abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84245383
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Mensen die het kunnen betalen een tientje laten betalen voor een brood ook?
Jij begrijpt het wederom niet, wordt wel een terugkerend thema zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 juli 2010 @ 19:29:38 #202
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_84245562
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij begrijpt het wederom niet, wordt wel een terugkerend thema zo
Ik begrijp heel goed dat jij een bepaalde groep mensen wilt laten bloeden om de hoge huizenprijzen in stand te houden.
censuur :O
pi_84245623
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat jij een bepaalde groep mensen wilt laten bloeden om de hoge huizenprijzen in stand te houden.
Nee, je begrijpt er niks van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84245817
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer dat ze de huurprijs niet met 100% verdubbelen binnen 5 jaar
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Huren liggen hier al op een hoger niveau dan menig omringend land.
pi_84246010
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt er niks van
ik heb al heel wat posts van je gelezen. ik denk dat ik je nu wel goed genoeg ken voor een waardeoordeel.

pi_84246095
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef rimidalw het volgende:

[..]

Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Huren liggen hier al op een hoger niveau dan menig omringend land.
Dat de huurmarkt een markt wordt
pi_84246200
En de huizenmarkt ook..
pi_84246257
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Terrorizer het volgende:
En de huizenmarkt ook..
Dat is gewoon een markt
pi_84246368
haha. lul niet..

Die ene paar Fok!ers die op deze forum de afgrond induwt zullen heus niet de hoge huizenprijzen handhaven hoor. Ik denk dat je toch andere kanalen moet gaan zoeken..
pi_84246540
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Terrorizer het volgende:
haha. lul niet..

Die ene paar Fok!ers die op deze forum de afgrond induwt zullen heus niet de hoge huizenprijzen handhaven hoor. Ik denk dat je toch andere kanalen moet gaan zoeken..
Het gaat niet om fokkers de afgrond in te duwen
pi_84246664
Je eigen reetbehoud dan.
pi_84246700
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Terrorizer het volgende:
Je eigen reetbehoud dan.
Ook dat niet, probeer het nog een keer, een keer moet je het goed hebben
pi_84246854
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook dat niet, probeer het nog een keer, een keer moet je het goed hebben
je bent te dom om het geheel te overzien, zelfs als de informatie op straat ligt tegenwoordig. en dat was geen gok.
pi_84246860
Ik hou het maar bij mijn eigen aanname.

Vele testen in dit topicreeks hebben al aangetoond dat deze klopt.
pi_84247012
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je bent te dom om het geheel te overzien, zelfs als de informatie op straat ligt tegenwoordig. en dat was geen gok.
Probeer eens met een coherent verhaal te komen
pi_84247037
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Terrorizer het volgende:
Ik hou het maar bij mijn eigen aanname.

Vele testen in dit topicreeks hebben al aangetoond dat deze klopt.
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet begrijpt
pi_84247095
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer eens met een coherent verhaal te komen
dit is een coherent verhaal. slimpie.

dat je het er niet mee eens bent, dat kan ik nog begrijpen.
pi_84247216
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon zeggen dat ik het niet begrijp.
Je begrijpt het niet.
pi_84247245
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet.
Ik begrijp het prima, het is immers mijn plan
pi_84247283
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit is een coherent verhaal. slimpie.

dat je het er niet mee eens bent, dat kan ik nog begrijpen.
Nee, het slaat nergens op. Een brugwub kan een beter verhaal op papier zetten
  maandag 19 juli 2010 @ 21:54:01 #221
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84251709
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mensen die het kunnen betalen uit hun sociale huurwoning jagen is veel makkelijker en socialer
Wil graag mn sociale huurwoning uit. Maar geen huis te koop wat ik kan betalen.
pi_84252602
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Wil graag mn sociale huurwoning uit. Maar geen huis te koop wat ik kan betalen.
Met 2 inkomens ook niet?

Wij zitten in een sociale huurwoning, willen niet meedoen met de trend om op 2 inkomens een huis te kopen, en de enige mogelijkheid die wij nu hebben is sparen en al die maatregelen die jij hierboven noemt... Tenzij prijzen echt gaan zakken, maar dan zakt wat je max mag lenen bij de bank ook weer...
  maandag 19 juli 2010 @ 22:10:03 #223
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84252667
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met 2 inkomens ook niet?

Wij zitten in een sociale huurwoning, willen niet meedoen met de trend om op 2 inkomens een huis te kopen, en de enige mogelijkheid die wij nu hebben is sparen en al die maatregelen die jij hierboven noemt... Tenzij prijzen echt gaan zakken, maar dan zakt wat je max mag lenen bij de bank ook weer...
Nope
pi_84252713
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Nope
Jij en je vriend verdienen 1000 euro in de maand samen?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:36:34 #225
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84253920
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Nope

Of jullie verdienen krap, of jullie nemen geen genoegen met een reguliere eensgezinswoning, of jullie hebben weinig tot geen spaargeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')