abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84162204
Zo jij bent sportief! Jij doet echt veel dingen buiten de deur zie ik, knap hoor Ik ben al blij dat ik een keer in de week Pilates (reguliere les) voor elkaar krijg Ik weeg nu 80 kilo bij een lengte van 1.58 dat is niet gezond. En ik ben inmmiddels achter dat ik van 1 keer in de week Pilates niets afval Ik weet echt geen ruk van sport en voeding Ben ook niet van plan om me erin te gaan verdiepen overigens
pi_84162232
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo jij bent sportief! Jij doet echt veel dingen buiten de deur zie ik, knap hoor Ik ben al blij dat ik een keer in de week Pilates (reguliere les) voor elkaar krijg Ik weeg nu 80 kilo bij een lengte van 1.58 dat is niet gezond. En ik ben inmmiddels achter dat ik van 1 keer in de week Pilates niets afval Ik weet echt geen ruk van sport en voeding Ben ook niet van plan om me erin te gaan verdiepen overigens
Ik ben trouwens 1.68 en als je nu al weet dat je er geen zin in hebt om je er in te gaan verdiepen moet je het ook niet gaan doen, dan hou je het toch niet vol
Maar lekker doen wat je wel kan volhouden zoals die dvds
Ik doe ook pas sinds 2 jaar dingen buiten de deur, daarvoor vond ik het echt niet leuk.
Maar zumba is gewoon verslavend en bij buikdansen heb ik een erg leuk groepje waarmee we ook doen optreden dus dan wordt het vanzelf leuker
pi_84162465
Okay ik heb zin om na te denken dus ik ga straks het volgende doen:
- 2 mile brisk walk (30 minuten) dvd van leslie

Daarna (nadat ik opnieuw alle Pilates oefeningen op de dvd heb bekekenv )
- the secret to weightloss vol 2 met Moira (is ook twee mile maar inclusief Pilates oefeningen dus dat duurt een uur)

Echt he dan doe je zeker 5 jaar Pilates les volgen bij een instructeur met af en toe prive lessen. En dan nog moet ik elke keer als ik een Pilates dvd pak toch eerst de oefeningen bekijken

Mijn doelstelling is als volgt:
- doordeweekse dagen (behalve woensdag) 2 mile of met Leslie of met Moira
- in het weekend en op vrije dagen (zoals Hemelvaart) 4 mile of alleen met Leslie of Leslie en Moira
pi_84163606
Zo de 2 mile brisk walk met Leslie zit erop nu ga ik eerst de Pilates oefeningen erna bekijken ( ) onder het genot van twee glaasjes water En dan begin ik aan the Waling Pilates met Moira
pi_84164479
Ik ga zo op de fiets naar de kapper.

Van de knipbeurt zal ik wel een halve kilo afvallen denk ik

* Mental note vaker naar de kapper gaan en minder werken.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84165251
Ik heb me vanmorgen gewogen om half 9, viel daarna weer ins laap en om 12 uur was ik lichter

pi_84165296
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Laydina het volgende:
Ik heb me vanmorgen gewogen om half 9, viel daarna weer ins laap en om 12 uur was ik lichter

Is normaal slaap voldoende als je af wil vallen dat helpt echt
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_84165322
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Zeg ga eens naar de kapper
pi_84165345
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Ik blijf gewoon voortaan de hele dag in bed liggen
pi_84166227
En ik droomde trouwens dat mijn beeld van mijn uiterlijk een stuk positiever was dan het daadwerkelijk was. Dus dat viel even tegen toen ik daarachter kwam. Geen leuke droom
pi_84166756
Misschien was het wel een voorspellende droom
pi_84166918
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Misschien was het wel een voorspellende droom
He nieuwe.. doe eens lief!
pi_84166966
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo de 2 mile brisk walk met Leslie zit erop nu ga ik eerst de Pilates oefeningen erna bekijken ( ) onder het genot van twee glaasjes water En dan begin ik aan the Waling Pilates met Moira
Goed bezig
ik ga zo nog even WiiFitten, gewoon voor de fun en omdat het beter is dan bankhangen met de laptop
pi_84167165
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon voortaan de hele dag in bed liggen

Kusje op je bolle koppie dan maar
pi_84167763
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig
ik ga zo nog even WiiFitten, gewoon voor de fun en omdat het beter is dan bankhangen met de laptop
Mmm, ik ga eerst ff douchen en dan schoonmaken. Ik ben heel erg bang dat de zweetlucht in huis blijft hangen en overal gaat intrekken Ik kan namelijk de ramen niet tegenover elkaar openzetten, dus het kan niet doorwaaien. Misschien moet ik zo een oust dinges met ventilator kopen

Maar eerst een (laatste) kop koffie
pi_84167821
Zit te twijfelen of ik naar de markt zal gaan. Heb opzich niet heel veel zin erin. Zou komkommers kunnen halen en meloenen. Maar kan ook wel een weekje zonder denk ik zo. En anders kan ik disndag nog gaan, want ben dan evt toch vrij. Ga ik vandaag gewoon lekker lui doen
pi_84168614
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ga zo op de fiets naar de kapper.

Van de knipbeurt zal ik wel een halve kilo afvallen denk ik

* Mental note vaker naar de kapper gaan en minder werken.
Ik laat zo een been amputeren. Dat schijnt ook te werken.
pi_84169080
Geweldig wil ik fris gedouched en wel naar buiten gaan, willen de schilder en klusjeman van mijn huisbaas bij me binnen kijken voor iets Ik had nog niet schoongemaakt wel de ramen openstaan (die gaan bij dit weer nooit meer dicht) hoop niet dat het al te erg stonk
pi_84182787
Vandaag lekker gevaren met de boot, net terug, en lekker ervan af gesprongen en heerlijk gezwommen. Het water was niet eens koud! Voel me heerlijk.
pi_84190653

!!!!-21!!!!!

Volgens mij zat ik gewoon echt op een plateau, waardoor ik best wel even stilstond. Ik ben ECHT blij dat ik niet weer uit frustratie ben gaan schranzen "want er gaat toch niets meer af !"

Nog 1 kilo en ik heb mijn doelstelling gewoon gehaald! Dan ga ik nog verder. toen ik nog 21 kilo zwaarder was had ik geen idee wat haalbaar zou zijn en leek -22 me al onmogelijk. Nu zit ik op -21 en denk ik, nooooooooooh deze rol kan nog weg, hier zit nog een kwab, daar flubbert er nog wat, dus ik ga lekker door!

Ik heb al tijden niet meer het idee dat ik me van alles ontzeg, dat ik dus echt aan het lijnen ben... Ik eet echt gewoon anders. Ik ga heel anders met eten om. Het kan gezonder. Ik wil echt naar een gezond, structureel eetpatroon toe met 3 maaltijden en 3 tussendoortjes per dag. Ik heb de laatste tijd bewust geprobeerd meer te eten dan de weken daarvoor. Dit lukte niet helemaal door het verschrikkelijke weer, maar ik merkte wel dat ik me beter voelde op dagen dat dat wel lukte, dus dat blijft nog even een aandachtspuntje.

Verder: -21

Edit: O en mghighighig. Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al ongeveer een half jaar niet had gezien en die moest heel goed kijken toen ik enthousiast hooohooooooi in dr gezicht brulde en die schrok zich daarna haske dood "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus! WAT BEN JE VEEL AFGEVALLEN!!!! "

Noooh, mooi!

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 18-07-2010 07:49:37 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_84190677
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84190780

pi_84191839
Goed werk Top
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84193033
Goed werk DancingPhoebe
pi_84193122
Dankjulliewel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')