Nu komen ze je thuis opzoeken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Van emotionele aria's tot feestmuziek met hakkende jongeren in de clip, alles zit in zijn oeuvre.
Vergeet dit niet:
Jammer dat ze zijn naam fout zegt.
Alsof iemand hier hem ook serieus goed vindtquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:41 schreef boekenplank het volgende:
Flikker eens op met die kamper topics
Penisbaard fapt erop.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Alsof iemand hier hem ook serieus goed vindt
Mon visage ging vanquote:
Ahh de goeie ouwe Silverlady. Wat een heerlijke dame is het toch ook, lekker gek, lekker dol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk em dan zitten met zijn lelijke spijkerjasje.
En elke keer diezelfde vragen ook
Godverdomme, die gare Silverlady praat echt debiel, kan ze nog met wat meer desintresse vragen stellen
Ik zou mijn slurfje wel tegen haar toetige bolletje willen petsen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
De Zilveren Dame is een prachtige vrouw, op haar manier dan wel. Dat lekkere zachte vlees, haar bolle wangetjes, welke man zou er niet eens in willen knijpen. Zo begaan ook met andere mensen, altijd als eerste klaarstaan om te helpen.
Juist, zeg Penisbaard klopt het dat jij bezig bent met een gedicht als ode aan de Silver Lady genaamd: Beauty and Grace?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
De Zilveren Dame is een prachtige vrouw, op haar manier dan wel. Dat lekkere zachte vlees, haar bolle wangetjes, welke man zou er niet eens in willen knijpen. Zo begaan ook met andere mensen, altijd als eerste klaarstaan om te helpen.
Ik zou graag wat napalm willen lozen op kampers.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Ik zou mijn slurfje wel tegen haar toetige bolletje willen petsen.
Ze is een toppertje die Silver, in heerlijkheid verworven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
De Zilverlady is een krachtige vrouw. Een frisse lentebloesem aan de boom die Frank van Etten Industries heet.
Hoe kon ik die nou vergeten. Hij staat in de OP.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Van emotionele aria's tot feestmuziek met hakkende jongeren in de clip, alles zit in zijn oeuvre.
Vergeet dit niet:
Jammer dat ze zijn naam fout zegt.
Mensen die de Silverlady nu pas ontdekken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk em dan zitten met zijn lelijke spijkerjasje.
En elke keer diezelfde vragen ook
Godverdomme, die gare Silverlady praat echt debiel, kan ze nog met wat meer desintresse vragen stellen
familie van Lorenzo? Deze kijkt alleen iets minder zombiequote:Op donderdag 15 juli 2010 03:43 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de koker met vergeten klassiekers:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |