Vast overheen gekeken toen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie nagels komen er weer voorbij
@Ijsdraakje dat is al oud nieuws
Leuk!quote:
Puckzzz wat gaaf!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Zo eerst ff mijn mani van de afgelopen dagen laten zien en dan ff bijlezen en kijken naar al dat moois
[ afbeelding ]
velletjes
dat zijn decals. Google er maar eens op, zijn echt 1001 verschillende. beetje net als die kauwgomtattoos die je met water op je arm moest doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:57 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Puckzzz wat gaaf!
Hoe heb je dan gedaan? Ik vind die figuurtjes op je nagels echt
Geen idee, ik vond het niet mooi dus heb het er meteen afgehaaldquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef buzzwheedle het volgende:
en loqi wle leuk gedaan, blijft die striping tape nog een beetje zitten of rolt dat snel op aan de randjes?
Ik gebruik die van de hema, die droogt best snelquote:vraagje, wat voor lijm gebruiken juliie met silkwraps. ik gebruikte die van essence, maar het duurt eeuwen voor die droog is. (zou er eigenlijk seche over moeten gooien, mmm zou dat werken?)
jap, ik heb me een aantal weken geleden vol in mijn hand gesneden, was geen leuk grapje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef Daph_ het volgende:
Ladies, kijk uit met Bundle Monster plates
[ afbeelding ]
They're sharp as hell! Ik heb m'n vinger er aan opengesneden afgelopen week..
[ afbeelding ]
Ja erg mooi... had het al gezien. Ga ik kopen als ik weer nagellakbudget heb, ging erg hard de laatste weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor de liefhebbers.... TD heeft OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE
Ik heb je nagels (en jou tuulak) gemistquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Zo eerst ff mijn mani van de afgelopen dagen laten zien en dan ff bijlezen en kijken naar al dat moois
[ afbeelding ]
velletjes
Ben net een kwartier per nagel bezig geweest met Atlantis eraf halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik lakken?![]()
Ik zit te denken aan chunky green van claire's, maar zie er nu al tegenop om die eraf te halen
Dat is wel heel lang!! Heb je er serieus 2,5 uur over gedaan??quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ben net een kwartier per nagel bezig geweest met Atlantis eraf halen. Glitters zitten nog overal.
Ik overdreef nogalquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang!! Heb je er serieus 2,5 uur over gedaan??
Oh joh, ik schrok alquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:47 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik overdreef nogal. Nee het was denk ik 2 minuten per nagel
.
gewoon doen! Er af halen zie je later wel weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik lakken?![]()
Ik zit te denken aan chunky green van claire's, maar zie er nu al tegenop om die eraf te halen
Creaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:09 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, wat een werk! Maar wel supermooi geluktquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:59 schreef Miss_V het volgende:
Wat een heerlijk mooie kleurtjes allemaal.
Loqi die stripes zag er toch tof uit hoor!
Lindy die teentjes zooo lief!
De plakkertjes zijn bij mij ook favoriet hoor voor als ik effe geen tijd en zin heb om lang te prutsen met mijn nagels. Meestal doe ik er op vakantie plakkertjes op, scheelt een hoop gewicht in de koffer![]()
Iek die plates zijn nog levens gevaarlijk ook zeg..
Ik ben gisteren weer lekker aan het prutsen geweest, heb eens gespeelt met de matte topcoat van Claires.
Wat vinden jullie van mijn 'behangnageltjes'?
Mijn inspiratiebron is het behang wat hier op een pilaar zit:
[ afbeelding ]
En het eindresultaat
[ afbeelding ]
De ondergrond is Hema nr 15.
Nageltjes netjes afgeplakt met schilderstape voor kwetsbare oppervlakten (werkt als een tierelier).
Streepjes met diverse striperlakjes gedaan
Gestempeld met rode konad en groene nail effect van Etos.
Shiny topcoat over de hele nagel gedaan
en toen schijn de matte topcoat van Claires
Op de foto lijkt het alsof de zilveren lak bubbletjes heeft, maar in het echt is dat niet zo. Ik moest zelf ook twee keer kijken, maar nee geen bubbeltje te vinden pfiew
Lieflijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
velletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |