Doe jij de zielige sexy mannen ook voor mij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar met de opnames...
[ link | afbeelding ]
Je bedoeld die opgesloten sukkels in de kelder die bevrijd moet worden van Uber Cougar??quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe jij de zielige sexy mannen ook voor mij?
Ja die. Mijn oog wil ook watquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoeld die opgesloten sukkels in de kelder die bevrijd moet worden van Uber Cougar??
Dat valt mij nu dus ook al op. Zeker allemaal mannen bij de regie. Oh wacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze krijgen haast geen camtime meer...
Het is wel overtuigend iets uit een jaren-vijftigcomic.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De zoveelste Ben-Monologen worden al binnen 30sec weggedraaid...
[ link | afbeelding ]
Waarom Steve nou weer? omdat 'ie invalide is? Uber Cougar wil geen kunstbenen in haar filmpje?quote:
OMG hoe gaat het met Ben!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Over Burgerking enzo.. ze sterven van de honger inmiddels begrijp ik!
Voor JJ is de lol er allang af...
[ link | afbeelding ]
voor JJ was de lol er na 5 minuten al af.... en helemaal toen hij erachter kwam dat dit wel eens 2 dagen kon gaan durenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Over Burgerking enzo.. ze sterven van de honger inmiddels begrijp ik!
Voor JJ is de lol er allang af...
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |