Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
lapohunterquote:
gefeliciteeeerdquote:
Voor deze ene keerquote:
Komt goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Doe mij de wilde kerels en de drank maar, mag jij de rest, Trev
Ik kon het nou even niet latenquote:
maakt niet uit ik heb er soms ook wel een handje vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor deze ene keer![]()
[..]
Komt goed
[..]
Ik kon het nou even niet laten
quote:
Normaal zou ik het ook niet doen maar ik vond dat het deze keer wel mochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb er soms ook wel een handje van
Daar is best een hoop vanafquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn krullenbol voordat hij naar de kapper ging
Hij schrok er zelf ook van
Wat een stomme mama ben jijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
Doe mij de wilde kerels en de drank maar, mag jij de rest, Trev
Dankjewel voor de felicitaties!quote:
staat em goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
de kapper heeft zich goed uitgeleegdquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:Mijn krullenbol voordat hij naar de kapper ging
Dankjewel snoetjequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
lief lief ontzettend lief suikertaartje VAN HARTE GEFELICITEERD MET JOUW BAAN.![]()
![]()
![]()
. Het is je van harte gegund
mee toooquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mij graag een wilde dame en drank.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor de felicitaties!
Mogen wij ook weten wat je gaat doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor de felicitaties!
jij gaat echt van het ergste uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
mee tooo
heb ik vanavond wat te doen als ik niet meer achter de PC kan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zitten er over drie dagen weer aan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een stomme mama ben jij
Zijn krullen!!!! Wat doe je![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij gaat echt van het ergste uitwordt nu al gesproken van de ergste onweersbui sinds jaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dat beloofd nog wat![]()
Drank CHECK!A man's got to do what a man's got to do
We zullen zien, maar maandag was het anders ook behoorlijk heftigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
wordt nu al gesproken van de ergste onweersbui sinds jaren...
Drank CHECK!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
als ik buienradar zo es bekijk komt er een fikse storm aan
dan ga ik er es goed voor zitten dat wil ik wel es zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
Drank CHECK!
Dankjewel!quote:
mja ik moet vanavond ook nog effe weg dus hopelijk blijft et nog effe wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad ik heb net ook op buienradar gekeken. Voorlopig is het nog niet waar ik woon. Ik werk vandaag tot 18:00 en ik hoop dat het dan nog niet noodweer is
quote:
Ja KNMI heeft ook aandacht nodigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
Drank CHECK!
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad ik heb net ook op buienradar gekeken. Voorlopig is het nog niet waar ik woon. Ik werk vandaag tot 18:00 en ik hoop dat het dan nog niet noodweer is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja KNMI heeft ook aandacht nodig![]()
Check! maarja er komt storm dus kom ik maar niet he .... te gevaarlijk
[..]![]()
quote:
Daar komt wel een buitje aan jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Olle. het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=laatstebeeld
eat that
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
laat me maar in de steek![]()
gelukkig heb ik de drank nog...
quote:
jah soms ben ik jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer he dat je het gelijk zo negatief inziet..... zo jammer
stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders kom ik wel joh, ik heb nog wat te vieren en ik woon dichterbijquote:
jeeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders kom ik wel joh, ik heb nog wat te vieren en ik woon dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |