Oh sorry, heb ´m net in het andere topic neergezet...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier aub, da's wat beter bij te houden
Oh man, wat een buitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef mirannie het volgende:
Nou, ok, dan zet ik ´m hier ook gewoon nog even.
Ok, watch out, PIC SPAM!!
Heb dus mijn pakketje uit Amerika binnen gekregen vanmorgen
zo leuk ingepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de complete buit
[ afbeelding ]
de buit in stukjes
[ afbeelding ]
Milani: purple outline, HD, dot com, totally cool
[ afbeelding ]
moodpolish calm/wild, chameleon blue sky , sally hansen garnis lapis, massini purple medaillion, moodpolish flirty/shy
[ afbeelding ]
sinful colors: shausha, nail junkie, hottie, gorgeous, I miss you (de eerste had ik gevraagd, de rest mocht ze me mee verrassen, aangezien wallmart toen een actie had van 1 dollar per stuk wat ik gelezen had, maar ze zijn best heel leuk)
[ afbeelding ]
CQ gem green (cadeautje, niet mijn kleur), LA Girl metal alkaline blue, NYX graffiti (waarvan ik dacht dat ie donker was... vreemde foto gezien dan) En alle snoep, kaartje, nagelvijltjes. Er zaten ook nog hele leuke sterretjes door de hele doos heen verspreid. Die heb ik ook nog even verzameld en ga ik vast nog gebruiken.
Ja he! Die vrouw is dus allerlei winkels voor mij afgeweest en heeft ook nog een paar dingen online besteld. Echt ongelofelijk!! Wat een top wijf! En dat gewoon omdat ze me wilde helpen. Heb keurig overal bonnen van gekregen, ze hoeft er geen cent meer voor.quote:
whoaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Tevens al vier dagen NOTD
Oeh pretty!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zupermooi, die bruine lakken staan jou altijd erg goed!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Ik hou niet zo van bruin, maar deze is wel erg mooi hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Daph da's een mooi bruintje zeg!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
Nope nog niet. Pakket is in Singapore gestrand en Damone Roberts is nu met UPS bezig het pakket op te sporen geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bruin, maar deze is wel erg mooi hoor![]()
trouwens... hoe gaat het met de Damone Roberts lakjes.. weet je al iets meer inmiddels?
Die damoontjes tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt ladies![]()
[..]
Nope nog niet. Pakket is in Singapore gestrand en Damone Roberts is nu met UPS bezig het pakket op te sporen geloof ikAls ik nieuws heb laat ik het weten.. (vind het echt ontzettend vervelend dat het zo gaat, want als het pakketje nog terug kan komen naar NL moet ie eerst door de douane, dus zelfs als ie vandaag teruggestuurd zou worden vanuit Singapore, heb ik 'm op z'n vroegst over 2 weken hier.. *zucht*)
Bwehehe inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die damoontjes toch
'Kunnen we mooi gebruiken voor een kerstmani straks
you haz enufquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad![]()
Ik zal de mananger van Damone wel even mailen straks, of hij nog nieuws heeft.. Bwuh. Tis de laatste tijd steeds prut met pakketten. Bundle monster leverde incompleet, m'n nagelwielen werden niet geleverd - wel drie dozen tipsen de nagelwielen zijn ook alweer anderhalve maand onderweg, mijn swappakket dat in maart verzonden was is twee weken geleden weer teruggekomen bij de verzendster en natuurlijk die Damone weer. Volgens mij is het een teken..
Mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die damoontjes toch
'Kunnen we mooi gebruiken voor een kerstmani straks
Best een mooie kleurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Had ik deze al gepost?
[ afbeelding ]
Catrice Bronzed Brown
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef milka82 het volgende:
Mirannie, echt helemaal te gek zeg! Geef mij zo'n adresje in the States!
Daph, hij staat jou echt prachtig, heb em in mijn handen gehad en het was niet mijn kleur helaas....Thanks ladies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde is dat!! Aan de andere kant had je waarschijnlijk evengoed al wel weer een ander kleurtje erop willen doen vanavondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zupermooi, die bruine lakken staan jou altijd erg goed!
Ik heb Nfu Oh 61 op. Prachtig. Gisteren gelakt en ligt nu al half van m'n nagels af!!
Wat een gedoe!! Klote is dat!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt ladies![]()
[..]
Nope nog niet. Pakket is in Singapore gestrand en Damone Roberts is nu met UPS bezig het pakket op te sporen geloof ikAls ik nieuws heb laat ik het weten.. (vind het echt ontzettend vervelend dat het zo gaat, want als het pakketje nog terug kan komen naar NL moet ie eerst door de douane, dus zelfs als ie vandaag teruggestuurd zou worden vanuit Singapore, heb ik 'm op z'n vroegst over 2 weken hier.. *zucht*)
Nou zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bwehehe inderdaad![]()
Ik zal de mananger van Damone wel even mailen straks, of hij nog nieuws heeft.. Bwuh. Tis de laatste tijd steeds prut met pakketten. Bundle monster leverde incompleet, m'n nagelwielen werden niet geleverd - wel drie dozen tipsen de nagelwielen zijn ook alweer anderhalve maand onderweg, mijn swappakket dat in maart verzonden was is twee weken geleden weer teruggekomen bij de verzendster en natuurlijk die Damone weer. Volgens mij is het een teken..
Die zijn mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Kinetics Fallen Angel
[ afbeelding ]
Kinetics Forget-Me-Not
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Kinetics Fallen Angel
[ afbeelding ]
Kinetics Forget-Me-Not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |