euhquote:
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Ik ook maar vandaag is het extreem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
Dat zijn toch gewoon ouderwetse viswijven dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Owhelp, dat is ergens wel herkenbaar ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier op het park lopen er vaak `s avonds laat kinderen chagrijnig te schreeuwen, waarop hun ouders chagrijnig naar hún schreeuwen dat ze niet zo chagrijnig moeten doen.
Nee, van wie zouden ze dat nu hebben?
altijd fijn !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik vaker ga zwemmen... Beide kinders liggen al een uur op 1 oor
ff rust in huisquote:
de regen niet naar het noorden blazen, Bar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is nog 2 weken school voordat de vakantie begint.
Hier regent het nu trouwens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Memmel het volgende:
M@x, was maar een garpje hoor. Aan zo'n hippe meid als jij sta ik mijn exclusiviteit graag af!
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
überviswijf meldt zich!
Ik hoor mezelf wel eens vanuit huis schreeuwen dat de kinderen niet zo moeten schreeuwen als ze in het zwembad zitten
ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.
hou je wel in de gaten dat je genoeg drinkt en wie weet ff je bloeddruk laten controlerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik word echt maf van de hoofdpijn... Zou het aan het weer liggen? is het eindelijk wat koeler, vannacht ook lekker de deur open gelaten... Maar ik ben er echt uit gegaan om wat in te nemen... pff ik wil vakantie!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef Saffier het volgende:
Er staat een marmercake in de oven, gewoon omdat dat kan en ik er zin in had![]()
Beetje jammer dat de nieuwe computer die er vanmorgen door de monteur in is gezegd wat functie(s) mist ;') Kan ik morgen weer bellen voor dat ding
alsof er iemand allemaal kleine speltjes in m'n linkeroog prikt, waardoor m'n zicht steeds slechter en slechter word.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef trui het volgende:
bar wat vervelend van je ogen. wat voor klachten heb je precies?
Je kan gewoon langskomen hoor, 25 minuten ofzo? Dan issie wel afgekoeldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
wrom woon je nou niet wat dichterbij....
heb mijn pyama al aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen hoor, 25 minuten ofzo? Dan issie wel afgekoeld
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef lily het volgende:
Dat zei een (kinderloze) collega laatst over zijn buurkinderen.
Niet dat gegil en geschreeuw van die kinderen is zo irritant (oke, soms), maar juist het geschreeuw van die moeders dat ze moeten ophouden met .....(vul maar in). Dat is irritant
Ik had meteen eengevoel
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige van "mijn leg" die niet alweer zwanger is?.
Borden binnenhalen en de rest gewoon de boel laten. Morgen is er weer een dag en je huis raakt in 1 dag tijd vast niet extreem veel meer een troep. Lekker even niets doen moet ook af en toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Groofsken het volgende:
Pffff, ik weet niet hoe ik mezelf nu weer aan de slag kan krijgen. de vieze borden staan nog buiten, er moet nog opgeruimd worden, ik wil nog twee vrijstellingen aanvragen, en het enige wat er nog in zit is hangen, tv kijken of fok lezen/kletsen.
Waarbij ik het oude lijk ben jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Jah, maar jou haal ik nooit meer in. Oud lijk vs. jonge blom.
Pas vanmiddag, vanaf een uur of 4..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:27 schreef trui het volgende:
ik zag 'm inderdaad.nog maar snel even buiten zitten dan...
Mijn was staat lekker binnen... Dat moet echt droog zijn morgen... Dan kan ik zeker 2 dagen niet wassen.... En geen was ophangen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:41 schreef Saffier het volgende:
Wat mooi BE!
Ik ga nog snel een was draaien en buitenhangen nu het nog kan dus
nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige van "mijn leg" die niet alweer zwanger is?.
De woonkamer wordt gestuuct, wanden en plafond, en dat schijnt nogal een stofnest te veroorzaken... Morgen en overmorgen zijn ze aan het stucen, daarna de afwerking... Alles is kaal, ik heb geen gordijnen meer, geen vensterbanken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi je nagels BE![]()
ik vind het echt heel mooi.
En die bui!maar geen kinders in de tent vannacht dan.
![]()
Sterkte met je zolder Free. En waarom kan jij niet wassen dan Tico? Gaan ze iets opknappen bij je?
Ja ik hoop op een goed resultaat ja.. Maar ik haat verbouwen of klussen.. Het is zo'n zooi in huis nu.. En dat met mijn hormonen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ze binnen aan het stucen zijn droogt het sowieso niet, daar komt haske veel vocht bij. dat wordt wel ff twee dagen doorbijten dan met uiteindelijk een super resultaat!
Stof kan ik me niet heugen van het stucen. Stuif en bende wel.Maar het is net als bevallen, als je het resultaat ziet ben je de pijn zo weer vergeten.
Moet je er bij aanwezig zijn? bij mij helpt gepaste afstand altijd heel erg goed. *Iets met wat je niet ziet bestaat niet*quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop op een goed resultaat ja.. Maar ik haat verbouwen of klussen.. Het is zo'n zooi in huis nu.. En dat met mijn hormonen...
Nee ik ben nog lekker aan t werk.. Maar ik snap echt niet waarom M. dit 2 weken voor mn verlof plant... Voor het zelfde geld beval ik met 37 weken, is mn huis nog 1 groot rampgebied.. Ik zie het al helemaal voor me..quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ow BE, dat is echt stom gedoe.Straks nog even bellen voor goed te maken?
[..]
Moet je er bij aanwezig zijn? bij mij helpt gepaste afstand altijd heel erg goed. *Iets met wat je niet ziet bestaat niet*
Nou.... Met de slaapkamer is M ook best lang bezig geweest... Ik zie het gewoon niet gebeuren dat M de woonkamer met een week krijgt afgewerkt... Dus de vensterbanken weer terug, alles geverfd en geschilderd, gordijnen en de hele mikmak, lampen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, van die stress alleen beval je al niet zou ik denken.Maar dat afwerken is toch best snel klaar?
Ik vind douglas bonnen altijd heel fijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef trui het volgende:
BE wat is dat voor magisch nagellakje, dat ie gelijk bloemetjes meeverft? (sorry, ben een nagelbijter en nagellakmijder, dus ben er echt niet in thuis). grappig effect in elk geval!
en vervelend van dat telefoontje.
tico, vreselijk he zo'n verbouwing. maar wel heerlijk dat 't straks mooi gestuct is!! (wat een raar woord is dat toch eigenlijk).
ik moet nog een kadootje kopen voor m'n nichtje, die 21 is geworden gisteren. iemand een leuk idee?
Jullie gaan ook los in jullie huisje toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef innepin het volgende:
Toffe nagels BE! Datwillikook (maar weet er net zo veel vanaf als trui, dus geen idee hoe je dat doet)
Muhhh Tico da's irritantSucces met de dagen doorkomen. Hopelijk ben je er daarna wél blij mee, je vers gestucte muren
Nou wat ik vorige week ervan zag vond ik het nog vrij ingewikkeld...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat met die nagels is heel simpel!Ik was ook altijd erg onder de indruk maar nu dus niet meer.
Je kan bij het kruidvat speciale stempel spulletjes kopen en dan doe je dus eerst je basis-lak en dan daarna met een ander kleurtje eroverheen stempelen.
Check this voor hoe het zit: http://www.lacquerized.com/2010/07/how-to-konad.html
Voor vandaag was dat geen optie, maar misschien ideetje voor morgen inderdaad. Dank jequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Saffier het volgende:
Kids naar je moeder Free? Is dat een optie? Wat balen dat het vandag niet afkomt zeg
zoiets gaat het hier ook worden vrees ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor vandaag was dat geen optie, maar misschien ideetje voor morgen inderdaad. Dank jeHad ik nog niet bij nagedacht.
Tico, waaahNiet tof
Ik ben verhuisd met 35 weken.... Zat ik op m'n kont plintjes te verven met latexGeen succes!
Dus leef met je mee!
Ja, maar dat duurt nog even. Hopelijk in september/oktober. En dan alleen de bovenverdieping, en een dakkapel. Beneden verandert er niets.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie gaan ook los in jullie huisje toch?
Oh een dakkapel! Dat geeft een hoop ruimtequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog even. Hopelijk in september/oktober. En dan alleen de bovenverdieping, en een dakkapel. Beneden verandert er niets.
Freecell, ik heb met 41 weken nog plintjes geverfd
BE, ik ga es stempels kopen!Zodra de acryltroep eraf is. Wat een zooi.
Ja psies. En dan gaat de hele eerste verdieping kaal, from scratch opnieuw opbouwen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh een dakkapel! Dat geeft een hoop ruimte
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Vicky het volgende:
Ziet er niet zo heel moeilijk uit BE! Kan je dat gewoon halen bij Kruidvat/Etos??Mientje slaapt!!
Kan ik eindelijk gaan douchen![]()
Oh wat een hel.... Maar wel heel tof als het klaar is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja psies. En dan gaat de hele eerste verdieping kaal, from scratch opnieuw opbouwen...Spannend.
Doucheze VickyDat Tess 's ochtends nog slaapt (in theorie dan) is wel prettig! Miep hiero slaapt alleen van 12 tot 2
Ik heb net als verrassing voor manlief twee godsgruwelijkdure tickets voor U2 in Brussel gekochtWoeiiii
Haha ja dat dus. Met een beetje pech moeten we een maand op een camping slapen ofzo. Het zijn toch de slaapkamers die je overhoop haalt... The horror!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh wat een hel.... Maar wel heel tof als het klaar is.
Ik ga eens kijken straks.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, wat gaaf!
[..]
Dit setje bij het kruidvat:
[ afbeelding ]
En dan eigenlijk wel speciale stempellak erbij halen.
Online bij Konad.
Jullie hebben toch een megatuin? Ik zou daar gewoon een grote tent in parkeren... September is nog zo slecht niet om te camperen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Haha ja dat dus. Met een beetje pech moeten we een maand op een camping slapen ofzo. Het zijn toch de slaapkamers die je overhoop haalt... The horror!
Maar ons huis is wel toe aan een schop naar de 21e eeuw.
Tzt open ik vast wel een K&W topic
ik was een behoorlijke nagelbijter maar juist door er nagellak op te gaan doen ben ik minder gaan bijten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef trui het volgende:
wat een actieve plannen allemaal! ik heb net onze vakantie geboekt, lekker kort van te voren weer. maar gelukkig was er ERGENS op ameland nog een plekje voor ons en ons tentje.
als ik mooie nagels had zou ik er best wat vaker nagellak op doen maar ik zou de stempels e.d. niet hoeven. ik hou meer van eenvoud geloof ik.
Ik bijt geen nagels, maar de velletjes eromheen.. En dan kan ik helemaal los gaan, tot bloedens toe.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik was een behoorlijke nagelbijter maar juist door er nagellak op te gaan doen ben ik minder gaan bijten...
Ja stom he? En dan gewoon toch balen...quote:
Wat voor type is je nichtje? Waar houdt ze van?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef trui het volgende:
BE wat is dat voor magisch nagellakje, dat ie gelijk bloemetjes meeverft? (sorry, ben een nagelbijter en nagellakmijder, dus ben er echt niet in thuis). grappig effect in elk geval!
en vervelend van dat telefoontje.
tico, vreselijk he zo'n verbouwing. maar wel heerlijk dat 't straks mooi gestuct is!! (wat een raar woord is dat toch eigenlijk).
ik moet nog een kadootje kopen voor m'n nichtje, die 21 is geworden gisteren. iemand een leuk idee?
Bonnen vind ik altijd leuker dan geld. Ik vind het leuk om ze te krijgen, want mensen zijn wel echt op pad voor mij geweest, en dan mag ik zelf nog iets uitkiezen wat helemaal mijn smaak is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef trui het volgende:
't is een vlotte meid, en ze houdt van hippe spullen, mooie kleren, uitgaan. niet zo'n grote boeken- of film-fanaat. haar muzieksmaak ken ik niet goed genoeg.
zo'n bon is op zich wel een goed idee, maar misschien ook wat flauw dat tante trui weer niet zelf wat heeft uitgekozen.
Duidelijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef trui het volgende:
't is een vlotte meid, en ze houdt van hippe spullen, mooie kleren, uitgaan. niet zo'n grote boeken- of film-fanaat. haar muzieksmaak ken ik niet goed genoeg.
zo'n bon is op zich wel een goed idee, maar misschien ook wat flauw dat tante trui weer niet zelf wat heeft uitgekozen.
jaloers isquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit, wat een water!
En ik ben inmiddels zo verslaafd dat ik dan nu al denk 'en m'n hardlopen dan?'.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef lily het volgende:
[..]
jaloers is
Ik wilde al gaan hardlopen nog voor mijn laatste zwangerschap en ik ben nog steeds niet begonnen. Die drempel is zo verdorie hoog voor me heh.
terwijl ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat als ik eenmaal begonnen ben, ik ook verslaafd raak.
oh, eind augustus is er nog zat plaats op ameland!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:41 schreef lily het volgende:
Oh, en Ameland, trui. Lekker zeg. veel plezier
Hier moeten ze nog anderhalve week naar school en wij gaan pas 20 augustus weg.
ja, misschien wel. maar dat vergt weer meer zoekwerk. moet nu ff snel want er ligt ook een stapel nakijkwerk op me te wachten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Een strandtas, is dat geen leuk cadeau Trui? Eventueel met zonnehoed.Wel gekocht in een of andere hippe winkel, om zeker te weten dat het niet net fout is.
Nee, mijn vriendinnen wonen niet in de buurt en ik zou niet weten hoe we steeds onze agenda's passend moeten krijgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je niet iemand die met je mee kan lopen?
20 augustusquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:41 schreef lily het volgende:
Oh, en Ameland, trui. Lekker zeg. veel plezier
Hier moeten ze nog anderhalve week naar school en wij gaan pas 20 augustus weg.
babyfoon bij de buren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendinnen wonen niet in de buurt en ik zou niet weten hoe we steeds onze agenda's passend moeten krijgen.
Is voor mijzelf al een probleem (P werkt om de week van 15.30 tot 00.00 dus dan kan ik 's avonds nooit iets).
En inderdaad gewoon beginnen heh....maar ja![]()
Dan hebben wij nog twee weken (hier gaan ze 6 september weer)quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
20 augustus
Dan zitten ze hier alweer een week op school
drie kinderen alleen laten? Neuh..quote:
Hier vanaf 23 augustus...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
20 augustus
Dan zitten ze hier alweer een week op school
s'ochtends rennen dus. Mijn voornemen is (quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendinnen wonen niet in de buurt en ik zou niet weten hoe we steeds onze agenda's passend moeten krijgen.
Is voor mijzelf al een probleem (P werkt om de week van 15.30 tot 00.00 dus dan kan ik 's avonds nooit iets).
En inderdaad gewoon beginnen heh....maar ja![]()
ja, middelbare scholen zijn een week langer.quote:
Ik werk 3 full-time dagen. Ik zit nog met een baby en op mijn vrije dagen met huishouden/boodschappen en alle andere regelarijen die ik in die twee dagen moet proppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
s'ochtends rennen dus. Mijn voornemen is () om straks op te staan met mijn oudste en als hij dan naar school is dan een stuk te rennen. Ben ik gedoucht en al als eb en ebbeltje naar school moeten.
Nee doe maar niet dan. Lastigquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef lily het volgende:
[..]
drie kinderen alleen laten? Neuh..
en buren, een vrouw van 80 en andere kant een jongen van 23...ook neuh
quote:
hoe doe je dat met dat schema? stopwatch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens kan het ook gewoon minder vaak hoor, wel dit schema, maar dan niet om de dag. Gaat het alleen iets langzamer.
Ik zou het niet weten, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Is er geen meisje van een jaar of 15 in je omgeving die je 3 keer per week een uurtje ofzo kunt laten oppassen?
nee op je mp3 spelerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef lily het volgende:
[..]
hoe doe je dat met dat schema? stopwatch?
petje af voor je drukke schema dan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nee![]()
maar ik heb al wat gevonden (zie post boven) dus als ik het echt wil dan moet het lukken
De komende anderhalf jaar ben ik de zaterdagochtend ook alweer kwijt (zwemles middelste, yippie)
Dus als ik me een rotje ren om een leeuw voor te blijven is het niet respectabel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Iedere vorm van lichamelijke inspanning die niet voort komt uit een levensbedreigende situatie is respectabel te noemen.
Dan ren je omdat het moet, er is dus een noodzaak..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Dus als ik me een rotje ren om een leeuw voor te blijven is het niet respectabel?
Suf
Je hebt in elk geval lef als je dat doet ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef freecell het volgende:
Moet je dan met de leeuw blijven staan om respectabel te zijn?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef freecell het volgende:
Moet je dan met de leeuw blijven staan om respectabel te zijn?
Gaaf!!quote:
Dat fimpje is briljant! Die leeuw herkent ze gewoon!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
ff janken dames?
Je hóeft niet te rennen voor een leeuw.
Ja ik zit op mn werk... Hier ook ff slikken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
zo mooi hèEcht, ik jank elke keer weer.
![]()
ja, prachtig is dat hehquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
ff janken dames?
Je hóeft niet te rennen voor een leeuw.
Het zijn gewoon grote katten. Hij is de baas, de leider... Dus als hij het vertrouwd zit het wel goed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat mij verbaast is dat het vrouwtje hen kennelijk ook meteen vertrouwd.
Hartstikke goed BE!! Mijn huidige smoes is dat ik écht geen goede schoenen heb om hard te lopen, maar dat ik natuurlijk eerst wil weten of hardlopen een beetje bevalt vooraleer ik een par dure hardlopenschoenen aanschaf.. dilemma dilemma...doorbreek m maar esquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
3 keer in de week volgens het Evy schema.
http://www.start-to-run.be/download/0-5_1.pdf
Ik ga vanavond (deo volente) les 15 (dag 5 van wk 5 en 6) lopen en het geeft echt zo'n kick omdat ik dus 4 weken geleden moeite had met 3 minuten lopen en ik dus eergisteren met gemak 3 x 6 minuten liep!
Ik kan het echt iedereen aanraden.
Overigens kan het ook gewoon minder vaak hoor, wel dit schema, maar dan niet om de dag. Gaat het alleen iets langzamer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hartstikke goed BE!! Mijn huidige smoes is dat ik écht geen goede schoenen heb om hard te lopen, maar dat ik natuurlijk eerst wil weten of hardlopen een beetje bevalt vooraleer ik een par dure hardlopenschoenen aanschaf.. dilemma dilemma...doorbreek m maar es
misschien zit t m gewoon wel in t deo volente![]()
Deze week? ik dacht dat ik te laat was... Maar dan ga ik nog ff neuzen voor Cil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Deze week in de aanbieding bij de LIDL, hardloopschoenen en kleding. Niet duur dus weg smoes
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Deze week in de aanbieding bij de LIDL, hardloopschoenen en kleding. Niet duur dus weg smoes
Ja dat laatste heeft B. nu ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef Poppedein het volgende:
Tsja Lois...uh dank je voor de tip geloof ik dan maar..![]()
![]()
![]()
Och ja...alles is relatief natuurlijk, een jaarabo bij de sportschool en slechts 3x gaan is toch ook zo'n uhhh 120 euro per bezoekje![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Poppedein het volgende:
Hoe die man toch zo fit blijft om baby's te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Memmel het volgende:
Ja Tico, ze vindt 'm wel mooi. Maar of ze er ook meer van zal genieten dan de gebruikelijke zak snoep...ik betwijfel het.
drie provincieenpunt fr-gr-dr. we krijgen echt net de staart. maar als het bij jullie nu al donker is dan kan het hier vast niet heel lang meer duren. Het is echt vies benauwd, dus het mag ook wel even.quote:
Kweet niet waar dat is, maar ik zie de boel naar boven verschuivenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef freecell het volgende:
Buienradar doet het niet, maar krijgen wij het ook?![]()
Hier nu vies plakkerig en ik heb wel zin in een avondje hozen en onweer eigenlijkIk houd daar wel van! (ja, zelfs als de bijkeuken niet waterdicht is
)
Dat klinkt alsof we het nodig hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Den haag wordt bijna weer weer droog !
Succes in het noorden !
Vond het hier reuze meevallen. Veel regen, maar geen enorme bliksem/onweer gedoe.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof we het nodig hebben![]()
Ik vind het dus ook wel leuk, beetje storm en regen. Als alles maar overend blijft tenminste. Maar ik wil nu wel eens weten hoeveel dat nou is, meer dan 100 mm water per uur.
Grunnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kweet niet waar dat is, maar ik zie de boel naar boven verschuiven
aha, Grunn (heb daar 4 jaar gewoond), regen komt eraan !quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Grunn
Mijn sollicitatie was trouwens wel ok.
Ze willen me sowieso wel ergens voor hebben, ook als het niet voor dit gezin is (gezin beslist, niet zij) maar ik had niet zo'n hele positieve indruk van het bedrijf. Al had ik daar niet echt een goede reden voor...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind douglas bonnen altijd heel fijn.
Enorm! en me gras hè.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Vond het hier reuze meevallen. Veel regen, maar geen enorme bliksem/onweer gedoe.
Kweet niet of je het nodig hebt? Sta je droog ?
Ja tis de grootste kat maar eentje met stress met dit soort omstandighedenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef freecell het volgende:
Ach, arm beestje
Die van ons binnen krijgen voor het onweer gaat nog moeilijk worden vrees ik
En onweer isEn ik heb een stoere man om tegenaan te kruipen
As we speak.. er schijnt nu zelfs een zonnetje door de bomen hier!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Saffier het volgende:
Dat is ook balen Rijstebuiltje!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
As we speak.. er schijnt nu zelfs een zonnetje door de bomen hier!
dit dus...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Saffier het volgende:
1 flits, 2 rommels en een buitjeWas dat nou al dat natuurgeweld waarvoor ik mijn tuin stormproef heb gemaakt?
![]()
Ik wil iets échts!
Hier ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit dus...
en nu schijnt de zon al weer
Ga m'n hardloopkleren maar opzoeken
Mocht iemand een groene vuilniszak vinden.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Muks het volgende:
Mocht iemand een fuchia roze tentje in zjin achtertuin vinden, wil degene deze dan even afgeven bij Rewimo en Muks ?
beetje noodweer hier, tent is over het huis, de bomen van de buren gewaaid....
Ikz ie ze niet staan in het LIDL krantje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat is ook mijn smoesquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hartstikke goed BE!! Mijn huidige smoes is dat ik écht geen goede schoenen heb om hard te lopen, maar dat ik natuurlijk eerst wil weten of hardlopen een beetje bevalt vooraleer ik een par dure hardlopenschoenen aanschaf.. dilemma dilemma...doorbreek m maar es
misschien zit t m gewoon wel in t deo volente
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ikz ie ze niet staan in het LIDL krantje.
Wat kosten ze?
Thanx, ik ga morgen even kijken of ze ze hier in Ehv ook hebben.quote:
wedden dat je maat uitverkocht is?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Poppedein het volgende:Dat wordt dus helaas een tripje Lidl morgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Tjongejonge ik ben soms zo blondt!
Naar aanleiding van de post van Be dacht ik gewoon heel even, wat meot ze nou met een cd, die kan ze toch niet in dr mp3-speler proppen..
Tsja...deo volentequote:
jij mag je energie sparen.. Heb je over een week of 6 hard genoeg nodigquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hier ook
Dat zonnetje dan, dat hardlopen laat ik wel uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Jambo het volgende:
Wat een geweldige fruitschaal Memmel!
Voor de liefhebbers van EvyMe tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook de mp3's 0-5 en 5-10 km voor de liefhebber.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik brand m wel op een dvdtje voor je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
5-10 heb ik nog niet, die wil ik nog wel een keertje hebben.
Daar kan ik de liefhebbers ook aan helpen (linkje).quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
5-10 heb ik nog niet, die wil ik nog wel een keertje hebben.
Volgens mijn orthopeed is hardlopen helemaal niet goed voor je. Ik luister braaf naar hemquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef Chell het volgende:
Ik vind het ook stom. Maar ik vind alle sport stom.![]()
En ik hoor zoveel enthousiaste mensen over dat hardlopen en tis wel lekker buiten enzo. Maar ben wel ook bang voor mijn enkels
ik ook! Ik mag ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mijn orthopeed is hardlopen helemaal niet goed voor je. Ik luister braaf naar hem
dankjequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Lily: Hardlopen voor beginners #9. Keep runnin'! Tips over waar je Evy kan vinden.
Ik zou ook het liefst weer paardrijden! Maar wil dan wel graag een band met het paard kunnen opbouwen en die verplichting kan ik er nu niet bij hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Chell het volgende:
Ik wil eigenlijk het liefst gewoon weer lekker paardrijden![]()
Enige wat me daarin tegen houd is dat ik geen paardrijspul meer heb. Dus moet rijbroek, laarzen, cap... alles kopen. En laarzen waar mijn kuiten in passen, zijn vast heul duur.
Volgens mijn klinisch geneticus is het juist goed voor mequote:
Als je het niet erg vindt volg ik toch het advies van de orthopeed op. Dat is tenslotte de specialist voor dat stukje lijf. Volgens hem helpt half rennend Nederland in de race om erbij te horen zijn knieën en enkels om zeep door op slechte schoenen op pad te gaan. Als je zo nodig moet hardlopen, zorg dan in ieder geval dat je onderstel goed beschermd is ipv voor de goedkoopste en niet altijd beste optie te gaan. Trust me, problemen op loopgebied zijn niet fijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mijn klinisch geneticus is het juist goed voor me
Het versterkt de spieren ed rond de enkels en knieën nogal en dat scheelt met enkelbanden scheuren en zwikken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt volg ik toch het advies van de orthopeed op. Dat is tenslotte de specialist voor dat stukje lijf. Volgens hem helpt half rennend Nederland in de race om erbij te horen zijn knieën en enkels om zeep door op slechte schoenen op pad te gaan. Als je zo nodig moet hardlopen, zorg dan in ieder geval dat je onderstel goed beschermd is ipv voor de goedkoopste en niet altijd beste optie te gaan. Trust me, problemen op loopgebied zijn niet fijn.
en jij ook gefeliciteerd!!quote:
M@x, ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef m@x het volgende:
Vast wel, maar dan nog is het niet een van de gezondste hobbies. Zelfs met goede schoenen overbelast je je enkels en knieën. Als je dan het fanatisme ziet waarmee veel mensen ( op kwalitatief mindere schoenen want dure aanschaf en niet zeker of het leuk is enzo) van start gaan, vraag ik me af hoe lang dat goed kan gaan. Moet ieder voor zich weten maar ik kan gewoon niet enthousiast meegaan in de hardloophype
Je komt uit Enschede-r-he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
M@x, ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal.Ik heb helemaal niets met hardlopen....
Grijs, van harte gefeliciteerd met jullier 12-jarig huwelijk!!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:56 schreef Grijs het volgende:
[..]
Je komt uit Enschede-r-he?
(ik oorspronkelijk ook, de foto is ook in Enschede gemaakt)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef m@x het volgende:
Vast wel, maar dan nog is het niet een van de gezondste hobbies. Zelfs met goede schoenen overbelast je je enkels en knieën. Als je dan het fanatisme ziet waarmee veel mensen ( op kwalitatief mindere schoenen want dure aanschaf en niet zeker of het leuk is enzo) van start gaan, vraag ik me af hoe lang dat goed kan gaan. Moet ieder voor zich weten maar ik kan gewoon niet enthousiast meegaan in de hardloophype
Nee, dit is in de tuin bij het Koetshuis (vlakbij het meubelplein)quote:
Dat hadden wij gisterenquote:
Ik ken het ja, maar ben er nog nooit geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:02 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nee, dit is in de tuin bij het Koetshuis (vlakbij het meubelplein)
Hardlopen is áltijd beter dan dood op de bank zitten. Mits je er een beetje fatsoenlijk mee omgaat uiteraard. Zowel geestelijk als lichamelijk geeft het je een enorme boost.quote:
dat doe ik wel al...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
Eigenlijk zou je er idd spierversterkende oefeningen bij moeten doen ofzo.
Nee ho stop. Dat kán het zijn. Zeker als je mét overgewicht op relatief slecht schoeisel jezelf voorbij gaat lopen in een schema met te weinig rust dat niet bij jou past (terwijl je daarbij ook nog eens geen techniek hebt door gebrek aan ervaring).quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
@m@x, ze zeggen het toch, hardlopers zijn doodlopershet is wel zo hoor, hardlopen is funest voor je knieën en je enkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |