euhquote:
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Ik ook maar vandaag is het extreem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
Dat zijn toch gewoon ouderwetse viswijven dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Owhelp, dat is ergens wel herkenbaar ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier op het park lopen er vaak `s avonds laat kinderen chagrijnig te schreeuwen, waarop hun ouders chagrijnig naar hún schreeuwen dat ze niet zo chagrijnig moeten doen.
Nee, van wie zouden ze dat nu hebben?
altijd fijn !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik vaker ga zwemmen... Beide kinders liggen al een uur op 1 oor
ff rust in huisquote:
de regen niet naar het noorden blazen, Bar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is nog 2 weken school voordat de vakantie begint.
Hier regent het nu trouwens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Memmel het volgende:
M@x, was maar een garpje hoor. Aan zo'n hippe meid als jij sta ik mijn exclusiviteit graag af!
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
überviswijf meldt zich!
Ik hoor mezelf wel eens vanuit huis schreeuwen dat de kinderen niet zo moeten schreeuwen als ze in het zwembad zitten
ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.
hou je wel in de gaten dat je genoeg drinkt en wie weet ff je bloeddruk laten controlerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik word echt maf van de hoofdpijn... Zou het aan het weer liggen? is het eindelijk wat koeler, vannacht ook lekker de deur open gelaten... Maar ik ben er echt uit gegaan om wat in te nemen... pff ik wil vakantie!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef Saffier het volgende:
Er staat een marmercake in de oven, gewoon omdat dat kan en ik er zin in had![]()
Beetje jammer dat de nieuwe computer die er vanmorgen door de monteur in is gezegd wat functie(s) mist ;') Kan ik morgen weer bellen voor dat ding
alsof er iemand allemaal kleine speltjes in m'n linkeroog prikt, waardoor m'n zicht steeds slechter en slechter word.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef trui het volgende:
bar wat vervelend van je ogen. wat voor klachten heb je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |