abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84260278
Sorry mijn capslock stond aan.
pi_84260288
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

YEP EN ALS HET TE DUUR IS BLIJFT HET LEEGSTAAN.
En dan gaat de prijs vanzelf omlaag.

Leuk he die marktwerking?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84260364
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En dan gaat de prijs vanzelf omlaag.

Leuk he die marktwerking?
Daar gaat dit topic over en huizen dalen langzaam wanneer ze onbetaalbaar zijn geworden, vorige keer was de dip vanaf eind jaren 70 tot eind jaren 80, daarna zie je prijsexplosie die gewoonweg niet realistisch is.
pi_84260541
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic over en huizen dalen langzaam wanneer ze onbetaalbaar zijn geworden, vorige keer was de dip vanaf eind jaren 70 tot eind jaren 80, daarna zie je prijsexplosie die gewoonweg niet realistisch is.
Je bedoelt dat sociale huurwoningen nu tegen de marktwaarde worden verhuurd en dat de huizen in de vrije sector door een of andere wazige reden voor 400% meer worden verhuurd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84261285
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bedoelt dat sociale huurwoningen nu tegen de marktwaarde worden verhuurd en dat de huizen in de vrije sector door een of andere wazige reden voor 400% meer worden verhuurd?
De marktwaarde is wat mensen kunnen en willen betalen.
pi_84262043
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je zit er wederom naast. De markt vrijgeven is de oplossing
het waren een aantal constateringen, feiten.

als er 1 markt zorgt voor de verziekte woningmarkt, is het de bouwgrondmarkt. niet de huurmarkt of de koopmarkt.

en vrijgeven betekent geen overheidsbemoeienis. en dat is het tweede stuk waardoor de prijzen worden veroorzaakt op de koopmarkt; koopsubsidie, hra, bouwbedrijven die samenwerken met gemeentes.
pi_84262155
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 03:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

En die is hoger dan nu de niet liberale huurmarkt. NEXT!
pi_84262160
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 06:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het waren een aantal constateringen, feiten.

als er 1 markt zorgt voor de verziekte woningmarkt, is het de bouwgrondmarkt. niet de huurmarkt of de koopmarkt.

en vrijgeven betekent geen overheidsbemoeienis. en dat is het tweede stuk waardoor de prijzen worden veroorzaakt op de koopmarkt; koopsubsidie, hra, bouwbedrijven die samenwerken met gemeentes.
Alleen de huurmarkt is verziekt door overheidsingrijpen. De overheid moet ALLEEN zorgen dat iedereen kan wonen en de rest aan de markt overlaten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 07:57:43 #259
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_84262350
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is een paar keer in het verleden gebeurd, maar dat is nu wel afgelopen. Ga er maar vanuit dat de prijzen de komende decenia blijven dalen.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_84262449
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Dat is een paar keer in het verleden gebeurd, maar dat is nu wel afgelopen. Ga er maar vanuit dat de prijzen de komende decenia blijven dalen.
Volgens deze topic zaten we nu al op min 50 dus ik verwacht dat de prijzen weer gaan stijgen
pi_84263072
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Volgens deze topic zaten we nu al op min 50 dus ik verwacht dat de prijzen weer gaan stijgen
In de toekomst zal er vast wel weer een zeepbel worden geblazen, maar nu even niet
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84263140
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Laat de rente maar weer naar 12% stijgen, dan is de koopprijs zo gedaald, dat was namelijk de voornaamste reden voor die daling eind jaren 70 begin jaren 80. Maar dan moeten we ook niet vergeten dat de inflatie toendertijd ongeveer gelijk met het rentepercentage lag en de lonen ook jaarlijks met zulke cijfers mee stegen.
pi_84263455
De rente stijgt echt niet tot 12% omdat dara geen reden voor is.

Weet jij wel waarom de rente in de jaren 80 12% was ongeveer? De goudstandaard werd losgelaten waardoor geld per definitie waardeloos werd (waarde is gelijk aan grondstof van het geld, wat voo 99% niks is en de rest papier met inkt) en dat kende men toen niet. Omdat daar een risico aan hangt explodeerde de rente. Dat is nu niet het geval. En ik zie ook niet in wat binnen een korte termijn een reden kan zijn om de rente te laten stijgen.

Rente is per definitie gelijk aan de kans dat iemand zijn geld niet kan terug betalen. Als die kans groter is, stijgt de rente. Je kan ook zeggen dat rente de prijs van geld is. Daarom is het ook eigenlijk raar dat rente voor iedereen gelijk is ook al neem je 5x je inkomen bij 2-verdienders of 2x je inkomen als 1-verdiener met 2 salarisen als hypotheek.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_84263562
De goudstandaard is in 1972 losgelaten, de rente stond op zijn maximum in 1980, heeft dat zolang geduurd voordat de rente op dat niveau kwam?

Dan is er niets wat me tegen houdt om niet te veronderstellen dat we door het onbeperkt geld drukken wat de centrale banken nu doen over 8 jaar ook die rente zo hoog kan staan.
pi_84263742
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:30 schreef Basp1 het volgende:
De goudstandaard is in 1972 losgelaten, de rente stond op zijn maximum in 1980, heeft dat zolang geduurd voordat de rente op dat niveau kwam?

Dan is er niets wat me tegen houdt om niet te veronderstellen dat we door het onbeperkt geld drukken wat de centrale banken nu doen over 8 jaar ook die rente zo hoog kan staan.
De reden dat de rente nog niet enorm is opgelopen is volgens mij erg simpel, men heeft geen keus.
Als men de rente te snel laat oplopen met de schulden die momenteel uitstaan dan implodeert het systeem. Pas als de werkelijke productie van goederen en diensten weer in balans komt met uitstaande kredieten, dan kan de rente weer stijgen. Als alternatief zouden de banken de defaults die ontstaan als gevolg van een rentestijging kunnen afboeken, maar dan vallen de banken om, treed er grote economische stagnatie op wat uiteindelijk resulteert in een systeemcrash. Volgens mij is deze crash onvermijdelijk, sterker nog... ze is al gaande. De oprichting van bad-banks is het gekozen vehikel om de ongedekte leningen maar te defaulten. De rekening probeert men zo veel mogelijk op overheden af te wikkelen, uitstel van executie.... maar de BB-ers zullen hun tijd wel uitzitten
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:02:34 #266
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84264252
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je zit er wederom naast. De markt vrijgeven is de oplossing
Maar dan alleen het deel van de markt wat jouw dure stulpje uitkomt zeker?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 07:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen de huurmarkt is verziekt door overheidsingrijpen. De overheid moet ALLEEN zorgen dat iedereen kan wonen en de rest aan de markt overlaten
Je hebt zojuist m'n punt bewezen.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 03:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Klopt. Wat doet de automarkt het toch goed vergeleken met de woningmarkt:
-er zijn er voldoende te huur, vandaag nog beschikbaar
-lease is mogelijk
-koop is mogelijk
-financiering is mogelijk

Was de woningmarkt ook maar zo...
censuur :O
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:47:26 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84265267
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:30 schreef Basp1 het volgende:

Als de rente over 8 jaar weer zo hoog wordt hebben heel veel mensen met een hypotheek met variabele rente een heel groot probleem. En er zijn meer mensen dan je denkt die zo'n hypotheek hebben. En op het moment dat die mensen dat probleem hebben, heb je de volgende crisis te pakken. Hoe denk je dat het probleem in de VS ontstaan is? Kortom: aanpakken van deze vorm van financiering.

Wat betreft onszelf, we kunnen een hypotheek krijgen van 150K. Willen graag een simpele jaren '70 woning, mag ook een redelijk krot zijn, we zijn handig genoeg om zelf op te knappen. Maar omdat we op het punt staan een kindje te krijgen willen we wel graag een tuintje, zelfs hier in het noorden lukt dit niet. En dat anderen een tussenwoning willen kopen van een half miljoen betekent niet dat ik dat ook moet willen. Ik hou liever iets meer mogelijkheden open dan zwaar belast onder het juk van een bank te moeten leven.
pi_84265316
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:47 schreef pessie het volgende:

Als de rente over 8 jaar weer zo hoog wordt hebben heel veel mensen met een hypotheek met variabele rente een heel groot probleem. En er zijn meer mensen dan je denkt die zo'n hypotheek hebben. En op het moment dat die mensen dat probleem hebben, heb je de volgende crisis te pakken. Hoe denk je dat het probleem in de VS ontstaan is? Kortom: aanpakken van deze vorm van financiering.

Wat betreft onszelf, we kunnen een hypotheek krijgen van 150K. Willen graag een simpele jaren '70 woning, mag ook een redelijk krot zijn, we zijn handig genoeg om zelf op te knappen. Maar omdat we op het punt staan een kindje te krijgen willen we wel graag een tuintje, zelfs hier in het noorden lukt dit niet. En dat anderen een tussenwoning willen kopen van een half miljoen betekent niet dat ik dat ook moet willen. Ik hou liever iets meer mogelijkheden open dan zwaar belast onder het juk van een bank te moeten leven.
Hier in 'centraal' Nederland koop je voor 130k een jaren 70 krot met tuin

Dan moet dat in het noorden toch ook wel lukken?
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:53:24 #269
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_84265433
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
De rente stijgt echt niet tot 12% omdat dara geen reden voor is.

Weet jij wel waarom de rente in de jaren 80 12% was ongeveer? De goudstandaard werd losgelaten waardoor geld per definitie waardeloos werd (waarde is gelijk aan grondstof van het geld, wat voo 99% niks is en de rest papier met inkt) en dat kende men toen niet. Omdat daar een risico aan hangt explodeerde de rente. Dat is nu niet het geval. En ik zie ook niet in wat binnen een korte termijn een reden kan zijn om de rente te laten stijgen.

Toen waren de prijzen van huizen ook (gecorrigeerd voor inflatie) 3 keer lager dan nu, dus uiteindelijk nekte de betaalbaarheid ook, net als nu, maar nu is het niet de rente maar de huizenprijzen zelf die te hoog is voor mensen. 4% rente keer 3 maal duurder dan in de 80's is ook 12%
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:03:57 #270
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84265750
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

Toen waren de prijzen van huizen ook (gecorrigeerd voor inflatie) 3 keer lager dan nu, dus uiteindelijk nekte de betaalbaarheid ook, net als nu, maar nu is het niet de rente maar de huizenprijzen zelf die te hoog is voor mensen. 4% rente keer 3 maal duurder dan in de 80's is ook 12%
Kan je nagaan wat er gaat gebeuren als de variabele rente weer 3 keer zo hoog wordt....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:17:20 #271
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84266122
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hier in 'centraal' Nederland koop je voor 130k een jaren 70 krot met tuin

Dan moet dat in het noorden toch ook wel lukken?
.
Dat vind ik heel knap. Uitgeleefde jaren 70 ex huur eensgezinswoningen die de verkoop in gaan moeten hier minimaal 170-180k opbrengen
pi_84266838
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef Revolution-NL het volgende:

.
Dat vind ik heel knap. Uitgeleefde jaren 70 ex huur eensgezinswoningen die de verkoop in gaan moeten hier minimaal 170-180k opbrengen
Wat is hier?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:38:57 #273
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84266975
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is hier?
Regio Amersfoort.
pi_84267722
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Je hebt hier in de regio nog vrij veel keus voor huizen onder de 150k, over het algemeen is het echter 3 keer niets.

Dronten
Ketelhaven
Biddinghuizen
Swifterbant
Lelystad

Overigens kun je in Lelystad dus al een huis kopen vanaf zo'n 100k... en je hoeft niets van de ellende van de grote steden te missen
I'll sing you a lullaby.
pi_84267853
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Revolution-NL het volgende:

Regio Amersfoort.
Tja... voor 180k koop je niets in de wijk Vathorst
Volgens mij hebben ze nog vrije kavels ter beschikking naast de snelweg
I'll sing you a lullaby.
pi_84281230
En, is de totale meltdown al compleet? Worden de huizen al met een pak brinta meegegeven? Zijn er al wanhopige huiseigenaren die langs de kant van de weg proberen hun huis te slijten voor een duppie? Vallen de hypotheekgiganten al om door de enorme schuldenberg van slechte hypotheken? Gaan we allemaal al dood?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:32:10 #277
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84281563
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Scorpie het volgende:
En, is de totale meltdown al compleet? Worden de huizen al met een pak brinta meegegeven? Zijn er al wanhopige huiseigenaren die langs de kant van de weg proberen hun huis te slijten voor een duppie? Vallen de hypotheekgiganten al om door de enorme schuldenberg van slechte hypotheken? Gaan we allemaal al dood?
Lees het topic even door?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:43:31 #278
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84281848
het enige wat nog redelijk verkocht wordt is nieuwbouw met een tuintje
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84282870
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Scorpie het volgende:
dat is niet op een dag bereikt. geef het nog 2 jaar.

we zitten nu in de fase, ik wil verkopen maar echt niet voor wat ervoor geboden wordt!

dat gaat naar de fase, damn, baan kwijt, lager besteedbaar inkomen, wie weet wat de toekomst nog voor ellende oplevert met huizenprijzen, ik ga hem snel verkopen!
pi_84283570
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

we zitten nu in de fase, ik wil verkopen maar echt niet voor wat ervoor geboden wordt!

dat gaat naar de fase, damn, baan kwijt, lager besteedbaar inkomen, wie weet wat de toekomst nog voor ellende oplevert met huizenprijzen, ik ga hem snel verkopen!
Ja wat verliezen er veel mensen hun baan, bij iedere dorp staan de werkelozen te smeken om een baan
pi_84283937
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ja wat verliezen er veel mensen hun baan, bij iedere dorp staan de werkelozen te smeken om een baan
Nee... die werkelozen staan in de wachtrij bij het UWV
I'll sing you a lullaby.
pi_84283991
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

We zijn al 4 jaar bezig zo onderhand Hoe lang gaan we nog tijdrekken voordat de doemscenario`s laten voor wat het zijn en realistisch gaan worden.
pi_84284026
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Lees het topic even door?
Als je niet snapt dat dit een sarcastische opmerking was richting de doemdenkers kan je beter niet reageren, mkay?
pi_84284331
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We zijn al 4 jaar bezig zo onderhand Hoe lang gaan we nog tijdrekken voordat de doemscenario`s laten voor wat het zijn en realistisch gaan worden.
prijzen zijn al gezakt. woningen staan veel langer te koop.

jij denkt dat het opeens over is morgen en de prijzen weer gaan stijgen en er meer vraag is dan aanbod?

nah. dat hebben we jaren gehad, nu zijn het de jaren van krimp. wat is daar zo lastig aan te geloven.
pi_84284559
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

prijzen zijn al gezakt. woningen staan veel langer te koop.

jij denkt dat het opeens over is morgen en de prijzen weer gaan stijgen en er meer vraag is dan aanbod?

nah. dat hebben we jaren gehad, nu zijn het de jaren van krimp. wat is daar zo lastig aan te geloven.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de gehoopte crash waarbij je zo ongeveer een huis bij je pak melk erbij kreeg niet gekomen is, zoals zovelen hier beweerden. Spit de eerste 15 topics maar eens door, daar lees je mooie quotes
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:06:41 #286
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84284882
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de gehoopte crash waarbij je zo ongeveer een huis bij je pak melk erbij kreeg niet gekomen is, zoals zovelen hier beweerden. Spit de eerste 15 topics maar eens door, daar lees je mooie quotes
Geduld! In die 15 topics zijn namelijk ook alle wanhopige "red-pogingen" van overheid en projectontwikkelaars langsgekomen. En daarvoor is het geld nu op.
pi_84284926
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Geduld! In die 15 topics zijn namelijk ook alle wanhopige "red-pogingen" van overheid en projectontwikkelaars langsgekomen. En daarvoor is het geld nu op.
Ah ja, *nog* langer wachten dus
pi_84285369
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah ja, *nog* langer wachten dus
Ik zie het ook zo 1-2-3 niet gebeuren. Ik verwacht voor de komende vijf jaar huizenprijzen die eerst misschien nog licht zakken, en daarna weer stijgen, wel minder dan de inflatie. Misschien dat de prijzen met 1% per jaar zullen stijgen, bij normale inflatie van ongeveer 2%.

Ik denk ook dat dat voor bijna iedereen de beste optie is, huidige huizeneigenaren verliezen geen geld, alleen een deel koopkracht dat nu toch al in de stenen zit, terwijl de huizen op termijn relatief goedkoper worden voor mensen die nieuw instappen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:21:13 #289
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_84285432
Ik las net dat de kabinetsformatie is mislukt ivm financiën. Oftewel: HRA.

Je kunt er de donder op zeggen dat als er nu een kabinet komt dat de HRA ongewijzigd is, dat een volgend kabinet er wel iets aan gaat doen. Dat betekent nog 4 jaar onzekerheid.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_84285698
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik las net dat de kabinetsformatie is mislukt ivm financiën. Oftewel: HRA.

Je kunt er de donder op zeggen dat als er nu een kabinet komt dat de HRA ongewijzigd is, dat een volgend kabinet er wel iets aan gaat doen. Dat betekent nog 4 jaar onzekerheid.
4 jaar zekerheid slaperd
pi_84285746
De prijzen daalden toch alleen flink in q4 2008, en q1 en q2 2009?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:33:18 #292
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84285866
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef vive_la_france het volgende:

huiseneigenaren verliezen geen geld, alleen een deel koopkracht dat nu toch al in de stenen zit, terwijl de huizen op termijn relatief goedkoper worden voor mensen die nieuw instappen.
Vooral om dat de niewbouwkosten al twee jaar behoorlijk gedaald zijn
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84286210
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:33 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Vooral om dat de niewbouwkosten al twee jaar behoorlijk gedaald zijn
En wat boeit jou de nieuwbouwkosten als je een huis wil kopen?
pi_84286221
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ah. excuses wist niet dat dat beweerd is.

ik geloof dat niet zo, de economie zou dan wel een heel serieuze glijder moeten maken. en als je een huis voor een pak melk wilt kopen, ga naar amerika.
vergeet niet dat als het huis een pak melk waard is, je je kunt afvragen of het huis nog wel interessant genoeg is voor jou om te kopen, hoe leuk het ook klinkt zolang de prijzen hoog zijn.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:21:55 #295
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84287920
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En wat boeit jou de nieuwbouwkosten als je een huis wil kopen bouwen?
nee niets he
pi_84288045
http://www.nu.nl/politiek(...)rs-plus-mislukt.html
quote:
"Voor ons zijn 18 miljard aan ombuigingen in 2015 de absolute ondergrens. En dat zonder lastenverzwaringen, hypotheekrenteaftrek of kilometerheffing. Hierbij is het niet mogelijk gebleken tot een akkoord te komen."
Het is toch niet te geloven met de VVD, 18 miljard euro willen bezuinigen, maar de HRA compleet ongemoeid laten. Dat heet met recht de meest asociale partij van Nederland .
pi_84288263
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je ziet zo langzamerhand wel de hoogconjuctuur verdwijnen. Financiele sector heeft klappen gehad, allerlei luxe branches gaan nu de klappen voelen. De gewone man zal zien dat een jaarlijkse loonverhoging van x% er niet meer inzit. Het koelt in ieder geval hard af.
pi_84288958
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rs-plus-mislukt.html
[..]

Wat een goede partij die VVD, 18 miljard euro willen bezuinigen, maar de HRA compleet ongemoeid laten. Dat heet met recht de meest sociale partij van Nederland
pi_84288990
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Je ziet zo langzamerhand wel de hoogconjuctuur verdwijnen. Financiele sector heeft klappen gehad, allerlei luxe branches gaan nu de klappen voelen. De gewone man zal zien dat een jaarlijkse loonverhoging van x% er niet meer inzit. Het koelt in ieder geval hard af.
De laatste keer dat ik keek groeide de economie

Welkom in 2010
pi_84289020
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

nee niets he
Inderdaad zijn er veel mensen die een huis kunnen bouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')