!!!!-21!!!!!
Volgens mij zat ik gewoon echt op een plateau, waardoor ik best wel even stilstond. Ik ben ECHT blij dat ik niet weer uit frustratie ben gaan schranzen "want er gaat toch niets meer af

!"
Nog 1 kilo en ik heb mijn doelstelling gewoon gehaald! Dan ga ik nog verder. toen ik nog 21 kilo zwaarder was had ik geen idee wat haalbaar zou zijn en leek -22 me al onmogelijk. Nu zit ik op -21 en denk ik, nooooooooooh deze rol kan nog weg, hier zit nog een kwab, daar flubbert er nog wat, dus ik ga lekker door!
Ik heb al tijden niet meer het idee dat ik me van alles ontzeg, dat ik dus echt aan het lijnen ben... Ik eet echt gewoon anders. Ik ga heel anders met eten om. Het kan gezonder. Ik wil echt naar een gezond, structureel eetpatroon toe met 3 maaltijden en 3 tussendoortjes per dag. Ik heb de laatste tijd bewust geprobeerd meer te eten dan de weken daarvoor. Dit lukte niet helemaal door het verschrikkelijke weer, maar ik merkte wel dat ik me beter voelde op dagen dat dat wel lukte, dus dat blijft nog even een aandachtspuntje.
Verder:

-21

Edit: O en mghighighig. Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al ongeveer een half jaar niet had gezien en die moest heel goed kijken toen ik enthousiast hooohooooooi in dr gezicht brulde en die schrok zich daarna haske dood "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus! WAT BEN JE VEEL AFGEVALLEN!!!!

"
Noooh, mooi!
[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 18-07-2010 07:49:37 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors