quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran!Die Milani's en die Garnet Lapis
![]()
Ik heb ook weer een pic, CG Caribbean Blue
[ link | afbeelding ]
Wow, mooi!! Doet me denken aan die lichtblauwe Nfu Oh, maar dan zonder flakiesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran!Die Milani's en die Garnet Lapis
![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeltaCephei op 16-07-2010 17:30:24 ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef DeltaCephei het volgende:Maar wel zonder feedback...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst besteldequote:
Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst bestelde
als je betaald via PayPal kan er vrij weinig fout gaan..
Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgen
Oeh, tof!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Tevens al vier dagen NOTD
Allebei tof!! Ik denk dat die zwarte ook wel een gaaf is met een matte TCquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Kinetics Fallen Angel
[ afbeelding ]
Kinetics Forget-Me-Not
Mooi helder blauw kleurtje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
tja, wie weet wordt het nog wel wat met ze
Moet zeggen dat ik ook genoeg kaleidoscopes heb. Heb een aantal milani holo's en die zijn nagenoeg gelijk vind ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectie
komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
Zoeper staat er om bekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last van
Heul niet, alleen de OPI pastel shreks zijn zo verschrikkelijk.... Cattitude, Shrek en Fiona zijn een drama om op te doen. Dat echte streperige en bubbelige hebben mijn andere lakjes niet..... Met koud weer waren ze trouwen snet zo, ik heb met lakken nog geen last gehad van de warmte.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoeper staat er om bekendIk heb er namelijk ook geen last van
Toffe buit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Juud- het volgende:
Heftige kleur Princess, gaaf!
Ik heb onlangs voor het eerst nagellakjes gekocht via internet (wat een newbie he..haha), via Bubsel. DHL had het pakje afgeleverd, maar geen briefje in de bus gedaan omdat ze me niet thuis troffen. Vanavond kwam de buurvrouw dus maar eens aan de deur om te vragen of ik wel wist dat er een pakketje bezorgd was.. niet dus. Mijn bestelling: Orly lemonade, gumdrop, snowcone, gogo (wit met een zilverachtige glitter) en CG secret periwinkle. Ik ben in love! Heb ze geswatched op vriend net.. mijn eigen nagellak zat nog heel mooi dus zonde om eraf te halen. Mocht helaas geen foto maken..
Oja, en die groene van SQ uit de OP.. gewéldige kleur! Heb nog nooit gezien dat ze nagellak verkopen bij Pieces.. binnenkort maar eens kijken in Rotterdam
Hihi, hij gaat lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb die Kaleidoscopies ook maar besteldvoor mezelf en net nog 2 Catricejes gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, hij gaat lekkerHet staat op de envelop en anders op de site, weet niet of ik er bij jou er een visitekaartje ingedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jezelf of voor de shop?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb die Kaleidoscopies ook maar besteldvoor mezelf en net nog 2 Catricejes gekocht
Need.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://brightlightsbigcol(...)ening-halloween.html
ZE ZIJN ER AL OMG HEBBEN
QFT en voor de winkel ook maar denk ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon ALLEMAAL. ALLEMAAL. ME NEEDZ. ALLEMAAL.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het setje met die topcoat is moeilijk te verkrijgen, deze iets minder geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
QFT en voor de winkel ook maar denk ikof was dit de collectie die moeilijk te verkrijgen is
Oei dan zit het er waarschijnlijk niet in jammerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Deze collectie is limited edition en sowieso maar bij één winkel te krijgen in Amerika (volgens mij Sally, maar dat weet ik niet 100% zeker dus pin me daar niet op vast). Er is wel wát beschikbaar voor internationale verkoop, maar dat is ontzettend weinig..
*snif*
Ik denk dat ik die echt nodig hebquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef DeltaCephei het volgende:
ZE ZIJN ER AL OMG HEBBEN
Daar zou ik mijn moeder veel plezier mee doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voor de nagelstickerliefhebbers (galgje anyone?).. Ik heb zojuist deze besteld.. Ik laat nog wel weten of het assortiment echt zo uitgebreid is als op de foto. De prijs is in ieder geval niet verkeerd
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290451959318&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Doe ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn moeder veel plezier mee doenals je het wilt laten weten graag.
Het is gewoon dat mij moeder graag stickert sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe ik(maar ik voel me door die opmerking over je moeder wel ineens kei-oud...
)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is gewoon dat mij moeder graag stickert sorry![]()
ah, uurtje geleden stond enkel de banner er nog, ze waren dus bezigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
CG´s Vintage Vixen collectie trouwens nieuw op TD... Er zitten best een aantal toffe tussen
Dat had ik vandaag bij de Rabobank. Kon niet ophouden met staren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst een glittertje gekocht van CND en wel de Sugar Sparkle. Heel erg toffe sparkle om een saaie lak mee op te fleuren. Ik heb ´m over een roze lak gedaan die van zichzelf niet zo heel erg bijzonder is en ik loop de hele dag al m´n eigen nagels te bewonderen...
Ik krijg het zelf niet echt op de foto en op het internet zie ik ook alleen maar foto's die het lakje niet echt goed laten zien, maar het is een aanrader voor de subtiele glitter liefhebbers..
Ik vind die oranje glitter trouwens wel heel erg op Black Magic lijken... die heb ik al en ben ik ook niet van omver geblazen eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef DeltaCephei het volgende:
ZE ZIJN ER AL OMG HEBBEN
You're welcome! En hij staat je mooi!! Ook goed om mee te stempelen hè, altijd handigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dzjonka het volgende:
Slechte phone-foto in het donker, maar het is sci-fi van CG en ik vind hem erg tof! Echt een soort foil! Heb het ook op mijn tenen zitten en het past heel goed bij mijn huidskleur. Het zou een soort lavendelkleurig blauwzilver moeten zijn, maar het is voor mij gewoon een prettige "koude" zilver.
(Trouwens, via Mirannie verkregen, thanx!)
[ afbeelding ]
neuh, stempelen is niks voor mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
You're welcome! En hij staat je mooi!! Ook goed om mee te stempelen hè, altijd handig
da's leuk hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
neuh, stempelen is niks voor mij![]()
Ga ook die catrice halen, wat een mooie kleur
Ben benieuwd naar swatchesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
Misa's nieuwe collectie voor Herfst 2010: What I like about you http://www.nailswatches.c(...)-you-collection.html
Hmm, daar kunnen wel interessante kleuren tussenzitten. *Nieuwsgierig is naar it's you!*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
Misa's nieuwe collectie voor Herfst 2010: What I like about you http://www.nailswatches.c(...)-you-collection.html
Ja echt irri van TDquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh?wat slordig
zet het dan niet online
Ik zag die link, dacht oo neee niet klikken want dan heb je weer van die lakkies die toch nergens te verkrijgen zijn en die ik MOET hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef DeltaCephei het volgende:
ZE ZIJN ER AL OMG HEBBEN
Leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voor de nagelstickerliefhebbers (galgje anyone?).. Ik heb zojuist deze besteld.. Ik laat nog wel weten of het assortiment echt zo uitgebreid is als op de foto. De prijs is in ieder geval niet verkeerd
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290451959318&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Ik wens je heel veel sterkte met het verwijderen als je 'm eraf gaat halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:50 schreef mirannie het volgende:
Net even snel de nieuwe buit getest en er zit veel moois tussen
Nu mijn nagels gedaan met Massini purple medaillion, and OMG, it´s gorgeous!!! En dekkend in 1 laagdat gebeurt bijna nooit met een glitter. Het is echt mooi!! Foto´s volgen nog.
Haha, is het zo erg? Hij moet er vanavond al weer af, want moet morgen weer vroeg werken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel sterkte met het verwijderen als je 'm eraf gaat halen
Ik heb Slammin' Red en die was vre-se-lijk om te verwijderen. Glitters waren er niet af te krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, is het zo erg? Hij moet er vanavond al weer af, want moet morgen weer vroeg werken.
China glaze Khromesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dzjonka het volgende:
Slechte phone-foto in het donker, maar het is sci-fi van CG en ik vind hem erg tof! Echt een soort foil! Heb het ook op mijn tenen zitten en het past heel goed bij mijn huidskleur. Het zou een soort lavendelkleurig blauwzilver moeten zijn, maar het is voor mij gewoon een prettige "koude" zilver.
(Trouwens, via Mirannie verkregen, thanx!)
[ afbeelding ]
Tsja nou ik net heen, hebben ze hem niet meer....quote:
Welk merk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
en die cuticle removerIk heb het opgebracht, even laten intrekken en toen met een nagel over mijn nagel gekrabt, er kwam me toch een partij dode zooi van af, ongelooflijk
Drie keer herhaald, nu ben ik schoon en kan ik deze behandeling met regelmaat gaan herhalen
Oeh!!! Mooi!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nubar Purple Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinkie is even kort, zat een scheurtje in die er al weken in zat, maar toen het scheurtje het "wit" had bereikt was het ook meteen uit met de pret
Supermooi, maar waarom zitten je hele handen onder de glitter?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
Massini purple medaillion. Wat een geweldig lakje!! Dekt in 1 laag en kost maar $3,-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ SQ
Mooi
mooi!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
Massini purple medaillion. Wat een geweldig lakje!! Dekt in 1 laag en kost maar $3,-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ SQ
Mooi
Haha, was aan het swatchen geweest vanmorgen en daarna niet echt goed schoongemaakt voor ik dit lakje erop gooidequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Supermooi, maar waarom zitten je hele handen onder de glitter?
Thanksquote:
Ja, sorry, sommige stickertjes zaten losquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel mooie nagels weer
En spam:
Nubar Indigo Illusion (Met loszittende stickert.)
[ afbeelding ]
IRL veel mooier, maar m'n foon kan niet met duochrome omgaan.
Lief kleurtjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
Meteen maar even een foto erin gooien!
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
Nune d'r vlekkenmani? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Beide zeer mooi ladies! Nune, post je vlekkenmani eens, die is geweldig!
was die van jou? Sorry in dat geval...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune d'r vlekkenmani? Heb ik iets gemist?
Je bedoelt de verfspatten?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was die van jou? Sorry in dat geval...
ja, die!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bedoelt de verfspatten?![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat Vetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Die is zo gaaf he, steeds weer totaal anders qua kleurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nubar Purple Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat maar 1 laagje? Wauwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel mooie nagels weer
En spam:
Nubar Indigo Illusion (Met loszittende stickert.)
[ afbeelding ]
IRL veel mooier, maar m'n foon kan niet met duochrome omgaan.
Lief blauw kleurtjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
Erg strak gestempeld, gaaf! En je nagels zien er echt mooi uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof![]()
En MedallionDie is echt prachtig!!
En Nubarretjes![]()
Mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu Oh #65 met plate S06 die nu precies past op mijn vers gevijlde korte nagels. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Ik vind deze lengte veel mooier bij mij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
OMG hoe heb je dat gedan? Is dat een plate?
ohw, wat een tof kleurtje. Gelukkig heb ik hem gisteren besteldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |