You're welcome! En hij staat je mooi!! Ook goed om mee te stempelen hč, altijd handigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dzjonka het volgende:
Slechte phone-foto in het donker, maar het is sci-fi van CG en ik vind hem erg tof! Echt een soort foil! Heb het ook op mijn tenen zitten en het past heel goed bij mijn huidskleur. Het zou een soort lavendelkleurig blauwzilver moeten zijn, maar het is voor mij gewoon een prettige "koude" zilver.
(Trouwens, via Mirannie verkregen, thanx!)
[ afbeelding ]
neuh, stempelen is niks voor mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
You're welcome! En hij staat je mooi!! Ook goed om mee te stempelen hč, altijd handig
da's leuk hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
neuh, stempelen is niks voor mij![]()
Ga ook die catrice halen, wat een mooie kleur
Ben benieuwd naar swatchesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
Misa's nieuwe collectie voor Herfst 2010: What I like about you http://www.nailswatches.c(...)-you-collection.html
Hmm, daar kunnen wel interessante kleuren tussenzitten. *Nieuwsgierig is naar it's you!*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
Misa's nieuwe collectie voor Herfst 2010: What I like about you http://www.nailswatches.c(...)-you-collection.html
Ja echt irri van TDquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh?wat slordig
zet het dan niet online
Ik zag die link, dacht oo neee niet klikken want dan heb je weer van die lakkies die toch nergens te verkrijgen zijn en die ik MOET hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://brightlightsbigcol(...)ening-halloween.html
ZE ZIJN ER AL OMG HEBBEN
Leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voor de nagelstickerliefhebbers (galgje anyone?).. Ik heb zojuist deze besteld.. Ik laat nog wel weten of het assortiment echt zo uitgebreid is als op de foto. De prijs is in ieder geval niet verkeerd
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290451959318&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Ik wens je heel veel sterkte met het verwijderen als je 'm eraf gaat halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:50 schreef mirannie het volgende:
Net even snel de nieuwe buit getest en er zit veel moois tussen
Nu mijn nagels gedaan met Massini purple medaillion, and OMG, it´s gorgeous!!! En dekkend in 1 laagdat gebeurt bijna nooit met een glitter. Het is echt mooi!! Foto´s volgen nog.
Haha, is het zo erg? Hij moet er vanavond al weer af, want moet morgen weer vroeg werken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel sterkte met het verwijderen als je 'm eraf gaat halen
Ik heb Slammin' Red en die was vre-se-lijk om te verwijderen. Glitters waren er niet af te krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, is het zo erg? Hij moet er vanavond al weer af, want moet morgen weer vroeg werken.
China glaze Khromesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dzjonka het volgende:
Slechte phone-foto in het donker, maar het is sci-fi van CG en ik vind hem erg tof! Echt een soort foil! Heb het ook op mijn tenen zitten en het past heel goed bij mijn huidskleur. Het zou een soort lavendelkleurig blauwzilver moeten zijn, maar het is voor mij gewoon een prettige "koude" zilver.
(Trouwens, via Mirannie verkregen, thanx!)
[ afbeelding ]
Tsja nou ik net heen, hebben ze hem niet meer....quote:
Welk merk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
en die cuticle removerIk heb het opgebracht, even laten intrekken en toen met een nagel over mijn nagel gekrabt, er kwam me toch een partij dode zooi van af, ongelooflijk
Drie keer herhaald, nu ben ik schoon en kan ik deze behandeling met regelmaat gaan herhalen
Oeh!!! Mooi!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nubar Purple Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinkie is even kort, zat een scheurtje in die er al weken in zat, maar toen het scheurtje het "wit" had bereikt was het ook meteen uit met de pret
Supermooi, maar waarom zitten je hele handen onder de glitter?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
Massini purple medaillion. Wat een geweldig lakje!! Dekt in 1 laag en kost maar $3,-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ SQ
Mooi
mooi!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
Massini purple medaillion. Wat een geweldig lakje!! Dekt in 1 laag en kost maar $3,-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ SQ
Mooi
Haha, was aan het swatchen geweest vanmorgen en daarna niet echt goed schoongemaakt voor ik dit lakje erop gooidequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Supermooi, maar waarom zitten je hele handen onder de glitter?
Thanksquote:
Ja, sorry, sommige stickertjes zaten losquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel mooie nagels weer
En spam:
Nubar Indigo Illusion (Met loszittende stickert.)
[ afbeelding ]
IRL veel mooier, maar m'n foon kan niet met duochrome omgaan.
Lief kleurtjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
Meteen maar even een foto erin gooien!
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
Nune d'r vlekkenmani? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Beide zeer mooi ladies! Nune, post je vlekkenmani eens, die is geweldig!
was die van jou? Sorry in dat geval...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune d'r vlekkenmani? Heb ik iets gemist?
Je bedoelt de verfspatten?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was die van jou? Sorry in dat geval...
ja, die!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bedoelt de verfspatten?![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat Vetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Die is zo gaaf he, steeds weer totaal anders qua kleurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nubar Purple Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat maar 1 laagje? Wauwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel mooie nagels weer
En spam:
Nubar Indigo Illusion (Met loszittende stickert.)
[ afbeelding ]
IRL veel mooier, maar m'n foon kan niet met duochrome omgaan.
Lief blauw kleurtjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
Erg strak gestempeld, gaaf! En je nagels zien er echt mooi uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof![]()
En MedallionDie is echt prachtig!!
En Nubarretjes![]()
Mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu Oh #65 met plate S06 die nu precies past op mijn vers gevijlde korte nagels. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Ik vind deze lengte veel mooier bij mij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
OMG hoe heb je dat gedan? Is dat een plate?
ohw, wat een tof kleurtje. Gelukkig heb ik hem gisteren besteldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:38 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Rain Polish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |