Het enthousiasme van Anita blijft mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef Rectum het volgende:
En een prachtige reportage over een fan van Anita & Ed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:40 schreef Fortitude het volgende:
Zanger Petro. Welke weer puur genieten.
Haha ja prachtig stukje dat. Alhoewel heel die clip lekker swingend is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral vanaf 1:50 is zijn nieuwe nummer helemaal top.
Tevens, "Ik wil terug naar Spanje, met weinig veel champagne"
SAAAHAAA-BRIIIIIHIIIII-NAAAHAAAA LALAALALLAALALLAquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Penisbaard het volgende:
Waardig vervolg op de vorige volksmuziektopics. Zanger PETRO blijft natuurlijk legendarisch, vooral live is hij heel erg goed.
Kijk dat publiek eens volledig uit zijn dak gaan.
'Alle drankjes zijn er graties, als de baas het maar niet merkt'quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen smaak?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?
Heerlijk nummer. Hoe anders dan zijn meeslepende ballad "Schipperskind". Prachtig hoe veelzijdig deze man de alledaagse emoties bezingt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zanger Petro niet kan waarderen , kan je beter wegblijven uit dit topicquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch met deze Nederlandse zangers onzin, of hebben jullie daadwerkelijk geen smaak voor muziek?
Geen sarcasme hier in dit topic hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Dan mag ik jullie heel even vragen waar het mis is gegaan in jullie elementaire muzieklessen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Geen sarcasme hier in dit topic hoor![]()
Dus je kunt lekker ergens anders gaan trollen
Gewoon lekker hier blijven dan, de toppers vliegen je om de oren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef FlameH2O het volgende:
Er zijn Weinig/Geen Nederlandse zangers die volgens mij
Je voelt je zeker te goed voor die muziek omdat Zanger Petro een man van het volk is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:18 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Dan mag ik jullie heel even vragen waar het mis is gegaan in jullie elementaire muzieklessen?
Er zijn Weinig/Geen Nederlandse zangers die volgens mij (en volgens mijn vrienden, ja ik heb ze, mijn klasgenoten, mijn afdeling genoten, en zelfs 95% van de leraren, een daarvan vind Joling leuk, maar die is zelf ook homo...)
Kunt u mij het traume uitleggen van deze muzieklessen? Of een bonnetje van de Pschychiater.
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef leRomein het volgende:
[..]
Je voelt je zeker te goed voor die muziek omdat Zanger Petro een man van het volk is.
We hebben er één hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.
I rest my case.
Reinig de volgende keer je de riolering voor je huis zelf maar klootzak!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik "het volk" voornamenlijk bestaat uit VMBO'ers van de arbeidersklasse.
I rest my case.
Menuhsjement !quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef luckass het volgende:
Zanger Petro.
Van emotionele aria's tot feestmuziek met hakkende jongeren in de clip, alles zit in zijn oeuvre.
Vergeet dit niet:
Jammer dat ze zijn naam fout zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |