooruit met Duivelse Donderdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |