arme Josiequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
En Corin heeft de Blowjob... leuk gekozen!
[ link | afbeelding ]
Een sleutel, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Met cosmetica iets uit het ijs bevrijden, ik ben vergeten wat het object is.
Nopequote:
quote:Corin becomes BUXOM BOMBSHELL.
She has 1 hour to unlock a pair of boxer shorts locked in the frozen torso of a hunky ice sculpture, using only feminine beauty products.
O ja, nu zie ik het ook. Corin verspeelt veel teveel tijd met gillen en zuchten. Die gaat het voor de tijd al opgeven.quote:
Ben voelt zich echt ongelukkig, die vraagt zich af hoe dat nou moet met z'n dagelijkse oogmaskertje.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt. Wat een hoopje ellende.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben voelt zich echt ongelukkig, die vraagt zich af hoe dat nou moet met z'n dagelijkse oogmaskertje.
Volgens mij kunnen ze dat al de hele tijd, ik dacht in eerste instantie aan een audio-foutje na de streamwissel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
Oh daar gaat ze weer, nu zonder haardroger.
En ik zag nu pas dat de mannen het (even?) kunnen zien.
Het was me eerder niet opgevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat al de hele tijd, ik dacht in eerste instantie aan een audio-foutje na de streamwissel.
Ik denk ook van niet of dat ding moet toevalligerwijs omvallen of zo. Hoor net dat dat niet mag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
Ik betwijfel sterk of Corin dit gaat redden.
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook van niet of dat ding moet toevalligerwijs omvallen of zo. Hoor net dat dat niet mag.
vip_awards, doet het momenteel aardig goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja.
Buffert jouw stream niet? Waar zit jij? Ik zit bij VIP.
Bij mij dus juist niet. Ik krijg hem nu geloof ik niet eens meer aan de praat. Even verder kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
vip_awards, doet het momenteel aardig goed
Had ik vanmiddag ook, kwam er de hele tijd dat stalen masker in beeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij dus juist niet. Ik krijg hem nu geloof ik niet eens meer aan de praat. Even verder kijken.
Had ze ook, maar ik denk dat dat nou juist niet meer mocht, water en stroom.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Kan de de fönn niet gewoon aanzetten of zeg ik nu iets heel doms?
Heeft ze al gedaan maar dat is er eentje op batterijen volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ben ik weer. Kan ze de fönn niet gewoon aanzetten of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Praat me niet over Dave.Die reli klootzak mag wat mij betreft vandaag nog vertrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Dave zo'n hypocriete klootzak, hè. Ook nu lacht-ie weer iemand achter haar rug uit.
Oh, ok . Nogmaals , ik val net binnen. Corin maakt wel oergeluiden en de OMG's vliegen om je oren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
Had ze ook, maar ik denk dat dat nou juist niet meer mocht, water en stroom.
Vip is wel allerlei dingen aan het doen, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
Raar hoor, ik krijg nu niets meer van jtv geladen zelfs geen chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |