SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Heb jij over Yashi gedroomd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vannacht weer zon fucked up romantische droom over je gehadFf ontspanningsoefening gedaan, maar toch gek wat zon droom voor invloed kan hebben op je toestand
![]()
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negeren. Stom beest.
Auto's, wat heb je eraan...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij over Yashi gedroomd?!!
[..]
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveel.
Wel klote... door al die onverwachte dingen zit een stedentripje er nu waarschijnlijk niet meer in. Tijdtechnisch gaat het ook niet lukken. Ik kan morgen pas weg en zou zaterdag alweer naar huis moeten, da's zonde want ben je maar 2,5 dag daar en Berlijn kun je makkelijk vier dagen voor uittrekken denk ik. Nu misschien in september maar, heb als het goed is daar een serie van vijf dagen vrij.
Geen idee of ze ook echt vanaf 09.00 uur open zijn...quote:In de praktijk zijn de meeste winkels open tussen 9.00 en 17.30 uur, maar op koopzon- en feestdagen van 12.00 tot 17.00 uur. Op donderdag of bij bijzondere gelegenheden is er koopavond en zijn de winkels tot 21.00 uur open.
Het scheelt al de helft dat het niet warm is nu! Winkelen met 30 graden vind ik geen pretje. Hopelijk vind je wat leuke dingen. Sterkte!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
ah, check.
Ik winkel () nooit, maar moet voor de vakantie nog wat dingen hebben, en een dinsdagochtend leek me wel geschikt
!
Wat voor programma is dat dan? Hoeveel ECTS moet je daarvoor halen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen, even kijken hoe mijn studieroosten uitvalt, weet namelijk al wel dat ik op ma en di bij biologie moet zijn, maar niet tot hoelaat, als ik het kan combineren, dan ga ik het zeker doen!en nee, hij gaat op vossenveld wonen
Safety joggers?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Iemand tips tegen pijnlijke voeten van het staan? Ik heb er zo'n last van, komt omdat ik op mn werk de hele dag sta. De enige keren dat ik ff kan zitten is met mn pauze. Ik heb al mn schoenen al es geprobeerd en ik elke schoen krijg ik pijnlijke voeten, vooral bij mn hak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Beste studenten,
Helaas is de uitslag van het tentamen Economie, rechtseconomie en balanslezen vertraagd. Deze zal nu op 23 juli as. bekend worden gemaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Het ging gelukkig goed!quote:
Echt hè! Ik heb vanmorgen zelfs al geleerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |