Mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles goed hier![]()
Hoe is het met de studie enzo?
Dat wist ik ergens ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben gestopt in maart.![]()
Ik begin in september met Sport, Gezondheid en Management in Groningen. Ik hoop dat dit wel een goede keus is, anders faal ik best wel
hihiquote:
Stormpje erbij...quote:[..]
Hier begint het netHet rommelde een beetje en nu regent het ook al een beetje, let the noodweer commence!
De lucht was hier groen ja. Inmiddels hebben we het meeste wel weer gehad.quote:[..]Jou lucht is groen!
Eg errugquote:
Dat zeiden meerdere mensen, maar dat zelfs jij dat zegt vind ik wel grappig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik ergens ook welMaar hopen dat dat je inderdaad beter ligt
En weet je, je vaalt helemaal niet, want hoe kun jij nou bepalen aan de hand van een folder of je blij wordt van een opleiding of niet
Stuur maar hier heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eg errug
Hier meer onweer*kssshhht weg ermee*
Nog steeds moe?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat wist ik ergens ook welMaar hopen dat dat je inderdaad beter ligt
En weet je, je vaalt helemaal niet, want hoe kun jij nou bepalen aan de hand van een folder of je blij wordt van een opleiding of niet
* LovelyLady stuurt onweer naar Trevquote:
Klopt maar wel een beetje onweerquote:
Dank je,kan ik nog meer bliksem zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds moe?
Ik vind het maar moeilijk, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil hoor
[..]
* LovelyLady stuurt onweer naar Trev
OMG OMG OMG OMG, my brains are really really brokenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeiden meerdere mensen, maar dat zelfs jij dat zegt vind ik wel grappig!![]()
Dat klopt wel ja.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds moe?
Ik vind het maar moeilijk, ik weet ook nog steeds niet wat ik worden wil hoor
[..]
* LovelyLady stuurt onweer naar Trev
Haha, da's waar. Mja. We zien volgend jaar wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG, my brains are really really broken![]()
Ik vaal zelf best hard
![]()
Maar komt goed meisjeIk ben zelf weer gaan studeren na een tijdje gewerkt te hebben, heb een diploma en toch twijfel ik weer
Dus ach, je ziet, het kan erger
Prijsvraag voor games natuurlijk!quote:
Wat liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Dus hier is Suikertaartje gebleven.
Ik miste je al in PUB SC.
Ook al zo lief!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom even hoi zeggen en Suikertaartje feliciteren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |