Succes en de aanhouder valt af hè!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:59 schreef beautyfreak het volgende:
Ben nu 4 kilo kwijt in zeg eens drie weken. Ik doe aan weight watchers, maar daar is het streven 0,5 kilo per week, en ik val gemiddeld bijna 2 kilo af.
Ik wil aan de -15 komen en het gaat me lukken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef xBlossomx het volgende:
Net hard gelopen en lekker gedoucht, voel me echt ge-wel-dig!![]()
Nu eet ik wat happen magere kwark en daarna een kleine fruitsalade. Een zeer geslaagde dag.Mijn zusjes wilde Mac Donalds, ik heb het voor ze gehaald en zelf niets genomen! *is trots*
Is het eigenlijk verkeerd om elke dag te hardlopen? Ik vroeg het aan de dokter en die zei dat ik dat kon doen, maar zodra ik last krijg moet ik het af bouwen naar om de dag. Het 'trimschema' zegt echter dat er een dag rust tussen MOET zitten..maar ja.
Wij jou ook hoor...quote:
Wat de fysiotherapeut mij ooit heeft uitgelegd is dat na een inspanning je spieren zich moeten herstellen, om zo op een betere conditie uit te komen... Ga je op je rustdag sporten, dan onderbreek je dat "herstelproces", en komen je spieren er slechter uit, en die kan uiteindelijk tot veel ellende leiden. Ik heb er zelf maanden niet door kunnen sporten omdat ik een flink aantal spieren overbelast had.. Sindsdien hou ik die rustdagen wel in de gaten, af en toe een keer 2 dagen achter elkaar flink sporten kan, maar daarna moet er gewoon weer even rust inzitten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef xBlossomx het volgende:
Is het eigenlijk verkeerd om elke dag te hardlopen? Ik vroeg het aan de dokter en die zei dat ik dat kon doen, maar zodra ik last krijg moet ik het af bouwen naar om de dag. Het 'trimschema' zegt echter dat er een dag rust tussen MOET zitten..maar ja.
P90X is een soort gelijk programma wat je kunt volgen (Typ het maar in op YouTube). Het trainingsplan in kwestie was van Matt Roberts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef DarkElf het volgende:
Vraagje, laatst had iemand (willem??) een trainingsplan gepost, inclusief video om te laten zien wat t effect kon zijn , en ik weet niet meer hoe t heet. Kan iemand t zich herinneren?
Ja dat is waar..ik sport al sinds ik kon lopen dus ik kan het wel hebben. Maar wanneer ik langere stukken ga rennen kan ik beter een dag rusten. En op de rustdagen bijvoorbeeld gaan fietsen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
Als je een getrainde sporter bent hoef je misschien geen rustdag te nemen , anders zou ik het wel doen
Als je last krijgt ben je te laat.
[..]
Nogal wiedes, je eet veel te veel koolhydraten. Beter kan je een low-carb dieet volgen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:49 schreef _Flea_ het volgende:
Zo weer lekker op de fiets naar het werk. Vanavond weer bijna 1,5 uur mezelf flink uitputten. Uiteraard weer op de fiets naar de sportschool. Zaterdag ga ik weer.
Sinds afgelopen weekend begonnen met onbijten. Yoghurt met Special K.
Verder drink ik veel water overdag. Niet overdreven veel koffie. 4 boterhammen met kipfilet. Verder 6-8 cracottes verspreid over de dag.
En nog gaat het er maar heel langzaam van af......
Hmm.. een dag heeft 24 uur.. als je 12 uur werkt en 8 uur slaapt hou je nog 4 uur over om te eten en te sporten.. moet lukken toch??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Kutwerk !
Al 3 dagen achter elkaar meer dan 12 uur gewerkt(Plus reistijd)..
Zo hou je lekker veel tijd over om gezond te koken en te sporten....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Ik ben een kilo of 1,5 aangekomen![]()
![]()
Hoop dat het schijn is en een stomme weegschaal. Vind het niet leuk meer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos naar mij te kijken
Zoveel eet ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het gaat goed komen joh
ff beetje opletten.
Misschien zit daar het probleem? Of misschien is het het weer? Of je zit in een dipje / zo'n periode dat je niet afvalt. Gewoon doorzetten nu hoorquote:
Maybe.. het weer? zou niet weten waarom. Dipje, ik dacht er net weer uit te komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien zit daar het probleem? Of misschien is het het weer? Of je zit in een dipje / zo'n periode dat je niet afvalt. Gewoon doorzetten nu hoor
Ik vond rezoned wel een toffe term hoorquote:
Toch wel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond rezoned wel een toffe term hoor
Dat dus ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
mwjah...de vraag is of je dan nog energie hebt
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon erg goed in gewichtstoename.
in 1 weekend kom ik makkelijk 3 kilo aan.
En om het eraf te krijgen ben ik minstens 10 dagen bezig met sporten en diëten.
Misschien moet ik voor gewichtstoename gaan ipv afvallen omdat ik daar gewoon veel beter in ben.
Ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...ondanks alles toch weer afgevallenZit nu op 144 en begon 1.5 maand geleden op 151,4. Ben niet ontevreden maar nu gaan we weer serieus aan de slag
Dan heb je gelukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik drink in principe koffie zonder suiker in principe zijn dat niet de dingen waar ik op hoef te letten, want zodra ik begin aan cardio val ik af als een speerHardlopen is net iets een stap te ver voor me, ik ben best wel lui
Ik noem deze dvd's ook de luie mensen work out
![]()
Wat zijn jou doelen qua gewicht als ik vragen mag?
Ik ben trouwens 1.68quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo jij bent sportief! Jij doet echt veel dingen buiten de deur zie ik, knap hoorIk ben al blij dat ik een keer in de week Pilates (reguliere les) voor elkaar krijg
Ik weeg nu 80 kilo bij een lengte van 1.58 dat is niet gezond. En ik ben inmmiddels achter dat ik van 1 keer in de week Pilates niets afval
Ik weet echt geen ruk van sport en voeding
Ben ook niet van plan om me erin te gaan verdiepen overigens
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Laydina het volgende:
Ik heb me vanmorgen gewogen om half 9, viel daarna weer ins laap en om 12 uur was ik lichter
Zeg ga eens naar de kapperquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is normaal slaap voldoende als je af wil vallen dat helpt echt
Ik blijf gewoon voortaan de hele dag in bed liggenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Is normaal slaap voldoende als je af wil vallen dat helpt echt
He nieuwe.. doe eens lief!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Misschien was het wel een voorspellende droom
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo de 2 mile brisk walk met Leslie zit erop nu ga ik eerst de Pilates oefeningen erna bekijken () onder het genot van twee glaasjes water
En dan begin ik aan the Waling Pilates met Moira
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon voortaan de hele dag in bed liggen
Mmm, ik ga eerst ff douchen en dan schoonmaken. Ik ben heel erg bang dat de zweetlucht in huis blijft hangen en overal gaat intrekkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
ik ga zo nog even WiiFitten, gewoon voor de fun en omdat het beter is dan bankhangen met de laptop
Ik laat zo een been amputeren. Dat schijnt ook te werken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ga zo op de fiets naar de kapper.
Van de knipbeurt zal ik wel een halve kilo afvallen denk ik![]()
* Mental note vaker naar de kapper gaan en minder werken.
Lijkt me heerlijk, zo'n reactiequote:Op zondag 18 juli 2010 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al ongeveer een half jaar niet had gezien en die moest heel goed kijken toen ik enthousiast hooohooooooi in dr gezicht brulde en die schrok zich daarna haske dood "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus! WAT BEN JE VEEL AFGEVALLEN!!!!"
Ik hoop het DP. De 2 weken grens was vanochtend.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo begon het bij mij ook Sometimes! Enige voornemen dat ik had toen het uitging "ikganietmijnellendewegvretenikganietmijnellendewegvretenikganietmijnellendewegvreten!"
Voordeel daarbij is dat je inderdaad de eerste twee moeilijke weken, moeiteloos doorrolt, omdat je hoofd toch al niet naar eten staat! En als je dat ritme eenmaal hebt is het makkelijk volhouden wanneer je je weer beter voelt!
Gezond eten is een stuk duurder dan niet gezond eten (helaas helaas)quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef Sometimes het volgende:
Moet ook wat meer op de centjes letten, dus dat werkt - gek genoeg - ook mee.
je kan bij de turk groenten en fruit kopen of bij de lidl en als je veel zelf maakt (soepen bijv en salades en als je meer kookt dan je gebruikt vries je t in ook handig voor als je eens geen tijd hebt) dan valt het wel mee. moet je geen rare fancy stukken vlees enzo gaan kopen natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Gezond eten is een stuk duurder dan niet gezond eten (helaas helaas)
Ik haal al het fruit bij de lidl, kwaliteit is zoveel beter dan in andere supermarkten (hebben net ook bovenaan gestaan in een recente test van de consumentenbond). We aten eerst gemiddeld 0,5 stuk fruit per dag en nu 2 stuks per persoon (en de kids 1 stuk). Dat was 20 euro meer in de weekquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef DarkElf het volgende:
of bij de lidl en als je veel zelf maakt dan valt het wel mee. moet je geen rare fancy stukken vlees enzo gaan kopen natuurlijk
Waarom heb je niet zoveel kunnen sporten?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef Laydina het volgende:
Ik moet deze week even veel sporten en op m'n eten letten. Vandaag half uurtje maar kunnen sporten.Maar wel even goed hardgelopen op de loopband.
de sportschool heeft zomertijden sinds vandaag. Dus maar tot 9 open ipv half 10. en ik begon pas om half negenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waarom heb je niet zoveel kunnen sporten?![]()
Heb vandaag hardgelopen en morgenochtend weer. Ik merk nu al verschil (vooral aan mijn buik) en zulke lange afstanden loop ik nog niet. Maar het gevoel van vroeger (wat ik altijd krijg als ik loop), dat fijne gevoel, komt al weer terug. Ik ga er helemaal voor.![]()
![]()
Maatje 36/38, straks pas ik je weer!![]()
Die van ons is alleen nog op maandag t/m woensdag open de komende 2 maandquote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
de sportschool heeft zomertijden sinds vandaag.
Oh ja..zomertijd...kan je niet eerder beginnen? Of in de ochtend gaan hardlopen..is lekker hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
de sportschool heeft zomertijden sinds vandaag. Dus maar tot 9 open ipv half 10. en ik begon pas om half negenhad het zelf niet door hehe.
Ow dat is lekker, dat gevoel. Zou mooi zijn als je dat maatje gaat halen. Ik heb nog wel even te gaan wil ik nog een maatje slinken
Ik sport wel gewoon...maar je moet natuurlijk wel op de hitte voorbereid zijn, anders is het echt een afrader.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Die van ons is alleen nog op maandag t/m woensdag open de komende 2 maand
En geen airco
Sporten doe ik mis het niet warmer is dan 25 graden, al zijn er die hards die morgen ook gaan terwijl het meer dan 30 graden gaat worden.
Meestal begin ik rond 5 of 6 uur, maar ivm afspraak met vriendin (over vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 22:15 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh ja..zomertijd...kan je niet eerder beginnen? Of in de ochtend gaan hardlopen..is lekker hoor.![]()
Ik mag een hele nieuwe gaderobe volgend jaar rond augustus als ik rond maatje 38/40 zit. Dus dat is zeker een super motivatie voor mij. Wat zou het geweldig zijn om alle grote kleren weg te kunnen doen.![]()
Welke maat ben je nu dan, zit je al dicht bij je 'ideale' maat dan dat het nu langzaam gaat? (Als ik vragen mag)
Eet je wel genoeg (en sport je ook genoeg)?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Meestal begin ik rond 5 of 6 uur, maar ivm afspraak met vriendin (over vakantie) werd het allemaal wat later.
Te grote kleren weggooien is altijd leuk
Ik zit nu net rond een maatje 44. Begon rond 46/48. Ideaal zou 40 zijn. Maar voordat ik daar ooit ben dat duurt wel even, want sta al eeuwen stillig.
Ik eet denk ik soms wel te weinig. en ik sport wel genoeg denk ik 2x in de week, soms 3x.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg (en sport je ook genoeg)?
Probeer eens 3x in de week te sporten (om de dag) en begin met wat meer te eten en kijk hoe je lichaam reageert?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik eet denk ik soms wel te weinig. en ik sport wel genoeg denk ik 2x in de week, soms 3x.
45 minuten gewandeld vandaag. Niet echt een alteratief, maar wel lekker.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef xBlossomx het volgende:
Maar doe je dan niets als het warm wordt, of zoek je een andere manier om toch nog beweging te krijgen?
ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Situp thuis deed ik wel regelmatig, maar door last van m'n stuitje en later die hitte ben ik ermee gekapt. Maar dat pak ik wel weer op.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:36 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Probeer eens 3x in de week te sporten (om de dag) en begin met wat meer te eten en kijk hoe je lichaam reageert?
En probeer sit-ups en op te drukken op je 'rustdagen' (en ook op de dagen dat je traint natuurlijk), spiermassa verbrandt meer vet, dus ook op je rustdagen.
Succes.
Ik ben sindsdien eigenlijk ongezond blijven doen (zo goed als niet sporten, vaker chips eten, vaker naar de Mac gaan).quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds ik terug van vakantie ben doe ik 0,0 aan sport (al moet ik zeggen dat ik wel vaker de fiets pak ipv de auto). Sinds gisteren flinke hoofdpijn + flink verkouden (loopneus)
Heb gisteravond maar wat tv gekeken. De enige zak chips die in huis was heb ik helemaal in m'n eentje opgegeten.Vandaag heb ik ook wat snoepgoed gegeten...
Deze ongezonde spullen heb ik niet gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |