Kon de mijne maandag ook net grijpen ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Ramen dicht die ik altijd vergeet: Check
Heb ik straks die auto in de garage gezet, gebeurt er helemaal niets, zal je altijd zien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten is een dak met deuken nog altijd niet in de mode.
Heeft niet veel zin als de tafel wegwaaitquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is ff de bloemen alvast veilig onder een tafel zetten buiten
Thnx! Aangepast in mijnpost, inclusief spoiler.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
@Kahaarin: Onderstaand plaatje is een nieuwe update van het plaatje dat je in je bovenstaande post hebt geplaatst![]()
-knip-
Die tafel die straks bij de buren ligt bedoel je? ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is ff de bloemen alvast veilig onder een tafel zetten buiten
en ja hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
@Kahaarin: Onderstaand plaatje is een nieuwe update van het plaatje dat je in je bovenstaande post hebt geplaatst![]()
[ afbeelding ]
"Aparte zwarte, gerafelde gebied is voor kans op losse cellen. Hierbij is de kans het grootste op grote hagel en eventuele supercells met gevaar voor tornado. Die kans hangt sterk af van de vorming en diepte van een grondlaag. Afgaande op de waarnemingen van 08u is die nog niet redelijk gevormd.
De soundings van 00Z van De Bilt, Trappes, Nancy, geven bevestiging van de potentie c.q. explositiviteit van de situatie. Losse convectie is mogelijk vanaf 31-32 graden, daarom is nu het aparte gebied erbij getekend, afgaande op de modellen + waarnemingen van huidige hoogste T waar deze temperaturen gehaald kunnen worden. Laatste AMDAR-meldingen (wind- en temperatuurmetingen uit vliegtuigen) geven reeds 28 knopen op 850 hPa en 40 knopen rond 6 km, boven Frankrijk (net Z van Parijs) reeds 50 knopen. Boven de 200 hPa staat een jet van 65-80 knopen.
Uitgaande van Tx=32, Theta-w850 = 19, theta-w500 = 16, wind 850 hPa = 30 knopen en wind op 200 hPa = 70 knopen, komt methode Ivens nog steeds met 55 knopen voor windstoten (105 km/u). Gezien de toenemende wind onderin, lijkt mij 60 knopen niet onwaarschijnlijk. Je komt dan in de richting van 110-120 km/u. Opnieuw vandaag het grootste gevaar zijn de windstoten!"
waar is dit?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het wolkenpak boven mijn huis. Van niks tot zo in minder dan een half uur. Het waait nu ook steeds harder.
Die stip is een vlek op mijn raam
Een UFO!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het wolkenpak boven mijn huis. Van niks tot zo in minder dan een half uur. Het waait nu ook steeds harder.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin als de tafel wegwaait![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die tafel die straks bij de buren ligt bedoel je? ik zeg doen!
Grote kans dat het ergste dan al voorbij is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef xibalba het volgende:
Hmmm....er staat een autoritje over de blauwe lijn naar het zuiden (Nijmegen-->Venray/Venlo) op de planning tussen 17:00 en 18:00 vandaag.....af te raden?
Oke dan hier is het gelukkig nog steeds blauw.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef xibalba het volgende:
Hmmm....er staat een autoritje over de blauwe lijn naar het zuiden (Nijmegen-->Venray/Venlo) op de planning tussen 17:00 en 18:00 vandaag.....af te raden?
Richting het noorden inderdaad meer wolken..als ik hier uit het raam kijk (westen) zie ik een straalblauwe luchtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef IkWilbert het volgende:
lenticularis boven Almelo (ziet er leuk uit)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha jij zit ook op Weerwoordquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen alarm dus vooralsnog.quote:WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vanmiddag en vanavond zware regen- en onweersbuien
Toelichting
Vanmiddag en vanavond trekken er vanuit het zuidwesten zware regen- en onweersbuien over ons land. Bij deze buien zijn hagel en (zeer) zware windstoten mogelijk 75 tot 100 km/uur en in het (noord)oosten 100-120 km/uur. Bovendien kan lokaal in korte tijd veel neerslag vallen. De zware buien zullen rond middernacht het noordoosten van het land verlaten. Tevens wordt het vanmiddag in de oostelijke helft van het land tropisch warm.
100-120 km/uurquote:
Niets veranderd dus. hmmmz KNMI loop weer eens achter de feiten aanquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Kw4Kje het volgende:
Geen strak blauwe lucht meer hier (Aalten, Achterhoek)![]()
[ afbeelding ]
DSM blaast alles die kant op hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
opvallend, een stuk onder jou in Limburg is de lucht nog strak en strakblauw
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef henkde_j het volgende:
Godver. West Groningen krijgt weer een afgezwakt buitje
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tof die zwartelijn zit zowat boven Eindhoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIt vorig topic gehaald.![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Buienradar lijkt toch te gaan voor een buienlijn die zich met name concentreert op West-Nederland. Gaat dat nog afbuigen richting Noord-oosten?
quote:
Doet zeer aan mijn ogenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, maar bij mij ziet het er nu zo uit, ik bedoel je hebt blauwe lucht en blauwe lucht maar dit is toch wel wat je noemt blauwe lucht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |