Petro met zijn nieuwe bus:quote:Petro Heidstra geboren op 17-05-1965 te Almelo
Petro is nog maar 3 en een half jaar bezig met zijn carrière
maar heeft toch al zijn naam gezet in de Partyscenter’s van Nederland en ver daar buiten!
Als feest-zanger heeft hij al in vele cafés en skihutten gezongen in binnen en buitenland! Maar ook heeft hij menig bruiloft en schoolfeest al vaker tot een knalsucces gemaakt!
Zijn grote succes heeft hij te danken aan zijn tweede singel: Kom schatje kom.
Al 66 weken genoteerd in de top 30 van radiomoonlight gestaan.
Daarna volgde de singels Viva la. Baby blue . jij bent mijn leven, (op dit moment te zien bij tv oranje)
Maar Petro is ook in zijn eentje een ster in het bouwen van feestjes!
Verwacht hier een entertainer waarbij het publiek uit zijn hand eet wanneer hij op het podium staat, om het even wat er gezongen wordt. De muziek die Petro zingt vallen in de smaak bij iedere feestganger! De gehele zaal zal dan ook bij ieder liedje uit volle borst mee kunnen zingen. Geen wonder! Petro laat alleen de bekendste Hollandse meezingers, skihutstampers, , zomerse maar vooral vrolijke liedjes horen. Op deze manier wordt het publiek overal bij betrokken waardoor zij zich geen moment zullen vervelen.
Kortom het is geen feest, als Petro niet is geweest!!
Ik kan een hele avond verzorgen van muziek want ik zing niet allen maar heb ook een eigen geluid
Zanger Petro met Kjell:quote:De Almelose zanger Petro heeft de tien-jarige Kjell leren kennen via Hyves en zag dat er al ontzettend veel mensen beloofd hadden om hem te helpen.
Hij trok zich het lot en leed aan en besloot om hem te helpen. Kjell is ernstig ziek.
Zijn hart, longen, lever en nieren functioneerden niet zoals het hoorde en men maakte zich ernstige zorgen als laatste dat hij ook nog het Down Syndroom had.
Daarnaast heeft hij een gaatje in zijn hart en een darmziekte. Twee keer per dag spoelt z'n moeder de darmen omdat hij dit zelf niet kan. Vanaf 2011 moet hij volgens de doktoren een stoma dragen.
Buiten z'n ziekte om kampt Kjell nog met veel problemen en daar zou de dolfijnen therapie een goede oplossing voor zijn. Klell heeft problemen met z'n concentratie,
fijne motoriek, spraak, post traumatisch stress en nog veel meer. Dus op alle gebieden kan deze therapie Kjell mogelijk helpen.
Topic waardering stijgt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Mooi Rectum. Pieter-utd zal fier zijn.
[..]
Lekker gekke boel daar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Penisbaard het volgende:
Waardig vervolg op de vorige volksmuziektopics. Zanger PETRO blijft natuurlijk legendarisch, vooral live is hij heel erg goed.
Kijk dat publiek eens volledig uit zijn dak gaan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker gekke boel daar.![]()
Die nieuwe manager van Zanger Rinus kan er ook wat van.
Geweldige dansmoves inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Hij staat al in de OP maar deze clip moet nog maar een keer vermeld worden , ivm die geweldige danser in het gestreepte shirt
Z'n hyves moet ook ff in de OP
http://petro6.hyves.nl
Erg fijn nummer inderdaad. Het centrale thema van de liefde die het moederschap met zich meebrengt spreekt me erg aan. Met name dit stukje raakt bij mij de gevoelige snaar:quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker gekke boel daar.![]()
Die nieuwe manager van Zanger Rinus kan er ook wat van.
Het enthousiasme van Anita blijft mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef Rectum het volgende:
En een prachtige reportage over een fan van Anita & Ed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:40 schreef Fortitude het volgende:
Zanger Petro. Welke weer puur genieten.
Haha ja prachtig stukje dat. Alhoewel heel die clip lekker swingend is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral vanaf 1:50 is zijn nieuwe nummer helemaal top.
Tevens, "Ik wil terug naar Spanje, met weinig veel champagne"
SAAAHAAA-BRIIIIIHIIIII-NAAAHAAAA LALAALALLAALALLAquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Penisbaard het volgende:
Waardig vervolg op de vorige volksmuziektopics. Zanger PETRO blijft natuurlijk legendarisch, vooral live is hij heel erg goed.
'Alle drankjes zijn er graties, als de baas het maar niet merkt'quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen smaak?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?
Heerlijk nummer. Hoe anders dan zijn meeslepende ballad "Schipperskind". Prachtig hoe veelzijdig deze man de alledaagse emoties bezingt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zanger Petro niet kan waarderen , kan je beter wegblijven uit dit topicquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?
Geen sarcasme hier in dit topic hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Dan mag ik jullie heel even vragen waar het mis is gegaan in jullie elementaire muzieklessen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Geen sarcasme hier in dit topic hoor![]()
Dus je kunt lekker ergens anders gaan trollen
Gewoon lekker hier blijven dan, de toppers vliegen je om de oren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef FlameH2O het volgende:
Er zijn Weinig/Geen Nederlandse zangers die volgens mij
Je voelt je zeker te goed voor die muziek omdat Zanger Petro een man van het volk is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Dan mag ik jullie heel even vragen waar het mis is gegaan in jullie elementaire muzieklessen?
Er zijn Weinig/Geen Nederlandse zangers die volgens mij (en volgens mijn vrienden, ja ik heb ze, mijn klasgenoten, mijn afdeling genoten, en zelfs 95% van de leraren, een daarvan vind Joling leuk, maar die is zelf ook homo...)
Kunt u mij het traume uitleggen van deze muzieklessen? Of een bonnetje van de Pschychiater.
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef leRomein het volgende:
[..]
Je voelt je zeker te goed voor die muziek omdat Zanger Petro een man van het volk is.
We hebben er één hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.
I rest my case.
Reinig de volgende keer je de riolering voor je huis zelf maar klootzak!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.
I rest my case.
Menuhsjement !quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Van emotionele aria's tot feestmuziek met hakkende jongeren in de clip, alles zit in zijn oeuvre.
Vergeet dit niet:
Jammer dat ze zijn naam fout zegt.
Nu komen ze je thuis opzoeken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Van emotionele aria's tot feestmuziek met hakkende jongeren in de clip, alles zit in zijn oeuvre.
Vergeet dit niet:
Alsof iemand hier hem ook serieus goed vindtquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:41 schreef boekenplank het volgende:
Flikker eens op met die kamper topics
Penisbaard fapt erop.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Alsof iemand hier hem ook serieus goed vindt
Mon visage ging vanquote:
Ahh de goeie ouwe Silverlady. Wat een heerlijke dame is het toch ook, lekker gek, lekker dol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk em dan zitten met zijn lelijke spijkerjasje.
En elke keer diezelfde vragen ook
Godverdomme, die gare Silverlady praat echt debiel, kan ze nog met wat meer desintresse vragen stellen
Ik zou mijn slurfje wel tegen haar toetige bolletje willen petsen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
De Zilveren Dame is een prachtige vrouw, op haar manier dan wel. Dat lekkere zachte vlees, haar bolle wangetjes, welke man zou er niet eens in willen knijpen. Zo begaan ook met andere mensen, altijd als eerste klaarstaan om te helpen.
Juist, zeg Penisbaard klopt het dat jij bezig bent met een gedicht als ode aan de Silver Lady genaamd: Beauty and Grace?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
De Zilveren Dame is een prachtige vrouw, op haar manier dan wel. Dat lekkere zachte vlees, haar bolle wangetjes, welke man zou er niet eens in willen knijpen. Zo begaan ook met andere mensen, altijd als eerste klaarstaan om te helpen.
Ik zou graag wat napalm willen lozen op kampers.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Ik zou mijn slurfje wel tegen haar toetige bolletje willen petsen.
Ze is een toppertje die Silver, in heerlijkheid verworven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
De Zilverlady is een krachtige vrouw. Een frisse lentebloesem aan de boom die Frank van Etten Industries heet.
Hoe kon ik die nou vergeten. Hij staat in de OP.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Vergeet dit niet:
Mensen die de Silverlady nu pas ontdekken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk em dan zitten met zijn lelijke spijkerjasje.
En elke keer diezelfde vragen ook
Godverdomme, die gare Silverlady praat echt debiel, kan ze nog met wat meer desintresse vragen stellen
familie van Lorenzo? Deze kijkt alleen iets minder zombiequote:Op donderdag 15 juli 2010 03:43 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de koker met vergeten klassiekers:
oh, om het aantrekkelijker te maken...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef Jumparound het volgende:
Wat een briljante fotograaf, Jop-foto.nl
Hij schiet dus sterern als Zanger Petro!
http://jop-foto.nl/index.php/glamour
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Greetje achter de knoppen vanaf 1.12?![]()
Tering.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef Jumparound het volgende:
Ik zou zeggen, leef je uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tering.![]()
Dat is eigenlijk wel een topic waardig.
quote:
Wie was die fotograaf ook alweer die jonge meisjes op Hyves wilde ronselen maar ondertussen allemaal lelijke wijven met korte pittige kapsels op de foto had? Hij had ook z'n naam op z'n auto gephotoshopt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef Jumparound het volgende:
pakkend deuntje, jammer dat ik dat engels niet verstaquote:
Gevonden http://jossdewolf.webs.com/apps/photos/album?albumid=8301758quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wie was die fotograaf ook alweer die jonge meisjes op Hyves wilde ronselen maar ondertussen allemaal lelijke wijven met korte pittige kapsels op de foto had? Hij had ook z'n naam op z'n auto gephotoshopt.
Een ode aan B-wegen. Door 2 talenten uit de koker van Frank van Etten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pakkend deuntje, jammer dat ik dat engels niet versta
Waar gaat het over?
tering, wat een triestheidquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Gevonden http://jossdewolf.webs.com/apps/photos/album?albumid=8301758
![]()
Dat Nederlandsquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Coppercab het volgende:
De nieuwste marcello!
Penisbaard is trouwens ontmaskerd.
[..]
Penisbaard woont onder de brug!
quote:ZangerLorenzo (1 maand geleden)
hallo wil jij deze clip er af helen binne 2 dagen ik heb je aderes alles als je de filmpjes van de siverlady er af haald doe we aangifde groeten lorenzo
lekker wijfquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Mooi Rectum. Pieter-utd zal fier zijn.
[..]
Deze reactie moet van een FOK!ker zijn:quote:
quote:he henk leuke clip sucses ermee groetjes zanger gerriepostma
Hij zit ook gewoon te schakelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef Coppercab het volgende:
Chris, de vrachtwagenchauffeur met een rijverbod.
Van wie ben jij een kloon? Je lijkt er veel kijk op te hebbenquote:
quote:
Wat een heerlijke avond moet dat worden!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Zanger Reinhard Hack en zijn man.
[ afbeelding ]
Hier een flyer voor een optreden van Reinhard Hack. Ook koningen als Domenico D'Avanzo en Petro staan erop. Rechtsonder weer de man van Reinhard.
Zal de Silverlady hier ook acte de presence geven??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een flyer voor een optreden van Reinhard Hack. Ook koningen als Domenico D'Avanzo en Petro staan erop. Rechtsonder weer de man van Reinhard.
Duidelijk dat die meisjes op zijn mooie shirt afkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef tho_Omas het volgende:
De nieuwe Wesley, de man van het autonummer. Erotische clip.
Die rechterarm steeds! Dat shirt! Wat een heerlijk clipje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef tho_Omas het volgende:
De nieuwe Wesley, de man van het autonummer. Erotische clip.
Dit is engquote:
mooie tv toch? Zie die emotie!quote:
Hier ga ik sowieso heen wie gaat er nog meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatje is Arie toch ook.quote:
dit verzin je toch nietquote:
Volgens mij is dit topiek zojuist gewonnenquote:
klinkt als een ed en anita rip-off!quote:
Was al gepost in deze dekselse reeks!quote:
RoelDriesvink is ook wel goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/EmsieMartin
Heb ook maar even alle toppertjes van MC Martin weer op Youtube gezet, geen idee hoelang ze er nog op blijven staan, zal wel weer copyrightgezeur komen van "mc martin"
Plitsch Platsch Hexenwasser - Die Alpisquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Heb ook maar even alle toppertjes van MC Martin weer op Youtube gezet, geen idee hoelang ze er nog op blijven staan, zal wel weer copyrightgezeur komen van "mc martin"
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is die talentenspeurder een account van jou?
Heb je niet dat filmpje "MC Martin in de bus"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou ze allemaal doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
rumba TAMPENquote:
Die originele FolieMayn video is wel geniaal.quote:
MC martin die geen tijd heeft voor zijn fansquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
MC martin die geen tijd heeft voor zijn fans
Als dat zo was dan was ie lekker zichzelf geblevenquote:Op zondag 18 juli 2010 02:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij heet dan ook niet: Gewoon MC Martin.
Godverdomme dit is ernstigquote:
wat een held inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Hij staat al in de OP maar deze clip moet nog maar een keer vermeld worden , ivm die geweldige danser in het gestreepte shirt
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef tho_Omas het volgende:
emileuitapeldoorn in je topic! maak je nooit meer mee.
Roel Driesvink, hoezo?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:10 schreef Coppercab het volgende:
Wie heeft dit nu weer gemaakt?![]()
Petro in Steenwijk.
Jazeker.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Enchanter het volgende:
Is dat niet de zilveren big lady op 2:18
MIJN HEMEL :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce:quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
GROOT NIEUWS ZANGER RINUS ZAL 7 AUGUSTUS 2010 OP DANS VALEY RECREATIE GEBIED SPAARNWOUDE TUSSEN 16.30-17.30 TREED IK LIVE OP MET ME NIEUWE LIED USHI DUSCHI MET GABRY IN JACUZI :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce:
Ave Marijke.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Enchanter het volgende:
Wat moet jij met al die youtube-accounts?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:01 schreef Coppercab het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, die zwerver van Arie Pater en de smokkelaar van Nanko lijken wel heel veel op Petro. Is het niet gewoon onze Petro?
Het is wel familie van Petro, al die prachtige zangers zijn volgens mij familie van elkaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In beide gevallen nee , de eerste is niet echt duidelijk te zien , maar Petro heeft armen vol tattoos en bij de 2e zie je al aan z'n kop dat het Petro niet is.
Buiten dat heeft Petro hier ook helemaal geen tijd voor , die is helemaal vol geboekt en als 'ie even tijd heeft , zit bij de zilveren lady in de studio
Ik luister alleen Radio Oranje.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Allemaal ff stemmen op Zanger Petro , bij de TV Oranje verzoek parade
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
IK heb op "we gaan weer feesten" gestemd
Het is gewoon één grote, muzikale familie. Net als The Sound of Music.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Het is wel familie van Petro, al die prachtige zangers zijn volgens mij familie van elkaar.
Volgens mij is dat wijlen Arne Jansenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Coppercab het volgende:
Zanger Maurice, de nieuwe corpulente zangrevelatie!
Hier zie je Maurice met een Henk Westbroek-lookalike:
[ afbeelding ]
We hebben een kenner!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wijlen Arne Jansen
gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Allemaal ff stemmen op Zanger Petro , bij de TV Oranje verzoek parade
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
IK heb op "we gaan weer feesten" gestemd
Ha, ik zit nu dit programma te luisteren, nu is er een nummer voor dat door de Silverlady zelf wordt gezongen! Het heet 'in de woonwagen' en het is prachtig! Ik wist ook niet dat ze zelf een cd heeft gemaakt met 3 nummers:quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Coppercab het volgende:
http://www.piratenland.eu/
DE SILVERLADY DRAAIT NU OP PIRATENLAND.EU!!!!1!!1!!
Maandag vanaf 09:00 uur
De Silverlady Uit Raalte
Verzoekjes kunt u aanvragen Op MSN
Voeg u haar toe telstargirl@hotmail.com
[ afbeelding ]
Wat een heldin!quote:
jaja en hier is de langverwachte cd van de Silverlady
Naar lang aarzelen heeft ze dan toch de stap gemaakt om haar eerste
nummers op te nemen.
01 In een woonwagen
02 De vlieger
03 La Mamma
We hopen dat uw er veel luisterplezier aan zult gaan beleven
Er zijn nu al een hoop positieve reakties binnengekomen en daar willen wij iedereen voor bedanken
Wat een schat is het ook.quote:Klaas zegt:
Hallo lieve silverlady
9 uur silverlady live met vele geldprijzen te winnen waaronder 50 euro 25 twee keer en tien keer tien euros zegt:
hallo
welkom in d emsn van de silverlady
Klaas zegt:
mag ik een verzoekje doen?\
9 uur silverlady live met vele geldprijzen te winnen waaronder 50 euro 25 twee keer en tien keer tien euros zegt:
dat mag u
Klaas zegt:
ik zou graag de nieuwe zomerhit van zanger petro willen horen
is goed hoor komt e raan
bedankt voor u verzoek
Klaas zegt:
sabrina he?
Helemaal topiejoppie marijke
staat klaar
Klaas zegt:
dankjewel
u bedankt
Nu is er ook een goed nummer voor, Jeroen Stevens met 'kom hier dan, pak me dan, kus me dan, hier word ik zo hitsig van.'quote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef Rectum het volgende:
Ik ben ook aan het luisteren. Wat een genot is dit zeg.
Goddomme kijk toch eens naar al die gekopieerde cd's!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef Rectum het volgende:
En een prachtige reportage over een fan van Anita & Ed.
Ja helaas wel. Maar voeg haar toe op de emesen en vraag een prachtig plaatje aan.quote:
Die kop van Jeroen Stevens, gruwelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef Deva het volgende:
Bij deze foto:
[ afbeelding ]
moest ik direct aan deze denken:
[ afbeelding ]
quote:
Ik herken de buurt als ik naar de lokale Chinees ga.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar ken jij de Petro van? Of ben jij die streepjesshirtgast () in de clip van 'We gaan weer feesten"?
quote:
quote:08:00 - 15:00 uur dj de blonde zigeuner
15:00 - 19:00 uur dj bas
19:00 - 23:00 uur dj jan de gehaktballenman
quote:HIERBIJ ONZE NIEUWE draaischema
HET IS de bedoeling dat de radio van 10 uur in de morgen tot 23.00 live gaat
MAANDAG
09.00 TOT 12.00 dj tonnie
12.00 TOT 17.00 vj dommeltje met de artiest van de week
17.00 TOT 21.00 dj alexander
21.00 TOT 24.00 vj Rachel
DINSDAG
09.00 tot 12.00 Dj tonnie
12.00 tot 17.00 Dj
17.00 tot 20.30 Dj John
20.30 tot 24.00 Vj Dory
WOENSDAG
09.00 tot 13.00 dj
13.00 tot 17.00 dj
17.00 tot 20.00 dj Bas
20.00 tot 23.00 vj Rachel
DONDERDAG
09.00 tot 13.00 vj annemarie
13.00 tot 17.00 vj dommeltje
17.00 tot 20.30 dj stampertje
20.30 tot 24.00 vj dory
VRIJDAG
09.00 tot 13.00 dj
13.00 tot 17.00 dj
17.00 tot 21.00 dj John
21.00 tot 24.00 dj stampertje
ZATERDAG
09.00 TOT 13.00 dj tonnie
13.00 TOT 17.00 dj stampertje
17.00 TOT 21.00 dj alexander
21.00 TOT 24.00 dj voldaf
ZONDAG
08.00 tot 15.00 dj de blonde zigeuner
15.00 tot 19.00 dj alexander
19.00 tot 23.00 dj Jan de gehaktballenman
Wat is hij goed!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Penisbaard het volgende:
Is dit emotionele nummertje al gepost?
Weet ik niet, maar ik heb de lieve mensen van Voldaf even gemaild of ze dat nummer ook in mp3-vorm hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik 'In een woonwagen' van de Silverlady ook terugluisteren? Die had ik gemist.
Lees hier verder.quote:. Op 21 september jl. vertrokken wij met volle moed en veel enthousiasme naar Egypte. Bij het inchecken in Amsterdam was er totaal niks aan de hand, maar toen ik eenmaal in Egypte bij de laatste checkpoint kwam, bleek alles toch heel anders te zijn. Mijn paspoort was verlopen op 21 augustus 2008. Ik mocht Egypte niet verder in en moest alleen achterblijven op het vliegveld. Ik had natuurlijk ook mijn paspoort na moeten kijken.
Organisator Jan Schaafsma heeft geprobeerd om nog iets te regelen, maar dit zonder resultaat. Op het vliegveld werd gekeken op de eerste dag dat ik misschien nog terug kon vliegen naar Nederland. Dit werd ook zonder resultaten geboekt. Ik had bewaking bij me en er werd gewisseld van de dienst. Na 15 minuten werd ik meegesleurd naar buiten naar een auto klaarstond waar ik met mijn baggage in werd gegooid. Vervolgens in de auto werd al mijn geld afgestolen. We werden een paar meter vooruit gereden en er weer uitgezet bij een naastgelegen vliegveld. Op dit vliegveld werd mij gevraagd of ik een partner had en ik zei dat ik geen partner had. Er kwamen diverse mensen naar mij toe en begonnen te bieden en ik had geen idee wat er gebeurde. Ik ben op tijd daar weggehaald, want de hoogste bieder had mij gekocht en zou ik een bezit zijn van Egypte. Dinsdag zou ik terug vliegen naar Nederland, maar werd niet doorgelaten.
quote:Mijn Mening: Dat ze zo met mensen kunnen omgaan, is toch niet normaal meer. En anderen nog voorliegen ook nog.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ok, Jeroen Stevens is in Egypte verkocht als slaaf.Wat is dit voor verhaal.
[..]
Lees hier verder.
[..]
een tijgershirtquote:
Ik heb bij Man Bijt Hond eens een Roy Raymonds superfan gezien, die nam een bus vol knuffels voor haar held mee en zelf kwam ze in een berenpak naar zijn optredensquote:
Die blonde zat ook al in een andere clip, is dat de enige geefbare kamper aldaar ofzo?quote:
Peter Beense is dikker denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 22:55 schreef tho_Omas het volgende:
Een nog niet geposte Jouke Klein.
De dikste volkszanger van Nederland.
Sowieso wel een ferm account, dat ZOOMLENS75.
Ze zit idd ook in de clip van Robert Pater, de minst getalenteerde zanger van de familie Pater. Van Albert Pater hoor je trouwens ook niet veel meer. :Squote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die blonde zat ook al in een andere clip, is dat de enige geefbare kamper aldaar ofzo?
Goeien accountquote:Op maandag 19 juli 2010 23:17 schreef Penersbaard het volgende:
[..]
Ze zit idd ook in de clip van Robert Pater, de minst getalenteerde zanger van de familie Pater. Van Albert Pater hoor je trouwens ook niet veel meer. :S
Oh die ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:17 schreef Penersbaard het volgende:
[..]
Ze zit idd ook in de clip van Robert Pater, de minst getalenteerde zanger van de familie Pater. Van Albert Pater hoor je trouwens ook niet veel meer. :S
quote:Mc Martin - 0115"
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door martijn de koning.
Verdomme heb dus wel een zooi gemistquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die nu niet naar de Silverlady aan het luisteren zijn is ook een aanradertje
Goedkeuring van de baas hemzelf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Geniaal topic, zeer goede OP
was tijdje op vakantie
Je hebt het toch niet over Zanger Petro mag ik hopen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
Sorry Rectum, maar nu ga je te ver. Wat een grobbel.
Laat die cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Zanger Petro mag ik hopen?
Volgens mij zit ze ook in deze clip van Zanger Petro.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die blonde zat ook al in een andere clip, is dat de enige geefbare kamper aldaar ofzo?
Je bent gewoon jalours dat je 1) Niet zo veel talent als Petro hebt en 2)Je artiestennaam niet Gewoon Ivo isquote:
Graag gedaan, ik moest wel een traantje wegpinken terwijl ik het uittypte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Penisbaard het volgende:
Twijfelachtig nummertje van Jeroen Stevens, en bedankt voor de songtekst van Zanger Petro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |