Corin deed voor de grap even of ze heel boos was. In dat soort grappen zit meestal heel veel waarheid.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Disana het volgende:
Ik val net binnen en hoor Corin gillen als een speenvarken. En ik zag nog net dat er werd omhelsd. Kan het wat minder Corin. Ik ben dat mens aardig zat.
Als je dat niet weet komt het van haar inderdaad heel echt over. En dan die vuisten in die handschoenen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Corin deed voor de grap even of ze heel boos was. In dat soort grappen zit meestal heel veel waarheid.
En hoe gaat Steve de barones terugpakken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zal JJ vandaag verzinnen? Hij kan nu niet weer een week doorzagen over de nominaties nu hij er zelf niet bij zit.
Hij doet wel wat vervelend tegen haar maar vooralsnog is het niet schokkend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe gaat Steve de barones terugpakken?
Als Keeva weer wint en JJ haar plaats laat innemen wordt het spannend tussen Ife en Corinquote:Vanmiddag Save and Replace, wie wil jij eruit en erin? Het eerste kan ik wel raden
Denk je dat Ife en Corin ongeveer gelijk staan qua populariteit? Ik weet het ook niet, maar het zou wel kunnen dat er veel Corins kijken en bellen. Met Ife identificeert de kijker zich waarschijnlijk niet zo gemakkelijk, al maakt ze een stuk minder herrie en irriteert ze niet met urenlange pluksessies.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet wel wat vervelend tegen haar maar vooralsnog is het niet schokkend.
[..]
Als Keeva weer wint en JJ haar plaats laat innemen wordt het spannend tussen Ife en Corin
Corin heeft zowel meer voorstanders als tegenstanders. Ife heeft ook simpelweg het nadeel een zwarte vrouw te zijn, de kijker indentificeert zich daarmee niet snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je dat Ife en Corin ongeveer gelijk staan qua populariteit? Ik weet het ook niet, maar het zou wel kunnen dat er veel Corins kijken en bellen. Met Ife identificeert de kijker zich waarschijnlijk niet zo gemakkelijk, al maakt ze een stuk minder herrie en irriteert ze niet met urenlange pluksessies.
Toch is Steve wat wisselvallig wat dat betreft, hij noemde Keeley zelf ook The Baroness.quote:Steve kan Keeley een hoop kwaad berokkenen als hij wil. Hij is populair en een oudgediende. Hij is boos omdat ze aan hem kleefde en deed alsof ze hem mocht terwijl dat niet zo was, alleen maar om in beeld te komen.
Ze zit al een paar dagen niet goed in haar vel en heeft er toch wel veel moeite mee dat het groepje Ben, Dave, Keeva tegen haar gekozen heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik heb de reden even gemist, maar Ife lijkt met iedereen stuk voor stuk een gesprek te voeren.
Keeva knaagt aan de goede gedachten van mensen tot ze iets slechts zien waar het niet is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zit al een paar dagen niet goed in haar vel en heeft er toch wel veel moeite mee dat het groepje Ben, Dave, Keeva tegen haar gekozen heeft.
Nou!?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Wat een gelul, Ben is helemaal niet manipulatief.
Och nee, dat noem ik geen manipulerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou!?
Gister was-ie ook heel sneaky bezig Andrew bij de anderen wat down-te-playen. Tijdens een gesprek tussen hem, Andrew en Keeley was hij poeslief tegen Andrew tot Andrew wegging. Toen zei hij tussen neus en lippen door even tegen Keeley dat ze niet moest vergeten dat Andrew nog maar een jong ventje was die de taal nog niet zo goed beheerste en hij daarom maar niet serieus genomen moest worden.
Hij zei letterlijk, tegen verschillende mensen één op één, dat Andrew woorden gebruikte waarvan hij de betekenis nog niet kent en daarom niet serieus genomen hoeft te worden. Dat vind ik een hele vreemde conclusie als hij dat echt zou vinden. Dat is volgens mij echt wel stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee, dat noem ik geen manipulerenHij spaart Andrews gevoelens en ziet hem echt zoals hij later beschrijft
Manipuleren is mensen bewerken en laten doen of denken wat je wilt, Keeley heeft daar volgens mij veel meer een handje van. Ben is een sukkel, bovendien is hij er te lui voor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets met een duel en paintball. Een duel is toch per definitie tussen twee mensen? En ergens heb ik het idee dat Keeva heel goed mikken kan. Ik ben wel héél benieuwd wie Keeva gaat kiezen.
quote:Nominated housemates will duel with one another using paintball toy guns, aiming for a target on the other housemate's chest. The housemate whose paintball hits nearest to the centre of the target will score one point.
The winner of the task will be the housemate with the most successful number of hits on target. This housemate will also be saved from eviction. They must then choose another, currently safe, housemate to take their place in the eviction line up.
This task also requires a Sheriff to assist the duelling Housemates.
Waarom zouden de types Dave veel tegen jou zeggen terwijl jij geen affiniteit met de inhoud hebt? Dan is er iets aan jou dat uitnodigt tot het delen van gedachten; zo moeilijk lijkt het me niet type Dave op een afstand te houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dave is voor mij een vertegenwoordiger van het soort mensen die de neiging hebben heel veel tegen mij te zeggen maar die ik zelden weet te betrappen op het zeggen van iets waarmee ik ook maar enige affiniteit heb.
Ife is nu zo slecht bezig dat ze eigenlijk alleen nog maar kan verliezen, denk ik. Ze is wel heel defaititisch nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
Ik denk zomaar dat Corin niet goed kan mikken en Ife wel.
Ik heb wel eens zo'n collega gehad die dan maar tegen je aan bleef praten, over zichzelf vooral. Goh, wat beleefde hij toch een hoop dingen en wat was hij interessantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zouden de types Dave veel tegen jou zeggen terwijl jij geen affiniteit met de inhoud hebt? Dan is er iets aan jou dat uitnodigt tot het delen van gedachten; zo moeilijk lijkt het me niet type Dave op een afstand te houden.
Ze zit er wel mee hè. Eigenlijk valt het me van haar tegen, ik dacht dat zij niet zo van de populariteit was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ife is nu zo slecht bezig dat ze eigenlijk alleen nog maar kan verliezen, denk ik. Ze is wel heel defaititisch nu
Ja precies, gewoon bot afkappen als alle blikken/zuchten/hints niet helpen. Maar jij legde het accent op jezelf dus ik vroeg me af of je het aantrekt, want dan moet je er iets aan doen, niemand hoeft een praatpaal te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n collega gehad die dan maar tegen je aan bleef praten, over zichzelf vooral. Goh, wat beleefde hij toch een hoop dingen en wat was hij interessantDat soort mensen heeft ook nog eens een flinke plaat voor de kop en daar moet je op een gegeven moment dan niet te subtiel mee omgaan.
Ze is ook gauw teleurgesteld in mensen. Ze dacht in Mario een vriend gevonden te hebben maar die heeft vooral oog voor Andrew, de twee nieuwe dames en Ben. Ben is haar tegenstander, daar zijn ze het wederzijds wel mee eens. Keeva, ook al zo'n vriendin van haar, heeft Andrew geadopteerd en is opeens de beste vriendin van Ben. Zij heeft Corinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zit er wel mee hè. Eigenlijk valt het me van haar tegen, ik dacht dat zij niet zo van de populariteit was.
Het gaat mij ook te langzaamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Oké, verkleden, half uur, op de bank zitten, half uur, spelletje, drie minuten, wachten op uitslag, uur. Zoiets en ik weet niet of ik dat haal.
Oh, op die manier. Nee, daar ga ik echt wel goed mee om hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon bot afkappen als alle blikken/zuchten/hints niet helpen. Maar jij legde het accent op jezelf dus ik vroeg me af of je het aantrekt, want dan moet je er iets aan doen, niemand hoeft een praatpaal te zijn.
En iedere keer zitten ze weer 20 minuten op de bank, vaak ook omdat er dan nog eentje is die nog van alles moet maar meestal duurt het zonder reden al veel te lang.quote:Ik vind dat er altijd zoveel tijd zit tussen de bekendmaking en de activiteit. Het gaat nog uren duren voor ze mogen paintballen.
Ja zo gaat het altijd daar. En ik wil naar buiten en ik moet naar buiten, waar het overigens nog zeer kleverig is.quote:
Ik blijf nog wel even zitten. Ife mag dan een zeur zijn, ze ziet er weer prima uit in haar cowboy-outfitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd daar. En ik wil naar buiten en ik moet naar buiten, waar het overigens nog zeer kleverig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |