abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84134156
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran! Die Milani's en die Garnet Lapis

Ik heb ook weer een pic, CG Caribbean Blue

[ link | afbeelding ]
Blaaauuwww, mooi!
pi_84137873
quote:
Mooie nagels weer dames! Wat een gaaf pakket miran! Die Milani's en die Garnet Lapis

[ link | afbeelding ]
Wow, mooi!! Doet me denken aan die lichtblauwe Nfu Oh, maar dan zonder flakies
pi_84139162
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door DeltaCephei op 16-07-2010 17:30:24 ]
pi_84139296
bedankt voor de suggesties, maar die twe eblauwe vind ik nog wat te donker, het mag nog iets frisser. Misschien dat orly wel wat heeft.... Zal binnenkort eens bij Bubs in de webshop neuzen
I had a signature once. It was awful.
pi_84139353
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef DeltaCephei het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel zonder feedback...
pi_84139389
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:

[..]

Maar wel zonder feedback...
ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst bestelde
als je betaald via PayPal kan er vrij weinig fout gaan..
pi_84139431
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

ttluvspolish had ook geen feedback toen ik d'r voor het eerst bestelde
als je betaald via PayPal kan er vrij weinig fout gaan..
Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.
pi_84139545
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:

[..]

Is wel zo, maar ben daar zelf gewoon niet echt een fan van.
Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgen
pi_84139624
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Mijn bestelling van hun is vandaag verzonden dus dan kan je mijn ervaring iig volgen
tja, wie weet wordt het nog wel wat met ze
Moet zeggen dat ik ook genoeg kaleidoscopes heb. Heb een aantal milani holo's en die zijn nagenoeg gelijk vind ik
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:56:27 #210
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_84140112
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?

[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown

Tevens al vier dagen NOTD
Oeh, tof!!
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Kinetics Fallen Angel

[ afbeelding ]
Kinetics Forget-Me-Not
Allebei tof!! Ik denk dat die zwarte ook wel een gaaf is met een matte TC
quote:

[ link | afbeelding ]
Mooi helder blauw kleurtje!

En Ik kan vandaag na 3 dagen werken weer lakken!! Hoef maandag pas weer
Don't come closer, I might hurt you
pi_84140797
Dank jullie wel!

@Delta, ik zou niet zo snel bestellen bij een shop zonder feedback, maar ik ben dan ook een schijterd
pi_84141197
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:

[..]

tja, wie weet wordt het nog wel wat met ze
Moet zeggen dat ik ook genoeg kaleidoscopes heb. Heb een aantal milani holo's en die zijn nagenoeg gelijk vind ik
Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectie
pi_84141896
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:36 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik heb alle Milani holo's en toch wil ik de hele Kaleidoscope collectie

Ik probeer voor mezelf toch een beetje variatie erin te houden Heb al zoveel en als er dan ook nog bijna dupes tussen zitten, wordt het helemaal veel te veel
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2010 @ 19:14:58 #214
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84142585
Ik heb OPI No Spain No Gain op mijn tenen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_84143523
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.

Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last van
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:38:42 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_84143612
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

komt het niet door de warmte? ik had er namelik gen last van
Zoeper staat er om bekend Ik heb er namelijk ook geen last van
disclaimer
pi_84143986
Ja sjit, ik had net allemaal posts gequote enzo, toen drukte ik ergens op en zat ik in het Swapdoostopic, post is nu weg dus ik doe em wat korter

@Daph, wat een mooie kleur zo bij jou! Staat je echt mooi bruin
@ VGA nog wattes Me likes pink! Je hebt lekker gekliederd dus even, leuk is dat he!
@ DeltaCephei, hoe bevalt het merk? Zijn superleuke kleurtjes die je hebt! Vooral forget me not is lief
@ AmyGrace, wat heb je een mooie nagels En leuk blauw!

Na de markeerstiftgeel van iemand eerder deze week, meet markeerstift roze! Halleluja
Moeilijk om te vangen met de camera, maar in het echt is het dus KNALroze. Hot Summer Pink van Diamond Cosmetics
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_84145363
Wel lastig trouwens, met al dat mooie nieuws weet ik niet wat ik vanavond/morgen moet lakken
pi_84145658
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zoeper staat er om bekend Ik heb er namelijk ook geen last van
Heul niet, alleen de OPI pastel shreks zijn zo verschrikkelijk.... Cattitude, Shrek en Fiona zijn een drama om op te doen. Dat echte streperige en bubbelige hebben mijn andere lakjes niet..... Met koud weer waren ze trouwen snet zo, ik heb met lakken nog geen last gehad van de warmte.
I had a signature once. It was awful.
pi_84145747
Heftige kleur Princess, gaaf!

Ik heb onlangs voor het eerst nagellakjes gekocht via internet (wat een newbie he..haha), via Bubsel. DHL had het pakje afgeleverd, maar geen briefje in de bus gedaan omdat ze me niet thuis troffen. Vanavond kwam de buurvrouw dus maar eens aan de deur om te vragen of ik wel wist dat er een pakketje bezorgd was.. niet dus. Mijn bestelling: Orly lemonade, gumdrop, snowcone, gogo (wit met een zilverachtige glitter) en CG secret periwinkle. Ik ben in love! Heb ze geswatched op vriend net.. mijn eigen nagellak zat nog heel mooi dus zonde om eraf te halen. Mocht helaas geen foto maken..

Oja, en die groene van SQ uit de OP.. gewéldige kleur! Heb nog nooit gezien dat ze nagellak verkopen bij Pieces.. binnenkort maar eens kijken in Rotterdam
pi_84145959
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Juud- het volgende:
Heftige kleur Princess, gaaf!

Ik heb onlangs voor het eerst nagellakjes gekocht via internet (wat een newbie he..haha), via Bubsel. DHL had het pakje afgeleverd, maar geen briefje in de bus gedaan omdat ze me niet thuis troffen. Vanavond kwam de buurvrouw dus maar eens aan de deur om te vragen of ik wel wist dat er een pakketje bezorgd was.. niet dus. Mijn bestelling: Orly lemonade, gumdrop, snowcone, gogo (wit met een zilverachtige glitter) en CG secret periwinkle. Ik ben in love! Heb ze geswatched op vriend net.. mijn eigen nagellak zat nog heel mooi dus zonde om eraf te halen. Mocht helaas geen foto maken..

Oja, en die groene van SQ uit de OP.. gewéldige kleur! Heb nog nooit gezien dat ze nagellak verkopen bij Pieces.. binnenkort maar eens kijken in Rotterdam
Toffe buit!

Ze hebben die lakjes nog niet zo lang bij Pieces hoor, dus het kan kloppen dat je ze nog nooit gezien hebt daar
pi_84146201
@Daph: aahh ok.. ik vroeg me al af hoe ik het gemist kon hebben =)
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:15:15 #223
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_84148077
Heb die Kaleidoscopies ook maar besteld voor mezelf en net nog 2 Catricejes gekocht
pi_84148750
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb die Kaleidoscopies ook maar besteld voor mezelf en net nog 2 Catricejes gekocht
Hihi, hij gaat lekker
SPOILER
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:30:35 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_84148877
bij mij zat er een mooi visitekaartje bij
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')