Nou, hier in ieder geval wel wat foto's van de vloer!! Wat een werk is het geweest, maar ben nu klaar (tenminste het is nu normaal aantoonbaar).
Meer foto's komen nog zodra ik weer aan het werk ben. (Contract niet verlengd, en direct op non-actief, maar 1 Maart begin ik weer in mijn oude werkwereldje, maar niet vanuit Nederland, maar dat zeg ik wel 1 Maart

) En dan zit ik weer elke dag achter de computer, nu probeer ik zo veel mogelijk in huis te doen.
Zaterdag gaan we de banken ophalen en mijn eettafel (die klaar is)!
Voila: (Hij is nog onbehandeld, komt nog een gekleurde waxlaag overheen. Hij is 2.10 bij 1 meter (dat laatste weet ik niet zeker) plaats voor 6 personen
![IMG_0062.JPG]()
![IMG_0063.JPG]()
De tafel is van oude kaasplanken gemaakt, zitten hele grove poten onder, maar die zijn monteerbaar (top timmerman!) dus eindresultaat komt nog (maar van wat niet?)
De vloer zoals hij was voordat de keuken geplaatst is:
![DSC01623.JPG]()
Aan de slag met het toilet!
![IMG_0116.JPG]()
En uiteindelijk eindresultaat (ik heb ook nog tussen foto's maar dan word het allemaal zo veel)
![IMG_0201.JPG]()
Keukengedeelte voor:
![IMG_0119.JPG]()
Keukengedeelte na:
![IMG_0199.JPG]()
![IMG_0210.JPG]()
Nog een kiekje van de woonkamer nu. Zaterdag word de woonkamer in ieder geval al ingericht, de slaapkamer moet nog helemaal leeg gehaald worden met werkspullen.
Voor:
![DSC01118.JPG]()
Voorlopige na:
![IMG_0112.JPG]()
De volle slaapkamer (en nee de wasmachine en droger blijft daar niet staan!)

![IMG_0203.JPG]()
De rest houden jullie nog te goed!
De keuken is al ingeruimd, wc is klaar, sommige van mijn en-suite kasten zijn al wat ingeruimd. Dit weekend gaat mijn vader de douchewand, en doucheinstallatie bevestigen (hoop denk ik) , alleen moet ik mijn badkamer meubel nog kwijt om een nieuwe te kunnen kopen