Dan is het bewolking...geen neerslagquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er lijken hier in West-Groningen weer wat donkere wolken uit het zuiden aan te komen zonder dat er iets op buienradar te zien is..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
volgens het AD is er op die camping iemand om het leven gekomen...
Zóquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef wobbel het volgende:
Enschede, de weg achter het CBR (telefoon camera)
[ afbeelding ]
Hoogspanningsmasten die omwaaien... F2???quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef sig000 het volgende:
Er gingen vlakbij ook hoogspanningsmasten om , dat gebeurt niet zomaar met wat harde wind.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mogelijk vijf
[ afbeelding ]
ook nabij Vethuizen dacht ik deze foto
Ik ga tijdens noodweer nooit een publiek toilet op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een beetje camping heeft een toiletgebouw, in het ergste geval ga je daar zitten
Ik weet het niet. Het regent hier nml nog steeds (niet hard, maar zeker wel waarneembaar,) terwijl buienradar zegt dat het droog is. Het cotnrast tussen de bewolking die eraan komt met de huidige witte wolken is vrij groot.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mogelijk vijf
[ afbeelding ]
ook nabij Vethuizen dacht ik deze foto
Ziet er best groot uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef MrJones het volgende:
Via Weerwoord, gefilmd bij Oostwolde (FRL), hoosje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVP!U will have a job, my Dear!
Aha, zou ik dat hebben gezien? Vanaf m'n balkon in het centrum van Enschede?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef wobbel het volgende:
Enschede, de weg achter het CBR (telefoon camera)
[ afbeelding ]
Liefst wel ja, het begint ook donker te worden dus laat maar wat mooie bliksems zien die ik kan filmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Klopt.
Hopelijk krijg ik nog wat onweer hier in Zeeland.
Een brand lijkt me?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef rgn het volgende:
[..]
Aha, zou ik dat hebben gezien? Vanaf m'n balkon in het centrum van Enschede?
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://www.flickr.com/photos/ruudgreven/sets/72157624494423744/
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef MrJones het volgende:
Don't fuck with Maria...
[ afbeelding ]
![]()
Genomen in Stokkum, via Twitter
Maandag ook al doden in Duitsland vanwege het weer...en Lynxen ontsnaptquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef marcel-o het volgende:
Hee..
ZH lijkt zo nog wat te krijgen![]()
en heel duitsland krijgt met dat noodweer te kajen :| een hele balk, lijkt wel een ander front![]()
iets met lang geleden die contreien
Sinds wanneer breken bomen zo recht af...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef MrJones het volgende:
Don't fuck with Maria...
[ afbeelding ]
![]()
Genomen in Stokkum, via Twitter
quote:Wel zijn op de camping verschillende caravans tientallen meters door de lucht geslingerd.
Dacht even dat dit een luchtfoto was en de apocalypse was losgebarsten bij je in de buurt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmpf wou ik net ook foto's maken van het weer.. krijg je wat heel anders om je camera mee vol te schieten
[ afbeelding ]
ja door inslag gebeurt.... 300 meter hier vandaan...
was mischien leuker geweest voor de bewoners van die woningen ja..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dacht even dat dit een luchtfoto was en de apocalypse was losgebarsten bij je in de buurt.
Dan staat er wat in brand denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
Hmmm, er komt een donkere lucht aan maar die is niet op buienradar te zien.
geloof mij.. een rietenkap kan behoorlijk roken :xquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als dat brand is dan staat er een complete stad in de fik ergens.
Hier is hij ook gedraaid, maar dan met zo'n 90 graden. ( Roden, Drenthe )quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
De wind is hier bijna 180graden gedraaid.
Rond 21 uur kwam alles nog uit het zuiden. Stond net buiten, en nu waait het van uit het Noord-noord-westen.
(Dit is west-Groningen)
Die bui lijkt vanaf hier gezien wel in jouw buurt te zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier is hij ook gedraaid, maar dan met zo'n 90 graden. ( Roden, Drenthe )
Jemigquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmpf wou ik net ook foto's maken van het weer.. krijg je wat heel anders om je camera mee vol te schieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef Frutsel het volgende:
NOS: 1 dode, 4 zwaargewonden en 4 lichtgewonden in Vethuizen
Ah woldjeprikker, of weet je niet wat dat betekent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zit in Grootegast, GroningenEven zien wat de wind nu doet.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die bui lijkt vanaf hier gezien wel in jouw buurt te zitten.
Damnquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het de bijnaam is, maar waarom weet ike cht niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah woldjeprikker, of weet je niet wat dat betekent?![]()
Weer stelde niks voor hier in Westerkwartier.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
precies..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef nikky het volgende:
[..]
JemigWat is dat nu wat in de brand staat?
Edit: Woningen dus
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop3uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dames en Heren, antwoordt nou wanneer komt het in denemarken aan?
Klopt, je ziet die pilaren van het politiebureau.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef larry91 het volgende:
Hier een filmpje over hoe het eraan toe ging in Nijmegen en omgeving. Dit filmpje is volgens mij opgenomen naast het centraal station in Nijmegen.
ik heb er na die inslag hier wel even mn buik vol van om eerlijk te zijn hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niks is beter dan in de nacht onweer krijgen! Is alleen maar beter om foto's te maken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik weet dat het de bijnaam is, maar waarom weet ike cht niet.
Nja hier heeft het 5 minuten vrij hard gewaaid en geregend en toen was het over..
Jij had liever situaties a la Vethuizen gehad?quote:
Dan zal het wel van Lieveren via Eelde naar Glimmen zijn gegaan want hier gebeurt niks.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Het zit net aan de andere kant van Roden denk ik ( Richting Lieveren ). Daarstraks was hier goed te zien dat Leek nogal wat donkere wolken over zich kreeg ( zit vlakbij de Terheilsterweg) . Ik was even bang dat we een slurf zouden krijgen. De wolken begonnen ineens enorm in elkaar te draaien en je zag lichtere bewolking vanaf de grond omhoogschieten in de donkere massa... Was wel heel gaaf om te zien.
Klopt ja. Elke keer donker hier en dan weer licht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef kepler het volgende:
Het lijkt erop dat die lijn precies om Den Haag heen gaat
Yep dit was echt een gevaarlijke bui net zoals die van maandag. Plaatselijk zijn er nu in 3 dagen toch diverse windhozen geweest en terwijl het 3 Km verder het gewoon een stevige bui is, breekt de hel los wanneer er ineens zo'n slurf uit de hemel komt zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef INViCTuS het volgende:
Er is in ieder geval 1 dode inderdaad. Hier http://www.omroepgelderland.nl/ staat wel een filmpje van wat hier in de omgeving is gebeurt...vethuizen is dus gewoon een windhoos/tornado geweest.
Hmm,beetje onweer alleenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel echt bizar wat er in het oosten gebeurd is. Damn!
2 jaar geleden ofzo was op de Bombay nog een schuur de lucht in gevlogen en een heel stuk uit een huis verdwenen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij wonen echt op een kut gebied, qua weersextremen. Alles zakt af, of juist de stad krijgt alles mee. De stad heeft altijd water overlast en hier niet. In al die jaren dat ik hier woon heb ik nog twee keer echt goede dingen meegemaakt. 15 jaar geleden is er hier een beste bui overheen gekomen, dat de straten echt heel erg onder water stonden. En dat de WC begon te borrelen, dat heb ik al jaren niet meer meegemaakt. En 2 jaar geleden op 17 augustus 2008, kwam er echt zeldzaam actief onweer over. Met echte rukwinden en waar zelfs huizen zijn opgebrand, door bliksem inslag.
Tuurlijk eerder voordeel heeft zijn nadeel. Geen last van schade en zo. Maar ja, ik wil ook wel eens wat actie zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij wonen echt op een kut gebied, qua weersextremen. Alles zakt af, of juist de stad krijgt alles mee. De stad heeft altijd water overlast en hier niet. In al die jaren dat ik hier woon heb ik nog twee keer echt goede dingen meegemaakt. 15 jaar geleden is er hier een beste bui overheen gekomen, dat de straten echt heel erg onder water stonden. En dat de WC begon te borrelen, dat heb ik al jaren niet meer meegemaakt. En 2 jaar geleden op 17 augustus 2008, kwam er echt zeldzaam actief onweer over. Met echte rukwinden en waar zelfs huizen zijn opgebrand, door bliksem inslag.
Tuurlijk eerder voordeel heeft zijn nadeel. Geen last van schade en zo. Maar ja, ik wil ook wel eens wat actie zien.
ja, die dus met enorme schade op de Bombay..quote:
Windhoosquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef rgn het volgende:
[..]
Aha, zou ik dat hebben gezien? Vanaf m'n balkon in het centrum van Enschede?
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://www.flickr.com/photos/ruudgreven/sets/72157624494423744/
Je vergeet de storm van 2004. Met die huge rolwolk die over kwam zetten. En je vergeet de sneeuwstorm van dit jaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was in Opende, Doezem & Lutjegast.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef identify het volgende:
Ben benieuwd wat Limburg vanacht te wachten staatEven alles in de gaten houden, anders blijf ik lekker wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |