Heeel prettyquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels. Met zo te zien een hapje uit m'n wijsvinger. Hmmm...
Moooi die Nubarquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat nog op m'n wishlist, mooi!
Manhattan LE 65U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice From Dusk till Dawn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefdeNubar Purple Rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Deze vind ik echtquote:Stormqueen.
[ afbeelding ]
Hoe lichtblauw wil je? Echt babyblauw? Ik heb het nieuwe blauwe kleurtje van 2True laatst gekocht en die lakt en dekt fijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
Daar heb ik dus ook last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wow wat een mooie faal! Ik ben zo inquote:
Wat een mooi kleurtje, en die shimmer erin zooo cool.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels. Met zo te zien een hapje uit m'n wijsvinger. Hmmm...
Mooie 'herfstkleurtjes' Ikzelf ben in de zomer altijd helemaal into de lichtere kleurtjes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat nog op m'n wishlist, mooi!
Manhattan LE 65U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice From Dusk till Dawn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefdeNubar Purple Rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk zeg! Ik vraag me nu meteen ook af of het mij zou staan, vind goud-kleurige dingen altijd een beetje gelig overkomen. Hmmm eens test lakje aanschaffen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Sharana, gaaf!quote:
Oh ja ik zit daar nu al over te bomen... vakantie is pas over 5 wkn maar zit nu al te peinzen wat er mee gaat (mag).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:55 schreef E.T. het volgende:
Wat neem ik mee op vakantie.. Dilemma's, dilemma's ...
Dat zou ik moeten weten, want dat heb ik ook een keer uitgezocht. Ik weet het alleen niet meer.. even denken hoor... kom ik zo op terug!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier die weet waar vanaf Eindhoven de dichtsbijzijnde DM zit?
Ik heb Orly snowcone en ben er erg tevreden over!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Bahamian Escape van CG.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Maakt mij niet uit.. Ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn pakketje uit Amerika binnen!!!!!![]()
Echt zo leuk! Mijn eigen swapdoos met allemaal leuke dingetjes en snoep en kaartje en glitters en en en En ik mag alles houdenok, moet er wel voor betalen, maar het is het meer dan waard!
Ik heb foto´s gemaakt zoals de foto´s in het swapdoos topic. Mogen die hier? Of moeten die in het slowchat topic?
zolang we maar weten waar je het neerzetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef mirannie het volgende:
Echt zo leuk! Mijn eigen swapdoos met allemaal leuke dingetjes en snoep en kaartje en glitters en en en En ik mag alles houdenok, moet er wel voor betalen, maar het is het meer dan waard!
Ik heb foto´s gemaakt zoals de foto´s in het swapdoos topic. Mogen die hier? Of moeten die in het slowchat topic?
Leeeuuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef mirannie het volgende:
Hier aub, da's wat beter bij te houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef mirannie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |