Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meerquote:
Praag is sowieso de mooiste stad op aarde, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meer
Ik lees op zoek naar een swatch wel gekke dingen: over rood verkleuren met topcoat???? Weird! http://lushiousbeauty.messageboard.nl/viewtopic.php?t=5387&postdays=0&postorder=asc&&start=165quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Praag is sowieso de mooiste stad op aarde, dus dat komt wel goed
waar vind ik je twitter?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
Mooi! Die heb ik hier ook nog als untried staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
CG Lubu Heels. Met zo te zien een hapje uit m'n wijsvinger. Hmmm...
Mooi kleurtje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Die grijze is Kuala Lumpur. Misschien zie je hem ergens anders nog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Edinburgh en prague. Hij is irl meer zilver dan op de brakke foto. Ik zocht ook die lichtgrijze die Betty sue laatst poste maar ik zag hem niet staan en wist ook de naam niet meer
Staat nog op m'n wishlistquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Die grijze is Kuala Lumpur. Misschien zie je hem ergens anders nog.
Dat is wel divaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Nou ik wel hoor... wow!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is wel diva
Zou ik er zelf nooit opsmeren though
ge-wel-digquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Precies...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ge-wel-dig
Ik hou van tacky nagels
Omg, heerlijk, over de top!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
Bij jou is ie mooi!! Ik vond zelf de rode glitter niet genoeg aanwezig, maar goed, volgens SQ heb ik een "bling probleem"quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nageltjesss:
[ afbeelding ]
Heel ander kleurtje inderdaad!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat nog op m'n wishlist, mooi!
Manhattan LE 65U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!! Heb ´m zelf nog steeds untriedquote:Catrice From Dusk till Dawn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefdeNubar Purple Rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bling blingquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Claire´s chunky gold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |