Kan je ze niet opbellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
wil vanavond naar beuningen om een leuk voetbalduel te bezoeken, aanvang 19.00 uur. gezien de prognoses betwijfel ik of die doorgaat..
Ik denk dat ik de straalverbinding (voor lokatieuitzendingen) maar lekker aanzet.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar wel thuis zit dan.
Zwijndrecht België of Zwijndrecht Zuid-Holland?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de straalverbinding (voor lokatieuitzendingen) maar lekker aanzet.
en WOW, HARDE KNAL OP http://www.spixfm.nl:8000/amradio.m3u IN HET AM SIGNAAL!
Én ik hoor in Zwijndrecht ligt gerommel in de lucht
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel niet maar goed who knows. Trouwens Zaterdag ging het hier (Pijnacker) ook goed los dus eigenlijk hebben we onze portie al gehad. Maar ik snap je, hoe meer hoe beter.
Die vergaderen nog of een weeralarm politiek gezien verantwoord is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Dagonet het volgende:
Nog niets aan updates op KNMI
Denk dat het nog van maandag is, de lucht in de achterhoek is nog aan alle kanten strak blauw.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik las op p2000 dat er takken en bomen geruimd moesten worden met PRIO2 aan de Steenbraakweg 10 in Groenlo, dat interpreteerde ik als stormschade maar kan natuurlijk net zo goed een eerder bijna omgewaaide boom zijn die nu naar beneden is gekomen.
Zwijndrecht uit Zuid-Hollandquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwijndrecht België of Zwijndrecht Zuid-Holland?
Regio Den Haag, Zoetermeerquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik las op p2000 dat er takken en bomen geruimd moesten worden met PRIO2 aan de Steenbraakweg 10 in Groenlo, dat interpreteerde ik als stormschade maar kan natuurlijk net zo goed een eerder bijna omgewaaide boom zijn die nu naar beneden is gekomen.
Ok. Ik dacht ik vraag het maar even omdat het net hele tijd over België gingquote:
Nou, ik zou zeggen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is hier zowat om de hoek, 1 minuut fietsen.
België ligt dan ook vrij in de buurt, halfuurtje en je staat al bij de grensquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht ik vraag het maar even omdat het net hele tijd over België ging
Dat is misschien vanwege de warmte, want de zon schijnt daar nog met 33 graden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
17:06:40 14-07-10 PRIO 2 HEERBAAN MILLINGEN AD RIJN
8. Gelderland Zuid BRAN - N840 AAN D Overl.weersinvloeden PRIO 2 ROEPNAAM 1231
0903899 BRW Millingen aan de Rijn ( Korpsalarm )
0903200 BRW Gelderland-Zuid ( GMS Koppelcode )
0903100 BRW Gelderland-Zuid ( Monitorcode )
Ramen en deuren dicht!! Front raakt Zuid Limburg precies frontaal.. spannender dan hier in Zuid Hollandquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:13 schreef identify het volgende:
Hier in Zuid Limburg (Heerlen) is het zeker binnen 3 kwartier echt kei donker geworden...
Wil je liever dat je schade krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht!! Front raakt Zuid Limburg precies frontaal.. spannender dan hier in Zuid Holland
quote:
Het flitste zojuist anders welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:15 schreef MissJ het volgende:
in Den Haag is het nu hard aan het regenen, maar nog geen onweer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef identify het volgende:
De donkere wolken hebben Heerlen bereikt, dat zie ik ook op metreox.nl zij hebben 't tot nu toe nog goed gehad. Dus dat betekent om 17.45 onweer en hevige regenval... Ben benieuwd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Wehe, kzie wel vanuit m'n raam opeens wat padden en kikkers rondhuppelen door de straat. Regen
Net flits en klap in Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:15 schreef MissJ het volgende:
in Den Haag is het nu hard aan het regenen, maar nog geen onweer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Wehe, kzie wel vanuit m'n raam opeens wat padden en kikkers rondhuppelen door de straat. Regen
Ik weet het maar ik weet ook hoe snel het kan veranderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat is misschien vanwege de warmte, want de zon schijnt daar nog met 33 graden.
Dat zal het dan wel zijn, een tak naarbeneden gevallen op de weg oid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ramptourist. Maar er staan hier in de buurt wel een heleboel grote/"oude" bomen. Zou het niet gek vinden dat het nog van maandag is, aangezien er bij ons ook 2 grote takken afgeknakt zijn.
Paar kilometer van Heerlen begint het nu ook donker te wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef identify het volgende:
De donkere wolken hebben Heerlen bereikt, dat zie ik ook op metreox.nl zij hebben 't tot nu toe nog goed gehad. Dus dat betekent om 17.45 onweer en hevige regenval... Ben benieuwd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je een sattelietbeeld NIET 'goed hebben" dan?.
Zitten idd goeie klappen tussen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de straalverbinding (voor lokatieuitzendingen) maar lekker aanzet.
en WOW, HARDE KNAL OP http://www.spixfm.nl:8000/amradio.m3u IN HET AM SIGNAAL!
Dat kan natuurlijk ook komen door verouderde rioolinfrastructuur, Belgische steden lopen op dat gebied nog wel eens achter bij Nederlandse steden. Gezien het radarbeeld is het vooral veel regen, leuk voor de planten maar echt tof is dat natuurlijk niet.quote:
80 tot 90 graden verschil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php
*BOEM*
Stuur maar door naar Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef ElectricEye het volgende:
Gezien de voorspellingen van het traject dat de buien zouden moeten volgen, krijg ik de volle laag hier in Ede.
Niet tof! Ruilen met één van de huilende 'Ik krijg niks, maar ik wil wel wat'-stormfanboys?
Er al klaar voor mede Ehv'er?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, want dan wordt het nog gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |