quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met wokkin, ik heb er al 7al die gaatjes in je colbert
Ergens in GC is er zo'n topic hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
kunnen we tegenwoordig ook al icons aanvragen?
of is dat de kracht van een vrouw?
ik heb een hele map met die "rommel"quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Olle. het volgende:
[..]dat is nogal wat kerel! nice!
ik hoop dat ik er ook zoveel kan krijgen
maar dan moet je ze maar netjes wegleggen dan
als ik de tekst boven mij ui veranderquote:
Okeequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WK was voorbij en ik kwam opeens op het geniale idee om een icon aan te vragen van een bepaald filmpje dat ik vond op youtube.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging snel een raam dicht doen, maar ik had niet gezien dat het al naar binnen geregend had![]()
En toen kwam ik aanrennen en ging ik van slip, glij, BOEM
Theorie is echt een kwestie van veel oefenenquote:
its not funnyquote:
ik heb het al een keer eerder gehaald, maar ik merk dat mijn concentratie echt bagger is gewordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Theorie is echt een kwestie van veel oefenenIk heb het in 1 keer gehaald door echt te oefenen, oefenen en oefenen en in de auto is het nu een piece of cookie geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij ook kusje eropquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
its not funny![]()
[..]
ik heb het al een keer eerder gehaald, maar ik merk dat mijn concentratie echt bagger is geworden
en ik heb eigenlijk alleen 'savonds tijd en rust... maar dan ben ik moe
@ST kusje erop
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Er at vandaag in mijn tuin een enorme spin een andere enorme spin op...of in elk geval is de één doodvermoord door de ander
Niet kijken als je niet van spinnen houdt:ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iiieeeeeuuuuwwwww
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag was gewoon te spannend..ik heb ook nog een huge ass vliegbeest gevonden in de tuin. Heel erg dood, dat wel, maar getverdemme
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrr
Komt Thijs ook al met ongedierte aanlopen enzo?
Sander speelde al van jongs af aan met slakken, en die smeerde hij ook uit op de tuintafel of hij ging er mee stoepkrijten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
mijn jongste had ooit in 1 hand een slak in de andere een pepernoot.
hap. ieuw, verkeerde hand
Whehehe das stomquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
mijn jongste had ooit in 1 hand een slak in de andere een pepernoot.
hap. ieuw, verkeerde hand
Deze spin was niet eens de grootste die ik in de aanbieding heb..ik heb ook nog een vage foto van vliegbeest, zien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij heul ergens anders woont, zulke joekels kennen wij hier niet... bbrrrr
Komt Thijs ook al met ongedierte aanlopen enzo?
Sander speelde al van jongs af aan met slakken, en die smeerde hij ook uit op de tuintafel of hij ging er mee stoepkrijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |