Oh god deze post kun je echt te fout opvatten...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga echt NEVER NOOIT meer naar "de place" van een man zonder dat ik er van te voren van overtuigd bent dat ie weet hoe hij schoon moet maken
Heb je daar zulke slechte ervaringen mee dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga echt NEVER NOOIT meer naar "de place" van een man zonder dat ik er van te voren van overtuigd bent dat ie weet hoe hij schoon moet maken
haha vertel eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
nou, de studieruimte is bijna stofvrij en schoonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar denk ik liever niet meer aan terug...quote:
in dit huis kun je van de vloer eten, tot je wat op de vloer laat vallen that isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, daar denk ik liever niet meer aan terug...
Laat ik alleen opmerken dat ik liever op en dixie zit.
En ik maar zoeken op RP tussen 27 en 35quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol laat ik het zo zeggen, ik ben al boven de 40![]()
Valt tapijtreinigen daar ook onder?quote:Oh god deze post kun je echt te fout opvatten...
Haha! " A dirty mind is a joy forever"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh god deze post kun je echt te fout opvatten...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op RP tussen 27 en 35
leugenaar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 23 bent, ik geloof toch alles!!
Gelukkig snapt bijna niemand mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha! " A dirty mind is a joy forever"
ik val op vrouwen waar ik geen reet van begrijpquote:
Ohjee... maar je hebt geen foto dus ik kan je niet vleeskeurenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik val op vrouwen waar ik geen reet van begrijp
"van wie"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
ik val op vrouwen waar ik geen reet van begrijp
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"van wie"
Of waren we de spelling-/taalnazi-fase ondertussen voorbij?
Oh, nee, excuus! 'k Zie nu dat beide mogen: http://www.onzetaal.nl/advies/waarvan.php .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef Maanvis het volgende:is dt nou iets dat ik al tijden verkeerd doe zonder het te weten? Linkje naar taalregel?
Die link werkt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, nee, excuus! 'k Zie nu dat beide mogen: http://www.onzetaal.nl/advies/waarvan.php.
Ben altijd wat formeler ingesteld qua taal. 'k Vind het mooier om onderscheid te maken tussen personen en voorwerpen.
Hmm, de link hier pakte het puntje mee achter php. Heb 'm nu aangepast.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Die link werkt niet. En ik ben ook lid van het genootschap onze taal, dus ik zou dat toch moeten weten dacht ik zo
.
En om nu snel ontopic te gaan, hierboven even mijn profieltekst gequote die ik nu op twee sites heb staan. Denk dat veel mensen er al niet eens aan beginnen door de lap tekst. Maar da's dan een mooi voorfilterquote:Voor de volhouders en/of doorzetters.
<knip>
quote:Van een hete kop thee op m'n buik als ik zondags op de bank naar een Krönungsmesse lig te luisteren. Ik hou niet van lange tenen, van pretentie, paarse broeken en interessant-doen.
r u serious?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En om nu snel ontopic te gaan, hierboven even mijn profieltekst gequote die ik nu op twee sites heb staan. Denk dat veel mensen er al niet eens aan beginnen door de lap tekst. Maar da's dan een mooi voorfilter.
Echter, het gaat om de motivatie achter het noemen van zoiets he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |