Thx.. maar het is niet mijn eerste chat, en na onze vele BB's , GK-blogs en chats spelen die gasten nauwelijks mee in "Trollenland.."quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal wordt die 'hulp' van Elmcroft duur betaald. Mag je je vereerd voelen dat je per privé van alles over anderen die er vaste bezoeker zijn te horen krijgt, zit je zo een half uur vast aan insinuaties en beïnvloeding.
Brrrrrrrrrrr! Oppassen hoor 5th
Oh grutten, nu ook geen beeld meer bij yourintv. Maar goed, ik ga volgens mij toch zo saté halen.
Oké, kies maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik zonder kan niet nee![]()
Doe eens wat leuke caps, dat leidt me af van de saté.
Loes!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké, kies maar wat je leuk vindt.![]()
[ afbeelding ]
Het is etenstijd daaro.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Loes!![]()
Nu kan ik geen BB UK stream meer vinden
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die hoed van Josie zal JJ wel blij zijn. Ze ziet er nu echt uit als iemand uit Coopers Crossing.
Josie (Corin ook trouwens) heeft door dat je onder de radar moet blijven wil je BB UK winnen (een vorige keer won die saaie Rachel, weet je nog). Dus blijf je overal buiten en verbijt je desnoods je ware gevoelens op je duim. Het lukt haar niet helemaal maar het gaat haar redelijk af. Toch denk ik niet meer dat zij gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....
Ingrid, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met die duimzuig-act en babyface-look gaat ze het zeker tot de finale redden! We hadden in onze BB ook al zo'n duimzuigster die het ver schopte....
Zo te zien is ie al weer aardig drunk on The Lord of is het iemand anders' urine die voor hem staat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
En fuck "Father Dave" begon te vreten nog vóór het "Onze Vader"
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |