Eline vind ik ERRUG interessant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dit staat haar weer goed
[..]
Ik heb alleen een stukje van de finale gezien en een beetje de COS-sen gelezen. Bram en Eline? Nou ja, als zij blij zijn met elkaar, prima. Ik vind geen van beiden erg interessant.
Hoop dat er eerdaags een euthanasie pil tussen zijn 40 pillen zit moehahahhahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan we zeker voorgoed vergeten: de stream van Opaatje(lijkt meer op een brulboei dan een opa): http://www.ustream.tv/channel/brulboei
In combinatie met de chat van Peter: http://streams.selfip.com/ustream.asp en vanuit het dropdownmenu kiezen voor "Opaatje stream (aka beroeps parasiet en wao èr)".
Nog steeds geen Midas taskbar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
Kijk nou wat een klootzakje die Naptor is
[ afbeelding ]
Ik zat op VIPs eigen site, maar dat bufferde teveel. Ik zit nu weer bij http://nl.justin.tv/yourinjustintv. Maar goed, ik kan het toch niet echt volgen want heb de meeste tijd geen geluid.quote:
Voor het geval dat dan.. op verzoek gekregen.. en die chat daar is ook erg leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik zonder kan niet nee![]()
Doe eens wat leuke caps, dat leidt me af van de saté.
En ik zit naar de taskbar te kijken van vip maar kan het goed goren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat op VIPs eigen site, maar dat bufferde teveel. Ik zit nu weer bij http://nl.justin.tv/yourinjustintv. Maar goed, ik kan het toch niet echt volgen want heb de meeste tijd geen geluid.
Nee, ik denk dat je daar redelijk uniek in bentquote:Heb jij dat ook wel eens, dat iemand bijvoorbeeld 'santé' zegt omdat je niest en dat je dan 'saté' verstaat en dat je vervolgens de gedachte aan saté niet meer uit je hoofd krijgt? Ik bedoel, het zou ook weer eens iets anders zijn dan garnalen toch.
Oh, ik ken het daar hoor... breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor het geval dat dan.. op verzoek gekregen.. en die chat daar is ook erg leuk!
http://bigbrother11uk.ourtoolbar.com/
Was ik ook niet van plan.. ieder het zijne...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ken het daar hoor... breek me de bek niet open.
Ik ken ze nog van jaren geleden, en ken de buien van Mida en de stokerijen van Elmcroft achter de schermen. Oh en de bans... dat iedereen zat te bibberen als Mida's manische depressiviteit weer eens een dieptepunt bereikte. En als je eens ergens kwam op jtv waar hij een hekel aan had, dan noemde hij je een hoer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.. ieder het zijne...
Sorry, ik zal weer on-topic gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kliekdenken kunnen we wel aan de housemates overlaten.
Hahaha.. Ik herken dat gedrag van die Mida wel.. een beetje een Trol, en dat vind ik wel grappig.. als "Trol-met Pauze" zijnde ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken ze nog van jaren geleden, en ken de buien van Mida en de stokerijen van Elmcroft achter de schermen. Oh en de bans... dat iedereen zat te bibberen als Mida's manische depressiviteit weer eens een dieptepunt bereikte. En als je eens ergens kwam op jtv waar hij een hekel aan had, dan noemde hij je een hoer.
Nah. Lang leve de chats waar iedereen zichzelf mag zijn, down met het kliekdenken
Nou ja, zoals je al zei, ieder het zijne. Ik word niet graag hoer genoemd, dat zal wel iets eigenaardigs van mij zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik herken dat gedrag van die Mida wel.. een beetje een Trol, en dat vind ik wel grappig.. als "Trol-met Pauze" ...
Daar zei ik het niet om, ik vind het opvallend dat het er al zo vroeg in BB, met zoveel bewoners nog, al zoveel sprake is van kliekjes.quote:
Is dat ook niet omdat het geen van allen uitgesproken persoonlijkheden zijn? Het zijn allemaal nogal middelmaatjes die er op geen enkele manier uitspringen qua persoonlijkheid of vaardigheden. Dan ben je samen sterker, zoiets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zei ik het niet om, ik vind het opvallend dat het er al zo vroeg in BB, met zoveel bewoners nog, al zoveel sprake is van kliekjes.
Zou goed kunnen, veel meelopers die zo weinig mogelijk risico willen lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat het geen van allen uitgesproken persoonlijkheden zijn? Het zijn allemaal nogal middelmaatjes die er op geen enkele manier uitspringen qua persoonlijkheid of vaardigheden. Dan ben je samen sterker, zoiets?
Hmm.. Ik zou een racist zijn geweest met racistische opmerkingen... en vlak voor de "Ban" kon ik even mijn visie kwijt en toen hebben Elm en Lurker snel eea ongedaan gemaakt... jaja... Trollen en Rellen kan zéér verhelderend werken soms...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, zoals je al zei, ieder het zijne. Ik word niet graag hoer genoemd, dat zal wel iets eigenaardigs van mij zijn
Meestal wordt die 'hulp' van Elmcroft duur betaald. Mag je je vereerd voelen dat je per privé van alles over anderen die er vaste bezoeker zijn te horen krijgt, zit je zo een half uur vast aan insinuaties en beïnvloeding.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zou een racist zijn geweest met racistische opmerkingen... en vlak voor de "Ban" kon ik even mijn visie kwijt en toen hebben Elm en Lurker snel eea ongedaan gemaakt... jaja... Trollen en Rellen kan zéér verhelderend werken soms...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |