Corin deed voor de grap even of ze heel boos was. In dat soort grappen zit meestal heel veel waarheid.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Disana het volgende:
Ik val net binnen en hoor Corin gillen als een speenvarken. En ik zag nog net dat er werd omhelsd. Kan het wat minder Corin. Ik ben dat mens aardig zat.
Als je dat niet weet komt het van haar inderdaad heel echt over. En dan die vuisten in die handschoenen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Corin deed voor de grap even of ze heel boos was. In dat soort grappen zit meestal heel veel waarheid.
En hoe gaat Steve de barones terugpakken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zal JJ vandaag verzinnen? Hij kan nu niet weer een week doorzagen over de nominaties nu hij er zelf niet bij zit.
Hij doet wel wat vervelend tegen haar maar vooralsnog is het niet schokkend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe gaat Steve de barones terugpakken?
Als Keeva weer wint en JJ haar plaats laat innemen wordt het spannend tussen Ife en Corinquote:Vanmiddag Save and Replace, wie wil jij eruit en erin? Het eerste kan ik wel raden
Denk je dat Ife en Corin ongeveer gelijk staan qua populariteit? Ik weet het ook niet, maar het zou wel kunnen dat er veel Corins kijken en bellen. Met Ife identificeert de kijker zich waarschijnlijk niet zo gemakkelijk, al maakt ze een stuk minder herrie en irriteert ze niet met urenlange pluksessies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet wel wat vervelend tegen haar maar vooralsnog is het niet schokkend.
[..]
Als Keeva weer wint en JJ haar plaats laat innemen wordt het spannend tussen Ife en Corin
Corin heeft zowel meer voorstanders als tegenstanders. Ife heeft ook simpelweg het nadeel een zwarte vrouw te zijn, de kijker indentificeert zich daarmee niet snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dat Ife en Corin ongeveer gelijk staan qua populariteit? Ik weet het ook niet, maar het zou wel kunnen dat er veel Corins kijken en bellen. Met Ife identificeert de kijker zich waarschijnlijk niet zo gemakkelijk, al maakt ze een stuk minder herrie en irriteert ze niet met urenlange pluksessies.
Toch is Steve wat wisselvallig wat dat betreft, hij noemde Keeley zelf ook The Baroness.quote:Steve kan Keeley een hoop kwaad berokkenen als hij wil. Hij is populair en een oudgediende. Hij is boos omdat ze aan hem kleefde en deed alsof ze hem mocht terwijl dat niet zo was, alleen maar om in beeld te komen.
Ze zit al een paar dagen niet goed in haar vel en heeft er toch wel veel moeite mee dat het groepje Ben, Dave, Keeva tegen haar gekozen heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik heb de reden even gemist, maar Ife lijkt met iedereen stuk voor stuk een gesprek te voeren.
Keeva knaagt aan de goede gedachten van mensen tot ze iets slechts zien waar het niet is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zit al een paar dagen niet goed in haar vel en heeft er toch wel veel moeite mee dat het groepje Ben, Dave, Keeva tegen haar gekozen heeft.
Nou!?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Wat een gelul, Ben is helemaal niet manipulatief.
Och nee, dat noem ik geen manipulerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou!?
Gister was-ie ook heel sneaky bezig Andrew bij de anderen wat down-te-playen. Tijdens een gesprek tussen hem, Andrew en Keeley was hij poeslief tegen Andrew tot Andrew wegging. Toen zei hij tussen neus en lippen door even tegen Keeley dat ze niet moest vergeten dat Andrew nog maar een jong ventje was die de taal nog niet zo goed beheerste en hij daarom maar niet serieus genomen moest worden.
Hij zei letterlijk, tegen verschillende mensen één op één, dat Andrew woorden gebruikte waarvan hij de betekenis nog niet kent en daarom niet serieus genomen hoeft te worden. Dat vind ik een hele vreemde conclusie als hij dat echt zou vinden. Dat is volgens mij echt wel stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee, dat noem ik geen manipulerenHij spaart Andrews gevoelens en ziet hem echt zoals hij later beschrijft
Manipuleren is mensen bewerken en laten doen of denken wat je wilt, Keeley heeft daar volgens mij veel meer een handje van. Ben is een sukkel, bovendien is hij er te lui voor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets met een duel en paintball. Een duel is toch per definitie tussen twee mensen? En ergens heb ik het idee dat Keeva heel goed mikken kan. Ik ben wel héél benieuwd wie Keeva gaat kiezen.
quote:Nominated housemates will duel with one another using paintball toy guns, aiming for a target on the other housemate's chest. The housemate whose paintball hits nearest to the centre of the target will score one point.
The winner of the task will be the housemate with the most successful number of hits on target. This housemate will also be saved from eviction. They must then choose another, currently safe, housemate to take their place in the eviction line up.
This task also requires a Sheriff to assist the duelling Housemates.
Waarom zouden de types Dave veel tegen jou zeggen terwijl jij geen affiniteit met de inhoud hebt? Dan is er iets aan jou dat uitnodigt tot het delen van gedachten; zo moeilijk lijkt het me niet type Dave op een afstand te houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dave is voor mij een vertegenwoordiger van het soort mensen die de neiging hebben heel veel tegen mij te zeggen maar die ik zelden weet te betrappen op het zeggen van iets waarmee ik ook maar enige affiniteit heb.
Ife is nu zo slecht bezig dat ze eigenlijk alleen nog maar kan verliezen, denk ik. Ze is wel heel defaititisch nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
Ik denk zomaar dat Corin niet goed kan mikken en Ife wel.
Ik heb wel eens zo'n collega gehad die dan maar tegen je aan bleef praten, over zichzelf vooral. Goh, wat beleefde hij toch een hoop dingen en wat was hij interessantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zouden de types Dave veel tegen jou zeggen terwijl jij geen affiniteit met de inhoud hebt? Dan is er iets aan jou dat uitnodigt tot het delen van gedachten; zo moeilijk lijkt het me niet type Dave op een afstand te houden.
Ze zit er wel mee hè. Eigenlijk valt het me van haar tegen, ik dacht dat zij niet zo van de populariteit was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ife is nu zo slecht bezig dat ze eigenlijk alleen nog maar kan verliezen, denk ik. Ze is wel heel defaititisch nu
Ja precies, gewoon bot afkappen als alle blikken/zuchten/hints niet helpen. Maar jij legde het accent op jezelf dus ik vroeg me af of je het aantrekt, want dan moet je er iets aan doen, niemand hoeft een praatpaal te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n collega gehad die dan maar tegen je aan bleef praten, over zichzelf vooral. Goh, wat beleefde hij toch een hoop dingen en wat was hij interessantDat soort mensen heeft ook nog eens een flinke plaat voor de kop en daar moet je op een gegeven moment dan niet te subtiel mee omgaan.
Ze is ook gauw teleurgesteld in mensen. Ze dacht in Mario een vriend gevonden te hebben maar die heeft vooral oog voor Andrew, de twee nieuwe dames en Ben. Ben is haar tegenstander, daar zijn ze het wederzijds wel mee eens. Keeva, ook al zo'n vriendin van haar, heeft Andrew geadopteerd en is opeens de beste vriendin van Ben. Zij heeft Corinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zit er wel mee hè. Eigenlijk valt het me van haar tegen, ik dacht dat zij niet zo van de populariteit was.
Het gaat mij ook te langzaamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Oké, verkleden, half uur, op de bank zitten, half uur, spelletje, drie minuten, wachten op uitslag, uur. Zoiets en ik weet niet of ik dat haal.
Oh, op die manier. Nee, daar ga ik echt wel goed mee om hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon bot afkappen als alle blikken/zuchten/hints niet helpen. Maar jij legde het accent op jezelf dus ik vroeg me af of je het aantrekt, want dan moet je er iets aan doen, niemand hoeft een praatpaal te zijn.
En iedere keer zitten ze weer 20 minuten op de bank, vaak ook omdat er dan nog eentje is die nog van alles moet maar meestal duurt het zonder reden al veel te lang.quote:Ik vind dat er altijd zoveel tijd zit tussen de bekendmaking en de activiteit. Het gaat nog uren duren voor ze mogen paintballen.
Ja zo gaat het altijd daar. En ik wil naar buiten en ik moet naar buiten, waar het overigens nog zeer kleverig is.quote:
Ik blijf nog wel even zitten. Ife mag dan een zeur zijn, ze ziet er weer prima uit in haar cowboy-outfitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd daar. En ik wil naar buiten en ik moet naar buiten, waar het overigens nog zeer kleverig is.
Ik heb nog tot 16.00 uur en wil het graag meemaken, maar heb mijn twijfels. Ja hoor, Ife ziet er goed uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even zitten. Ife mag dan een zeur zijn, ze ziet er weer prima uit in haar cowboy-outfit
Dat zou voor haar de makkelijkste uitweg zijn, hoeft ze verder niemand tegen zich in het harnas te jagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:41 schreef Disana het volgende:
Iemand op de chat zegt dat Josie tegen Keeva heeft gezegd dat ze haar wel mocht kiezen. Ik zie Keeva daar nog wel voor aan, wie moet ze anders kiezen als ze wint.
Te ijdel voor een bril.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
En Corin weet nu al zeker dat ze het doel niet zal kunnen raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
YW. Ik vind dit zó stom. Ze weten toch dat de stream een kwartier achterloopt op Twitter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet kijken beequeen, bedankt voor de spoilertag.
Ik schat dat er zo'n 300-400 mensen werken bij BB UK. De ervaring leert dat 80% daarvan sukkels zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW. Ik vind dit zó stom. Ze weten toch dat de stream een kwartier achterloopt op Twitter.![]()
Ja, dat blijkt. Op de chat worden inmiddels mensen gebanned omdat ze ook doorgeven wat op Twitter staat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schat dat er zo'n 300-400 mensen werken bij BB UK. De ervaring leert dat 80% daarvan sukkels zijn.
Ik had te tegenwoordigheid van geest om ook onmiddelijk de chat onzichtbaar te makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Op de chat worden inmiddels mensen gebanned omdat ze ook doorgeven wat op Twitter staat.
Beetje flauw, zowel van de chatters als de mods. Dit is moeilijk te voorkomen.
Keeva wil bedenktijd, denk ik.quote:Wie denk jij dat Keeva kiest?
Slimmerik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote]Ik had te tegenwoordigheid van geest om ook onmiddelijk de chat onzichtbaar te maken
Keeva is een schijtbak. Ze kiest voor iemand waarvan ze zeker weet dat hij/zij niet weggestemd wordt. Zo politiek correct en doorzichtig.quote:Keeva wil bedenktijd, denk ik.
Dat Keeva close is met Mario weet ik. Maar is ze dat ook met Corin?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Keeva huilt en wordt getroost door JJ en Dave. Geloof ik haar? Nee, niet echt. Niet alleen staat Ife nog genomineerd, Ife's vrienden in het huis staan dat ook. Win-win situatie.
Corin heeft heel erg onder vuur gelegen in het huis. Ife was zo'n beetje de enige die nog met Corin omging op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Keeva close is met Mario weet ik. Maar is ze dat ook met Corin?![]()
Ik merk daar weinig van.
Dat is waar, maar Corin stoorde zich daar niet echt aan volgens mij. Ze bleeft altijd haar fake happy self.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote]Corin heeft heel erg onder vuur gelegen in het huis. Ife was zo'n beetje de enige die nog met Corin omging op een gegeven moment.
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
Ik word constant van Naptor gegooid. Wil hij nou echt dat we gaan betalen?
[ afbeelding ]
Ja, heb jij er geen last van?quote:
Groot gelijk. Ze lopen voor ieder wissewasje naar de DR. Los het onderling maar op. Dat is de bedoeling van BB, tv maken, niet zeiken in de DR.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Keeva weer weg is zegt Mario tegen Corin dat hij wel verwacht had dat Keeva hem zou kiezen. Dat meende ik al aan hem te zien. De drie genomineerden willen samen de DR in. BB wil dat niet.
Gelukkig niet.quote:
Als je het toneelstukje van Keeva net gezien had, had je die ook wel verklootquote:In mijn woede verkloot ik mijn quote.
Vind ik ook. Volgens mij zijn de bewoners ook veel te close met de verschillende Big Brothers. Daarbij is het gewoon niet slim om alledrie de genomineerden even niet in het huis te hebben op zo'n moment als dit. Dat Corin en Ife nu niet aan tafel of in de tuin zitten met de rest is nu van waarde, als zij in de DR gezeten hadden niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ze lopen voor ieder wissewasje naar de DR. Los het onderling maar op. Dat is de bedoeling van BB, tv maken, niet zeiken in de DR.
Ben ik even blij dat ik het toneelstukje van Keeva gemist heb. Ik kan haar bloed wel drinken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Vind ik ook. Volgens mij zijn de bewoners ook veel te close met de verschillende Big Brothers. Daarbij is het gewoon niet slim om alledrie de genomineerden even niet in het huis te hebben op zo'n moment als dit. Dat Corin en Ife nu niet aan tafel of in de tuin zitten met de rest is nu van waarde, als zij in de DR gezeten hadden niet.
Ik log ook uit, misschien mag jij er dan weer in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik het toneelstukje van Keeva gemist heb. Ik kan haar bloed wel drinken.![]()
Precies, dat bewaren ze dan voor de highlights en BBLB of zoiets. Dat kijk ik dus nooit.
Naptor doet nog steeds moeilijk, dus ik ga maar een rondje met mijn ouwe teckel lopen.
See you later.
Ah, deze pik nog net even mee. Verkleedpartijtjes zijn ze dol op bij BB. Ife doet daat dus gezellig aan mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ife heeft zich verkleed. All about the drama staat er op haar jurkje.
Ook dit staat haar weer goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, deze pik nog net even mee. Verkleedpartijtjes zijn ze dol op bij BB. Ife doet daat dus gezellig aan mee.![]()
Ik heb alleen een stukje van de finale gezien en een beetje de COS-sen gelezen. Bram en Eline? Nou ja, als zij blij zijn met elkaar, prima. Ik vind geen van beiden erg interessant.quote:Oh, ik moet plotseling denken aan de Bunker, nu je het hebt over tè close zijn met BB. Remember Bram en Eilne? Of heb je de Bunker niet gevolgd?
Als ze zeker weet dat diegene niet weggestemd word dan wil ze dus dat 1 van die anderen vrijdag moet vertrekken. Slim, want het is natuurlijk ook een spel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slimmerik.![]()
[..]
Keeva is een schijtbak. Ze kiest voor iemand waarvan ze zeker weet dat hij/zij niet weggestemd wordt. Zo politiek correct en doorzichtig.
En janken...............
Dat is Naptor niet, dat is JTV.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, heb jij er geen last van?
In mijn woede verkloot ik mijn quote.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:50 schreef Disana het volgende:
COS betekent Commentaar op Streams. Hier worden momenteel diverse streams gevolgd, waaronder de BB's van Duitsland, Frankrijk (nou ja, min of meer een BB) en Engeland. Ook wordt er af en toe gekeken naar de mooie katten van Tonja en naar een plas in Afrika.
Links naar de BB UK streams zijn te vinden in Updates (zie bijna bovenste sticky topic). Deze links kunnen veranderen omdat Channel 4 actief op streamsites speurt naar illegale streams. De huidige actieve streams zijn
http://nl.justin.tv/vip_awards
http://nl.justin.tv/yourinjustintv
http://nl.justin.tv/naptor_channel
Enkele andere streamadressen
http://www.ustream.tv/CHANNEL/STREAM-IT-OUT
http://www.ustream.tv/channel/t0nja
http://streams.selfip.com/ustream.asp
http://www.ustream.tv/channel/africam---nkorho-pan
http://nl.justin.tv/wildearthtv#r=Iuua3cI~
http://dilemme.dailymotion.com/
Eline vind ik ERRUG interessant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dit staat haar weer goed
[..]
Ik heb alleen een stukje van de finale gezien en een beetje de COS-sen gelezen. Bram en Eline? Nou ja, als zij blij zijn met elkaar, prima. Ik vind geen van beiden erg interessant.
Hoop dat er eerdaags een euthanasie pil tussen zijn 40 pillen zit moehahahhahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan we zeker voorgoed vergeten: de stream van Opaatje(lijkt meer op een brulboei dan een opa): http://www.ustream.tv/channel/brulboei
In combinatie met de chat van Peter: http://streams.selfip.com/ustream.asp en vanuit het dropdownmenu kiezen voor "Opaatje stream (aka beroeps parasiet en wao èr)".
Nog steeds geen Midas taskbar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
Kijk nou wat een klootzakje die Naptor is
[ afbeelding ]
Ik zat op VIPs eigen site, maar dat bufferde teveel. Ik zit nu weer bij http://nl.justin.tv/yourinjustintv. Maar goed, ik kan het toch niet echt volgen want heb de meeste tijd geen geluid.quote:
Voor het geval dat dan.. op verzoek gekregen.. en die chat daar is ook erg leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik zonder kan niet nee![]()
Doe eens wat leuke caps, dat leidt me af van de saté.
En ik zit naar de taskbar te kijken van vip maar kan het goed goren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat op VIPs eigen site, maar dat bufferde teveel. Ik zit nu weer bij http://nl.justin.tv/yourinjustintv. Maar goed, ik kan het toch niet echt volgen want heb de meeste tijd geen geluid.
Nee, ik denk dat je daar redelijk uniek in bentquote:Heb jij dat ook wel eens, dat iemand bijvoorbeeld 'santé' zegt omdat je niest en dat je dan 'saté' verstaat en dat je vervolgens de gedachte aan saté niet meer uit je hoofd krijgt? Ik bedoel, het zou ook weer eens iets anders zijn dan garnalen toch.
Oh, ik ken het daar hoor... breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor het geval dat dan.. op verzoek gekregen.. en die chat daar is ook erg leuk!
http://bigbrother11uk.ourtoolbar.com/
Was ik ook niet van plan.. ieder het zijne...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ken het daar hoor... breek me de bek niet open.
Ik ken ze nog van jaren geleden, en ken de buien van Mida en de stokerijen van Elmcroft achter de schermen. Oh en de bans... dat iedereen zat te bibberen als Mida's manische depressiviteit weer eens een dieptepunt bereikte. En als je eens ergens kwam op jtv waar hij een hekel aan had, dan noemde hij je een hoer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.. ieder het zijne...
Sorry, ik zal weer on-topic gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kliekdenken kunnen we wel aan de housemates overlaten.
Hahaha.. Ik herken dat gedrag van die Mida wel.. een beetje een Trol, en dat vind ik wel grappig.. als "Trol-met Pauze" zijnde ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken ze nog van jaren geleden, en ken de buien van Mida en de stokerijen van Elmcroft achter de schermen. Oh en de bans... dat iedereen zat te bibberen als Mida's manische depressiviteit weer eens een dieptepunt bereikte. En als je eens ergens kwam op jtv waar hij een hekel aan had, dan noemde hij je een hoer.
Nah. Lang leve de chats waar iedereen zichzelf mag zijn, down met het kliekdenken
Nou ja, zoals je al zei, ieder het zijne. Ik word niet graag hoer genoemd, dat zal wel iets eigenaardigs van mij zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik herken dat gedrag van die Mida wel.. een beetje een Trol, en dat vind ik wel grappig.. als "Trol-met Pauze" ...
Daar zei ik het niet om, ik vind het opvallend dat het er al zo vroeg in BB, met zoveel bewoners nog, al zoveel sprake is van kliekjes.quote:
Is dat ook niet omdat het geen van allen uitgesproken persoonlijkheden zijn? Het zijn allemaal nogal middelmaatjes die er op geen enkele manier uitspringen qua persoonlijkheid of vaardigheden. Dan ben je samen sterker, zoiets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zei ik het niet om, ik vind het opvallend dat het er al zo vroeg in BB, met zoveel bewoners nog, al zoveel sprake is van kliekjes.
Zou goed kunnen, veel meelopers die zo weinig mogelijk risico willen lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat het geen van allen uitgesproken persoonlijkheden zijn? Het zijn allemaal nogal middelmaatjes die er op geen enkele manier uitspringen qua persoonlijkheid of vaardigheden. Dan ben je samen sterker, zoiets?
Hmm.. Ik zou een racist zijn geweest met racistische opmerkingen... en vlak voor de "Ban" kon ik even mijn visie kwijt en toen hebben Elm en Lurker snel eea ongedaan gemaakt... jaja... Trollen en Rellen kan zéér verhelderend werken soms...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, zoals je al zei, ieder het zijne. Ik word niet graag hoer genoemd, dat zal wel iets eigenaardigs van mij zijn
Meestal wordt die 'hulp' van Elmcroft duur betaald. Mag je je vereerd voelen dat je per privé van alles over anderen die er vaste bezoeker zijn te horen krijgt, zit je zo een half uur vast aan insinuaties en beïnvloeding.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zou een racist zijn geweest met racistische opmerkingen... en vlak voor de "Ban" kon ik even mijn visie kwijt en toen hebben Elm en Lurker snel eea ongedaan gemaakt... jaja... Trollen en Rellen kan zéér verhelderend werken soms...
Thx.. maar het is niet mijn eerste chat, en na onze vele BB's , GK-blogs en chats spelen die gasten nauwelijks mee in "Trollenland.."quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal wordt die 'hulp' van Elmcroft duur betaald. Mag je je vereerd voelen dat je per privé van alles over anderen die er vaste bezoeker zijn te horen krijgt, zit je zo een half uur vast aan insinuaties en beïnvloeding.
Brrrrrrrrrrr! Oppassen hoor 5th
Oh grutten, nu ook geen beeld meer bij yourintv. Maar goed, ik ga volgens mij toch zo saté halen.
Oké, kies maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik zonder kan niet nee![]()
Doe eens wat leuke caps, dat leidt me af van de saté.
Loes!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké, kies maar wat je leuk vindt.![]()
[ afbeelding ]
Het is etenstijd daaro.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Loes!![]()
Nu kan ik geen BB UK stream meer vinden
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die hoed van Josie zal JJ wel blij zijn. Ze ziet er nu echt uit als iemand uit Coopers Crossing.
Josie (Corin ook trouwens) heeft door dat je onder de radar moet blijven wil je BB UK winnen (een vorige keer won die saaie Rachel, weet je nog). Dus blijf je overal buiten en verbijt je desnoods je ware gevoelens op je duim. Het lukt haar niet helemaal maar het gaat haar redelijk af. Toch denk ik niet meer dat zij gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....
Ingrid, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....
Zo te zien is ie al weer aardig drunk on The Lord of is het iemand anders' urine die voor hem staat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
En fuck "Father Dave" begon te vreten nog vóór het "Onze Vader"
[ link | afbeelding ]
Santéquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Disana het volgende:
Wij liggen hier tijdelijk in coma van de kip saté van Mohamed
Corin heeft hele andere wenkbrauwen getekend vandaag, ze ziet er opeens heel anders uit.quote:en weten dus niet of er een reden is dat Keeley, Corin en Ife samen in de keuken zitten. Er wordt wat gebabbeld, niets bijzonders geloof ik, o.a. over nicotine.
Nu zien we een ernstig kijkende Josie buiten, maar geluid is er niet. Terug naar de keuken.
[ afbeelding ]
Waar zit jij dan naar gay softporn te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, da's óók een oplossing....
[ link | afbeelding ]
Even bestuderen. Hoger, rechter. Maar misschien komt het ook door haar haarlijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Corin heeft hele andere wenkbrauwen getekend vandaag, ze ziet er opeens heel anders uit.
Tss.. het valt me tegen dat je dat niet raden kunt... waar zitten nou nog 3 übergeile kereltjes opgesloten met één Lekkerbekje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zit jij dan naar gay softporn te kijken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zit jij dan naar gay softporn te kijken
Ja hoe lang zitten die daar eigenlijk al en zijn het er echt nog maar vier. Gaat dat wel goed en is het allemaal nog wel fris.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. het valt me tegen dat je dat niet raden kunt... waar zitten nou nog 3 übergeile kereltjes opgesloten met één Lekkerbekje?
Ik kijk even niet en ga er zo ook nog even vandoor maar ze hebben natuurlijk op één dag de nominaties aan de hm's meegedeeld en de s&r-opdracht gedaan. Er is nogal wat duidelijk geworden. Corin, Mario en Ife vechten een verloren strijd als het zo blijft. Alleen als Ben en JJ ruzie met elkaar krijgen kunnen twee van hen daar nog iets aan hebben. Zo niet, dan gaan ze één voor één naar huis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
Hangt daar nou een raar sfeertje of ligt het aan mij.
Oké, dankjewel. Het is dus nogal een wanhopige toestand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk even niet en ga er zo ook nog even vandoor maar ze hebben natuurlijk op één dag de nominaties aan de hm's meegedeeld en de s&r-opdracht gedaan. Er is nogal wat duidelijk geworden. Corin, Mario en Ife vechten een verloren strijd als het zo blijft. Alleen als Ben en JJ ruzie met elkaar krijgen kunnen twee van hen daar nog iets aan hebben. Zo niet, dan gaan ze één voor één naar huis.
Jemig, dit moet bijna achter een spoiler.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
En 10 livestreams en aldoor maar die 3 zelfde geile kereltjes in beeld...terwijl Lekkerbekje Caroline en Witpak Lantin blijkbaar een soort bijrol spelen...
[ link | afbeelding ]
Het zijn er nog 4 notabene.. en het enige vrouwtje mag samen met Witpak buiten beeld blijven....
[ link | afbeelding ]
Zeker voor mij, ik denk dat Ife vrijdag gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dankjewel. Het is dus nogal een wanhopige toestand.
Ik ga even genieten van mijn stad nadat ik dat vandaag aan de rest van Nederland overgelaten heb.quote:Waar je ook heengaat: veel plezier
Laat maar, het is een bijzonder slécht maar zeer clean geregiseerde zooi daar... De Trollen fluiten een gezellig deuntje terwijl de security op de achtergrond statusreporten doorkwaaken... heel gezellig allemaal,,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, dit moet bijna achter een spoiler.
Echt? Dat zou ik heel jammer voor je vinden. Nou kom maar bij mij dan, gaan we samen Bens buikje aanbidden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker voor mij, ik denk dat Ife vrijdag gaat.
[..]
Ik ga even genieten van mijn stad nadat ik dat vandaag aan de rest van Nederland overgelaten heb.
Ach, het komt niet als een verrassing. Ik vind het wel sneu voor haar. Ben is de beste speler, hij is minder sukkelig dan je denkt. Door verschoppelingen aan zich te binden heeft hij, natuurlijk ook omdat hij populair is, macht door het getal. De drie nieuwelingen hebben ook al gauw eieren voor hun geld gekozen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Dat zou ik heel jammer voor je vinden. Nou kom maar bij mij dan, gaan we samen Bens buikje aanbidden.
En van de toeristen maar dat vind ik niet erg. Ik word ook dagelijks aangesproken door toeristen die me de weg vragen. Ik neem dan meestal afscheid met enjoy your stay in Amsterdam. Het is toch mooi dat er zoveel mensen hele einden reizen om naar jouw stad te komen?quote:Veel plezier, de stad zal inderdaad wel weer van jullie zijn.
Zo oud alweer, dat nummerquote:
Het is zo'n stem die nooit kapot kan. Prachtigquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo oud alweer, dat nummerIk ken het als een homokroegnummer, da's positief hoor
Helemaal mee eens. En dit blijft natuurlijk haar no1 nummer:quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo'n stem die nooit kapot kan. Prachtig
Toen was ze nog zomaar een zangeresje bij de Crusaders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dit blijft natuurlijk haar no1 nummer:
Dat nummer was aanleiding voor de platenmaatschappij om ook haar oudere werk in Europa uit te brengen waaronder One day, I'll fly away. Ik geloof trouwens dat Joe Sample en zij een echtpaar zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef Disana het volgende:
Maar evengoed een ijzersterk nummer, Scrute.
Dat is me ook nog niet duidelijk, temeer het kennelijk zo is dat sommige mannen morgen nog opgesloten kunnen zijn.quote:Ik vraag me trouwens af waar ze de mannen laten tijdens deze opdracht.
Ben gaat ook nog wel eens los hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen Ife als superheld. Mijn droom komt uit
Ik overdrijf een beetje hoor maar ik ken weinig vrouwen die zo, zoals bodybuilders het noemen, droog zijn zonder overgedreven gespierd te zijn als Ife.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben gaat ook nog wel eens los hoor
Fantastisch voor je.
Geen idee wat droog is in deze context, sop je dan niet of ben je niet overdreven emo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje hoor maar ik ken weinig vrouwen die zo, zoals bodybuilders het noemen, droog zijn zonder overgedreven gespierd te zijn als Ife.
Droog is dat je de contouren van alle spieren heel duidelijk kunt zien. Bij Ife zie je zelfs duidelijk de monnikskapspier op haar rug zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee wat droog is in deze context, sop je dan niet of ben je niet overdreven emo.
Ik hoor het wel, ben effies weg. Let jij op mijn Ben?![]()
Hier klopt dus niks meer van. Ik heb alleen Ife en Corin rond zien draaien voor een groen scherm.quote:
http://www.channel4.com/b(...)-task-reveal/view.c4quote:Big Brother has revealed this week's shopping task... and it's 'super' exciting!
Uber Cougar has now kidnapped all the boys! The girls' mission is to find their inner superheroes and battle against the enemy, in a bid to rescue their boys.
They have been trapped into her Cougar Lair and a ransom note is currently being played to the housemates. A mysterious cloaked woman is telling them that they must transform themselves into superheroes if they wish to be reunited with their boys.
The girls will soon change into their specially designed costumes for each superhero. Once changed they will each be set individual tasks. For each one they successfully complete, they'll get to free a boy of their choice and win £100 towards their shopping budget.
Sexayquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef snetje het volgende:
de mannen in een hok met maar 1 klein ligbedje geloof ik....
[ afbeelding ]
Oh hemel, ik denk dat ik de stream nu toch maar even aanslinger.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
In de kerker.. een beetje verveeld voetballen met schedels, Dave blijft continue op eten mekkeren bij BB!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Doe jij de zielige sexy mannen ook voor mij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar met de opnames...
[ link | afbeelding ]
Je bedoeld die opgesloten sukkels in de kelder die bevrijd moet worden van Uber Cougar??quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe jij de zielige sexy mannen ook voor mij?
Ja die. Mijn oog wil ook watquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoeld die opgesloten sukkels in de kelder die bevrijd moet worden van Uber Cougar??
Dat valt mij nu dus ook al op. Zeker allemaal mannen bij de regie. Oh wacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze krijgen haast geen camtime meer...
Het is wel overtuigend iets uit een jaren-vijftigcomic.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De zoveelste Ben-Monologen worden al binnen 30sec weggedraaid...
[ link | afbeelding ]
Waarom Steve nou weer? omdat 'ie invalide is? Uber Cougar wil geen kunstbenen in haar filmpje?quote:
OMG hoe gaat het met Ben!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Over Burgerking enzo.. ze sterven van de honger inmiddels begrijp ik!
Voor JJ is de lol er allang af...
[ link | afbeelding ]
voor JJ was de lol er na 5 minuten al af.... en helemaal toen hij erachter kwam dat dit wel eens 2 dagen kon gaan durenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Over Burgerking enzo.. ze sterven van de honger inmiddels begrijp ik!
Voor JJ is de lol er allang af...
[ link | afbeelding ]
arme Josiequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
En Corin heeft de Blowjob... leuk gekozen!
[ link | afbeelding ]
Een sleutel, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Met cosmetica iets uit het ijs bevrijden, ik ben vergeten wat het object is.
Nopequote:
quote:Corin becomes BUXOM BOMBSHELL.
She has 1 hour to unlock a pair of boxer shorts locked in the frozen torso of a hunky ice sculpture, using only feminine beauty products.
O ja, nu zie ik het ook. Corin verspeelt veel teveel tijd met gillen en zuchten. Die gaat het voor de tijd al opgeven.quote:
Ben voelt zich echt ongelukkig, die vraagt zich af hoe dat nou moet met z'n dagelijkse oogmaskertje.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt. Wat een hoopje ellende.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben voelt zich echt ongelukkig, die vraagt zich af hoe dat nou moet met z'n dagelijkse oogmaskertje.
Volgens mij kunnen ze dat al de hele tijd, ik dacht in eerste instantie aan een audio-foutje na de streamwissel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
Oh daar gaat ze weer, nu zonder haardroger.
En ik zag nu pas dat de mannen het (even?) kunnen zien.
Het was me eerder niet opgevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat al de hele tijd, ik dacht in eerste instantie aan een audio-foutje na de streamwissel.
Ik denk ook van niet of dat ding moet toevalligerwijs omvallen of zo. Hoor net dat dat niet mag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
Ik betwijfel sterk of Corin dit gaat redden.
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook van niet of dat ding moet toevalligerwijs omvallen of zo. Hoor net dat dat niet mag.
vip_awards, doet het momenteel aardig goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja.
Buffert jouw stream niet? Waar zit jij? Ik zit bij VIP.
Bij mij dus juist niet. Ik krijg hem nu geloof ik niet eens meer aan de praat. Even verder kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
vip_awards, doet het momenteel aardig goed
Had ik vanmiddag ook, kwam er de hele tijd dat stalen masker in beeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij dus juist niet. Ik krijg hem nu geloof ik niet eens meer aan de praat. Even verder kijken.
Had ze ook, maar ik denk dat dat nou juist niet meer mocht, water en stroom.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Kan de de fönn niet gewoon aanzetten of zeg ik nu iets heel doms?
Heeft ze al gedaan maar dat is er eentje op batterijen volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Kan ze de fönn niet gewoon aanzetten of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Praat me niet over Dave.Die reli klootzak mag wat mij betreft vandaag nog vertrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Dave zo'n hypocriete klootzak, hè. Ook nu lacht-ie weer iemand achter haar rug uit.
Oh, ok . Nogmaals , ik val net binnen. Corin maakt wel oergeluiden en de OMG's vliegen om je oren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
Had ze ook, maar ik denk dat dat nou juist niet meer mocht, water en stroom.
Vip is wel allerlei dingen aan het doen, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
Raar hoor, ik krijg nu niets meer van jtv geladen zelfs geen chat.
Ze zijn niet gewend aan fysieke opdrachten. Ze slapen liever of dobberen in het zwembad bij mooi weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Corin vanaf het begin af aan als een bezetene was gaan zagen met de kam had ze 'm in een uurtje makkelijk helemaal doormidden kunnen zagen. Maar ja, daar word je moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |