euhquote:
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Ik ook maar vandaag is het extreem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik gil ook vaak naar buiten als Jen in de tuin bezig is.... Dat doen al mn buurvrouwen trouwens... In alle talen.. Dus het is een soort integratie.
Dat zijn toch gewoon ouderwetse viswijven dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef m@x het volgende:
Heel de speeltuin zit vandaag vol met inner-viswijven die te lui zijn om even van hun luie reet te komen om iets tegen hun kind te zeggen. Alleen maar gillen vanaf het terras
Owhelp, dat is ergens wel herkenbaar ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier op het park lopen er vaak `s avonds laat kinderen chagrijnig te schreeuwen, waarop hun ouders chagrijnig naar hún schreeuwen dat ze niet zo chagrijnig moeten doen.
Nee, van wie zouden ze dat nu hebben?
altijd fijn !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik vaker ga zwemmen... Beide kinders liggen al een uur op 1 oor
ff rust in huisquote:
de regen niet naar het noorden blazen, Bar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is nog 2 weken school voordat de vakantie begint.
Hier regent het nu trouwens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Memmel het volgende:
M@x, was maar een garpje hoor. Aan zo'n hippe meid als jij sta ik mijn exclusiviteit graag af!
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
überviswijf meldt zich!
Ik hoor mezelf wel eens vanuit huis schreeuwen dat de kinderen niet zo moeten schreeuwen als ze in het zwembad zitten
ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan kun je gezellige foto's maken van de kinderen in het zwembad.
hou je wel in de gaten dat je genoeg drinkt en wie weet ff je bloeddruk laten controlerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik word echt maf van de hoofdpijn... Zou het aan het weer liggen? is het eindelijk wat koeler, vannacht ook lekker de deur open gelaten... Maar ik ben er echt uit gegaan om wat in te nemen... pff ik wil vakantie!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef Saffier het volgende:
Er staat een marmercake in de oven, gewoon omdat dat kan en ik er zin in had![]()
Beetje jammer dat de nieuwe computer die er vanmorgen door de monteur in is gezegd wat functie(s) mist ;') Kan ik morgen weer bellen voor dat ding
alsof er iemand allemaal kleine speltjes in m'n linkeroog prikt, waardoor m'n zicht steeds slechter en slechter word.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef trui het volgende:
bar wat vervelend van je ogen. wat voor klachten heb je precies?
Je kan gewoon langskomen hoor, 25 minuten ofzo? Dan issie wel afgekoeldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
wrom woon je nou niet wat dichterbij....
heb mijn pyama al aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen hoor, 25 minuten ofzo? Dan issie wel afgekoeld
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef lily het volgende:
Dat zei een (kinderloze) collega laatst over zijn buurkinderen.
Niet dat gegil en geschreeuw van die kinderen is zo irritant (oke, soms), maar juist het geschreeuw van die moeders dat ze moeten ophouden met .....(vul maar in). Dat is irritant
Ik had meteen eengevoel
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige van "mijn leg" die niet alweer zwanger is?.
Borden binnenhalen en de rest gewoon de boel laten. Morgen is er weer een dag en je huis raakt in 1 dag tijd vast niet extreem veel meer een troep. Lekker even niets doen moet ook af en toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Groofsken het volgende:
Pffff, ik weet niet hoe ik mezelf nu weer aan de slag kan krijgen. de vieze borden staan nog buiten, er moet nog opgeruimd worden, ik wil nog twee vrijstellingen aanvragen, en het enige wat er nog in zit is hangen, tv kijken of fok lezen/kletsen.
Waarbij ik het oude lijk ben jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Jah, maar jou haal ik nooit meer in. Oud lijk vs. jonge blom.
Pas vanmiddag, vanaf een uur of 4..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:27 schreef trui het volgende:
ik zag 'm inderdaad.nog maar snel even buiten zitten dan...
Mijn was staat lekker binnen... Dat moet echt droog zijn morgen... Dan kan ik zeker 2 dagen niet wassen.... En geen was ophangen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:41 schreef Saffier het volgende:
Wat mooi BE!
Ik ga nog snel een was draaien en buitenhangen nu het nog kan dus
nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige van "mijn leg" die niet alweer zwanger is?.
De woonkamer wordt gestuuct, wanden en plafond, en dat schijnt nogal een stofnest te veroorzaken... Morgen en overmorgen zijn ze aan het stucen, daarna de afwerking... Alles is kaal, ik heb geen gordijnen meer, geen vensterbanken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi je nagels BE![]()
ik vind het echt heel mooi.
En die bui!maar geen kinders in de tent vannacht dan.
![]()
Sterkte met je zolder Free. En waarom kan jij niet wassen dan Tico? Gaan ze iets opknappen bij je?
Ja ik hoop op een goed resultaat ja.. Maar ik haat verbouwen of klussen.. Het is zo'n zooi in huis nu.. En dat met mijn hormonen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ze binnen aan het stucen zijn droogt het sowieso niet, daar komt haske veel vocht bij. dat wordt wel ff twee dagen doorbijten dan met uiteindelijk een super resultaat!
Stof kan ik me niet heugen van het stucen. Stuif en bende wel.Maar het is net als bevallen, als je het resultaat ziet ben je de pijn zo weer vergeten.
Moet je er bij aanwezig zijn? bij mij helpt gepaste afstand altijd heel erg goed. *Iets met wat je niet ziet bestaat niet*quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop op een goed resultaat ja.. Maar ik haat verbouwen of klussen.. Het is zo'n zooi in huis nu.. En dat met mijn hormonen...
Nee ik ben nog lekker aan t werk.. Maar ik snap echt niet waarom M. dit 2 weken voor mn verlof plant... Voor het zelfde geld beval ik met 37 weken, is mn huis nog 1 groot rampgebied.. Ik zie het al helemaal voor me..quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ow BE, dat is echt stom gedoe.Straks nog even bellen voor goed te maken?
[..]
Moet je er bij aanwezig zijn? bij mij helpt gepaste afstand altijd heel erg goed. *Iets met wat je niet ziet bestaat niet*
Nou.... Met de slaapkamer is M ook best lang bezig geweest... Ik zie het gewoon niet gebeuren dat M de woonkamer met een week krijgt afgewerkt... Dus de vensterbanken weer terug, alles geverfd en geschilderd, gordijnen en de hele mikmak, lampen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, van die stress alleen beval je al niet zou ik denken.Maar dat afwerken is toch best snel klaar?
Ik vind douglas bonnen altijd heel fijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef trui het volgende:
BE wat is dat voor magisch nagellakje, dat ie gelijk bloemetjes meeverft? (sorry, ben een nagelbijter en nagellakmijder, dus ben er echt niet in thuis). grappig effect in elk geval!
en vervelend van dat telefoontje.
tico, vreselijk he zo'n verbouwing. maar wel heerlijk dat 't straks mooi gestuct is!! (wat een raar woord is dat toch eigenlijk).
ik moet nog een kadootje kopen voor m'n nichtje, die 21 is geworden gisteren. iemand een leuk idee?
Jullie gaan ook los in jullie huisje toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef innepin het volgende:
Toffe nagels BE! Datwillikook (maar weet er net zo veel vanaf als trui, dus geen idee hoe je dat doet)
Muhhh Tico da's irritantSucces met de dagen doorkomen. Hopelijk ben je er daarna wél blij mee, je vers gestucte muren
Nou wat ik vorige week ervan zag vond ik het nog vrij ingewikkeld...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat met die nagels is heel simpel!Ik was ook altijd erg onder de indruk maar nu dus niet meer.
Je kan bij het kruidvat speciale stempel spulletjes kopen en dan doe je dus eerst je basis-lak en dan daarna met een ander kleurtje eroverheen stempelen.
Check this voor hoe het zit: http://www.lacquerized.com/2010/07/how-to-konad.html
Voor vandaag was dat geen optie, maar misschien ideetje voor morgen inderdaad. Dank jequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Saffier het volgende:
Kids naar je moeder Free? Is dat een optie? Wat balen dat het vandag niet afkomt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |