Game on!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik zit net op wiki een overzicht te bekijken van officiële anthems en songs van het WK voetbal in de afgelopen decennia, en het valt me op hoe weinig ik er daadwerkelijk ken. Ze hebben overigens telkens een anthem en een song bij de laatste zoveel edities.
Weet iemand nog wat er in 2006 tot officiële anthem of song werd gebombardeerd? 1 van de 2 is voldoende.
Geen van beide is officieel.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Dario G - Carnaval De Paris is 1 van de 2 anthems die ik in totaal ken (de ander is die van dit jaar)... en dat is 'm zeker niet.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet Love Generation van Bob Sinclar? En anders denk ik Wir Sind Helden.
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.quote:
Nope. Da's een coca cola anthem, geen FIFA.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.
Dat nr. van K'naan lijkt me juist één grote reclamecampagne voor Coca Cola...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
K'naan ook niet? Die is wel officiëler dan Shakira iig.
edit: ow, nu weer niet. Ik weet 't ook niet meer nu.
Ik kende er verder nog 2, dus die zal jij ook nog wel kennen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In dat geval weet ik behalve Shakira geen 1 anthem van de afgelopen 30 jaar denk ik.
Is 'm ook niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef ScottTracy het volgende:
Er was in 2006 wel een nummer met Lumidee, Sean Paul en Goleo (die mascotte)... maar kan even niet op de naam komen
Was dat de begintune of die van Ginger Ninja?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef ranja het volgende:
Wir Sind Helden was trouwens door de NOS gekozen en dus niet officieel inderdaad
Vanmiddag hadden ze ook de NOS keuze van dit jaar live optredend. Geen idee woe dat zijn trouwens maar heeft ook niks met de fifa te maken.
oh ik dacht die juist wel. nou ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef Grobbel het volgende:
E-Life was sowieso niet officieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |