Enschede/Glanerbrug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Waar is hier ??
ik zit in ede maar de lucht is hier strak blauw
Ik vind het G-E-W-E-L-D-I-Gquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef PushyGurl het volgende:
nou ik weet niet hoe het bij jullie is...maar ik zit er in iedergeval NIET op te wachten ...ik vind het maar ENG
Leuk gedaan daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef IkWilbert het volgende:
Nog een mooie rader met voorspelling gevonden
http://www.yr.no/sted/Belgia/Flandern/Tremelo~2785293/
Doe het dan tenminste met een nederlandse stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef IkWilbert het volgende:
Nog een mooie rader met voorspelling gevonden
http://www.yr.no/sted/Belgia/Flandern/Tremelo~2785293/
quote:
Hehe hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind het G-E-W-E-L-D-I-GBen de batterijen van mijn camera vast aan het opladen, was ik vorige keer vergeten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef hondenfokker het volgende:
estofex heeft nu voor de 8ste keer een level 3 uitgegeven in 7 jaar tijd.
dus best heftig weer opkomst.sluit ramen en deuren en leg je tuinstoelen plat doe de was in de droger en spoel je wc een paar keer goed door voordat het noodweer eraan komt.![]()
33 volgens de KNMI is het nergens in Nederland boven de dertig...quote:
Nu lijkt het alsof het bij mij 4 graden isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
33 volgens de KNMI is het nergens in Nederland boven de dertig...
Ze hebben wel hun cijfertjes aangepast op de actuele weerswaarneming; ze zijn wit, aangezien Nederland nog behoorlijk donkerrood zal kleuren
Dat lachen vergaat ze ook als hun schoorsteen op hun wagen valtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn ...die het nog LEUK vinden ook....het kan heel veel leed veroorzaken hoorrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UIt vorig topic gehaald.
[ Bericht 79% gewijzigd door kahaarin op 14-07-2010 11:23:59 ]be nice or go away
na 14:00quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
hoelaat is het eigenlijk in zuid limburg?
Ik zie genoeg uit mijn raamquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier zie ik ook niet echt veel op
11:17quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
hoelaat is het eigenlijk in zuid limburg?
mooie radarquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef MTL het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste met een nederlandse stad![]()
http://www.yr.no/sted/Nederland/Nord-Brabant/Eindhoven/
Persoonlijk heb ik wel een paar gebroken botten over voor een extreme storm etc hoor, ik krijg er altijd zo'n pakjesavond gevoel van in mijn buik, het is gewoon zooooo mooi om de natuur zo krachtig bezig te zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn ...die het nog LEUK vinden ook....het kan heel veel leed veroorzaken hoorrr
Nou, het enige wat ik zie is een wind die aanzet, nu dubbel zo krachtig als net, en (volgens mij) cumulus wolken die nu nog meer samenpakken.quote:
ja precies,maar dat doen ze vaak wel !quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Check anders buienradar even? Dan weet je ongeveer hoe laat je het kan verwachten.
Je merkt wel dat er ineens meer wind staat! Stilte voor de storm?Heerlijk, onweersbuien, zolang ze maar niet te veel schade aanrichten!
Ik moet m'n auto dus in een garage zetten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Drassss het volgende:
Misschien kan ik vanmiddag gaan tennissen met de hagelstenen op de baan.. zucht.
Ik zou als ik jou was er ook zware gewichten (lees betonblokken) aanhangenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik moet m'n auto dus in een garage zetten?
Naar mijn weten is een dak met deuken nog altijd niet in de mode.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik moet m'n auto dus in een garage zetten?
Ik was serieus...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was er ook zware gewichten (lees betonblokken) aanhangen
quote:
Je gaat door voor de rubberbootquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Drassss het volgende:
Top ik woon precies op die blauwe lijn. Ga ik nu door voor de koelkast?
hij loopt de laatste dagen inderdaad niet lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef Qebbel het volgende:
Bij mij doet buienradar het weer eens niet. Wat is er toch aan de hand met dat ding de laatste dagen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |