euhquote:
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Ik ook maar vandaag is het extreem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
Dat zijn toch gewoon ouderwetse viswijven dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Owhelp, dat is ergens wel herkenbaar ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier op het park lopen er vaak `s avonds laat kinderen chagrijnig te schreeuwen, waarop hun ouders chagrijnig naar hún schreeuwen dat ze niet zo chagrijnig moeten doen.
Nee, van wie zouden ze dat nu hebben?
altijd fijn !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik vaker ga zwemmen... Beide kinders liggen al een uur op 1 oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |