Eerder andersomquote:Op maandag 12 juli 2010 17:35 schreef GlenSpey het volgende:
Branddating ja natuurlijk.
Iemand afwijzen omdat ie coca cola drinkt ipv pepsi
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw toestemming heb verleend om mijn foto te gebruikenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het profiel is ook helemaal niet belangrijk alles gaat om de foto die geeft de verhouding weer, een profiel trekt alleen mensen aan die er op klikken.
Sil...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw toestemming heb verleend om mijn foto te gebruiken
nou nee dit is correct nederlands, maar niet wat hij bedoelt waarschijnlijkquote:
Iemand zijn toestemming verlenen?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee dit is correct nederlands, maar niet wat hij bedoelt waarschijnlijk.
Je kan ook het merk Fok! kiezen!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
kan ook ja
Knuz is wel aardig, iets minder achterlijken dan op Badoo. Gratis! Je kunt berichten sturen/ontvangen/zien wie je profiel hebben bezocht, alles.
Branddating, is dat echt? Dan kom ik vast bij een of andere rare vent terecht, ik verdien geen moer, heb niets met merken en heb een hele rare smaak
Alsof ik hier op Fok ook maar een kans maak met al die 35 - damesquote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Nou Provinciaaltje, op FOK hoef jij het ook niet meer te proberen nu.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het profiel is ook helemaal niet belangrijk alles gaat om de foto die geeft de verhouding weer, een profiel trekt alleen mensen aan die er op klikken.Goede voorbeelden van "te mooi om waar te zijn". Profielen met zo'n foto klik ik niet eens op, zulke mooie mannen bestaan helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over die taal/spelfouten: als iemand een keer een t vergeet, nou ja, kan ik mee leven, maar iemand die moderne breezertaal gebruikt en van die zogenaamd hippe woorden, zoals chimeiddikke afknapper.
chimeid...?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede voorbeelden van "te mooi om waar te zijn". Profielen met zo'n foto klik ik niet eens op, zulke mooie mannen bestaan helemaal niet![]()
Over die taal/spelfouten: als iemand een keer een t vergeet, nou ja, kan ik mee leven, maar iemand die moderne breezertaal gebruikt en van die zogenaamd hippe woorden, zoals chimeiddikke afknapper.
Boven de 500.000 pj kan je opleiding wel achterwege laten.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:04 schreef eleusis het volgende:
De ideale datingsite moet nog gemaakt worden
[ afbeelding ]
Ze bestaan wel zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede voorbeelden van "te mooi om waar te zijn". Profielen met zo'n foto klik ik niet eens op, zulke mooie mannen bestaan helemaal niet![]()
Dat woord zegt mij ook helemaal niks. Ik ben niet modern denk ik.quote:
Dat woord kom ik hier op Fok! weleens tegen, enige reden dat ik het ken (echt waar!).quote:
Je hebt vrouwen die dan 8 foto's hebben staan uit dezelfde fotoshoot. Dan heb ik eigenlijk liever dat ze er ook nog een foto bij doen van hoe ze er daadwerkelijk uitzietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
Van die 'fotoshoot'-foto's waar ze dik voor hebben moeten betalen.
Maarja, je hebt ze er ook bij met alleen saaie webcam-pics.
hehequote:Op maandag 12 juli 2010 18:04 schreef eleusis het volgende:
De ideale datingsite moet nog gemaakt worden
[ afbeelding ]
En en en en en en ????quote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef GForceT1 het volgende:
zo, profieltje gemaakt. Nu maar eens wat creatieve berichtjes gaan sturen naar mensen op e-matching
Nou ja, ik had het ook niet zozeer over karakter dat op elkaar moet lijken, maar wel flink wat overeenkomsten hebben. Tegenpolen trekken elkaar niet aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dezelfde interesses (en dan bedoel ik vooral hobbies, e.d.) hoeft niet perse te betekenen dat je qua karakter hetzelfde bent.
Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat mijn partner (als ik die zou hebben) hetzelfde karakter zou hebben als ik, dan zou ik echt alleen maar ruzie maken![]()
Best interessant eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
heeft iemand trouwens al van Branddating gehoord? Of hier aan meegedaan?
Lijkt me een rare manier om aan de man/vrouw te komen, maar is ergens ook wel geinig en ik denk minder oppervlakkig (psychisch gezien) dan dat je in eerste instantie zou denken.....
Want je hebt betaald voor een abbo?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef GForceT1 het volgende:
zo, profieltje gemaakt. Nu maar eens wat creatieve berichtjes gaan sturen naar mensen op e-matching
ach 17 euro kan ik wel missen om een maandje te spammen. Als er niets uitkomt is het prima, komt er een leuke date uit, nog beter!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Want je hebt betaald voor een abbo?
Ik denk dat men iemand net iets te snel als tegenpool benoemt. Iemand die volledig van mij verschilt qua humor, intelligentie, karakter, interesses en achtergrond, daar kan ik echt niets mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef Karina het volgende:
Morgen of vanavond voor de gein eens kijken naar dat branddating gedoe, kijken of Friek_ het bij het rechte eind heeftIk houd het er nog steeds bij dat ik wel een tegenpool nodig heb, een persoon die niet zo snel kwaad wordt (wat ik wel heb bijvoorbeeld).
Vooral verschil in gevoel voor humor en interesses, de rest zou ik denk ik wel mee kunnen levenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat men iemand net iets te snel als tegenpool benoemt. Iemand die volledig van mij verschilt qua humor, intelligentie, karakter, interesses en achtergrond, daar kan ik echt niets mee.
Dus jij zou er wel content mee zijn als je partner een stuk dommer is dan jij?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral verschil in gevoel voor humor en interesses, de rest zou ik denk ik wel mee kunnen leven
Misschien ben ik zelf wel dom... ik zou er wel mee kunnen leven als iemand een stuk slimmer is dan ik, kan ik nog wat van leren.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus jij zou er wel content mee zijn als je partner een stuk dommer is dan jij?
Ik betwijfel dat je dat goed begrepen hebt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
Aangemeld bij Paig, maar begrijp ik nu goed dat ik twintig dagen moet wachten voor ik er überhaupt iets mee kan?:o
Nee joh, ram op die speeddateknop links en chatten maar!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
Aangemeld bij Paiq, maar begrijp ik nu goed dat ik twintig dagen moet wachten voor ik er überhaupt iets mee kan?
Geen 20 toch? 3 of zo. Ik probeer Paiq nu voor de tweede keer, maar ik vind het nog steeds niet echt geweldig.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
Aangemeld bij Paiq, maar begrijp ik nu goed dat ik twintig dagen moet wachten voor ik er überhaupt iets mee kan?
Er staat dat een match minder dan 20d zal duren?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat je dat goed begrepen hebt.
Slimmer zul je er niet van worden. Je IQ wordt niet opeens hoger als je met een genie tongt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf wel dom... ik zou er wel mee kunnen leven als iemand een stuk slimmer is dan ik, kan ik nog wat van leren.
Ja dat is zo'n automatisch geval wat je aan je gekoppeld krijgt. Je moet linksboven bij menu en dan speeddate aanvragen. En dan live chatten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Er staat dat een match minder dan 20d zal duren?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:07 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Slimmer zul je er niet van worden. Je IQ wordt niet opeens hoger als je met een genie tongt.
beetje door blijven zoeken tot je mij vindt danquote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen 20 toch? 3 of zo. Ik probeer Paiq nu voor de tweede keer, maar ik vind het nog steeds niet echt geweldig.
Dat is juist het probleemquote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje door blijven zoeken tot je mij vindt dan
Ik krijg elke week wel een nieuwe match. Soms is het binnen 3 dagen soms binnen 10. Daarnaast kun je speeddaten (3 per dag) en daarnaast kun je voor wat credits one liners sturen naar dames tijdens het foto-beoordelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja, dat heb ik ook, steeds dezelfde, en niet veel leuke trouwens.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Op paiq ken ik volgens mij alle leuke al. Te veel bekende foto's die voorbij komen tijdens die fotokeuringstooldinges. Te klein wereldje.
Vond het kut dat mijn universiteit er niet bij stond. Had de vragenlijst van BrandDating als volgt ingevuld:quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij een lijstje NRC.Next, D66, Universiteit Utrecht, Unitas daarentegen, krijg ik al best een beeld van wie daar achter zou kunnen zitten.
Kom er ook zoveel tegen die aan 't smokkelen zijn met hun leeftijdquote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ja, dat heb ik ook, steeds dezelfde, en niet veel leuke trouwens.
That would've been illegal, innit.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kom er ook zoveel tegen die aan 't smokkelen zijn met hun leeftijd.
Toen ik 25 was, waren zij écht geen 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |