abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84121550
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Kutwerk !

Al 3 dagen achter elkaar meer dan 12 uur gewerkt (Plus reistijd)..

Zo hou je lekker veel tijd over om gezond te koken en te sporten....
Hmm.. een dag heeft 24 uur.. als je 12 uur werkt en 8 uur slaapt hou je nog 4 uur over om te eten en te sporten.. moet lukken toch??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84121618
mwjah...de vraag is of je dan nog energie hebt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84121620
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Ik ben een kilo of 1,5 aangekomen
Hoop dat het schijn is en een stomme weegschaal. Vind het niet leuk meer
Niet goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84121647
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet goed
Hoef je niet zo boos naar mij te kijken
pi_84121752
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hoef je niet zo boos naar mij te kijken
Het gaat goed komen joh ff beetje opletten.
pi_84121842
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het gaat goed komen joh ff beetje opletten.
Zoveel eet ik niet
pi_84121912
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:06 schreef Laydina het volgende:

[..]

Zoveel eet ik niet
Misschien zit daar het probleem? Of misschien is het het weer? Of je zit in een dipje / zo'n periode dat je niet afvalt. Gewoon doorzetten nu hoor
pi_84121953
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien zit daar het probleem? Of misschien is het het weer? Of je zit in een dipje / zo'n periode dat je niet afvalt. Gewoon doorzetten nu hoor
Maybe.. het weer? zou niet weten waarom. Dipje, ik dacht er net weer uit te komen

Tja kan weinig anders. Maar vind het wel stom!
pi_84122140
Vanaf vandaag gaat de knop weer om
Ik wil weer zo rezoned leven als jaren geleden
Afvallen is niet echt meet een doel
pi_84122161
Stomme iPhone : gezond leven
pi_84122234
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Stomme iPhone : gezond leven
Ik vond rezoned wel een toffe term hoor
pi_84125746
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vond rezoned wel een toffe term hoor
Toch wel?
Kreeg een magnum vanmorgen aangeboden (meerdere keren ) maar daar heb ik dus nee op gezegd
pi_84157138
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
mwjah...de vraag is of je dan nog energie hebt
Dat dus ...

Meestal niet dus stel je dingen uit tot volgende week in de hoop dat je dan wel de energie hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84161279
Eigenlijk ben ik gewoon erg goed in gewichtstoename.

in 1 weekend kom ik makkelijk 3 kilo aan.

En om het eraf te krijgen ben ik minstens 10 dagen bezig met sporten en diëten.

Misschien moet ik voor gewichtstoename gaan ipv afvallen omdat ik daar gewoon veel beter in ben.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84161289
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 09:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon erg goed in gewichtstoename.

in 1 weekend kom ik makkelijk 3 kilo aan.

En om het eraf te krijgen ben ik minstens 10 dagen bezig met sporten en diëten.

Misschien moet ik voor gewichtstoename gaan ipv afvallen omdat ik daar gewoon veel beter in ben.
Of je houdt je een beetje in in het weekend

Hier gaat het de afgelopen week niet lekker Door drukte en stress alleen maar afhaalmaaltijden
pi_84161496
hmmm...ondanks alles toch weer afgevallen Zit nu op 144 en begon 1.5 maand geleden op 151,4. Ben niet ontevreden maar nu gaan we weer serieus aan de slag
pi_84161521
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...ondanks alles toch weer afgevallen Zit nu op 144 en begon 1.5 maand geleden op 151,4. Ben niet ontevreden maar nu gaan we weer serieus aan de slag
Ik doe met je mee!
(behalve dat ik niet afgevallen ben )

Net hardgelopen en 15minuutjes cardio daarachter aan gedaan
Nu ontbijt maken!
pi_84161679
Ik kom ook meedoen, heb al geen zin om nog een account te maken Ik wil een beetje online (publiekelijk ) bijhouden hoeveel ik 'gesport' heb. Gesport tussen aanhalingstekens omdat ik sport dmv walk at home dvd's van Leslie Sansone en Walking Pilates van Moira

Ik ben vorig week begonnen met dit soort dvd's en ik heb het gevoel dat dit iets wat ik wel heel lang kan volhouden. Zodra ik begin metcardio val ik heel snel af maar het volhouden om naar de sportschool te gaan dat is best wel lastig

Gisteren heb ik gedaan:
- The Secret to weightloss vol 1 (die is te licht voor mij)
- 2 mile brisk walk (30 minuten)

Nu loop ik te twijflen of ik de 4 mile superchallenge (totaal 60 minuten) ga doen of 2 mile brisk walk en the secret to weightloss vol 2 (beiden zijn totaal 4 miles alleen de duur is 1,5 uur dat komt door de extra pilates oefeningen).

Eeerst maar eens koffie
pi_84161721
Welkom MalaCocinera!
Wat houden die dvds precies in?
pi_84161797
Niet lachen, maar het is walk in fitness ofzo. Lopen op een plek in je huis
pi_84161852
En doe je dan nog verschillende oefeningen of wissel je af met snelheid van lopen?
pi_84161932
Je doet tijdens het lopen heel simpele oefeningen om je hartslag hoger te krijgen. Bij de Pilates variant doe je ervoor en erna Pilates oefeningen. Ik volg al jaren een keer in de week Pilates . Het lekkere van de Leslie Sansone dvd's is dat ik niet hoef na te denken heerlijk voor de za/zo ochtend. Het gaat echt zo van, moet ik nu een sidestep doen, nou dan doe ik dat toch poepie Je kunt echt zo in de Leslie dvd's springen

Bij de Pilates variant moet ik de dvd's vaker bekijken en meer nadenken onddanks dat ik al jaren een keer in de week pilates volg

Daarom loop ik nu te twijfelen tussen welke oefening ik nu ga doen. Ik moet nog ff bedenken of ik zin heb om na te denken binnen nu een een half uur

Nog maar een koffie
pi_84161964
Wel koffie zonder suiker toch?

En niet nadenken klinkt altijd goed daarom ben ik blij dat mij ipod weer werkt en ik lekker kan hardlopen terwijl Evy aanwijzingen geeft
pi_84162011
Ik drink in principe koffie zonder suiker in principe zijn dat niet de dingen waar ik op hoef te letten, want zodra ik begin aan cardio val ik af als een speer Hardlopen is net iets een stap te ver voor me, ik ben best wel lui Ik noem deze dvd's ook de luie mensen work out

Wat zijn jou doelen qua gewicht als ik vragen mag?
pi_84162065
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik drink in principe koffie zonder suiker in principe zijn dat niet de dingen waar ik op hoef te letten, want zodra ik begin aan cardio val ik af als een speer Hardlopen is net iets een stap te ver voor me, ik ben best wel lui Ik noem deze dvd's ook de luie mensen work out

Wat zijn jou doelen qua gewicht als ik vragen mag?
Dan heb je geluk
En ik heb mijn doelen al behaald eigenlijk ben van 100+ afgevallen naar 75 en dat moet ik nu zien te behouden (dat doe ik al zo'n 2 jaar)
Maar ik blijf lekker bewegen en gezond eten omdat ik mij veel prettiger daarbij voel.
Ik doe vooral zumba, buikdansen, hardlopen en afentoe andere cardio dingetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')