Ik overdreef nogalquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang!! Heb je er serieus 2,5 uur over gedaan??
Oh joh, ik schrok alquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:47 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik overdreef nogal. Nee het was denk ik 2 minuten per nagel
.
gewoon doen! Er af halen zie je later wel weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik lakken?![]()
Ik zit te denken aan chunky green van claire's, maar zie er nu al tegenop om die eraf te halen
Creaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:09 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, wat een werk! Maar wel supermooi geluktquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef Miss_V het volgende:
Wat een heerlijk mooie kleurtjes allemaal.
Loqi die stripes zag er toch tof uit hoor!
Lindy die teentjes zooo lief!
De plakkertjes zijn bij mij ook favoriet hoor voor als ik effe geen tijd en zin heb om lang te prutsen met mijn nagels. Meestal doe ik er op vakantie plakkertjes op, scheelt een hoop gewicht in de koffer![]()
Iek die plates zijn nog levens gevaarlijk ook zeg..
Ik ben gisteren weer lekker aan het prutsen geweest, heb eens gespeelt met de matte topcoat van Claires.
Wat vinden jullie van mijn 'behangnageltjes'?
Mijn inspiratiebron is het behang wat hier op een pilaar zit:
[ afbeelding ]
En het eindresultaat
[ afbeelding ]
De ondergrond is Hema nr 15.
Nageltjes netjes afgeplakt met schilderstape voor kwetsbare oppervlakten (werkt als een tierelier).
Streepjes met diverse striperlakjes gedaan
Gestempeld met rode konad en groene nail effect van Etos.
Shiny topcoat over de hele nagel gedaan
en toen schijn de matte topcoat van Claires
Op de foto lijkt het alsof de zilveren lak bubbletjes heeft, maar in het echt is dat niet zo. Ik moest zelf ook twee keer kijken, maar nee geen bubbeltje te vinden pfiew
Lieflijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Zo eerst ff mijn mani van de afgelopen dagen laten zien en dan ff bijlezen en kijken naar al dat moois
[ afbeelding ]
velletjes
Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meerquote:
Praag is sowieso de mooiste stad op aarde, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meer
Ik lees op zoek naar een swatch wel gekke dingen: over rood verkleuren met topcoat???? Weird! http://lushiousbeauty.messageboard.nl/viewtopic.php?t=5387&postdays=0&postorder=asc&&start=165quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Praag is sowieso de mooiste stad op aarde, dus dat komt wel goed
waar vind ik je twitter?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
Mooi! Die heb ik hier ook nog als untried staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels. Met zo te zien een hapje uit m'n wijsvinger. Hmmm...
Mooi kleurtje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Die grijze is Kuala Lumpur. Misschien zie je hem ergens anders nog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meer
Staat nog op m'n wishlistquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Die grijze is Kuala Lumpur. Misschien zie je hem ergens anders nog.
Dat is wel divaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Nou ik wel hoor... wow!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is wel diva
Zou ik er zelf nooit opsmeren though
ge-wel-digquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Precies...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ge-wel-dig
Ik hou van tacky nagels
Omg, heerlijk, over de top!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Bij jou is ie mooi!! Ik vond zelf de rode glitter niet genoeg aanwezig, maar goed, volgens SQ heb ik een "bling probleem"quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Heel ander kleurtje inderdaad!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat nog op m'n wishlist, mooi!
Manhattan LE 65U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!! Heb ´m zelf nog steeds untriedquote:Catrice From Dusk till Dawn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefdeNubar Purple Rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bling blingquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Heeel prettyquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Moooi die Nubarquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat nog op m'n wishlist, mooi!
Manhattan LE 65U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice From Dusk till Dawn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefdeNubar Purple Rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Deze vind ik echtquote:Stormqueen.
[ afbeelding ]
Hoe lichtblauw wil je? Echt babyblauw? Ik heb het nieuwe blauwe kleurtje van 2True laatst gekocht en die lakt en dekt fijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
Daar heb ik dus ook last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Cattitude heb ik nu ook op! En ik vind dekleur ge-wel-dig, maar hett is zo'n ontieglijke kutlak! Hij streept, bubbelt en wil niet netjes op je nagels.
Wie heeft er hier andere suggesties voor een goed dekkende lichtblauwe lak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |