abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84245383
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Mensen die het kunnen betalen een tientje laten betalen voor een brood ook?
Jij begrijpt het wederom niet, wordt wel een terugkerend thema zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 juli 2010 @ 19:29:38 #202
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84245562
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij begrijpt het wederom niet, wordt wel een terugkerend thema zo
Ik begrijp heel goed dat jij een bepaalde groep mensen wilt laten bloeden om de hoge huizenprijzen in stand te houden.
censuur :O
pi_84245623
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat jij een bepaalde groep mensen wilt laten bloeden om de hoge huizenprijzen in stand te houden.
Nee, je begrijpt er niks van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84245817
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer dat ze de huurprijs niet met 100% verdubbelen binnen 5 jaar
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Huren liggen hier al op een hoger niveau dan menig omringend land.
pi_84246010
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt er niks van
ik heb al heel wat posts van je gelezen. ik denk dat ik je nu wel goed genoeg ken voor een waardeoordeel.

pi_84246095
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef rimidalw het volgende:

[..]

Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Huren liggen hier al op een hoger niveau dan menig omringend land.
Dat de huurmarkt een markt wordt
pi_84246200
En de huizenmarkt ook..
pi_84246257
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Terrorizer het volgende:
En de huizenmarkt ook..
Dat is gewoon een markt
pi_84246368
haha. lul niet..

Die ene paar Fok!ers die op deze forum de afgrond induwt zullen heus niet de hoge huizenprijzen handhaven hoor. Ik denk dat je toch andere kanalen moet gaan zoeken..
pi_84246540
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Terrorizer het volgende:
haha. lul niet..

Die ene paar Fok!ers die op deze forum de afgrond induwt zullen heus niet de hoge huizenprijzen handhaven hoor. Ik denk dat je toch andere kanalen moet gaan zoeken..
Het gaat niet om fokkers de afgrond in te duwen
pi_84246664
Je eigen reetbehoud dan.
pi_84246700
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Terrorizer het volgende:
Je eigen reetbehoud dan.
Ook dat niet, probeer het nog een keer, een keer moet je het goed hebben
pi_84246854
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook dat niet, probeer het nog een keer, een keer moet je het goed hebben
je bent te dom om het geheel te overzien, zelfs als de informatie op straat ligt tegenwoordig. en dat was geen gok.
pi_84246860
Ik hou het maar bij mijn eigen aanname.

Vele testen in dit topicreeks hebben al aangetoond dat deze klopt.
pi_84247012
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je bent te dom om het geheel te overzien, zelfs als de informatie op straat ligt tegenwoordig. en dat was geen gok.
Probeer eens met een coherent verhaal te komen
pi_84247037
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Terrorizer het volgende:
Ik hou het maar bij mijn eigen aanname.

Vele testen in dit topicreeks hebben al aangetoond dat deze klopt.
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt
pi_84247095
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer eens met een coherent verhaal te komen
dit is een coherent verhaal. slimpie.

dat je het er niet mee eens bent, dat kan ik nog begrijpen.
pi_84247216
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon zeggen dat ik het niet begrijp.
Je begrijpt het niet.
pi_84247245
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet.
Ik begrijp het prima, het is immers mijn plan
pi_84247283
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit is een coherent verhaal. slimpie.

dat je het er niet mee eens bent, dat kan ik nog begrijpen.
Nee, het slaat nergens op. Een brugwub kan een beter verhaal op papier zetten
  maandag 19 juli 2010 @ 21:54:01 #221
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84251709
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mensen die het kunnen betalen uit hun sociale huurwoning jagen is veel makkelijker en socialer
Wil graag mn sociale huurwoning uit. Maar geen huis te koop wat ik kan betalen.
pi_84252602
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Wil graag mn sociale huurwoning uit. Maar geen huis te koop wat ik kan betalen.
Met 2 inkomens ook niet?

Wij zitten in een sociale huurwoning, willen niet meedoen met de trend om op 2 inkomens een huis te kopen, en de enige mogelijkheid die wij nu hebben is sparen en al die maatregelen die jij hierboven noemt... Tenzij prijzen echt gaan zakken, maar dan zakt wat je max mag lenen bij de bank ook weer...
  maandag 19 juli 2010 @ 22:10:03 #223
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84252667
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met 2 inkomens ook niet?

Wij zitten in een sociale huurwoning, willen niet meedoen met de trend om op 2 inkomens een huis te kopen, en de enige mogelijkheid die wij nu hebben is sparen en al die maatregelen die jij hierboven noemt... Tenzij prijzen echt gaan zakken, maar dan zakt wat je max mag lenen bij de bank ook weer...
Nope
pi_84252713
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Nope
Jij en je vriend verdienen 1000 euro in de maand samen?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:36:34 #225
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84253920
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Nope

Of jullie verdienen krap, of jullie nemen geen genoegen met een reguliere eensgezinswoning, of jullie hebben weinig tot geen spaargeld.
pi_84254019
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:36 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Of jullie verdienen krap, of jullie nemen geen genoegen met een reguliere eensgezinswoning, of jullie hebben weinig tot geen spaargeld.
Of alle 3 en als dat zo is blijft huur over maar moet je wel gewoon de marktwaarde betalen en niet de sociale huurwoningen bezetten die er zijn voor de minder gelukkigen
pi_84254604
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kun je voor ons die berekening dan eens maken dat je meer betaald?
Ik heb wat grove berekeningen gemaakt in Excel en ben er achter gekomen dat een spaarhypotheek voordeliger is dan een annuļteitenhypotheek vanaf +/- 200k, afhankelijk van het rentepercentage natuurlijk (zelf gerekend met 4,8%, zonder huurwaardeforfait en een looptijd van 30 jaar).
-Edit: ik ben er voor het gemak van uitgegaan dan iemand die 52% mag aftrekken geen huis onder de 300k koopt-

Annuļteitenhypotheek FTW!

[ Bericht 8% gewijzigd door Prutzenberg op 19-07-2010 23:03:49 ]
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:50:54 #228
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84254632
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of alle 3 en als dat zo is blijft huur over maar moet je wel gewoon de marktwaarde betalen en niet de sociale huurwoningen bezetten die er zijn voor de minder gelukkigen
Ahhh, alle 2,4 miljoen sociale huurwoningen moeten naar de miljoenen "minder gelukkigen"? Wil je "minder gelukkigen" gaan bijmaken of zo?
pi_84254671
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ahhh, alle 2,4 miljoen sociale huurwoningen moeten naar de miljoenen "minder gelukkigen"? Wil je "minder gelukkigen" gaan bijmaken of zo?
Waar komt die 2,4 miljoen vandaan?
  maandag 19 juli 2010 @ 23:00:03 #230
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84255146
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar komt die 2,4 miljoen vandaan?
1e Google hit:
quote:
De corporaties in Nederland bezitten samen 2,4 miljoen huurwoningen. Het overgrote deel daarvan hebben ze in 1995 gekregen van het Rijk.
Dat ze ze GEKREGEN hebben van het Rijk wist ik trouwens niet, zeer dubieus dat het Rijk blijkbaar vele miljarden gemeenschaps-vermogen aan woningcorporaties geeft.
Dat maakt het natuurlijk extra wrang dat deze corporaties uitgeleefde jaren '60-woningen tegen de hoofdprijs verkopen aan mensen die geen enkele keus hebben omdat ze niet eens in aanmerking komen voor een huurwoning, of de wachtlijsten kunstmatig hoog gehouden worden.

Zou het verkopen van corporatiewoningen niet verboden kunnen worden, zolang ze wachtlijsten hebben?
pi_84255441
Mooie reden dan om gewoon die op de vrije markt te gooien en alleen mensen huursubsidie te geven die het nodig hebben

Een gezin met 2 inkomens kan dus gewoon zonder huursubsidie huren.

Wordt iedereen beter van
  maandag 19 juli 2010 @ 23:08:26 #232
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_84255590
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

1e Google hit:
[..]

Dat ze ze GEKREGEN hebben van het Rijk wist ik trouwens niet, zeer dubieus dat het Rijk blijkbaar vele miljarden gemeenschaps-vermogen aan woningcorporaties geeft.
Dat maakt het natuurlijk extra wrang dat deze corporaties uitgeleefde jaren '60-woningen tegen de hoofdprijs verkopen aan mensen die geen enkele keus hebben omdat ze niet eens in aanmerking komen voor een huurwoning, of de wachtlijsten kunstmatig hoog gehouden worden.

Zou het verkopen van corporatiewoningen niet verboden kunnen worden, zolang ze wachtlijsten hebben?
Die privatisering van woningcorporaties moet overnieuw:

1) nationaliseren
2) privatiseren per kavel of per gebouw bij de veilingmeester (huurders zijn zowiezo beschermd dus voor hen veranderd er niks)

En als we dan toch bezig zijn, verplicht gemeenten om de kavels in nieuwbouwwijken per stuk op de veiling te verkopen. Dat geeft particulieren even veel macht als projectontwikkelaars, en dit ondermijnd het monopolie van de VNG. A level playing field for everybody!
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_84255783
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie reden dan om gewoon die op de vrije markt te gooien en alleen mensen huursubsidie te geven die het nodig hebben

Een gezin met 2 inkomens kan dus gewoon zonder huursubsidie huren.

Wordt iedereen beter van
Wat jij wil, gebeurt al.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:13:53 #234
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84255883
Het verkopen van 1.000.000 huurwoningen zal een extra beslag leggen op de HRA subsidies, van 5 miljard per jaar, over tien jaar is dat 50 miljard euro, daarnaast zal de huursubsidie van 2. miljard per jaar gewoon blijven bestaan omdat die gezinnen de woning niet kunnen kopen.

Wie worden er beter van ??

De frauduleuze woningcorporaties
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84255925
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Wat jij wil, gebeurt al.
Veel te weinig in elk geval

Zo moeilijk is het echt niet om de maximum prijs af te schaffen en te verplichten dat contracten nog maar 1 of 2 jaar mogen zijn
pi_84255972
Ze hebben hier ook wel een originele oplossing om scheefhuren tegen te gaan.
De uitgeleefde jaren 60 woningen gaan bij bosjes tegen de vlakte, de tokkies worden verspreid over de stad naar wat duurdere woningen met een aangepast huurtje.
Op de plaats waar de krotten stonden, komen nu starterswoningen.
Men heft dus de sociale huurwoningen op en zet nieuwe hokken neer waar je vanaf 250.000 op in mag tekenen.

Ook een manier om het scheefhuren af te komen.. je stimuleert in ieder geval het woningbezit zou je zeggen.

Toch werkt het niet helemaal naar behoren want de huizen en appartementen gaan niet meer als warme broodjes weg natuurlijk. Er staat al een hoop leeg wat de afgelopen 2 jaar is afgekomen en er staan nog 7 projecten op het punt om te starten/afronden.
Ik verwacht dat de onverkochte huizen met een jaar of 2 flink in prijs moeten zakken of dat de woningbouwvereniging ze alsnog in de verhuur gooit.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_84256115
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef droom_econoom8 het volgende:
A level playing field for everybody!
Je doet je naam eer aan.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  maandag 19 juli 2010 @ 23:20:12 #238
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84256234
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is allang zo.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:21:52 #239
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84256304
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Verburg_K het volgende:
Het verkopen van 1.000.000 huurwoningen zal een extra beslag leggen op de HRA subsidies, van 5 miljard per jaar, over tien jaar is dat 50 miljard euro,
Je vergeet even dat de verkoop van die miljoen woningen 100 miljard euro inkomsten voor de overheid geeft. Door de verkoopprijs meteen laag te houden kan je HRA voor deze woningen direct afschaffen, weg begrotingstekort.
pi_84256308
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat is allang zo.
Daarom zijn er 2,4 miljoen sociale huurwoningen. Zeg dat dan!!!!!
pi_84257170
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn mensen die nu eenmaal niet zoveel verdienen als jij, die zijn de dupe van het gevoerde beleid. Die verdienen een goedkoop huis net als iedereen. Helaas zijn er een hoop sukkels die echter graag meedoen aan het nationale pyramidespel genaamd de huizenmarkt, zeg het dan als je je genaaid voelt door de banken, overheid, makelaars en grondspeculanten
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84257552
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

even een korte samenvatting zodat jij ook weer bij bent; de huizenprijzen zijn in nederland de pan uit gerezen. de huizenmarkt stagneert, mede door de economische crisis waar we ons middenin bevinden. jij ziet als oplossing de huurhuizenmarkt aan te pakken.

heb je wel eens gehoord van gezond verstand enzo? die hele huizenmarkt is ziek, dat heeft niets te maken met de huurmarkt; dat is hooguit een symptoom.
pi_84257807
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

even een korte samenvatting zodat jij ook weer bij bent; de huizenprijzen zijn in nederland de pan uit gerezen. de huizenmarkt stagneert, mede door de economische crisis waar we ons middenin bevinden. jij ziet als oplossing de huurhuizenmarkt aan te pakken.

heb je wel eens gehoord van gezond verstand enzo? die hele huizenmarkt is ziek, dat heeft niets te maken met de huurmarkt; dat is hooguit een symptoom.
In DAM's optiek is 'pretend and extend' de oplossing voor alle problemen

Ik vermoed dat DAM dan ook persoonlijke belangen heeft bij het maximaal oprekken van de bubble (delay and prey). Maar het is beter als hij zich realiseert dat de bomen niet tot in de hemel groeien, misschien heeft iemand nog een leuk baantje voor zo'n fanatiek iemand als DAM
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:05:25 #244
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84258174
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je vergeet even dat de verkoop van die miljoen woningen 100 miljard euro inkomsten voor de overheid geeft. Door de verkoopprijs meteen laag te houden kan je HRA voor deze woningen direct afschaffen, weg begrotingstekort.
Ja maar die woningen zijn nu van de geprivatiseerde corporaties.

Dus de VVD heeft 300 miljard weggegeven aan een stel vrienden

en de overheid mag dan de HRA ophoesten

wie worden er beter van ??
banken, corporaties en verzekeraars
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84258272
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 00:05 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja maar die woningen zijn nu van de geprivatiseerde corporaties.

Dus de VVD heeft 300 miljard weggegeven aan een stel vrienden

en de overheid mag dan de HRA ophoesten

wie worden er beter van ??
banken, corporaties en verzekeraars
De VVD is de bron van al het kwaad, MR is een grappig mannetje.... maar eigenlijk is hij zelf de grote grap
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:12:07 #246
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_84258392
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 00:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De VVD is de bron van al het kwaad, MR is een grappig mannetje.... maar eigenlijk is hij zelf de grote grap
En Sybille Dekker want die ageerde fors tegen een winstbelasting voor de corporaties, terwijl commerciėle vastgoedbedrijven wel gewoon vennootschapsbelasting moeten afdragen
pi_84259315
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:02 schreef xenobinol het volgende:
Huiseigenaren nog steeds in denial

Check deze aflevering van "kavel tot kasteel"

Vanaf 20:00 doet die mevrouw die haar veel te dure huis verkoop een paar leuke uitspraken, ze neemt kopers niet serieus, zelf in tijden van crisis niet

Ondertussen begrijp ze maar niet waarom niemand haar huis wil kopen, sterker nog er komen geen eens mensen kijken. Zo mooi om al die trieste speculanten te zien falen, ik word er haast opgewonden van
Het komt door de buurt.

http://www.rtl.nl/compone(...)ot_Kasteel_s7_a4.xml

Voor slechts 499.000
pi_84260223
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nee, je zit er wederom naast. De markt vrijgeven is de oplossing
pi_84260246
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er zijn mensen die nu eenmaal niet zoveel verdienen als jij, die zijn de dupe van het gevoerde beleid. Die verdienen een goedkoop huis net als iedereen. Helaas zijn er een hoop sukkels die echter graag meedoen aan het nationale pyramidespel genaamd de huizenmarkt, zeg het dan als je je genaaid voelt door de banken, overheid, makelaars en grondspeculanten
Iedereen betaalt de marktwaarde en iedereen die het niet zelf kan help je een handje

Zo moeilijk is het echt niet
pi_84260266
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je zit er wederom naast. De markt vrijgeven is de oplossing
YEP EN ALS HET TE DUUR IS BLIJFT HET LEEGSTAAN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')