Absoluut! Dus laten we dit gaan vieren met het favoriete liedje van een der beste stemmen allertijden:quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef jogy het volgende:
Topic is verzand in kinderachtigheid en offtopic getroll van alle partijen. Probeer het nog maar een keer in een nieuw topic. Hier is geen redden aan.
Ja klopt, maar buiten dat is het topic wel erg grappigquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef _Led_ het volgende:
Uhm, masturberen houdt toch per definitie in dat je het zelf moet doen ?
Hint: The Secretquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef _Led_ het volgende:
Een vliegtuig besturen is niet zo moeilijk hoor.
Het na kunnen vertellen, daar zit 'm de catch !
Dat heeft anders weinig met the secret te maken. Dat boek vertelt namelijk dat als je niet wil dat je neerstort, je neerstort, net zoals dat het neer zal storten als je wil dat het neerstort. Het vliegtuig zal echter niet neerstorten op het moment dat je wil vliegen en dus wil blijven leven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hint: The Secret. Als je niet wilt dat je neerstort, stort je niet neer.
Mediaconsument, je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:55 schreef mediaconsument het volgende:
Dat heeft anders weinig met the secret te maken. Dat boek vertelt namelijk dat als je niet wil dat je neerstort, je neerstort, net zoals dat het neer zal storten als je wil dat het neerstort. Het vliegtuig zal echter niet neerstorten op het moment dat je wil vliegen en dus wil blijven leven.
Vind het daarom fantastisch dat mensen zo veel negatiefs over een gehyped boek kunnen vertellen, zonder dat ze ook maar half weten waar het boek over gaat.
Dat topic is verder ook vrij controversieel.![]()
Ik denk dat het een grapje was en niet half zo serieus als jij het nu opvatquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat heeft anders weinig met the secret te maken. Dat boek vertelt namelijk dat als je niet wil dat je neerstort, je neerstort, net zoals dat het neer zal storten als je wil dat het neerstort. Het vliegtuig zal echter niet neerstorten op het moment dat je wil vliegen en dus wil blijven leven.
Vind het daarom fantastisch dat mensen zo veel negatiefs over een gehyped boek kunnen vertellen, zonder dat ze ook maar half weten waar het boek over gaat.
Daarom dat ik het ook fantastisch vind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was en niet half zo serieus als jij het nu opvat
Vandaar dat het ook in Slowchat staat en niet in een secret topic!
'back on topic'...quote:
En omdat The Secretquote:ik denk dat ik sowieso niet ga neerstorten omdat ik echt een toppiloot zal zijn![]()
Heb jij zelf het boek nou al gelezen of nog steeds niet ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het eerste hoofdstuk heb ik gelezen, dat heb ik volgens mij al meerdere malen gezegd. In dat hoofdstuk word de theorie uitgelegd, de rest van de hoofdstukken zijn voorbeelden en manieren waarop je het kunt toepassen. De schrijfstijl beviel me niet, zodoende vond ik het eigenlijk wel handig dat het belangrijkste al in het eerste hoofdstuk te vinden is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Heb jij zelf het boek nou al gelezen of nog steeds niet ?
Toen ik je daar naar vroeg de vorige keer dat je commentaar had bleef je dat punt akelig lang ontwijken namelijk.
Geen idee waar je het over hebt, dus waarschijnlijk heb je er mee opgelet als ik! Geen last van gehad!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef Flammie het volgende:
Inceptiontoffe film, die romances vond ik een beetje onnodig maar de film was echt een topper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |