quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran!Die Milani's en die Garnet Lapis
![]()
Ik heb ook weer een pic, CG Caribbean Blue
[ link | afbeelding ]
Wow, mooi!! Doet me denken aan die lichtblauwe Nfu Oh, maar dan zonder flakiesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran!Die Milani's en die Garnet Lapis
![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeltaCephei op 16-07-2010 17:30:24 ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef DeltaCephei het volgende:Maar wel zonder feedback...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst besteldequote:
Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst bestelde
als je betaald via PayPal kan er vrij weinig fout gaan..
Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgen
Oeh, tof!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Tevens al vier dagen NOTD
Allebei tof!! Ik denk dat die zwarte ook wel een gaaf is met een matte TCquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Kinetics Fallen Angel
[ afbeelding ]
Kinetics Forget-Me-Not
Mooi helder blauw kleurtje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
tja, wie weet wordt het nog wel wat met ze
Moet zeggen dat ik ook genoeg kaleidoscopes heb. Heb een aantal milani holo's en die zijn nagenoeg gelijk vind ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectie
komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
Zoeper staat er om bekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last van
Heul niet, alleen de OPI pastel shreks zijn zo verschrikkelijk.... Cattitude, Shrek en Fiona zijn een drama om op te doen. Dat echte streperige en bubbelige hebben mijn andere lakjes niet..... Met koud weer waren ze trouwen snet zo, ik heb met lakken nog geen last gehad van de warmte.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoeper staat er om bekendIk heb er namelijk ook geen last van
Toffe buit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Juud- het volgende:
Heftige kleur Princess, gaaf!
Ik heb onlangs voor het eerst nagellakjes gekocht via internet (wat een newbie he..haha), via Bubsel. DHL had het pakje afgeleverd, maar geen briefje in de bus gedaan omdat ze me niet thuis troffen. Vanavond kwam de buurvrouw dus maar eens aan de deur om te vragen of ik wel wist dat er een pakketje bezorgd was.. niet dus. Mijn bestelling: Orly lemonade, gumdrop, snowcone, gogo (wit met een zilverachtige glitter) en CG secret periwinkle. Ik ben in love! Heb ze geswatched op vriend net.. mijn eigen nagellak zat nog heel mooi dus zonde om eraf te halen. Mocht helaas geen foto maken..
Oja, en die groene van SQ uit de OP.. gewéldige kleur! Heb nog nooit gezien dat ze nagellak verkopen bij Pieces.. binnenkort maar eens kijken in Rotterdam
Hihi, hij gaat lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb die Kaleidoscopies ook maar besteldvoor mezelf en net nog 2 Catricejes gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |