Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
lapohunterquote:
gefeliciteeeerdquote:
Voor deze ene keerquote:
Komt goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Doe mij de wilde kerels en de drank maar, mag jij de rest, Trev
Ik kon het nou even niet latenquote:
maakt niet uit ik heb er soms ook wel een handje vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor deze ene keer![]()
[..]
Komt goed
[..]
Ik kon het nou even niet laten
quote:
Normaal zou ik het ook niet doen maar ik vond dat het deze keer wel mochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb er soms ook wel een handje van
Daar is best een hoop vanafquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn krullenbol voordat hij naar de kapper ging
Hij schrok er zelf ook van
Wat een stomme mama ben jijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Doe mij de wilde kerels en de drank maar, mag jij de rest, Trev
Dankjewel voor de felicitaties!quote:
staat em goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
de kapper heeft zich goed uitgeleegdquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:Mijn krullenbol voordat hij naar de kapper ging
Dankjewel snoetjequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
lief lief ontzettend lief suikertaartje VAN HARTE GEFELICITEERD MET JOUW BAAN.![]()
![]()
![]()
. Het is je van harte gegund
mee toooquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mij graag een wilde dame en drank.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor de felicitaties!
Mogen wij ook weten wat je gaat doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor de felicitaties!
jij gaat echt van het ergste uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
mee tooo
heb ik vanavond wat te doen als ik niet meer achter de PC kan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zitten er over drie dagen weer aan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een stomme mama ben jij
Zijn krullen!!!! Wat doe je![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij gaat echt van het ergste uitwordt nu al gesproken van de ergste onweersbui sinds jaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dat beloofd nog wat![]()
Drank CHECK!A man's got to do what a man's got to do
We zullen zien, maar maandag was het anders ook behoorlijk heftigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
wordt nu al gesproken van de ergste onweersbui sinds jaren...
Drank CHECK!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
als ik buienradar zo es bekijk komt er een fikse storm aan
dan ga ik er es goed voor zitten dat wil ik wel es zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
Drank CHECK!
Dankjewel!quote:
mja ik moet vanavond ook nog effe weg dus hopelijk blijft et nog effe wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad ik heb net ook op buienradar gekeken. Voorlopig is het nog niet waar ik woon. Ik werk vandaag tot 18:00 en ik hoop dat het dan nog niet noodweer is
quote:
Ja KNMI heeft ook aandacht nodigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
Drank CHECK!
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad ik heb net ook op buienradar gekeken. Voorlopig is het nog niet waar ik woon. Ik werk vandaag tot 18:00 en ik hoop dat het dan nog niet noodweer is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja KNMI heeft ook aandacht nodig![]()
Check! maarja er komt storm dus kom ik maar niet he .... te gevaarlijk
[..]![]()
quote:
Daar komt wel een buitje aan jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Olle. het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
eat that
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
laat me maar in de steek![]()
gelukkig heb ik de drank nog...
quote:
jah soms ben ik jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer he dat je het gelijk zo negatief inziet..... zo jammer
stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders kom ik wel joh, ik heb nog wat te vieren en ik woon dichterbijquote:
jeeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders kom ik wel joh, ik heb nog wat te vieren en ik woon dichterbij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stommerd
ja maar ik durf neit door die storm ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
Erg slim van je om de auto mee te nemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of ik nog droog thuiskom. Het zal er denk ik om gaan spannen. Rond 17:00 uur weg uit Woerden en als het meezit tussen zes en half zeven ergens thuis!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja maar ik durf neit door die storm ...
kom je hier heen mag je me 2 wijken verderop brengen en een paar uur later weer terug brengenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
Zal ik dan maar Taxi komen spelen voor wie niet alleen door de storm durven te gaan?
ik zeg: neem je camera meequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Aarti het volgende:
en ik heb bij het reserveren van het restaurant nog wel specifiek om een plek op het terras gevraagd
als je dan ook nog even wilde kerel speelt dan hoeft Trev dat allemaal ook niet meer te regelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Olle. het volgende:
jeeej![]()
altijd welkom!
dan vieren we wel samen
als trev dat geod keurt regel ik dat!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je dan ook nog even wilde kerel speelt dan hoeft Trev dat allemaal ook niet meer te regelen
Dat gaat me wel een beetje heel verquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom je hier heen mag je me 2 wijken verderop brengen en een paar uur later weer terug brengen
He shitquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je dan ook nog even wilde kerel speelt dan hoeft Trev dat allemaal ook niet meer te regelen
lief aangebodenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
Zal ik dan maar Taxi komen spelen voor wie niet alleen door de storm durven te gaan?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erg slim van je om de auto mee te nemen
Als ik uit mijn raam kijk kan ik je dan zien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lief aangebodenmaar ik werk in Hoorn moet naar S*******t. Beetje ver om voor jou.
Nee, dat kan niet..dan heb ik ruziequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Olle. het volgende:
we kunnen ook allemaal naar suikertaartje gaandie woont beter en kunnen we allemaal bij elkaar zijn in deze dondere avond!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erg slim van je om de auto mee te nemen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik uit mijn raam kijk kan ik je dan zien?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag pakte die beslissing ook goed uit, natuurlijk!.
Maar ik ga nu eens langzaamaan afsluiten en richting auto.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag pakte die beslissing ook goed uit, natuurlijk!.
Maar ik ga nu eens langzaamaan afsluiten en richting auto.
geen idee hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik niet ik woon hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet..dan heb ik ruzie
Fijne avond Olliequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef Olle. het volgende:
beste mensen ik ga weg van hier!
ik ga naar huis!![]()
ik kom wel een keer terug als ik neit weg spoel of door spoel ':')
en als de onweer voorbij is waarschijnlijk![]()
lief zijn!
fijne avond, en geniet van het onweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef Olle. het volgende:
ik ga naar huis!![]()
lief zijn!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee hoor![]()
maar je werkt in Hoorn zeg je net
Dat is jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet..dan heb ik ruzie
Jawel, maar daardoor gaat hij niet meer van bezoek houden dan nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef MPG het volgende:
Jamaar, jamaar, je kan het toch allemaal uitleggen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar daardoor gaat hij niet meer van bezoek houden dan nu
Ik denk ook niet dat het beter wordt als wij op bezoek komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, maar daardoor gaat hij niet meer van bezoek houden dan nu
* Semi wilde dame met drank meldt zichquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mij graag een wilde dame en drank.
ollequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef Olle. het volgende:
ik ga naar huis!![]()
lief zijn!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het is hier ineens een noodweer
Je werkt bij Deen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach zo hihi ons kantoor is gevestigd aan de atoomweg
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Life is not about waiting for the storm to pass. It is about learning to dance in the rain!!
Die heb ik hier gelukkig nog niet gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je werkt bij Deen?
Het is hier vies benauwd... en overal vliegende mierenbeestjes
Nopequote:
van wie nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van de Wiki niet, iets met dat ik geen rechten heb
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Semi wilde dame met drank meldt zich
En dan het zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletterquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan het zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter
Het valt me dan weer mee dat de naamval klopt
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:07 uur
01. 094 Trevland
02. 074 Olle.
03. 061 LovelyLady
04. 057 Giertje
05. 052 goldfinger1963
06. 047 Marijkezwolle
07. 041 DevilsWhore
08. 038 Panda72
09. 031 suikertaartje
10. 025 Aarti
11. 015 wel.o.k
12. 013 MPG
13. 009 Pheno
14. 009 DaMart
15. 005 c0nd0r
16. 004 MissMSX
17. 004 Symphonic
18. 003 Muckie
19. 003 OA
20. 001 MaleDuck
hier ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:06 schreef MPG het volgende:
Zwaar heftig noodweer hier.
Windstoten, ongedefinieerde vliegende objecten, vogels uit koers, slagregens en onweer op komst!
het komt vanavond deze kant opquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook![]()
LL belde me net dat ze maar 60 kan rijden op de snelweg door het noodweer
Ik merk het snel genoeg zo te zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook![]()
LL belde me net dat ze maar 60 kan rijden op de snelweg door het noodweer
ik nog minderquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig stijg ik vanavond niet meer zo
Ik zo lekker bowlenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog minder![]()
vanavond werken
Nee, mijn FOK!visitekaartjes daar afgegevenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Terug van je wandeling door Emmen?
Pinguïns ontsnappen uit Dierenpark Emmen
veel succes danquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het komt vanavond deze kant op
dat was het hier dus aan het doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ach, wat gerommel en mensen schieten meteen in de paniek op de snelweg daarnet. En dan is er nog niets aan de hand. Als het nou eens zou waaien of zo
Hoi maantjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom even hoi zeggen en Suikertaartje feliciteren![]()
![]()
Hier nu pas, de kliko vis ik morgen wel bij de buren uit de tuin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was het hier dus aan het doen![]()
er zijn nogal wat takken naar beneden gekomen
Gaat lekkerquote:
Lunaquote:
Geeft niet hoor, maar op een gegeven moment had ik er een stuk of 30/40quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat lekker
Het regent hier gestaag... af en toe gerommel maar geen storm hoor
[..]
Luna![]()
nog sorry voor die pm's
quote:
Hier begint het netquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:06 schreef MPG het volgende:
Zwaar heftig noodweer hier.
Windstoten, ongedefinieerde vliegende objecten, vogels uit koers, slagregens en onweer op komst!
quote:
Hey Luna!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Alles goed hierquote:
Mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles goed hier![]()
Hoe is het met de studie enzo?
Dat wist ik ergens ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben gestopt in maart.![]()
Ik begin in september met Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik hoop dat dit wel een goede keus is, anders faal ik best wel
hihiquote:
Stormpje erbij...quote:[..]
Hier begint het netHet rommelde een beetje en nu regent het ook al een beetje, let the noodweer commence!
De lucht was hier groen ja. Inmiddels hebben we het meeste wel weer gehad.quote:[..]Jou lucht is groen!
Eg errugquote:
Dat zeiden meerdere mensen, maar dat zelfs jij dat zegt vind ik wel grappig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik ergens ook welMaar hopen dat dat je inderdaad beter ligt
En weet je, je vaalt helemaal niet, want hoe kun jij nou bepalen aan de hand van een folder of je blij wordt van een opleiding of niet
Stuur maar hier heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eg errug
Hier meer onweer*kssshhht weg ermee*
Nog steeds moe?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat wist ik ergens ook welMaar hopen dat dat je inderdaad beter ligt
En weet je, je vaalt helemaal niet, want hoe kun jij nou bepalen aan de hand van een folder of je blij wordt van een opleiding of niet
* LovelyLady stuurt onweer naar Trevquote:
Klopt maar wel een beetje onweerquote:
Dank je,kan ik nog meer bliksem zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds moe?
Ik vind het maar moeilijk, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil hoor
[..]
* LovelyLady stuurt onweer naar Trev
OMG OMG OMG OMG, my brains are really really brokenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeiden meerdere mensen, maar dat zelfs jij dat zegt vind ik wel grappig!![]()
Dat klopt wel ja.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds moe?
Ik vind het maar moeilijk, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil hoor
[..]
* LovelyLady stuurt onweer naar Trev
Haha, da's waar. Mja. We zien volgend jaar wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG, my brains are really really broken![]()
Ik vaal zelf best hard
![]()
Maar komt goed meisjeIk ben zelf weer gaan studeren na een tijdje gewerkt te hebben, heb een diploma en toch twijfel ik weer
Dus ach, je ziet, het kan erger
Prijsvraag voor games natuurlijk!quote:
Wat liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Dus hier is Suikertaartje gebleven.
Ik miste je al in PUB SC.
Ook al zo lief!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Pendulum prijsvraagquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Prijsvragen
heb een kalender van quest gewonnen eens met Fok!![]()
het was iets
MINE!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Pendulum prijsvraag![]()
quote:
Nope!quote:
Ik gok iets met die verrekte zwaartekrachtquote:
Joah!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waren toch 2 pakketten? 1 voor jou en 1 voor mij
Ik ging snel een raam dicht doen, maar ik had niet gezien dat het al naar binnen geregend hadquote:
Dankje!quote:
Dan kan je lelijk vallen inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging snel een raam dicht doen, maar ik had niet gezien dat het al naar binnen geregend had![]()
En toen kwam ik aanrennen en ging ik van slip, glij, BOEM
Vorige week twee spellen en volgende week weer ietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Prijsvragen
heb een kalender van quest gewonnen eens met Fok!![]()
het was iets
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje!![]()
* suikertaartje wrijft over haar zere knie en hoofd...
Kom jij een keertje dobberen in mijn nieuwe zwemvijver?quote:
Zwemvijver?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom jij een keertje dobberen in mijn nieuwe zwemvijver?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom jij een keertje dobberen in mijn nieuwe zwemvijver?
Ja, ik heb sinds dat buitje van net een zwemvijver in de tuinquote:
Vooruit, dat mag.quote:
Nee hoor, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
Moet ik dan mijn eigen frisbee meenemen of heb je die zelf?.
yeahquote:
dubbel yeahquote:
Gefeliquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
yeah![]()
dubbel yeah![]()
* wel.o.k feliciteerd zichzelf met zijn 4 behaalde certificaten vandaag
Veterstrikken voor beginners, geavanceerd, gevorderden en master?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
beginners is klitteband toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veterstrikken voor beginners, geavanceerd, gevorderden en master?
je bent heel warmquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veterstrikken voor beginners, geavanceerd, gevorderden en master?
Ah, ITIL.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent heel warm![]()
voordat ik het incidenten registratie pakket mag gebruiken moet ik eerst cursus volgen en examen doen.
geloof me dat is echt niveau veterstrikken voor beginners.
een klant heeft een probleem en belt de helpdesk. wie maakt het incident aan?
eehhm, laat me denken, de CEO nou goed
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent heel warm![]()
voordat ik het incidenten registratie pakket mag gebruiken moet ik eerst cursus volgen en examen doen.
geloof me dat is echt niveau veterstrikken voor beginners.
een klant heeft een probleem en belt de helpdesk. wie maakt het incident aan?
eehhm, laat me denken, de CEO nou goed
Knapperdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Het water in de vijver is heerlijk, en er is zelfs de mogelijkheid tot baantjes trekken
checkquote:
quote:
succes morgen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
check![]()
dus inplaats van 4 maal 3 kwartier naar een demo filmpje kijken even doorklikken en logisch nadenken.
[..]
en slim
![]()
maar morgen gaan we voor een echt examen![]()
overigens, jij gefe
li
c
iteerd
met je baan
Omg. Geen wonder dat wokkin je al geclaimd heeftquote:
Zin inquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens. Je hebt een nieuwe UI? Hoe dat zo?
morgen is de 1 na laatste voor mcitp enterprise administratorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
succes morgen!
is het je eerste voor ITIL?
ik ben aan het lerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg. Geen wonder dat wokkin je al geclaimd heeft![]()
Moet je nu niet leren dan? Of naar bed?![]()
En dankje![]()
aah kj!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen is de 1 na laatste voor mcitp enterprise administrator
WK was voorbij en ik kwam opeens op het geniale idee om een icon aan te vragen van een bepaald filmpje dat ik vond op youtube.quote:
houtskool eten helpt ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
*keek in kast en schrok. Nee, geen spiegel.
Nori op, paniek!
kunnen we tegenwoordig ook al icons aanvragen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WK was voorbij en ik kwam opeens op het geniale idee om een icon aan te vragen van een bepaald filmpje dat ik vond op youtube.
dan krijg ik ruzie met wokkin, ik heb er al 7quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah kj!
wel netjes!
ennuuh wel je speldje opdoen he als je hem hebt gekregen!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met wokkin, ik heb er al 7al die gaatjes in je colbert
Ergens in GC is er zo'n topic hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
kunnen we tegenwoordig ook al icons aanvragen?
of is dat de kracht van een vrouw?
ik heb een hele map met die "rommel"quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Olle. het volgende:
[..]dat is nogal wat kerel! nice!
ik hoop dat ik er ook zoveel kan krijgen
maar dan moet je ze maar netjes wegleggen dan
als ik de tekst boven mij ui veranderquote:
Okeequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WK was voorbij en ik kwam opeens op het geniale idee om een icon aan te vragen van een bepaald filmpje dat ik vond op youtube.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging snel een raam dicht doen, maar ik had niet gezien dat het al naar binnen geregend had![]()
En toen kwam ik aanrennen en ging ik van slip, glij, BOEM
Theorie is echt een kwestie van veel oefenenquote:
its not funnyquote:
ik heb het al een keer eerder gehaald, maar ik merk dat mijn concentratie echt bagger is gewordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Theorie is echt een kwestie van veel oefenenIk heb het in 1 keer gehaald door echt te oefenen, oefenen en oefenen en in de auto is het nu een piece of cookie geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij ook kusje eropquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
its not funny![]()
[..]
ik heb het al een keer eerder gehaald, maar ik merk dat mijn concentratie echt bagger is geworden
en ik heb eigenlijk alleen 'savonds tijd en rust... maar dan ben ik moe
@ST kusje erop
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Er at vandaag in mijn tuin een enorme spin een andere enorme spin op...of in elk geval is de één doodvermoord door de ander
Niet kijken als je niet van spinnen houdt:ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iiieeeeeuuuuwwwww
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag was gewoon te spannend..ik heb ook nog een huge ass vliegbeest gevonden in de tuin. Heel erg dood, dat wel, maar getverdemme
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrr
Komt Thijs ook al met ongedierte aanlopen enzo?
Sander speelde al van jongs af aan met slakken, en die smeerde hij ook uit op de tuintafel of hij ging er mee stoepkrijten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
mijn jongste had ooit in 1 hand een slak in de andere een pepernoot.
hap. ieuw, verkeerde hand
Whehehe das stomquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
Deze spin was niet eens de grootste die ik in de aanbieding heb..ik heb ook nog een vage foto van vliegbeest, zien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrr
Sander speelde al van jongs af aan met slakken, en die smeerde hij ook uit op de tuintafel of hij ging er mee stoepkrijten
Gatverdamme!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik ieeuw denk... zeg ik toch maar jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Deze spin was niet eens de grootste die ik in de aanbieding heb..ik heb ook nog een vage foto van vliegbeest, zien?
En Thijs gaat huilen als er een langpootspin over hem heen loopt en hij vindt slakken lief (aaaaaaai) dus het valt (nog) mee
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hoewel ik ieeuw denk... zeg ik toch maar ja
Binnenkort.quote:
Met doorzichtige vleugels en een dik, geel lijf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das gewoon een nachtvlinder toch?
Daar komen de katten steeds mee thuis (mietjes)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, ik woon er inmiddels inquote:
Houd jij nu ook al de garderobekasten van alle fokkers bij?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd jij nu ook al de garderobekasten van alle fokkers bij?
Succes met je examen morgenquote:
Ik heb zo'n fijn kind he?quote:
fokstersquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
foksters
* wel.o.k mompelt iets van geheugen en onthouden
Slaap lekker en succes morgenquote:
quote:
Waar is de keuken?quote:
Ik zag ;t ook hoorquote:
quote:
Fokslet dat je er bent. Of koffieslet.quote:
Jaloers.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fokslet dat je er bent. Of koffieslet.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik gedraag me te allen tijde keurig in het bijzijn van FOK!sters.
Dat zou nou echt tmi zijn voor julliequote:
Ja, dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
En zo niet, dan had je waarschijnlijk in de Oude Gracht gelegen!
Ah, daarom was mijn pc gestolen, _A was er niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent zwart!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom was mijn pc gestolen, _A was er niet.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
Hij is eruit geflikkerd. Hij wilde niet trakteren.
*geeft Tena Lady aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders ga je even lopen lekken hier...
oooh!quote:
qftquote:
Koffiesletquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fokslet dat je er bent. Of koffieslet.
Echt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar waar waar is je blauwe kleurtje?
Ohquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was sinds september vorig jaar al oranje...
De enige keer dat ik in de buurt van een FOK!ster was, ben ik er uiteindelijk mee getrouwd. Gedragen? Nee dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in de buurt van een FOK!ster was, ben ik er uiteindelijk mee getrouwd. Gedragen? Nee dus
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in de buurt van een FOK!ster was, ben ik er uiteindelijk mee getrouwd. Gedragen? Nee dus
Of een kind. Oh nee. Of wel. Hell, I don't know.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heb je wel een voor haar acceptabele indruk achtergelaten dan!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
OhDan ben ik gewoon in de war, as usual
![]()
Juist wel, je hebt haar "geschaakt" met je charmesquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kindquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een kind. Oh nee. Of wel. Hell, I don't know.
Welke charmes ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist wel, je hebt haar "geschaakt" met je charmes
Mooi mooi mooi liedjequote:
Die je blijkbaar bezit, anders was ze niet met je getrouwd he mop!quote:
Ik heb net Patapon 3 gespeeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan zou het altijd nog Phappa zijn!
Whehehe, true truequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan zou het altijd nog Phappa zijn!
Pata pata pata pon! Pon pon pata pon!quote:
quote:
Wat moet je in Den Haag?quote:
praten maar dat is niet zo goed verlopenquote:
Of zeg het gewoon, of maak ons niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef Giertje het volgende:
lang verhaal leg et nog wel een keer uit
Trustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes, ik wens jullie nog een fijne voortzetting
Ik ga slapen![]()
Ik ga met je meequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga slapen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga slapen![]()
En nu is ie weer blauw!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn UI toch maar wat aangepast, hopelijk zorgt hij zo voor minder verwarring.
Ut kump good, wieveul daag 't mich aug kosquote:
quote:
Trustenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn UI toch maar wat aangepast, hopelijk zorgt hij zo voor minder verwarring.
quote:
quote:
quote:
JIJquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
* DaMart helpt suikertaartje nog een keer overeind, draagt haar naar bed, stopt haar in en leest een sprookje voor.
Weltrusten.
Sprookjes voorlezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart helpt suikertaartje nog een keer overeind, draagt haar naar bed, stopt haar in en leest een sprookje voor.
Weltrusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |