abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83942282
quote:
Sneijder: Schande voor de sport

JOHANNESBURG - "Het is een schande voor de sport", vond Wesley Sneijder na afloop van de verloren WK-finale tegen Spanje (0-1 na verlenging). Daarmee doelde de vedette van Oranje op drie situaties. "Iniesta moest rood hebben voor natrappen, het was een zuivere corner en aan de goal van Spanje ging buitenspel vooraf", legde hij uit. "In één minuut wordt de wedstrijd op die manier beslist."

Toch wilde Sneijder scheidsrechter Howard Webb ook weer niet helemaal de schuld geven. "We hebben zelf de beste kansen gehad", vervolgde de middenvelder van Internazionale. "Robben kan de 1-0 maken en misschien daarna de 2-0 en dan word je gewoon terecht wereldkampioen. Maar dat gebeurde niet en zo is sport nu eenmaal."
Bron: telegraaf.nl

"To be a good winner, you have to be a good loser too"

maandag 12 juli 2010 @ 01:41:47 #2
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83942293
Achteraf-praat.
pi_83942304
Hij heeft gelijk.
pi_83942310
Toch heeft ie wel een punt. Tis alleen mosterd na de maaltijd, want Spanje was gewoon sterker.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_83942313
De Telegraaf verzint ook weer onzin, hoor.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:43:00 #6
15600 BB-King
Long live the King!
pi_83942326
Ach, hij heeft zelf die wedstrijd heel anders beleeft joh, hij stond er tussenin.

Moet je begrip voor hebben.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_83942332
Wat een onzin. Die man heeft gewoon gelijk.
pi_83942343
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hij heeft gelijk.
We hadden inderdaad de beste kansen en het was buitenspel
pi_83942350
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Juistem.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:44:46 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83942366
Loop niet te janken, fouten mag je benoemen.
pi_83942369
Hij heeft gewoon gelijk Inesta kreeg niet eens een kaart voor die heupzwaai en Webb stond er boven op met ze schele smoel zelfde voor de obstructie van Elia vlak voor het doelpunt en je de corner die iedereen van de andere kant van het stadion had kunnen zien.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:46:44 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_83942388
quote:

[..]

Fokkers die na een paar weken WK nog steeds niet snappen wat buitenspel is.
pi_83942406
quote:
Hij heeft gelijk.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:49:39 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83942439
was de beste Nederlander van het toernooi "give him a break" zou ik zeggen, hij had trouwens nog gelijk ook
pi_83942443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde.. of snap je mijn sarcasme niet, of snap ik jouw post niet???
pi_83942459
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:45 schreef MajieBeast het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk Inesta kreeg niet eens een kaart voor die heupzwaai en Webb stond er boven op met ze schele smoel zelfde voor de obstructie van Elia vlak voor het doelpunt en je de corner die iedereen van de andere kant van het stadion had kunnen zien.
Hoppa!
  maandag 12 juli 2010 @ 01:51:50 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_83942477
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde.. of snap je mijn sarcasme niet, of snap ik jouw post niet???
Oh wacht, ik zie het. Excuus
  maandag 12 juli 2010 @ 01:53:02 #18
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83942492
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik ben nooit een Wesley Sneijder fan geweest.

Zowieso al nooit fan van iemand, het zijn ook maar mensen...

Maar wat Sneijder hier beschrijft ben ik het mee wel eens.
Dus a.u.b geen ' kots' smileys want als ze gewonnen hadden had je die smileys ook niet gebruikt.
Beetje laf dus... vind ik
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 12 juli 2010 @ 01:54:52 #19
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83942521
GVD alsjeblieft kk een eind op met die grafsmoel overal neer te plempen
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 12 juli 2010 @ 01:55:14 #20
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83942525
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

grappig dat je je zelf daarbij als voorbeeld stelt
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 juli 2010 @ 02:13:14 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83942810
quote:

[..]

Maar Iniesta stond exact op dezelfde lijn als v.d.Vaart.
Er zijn grensrechters die daar voor vlaggen en er zijn er die de aanvaller het voordeel van de twijfel geven.

Ik vind dat Iniesta geen buitenspel stond.

Wel vond ik Webb wat makkelijk kaarten uitdelen aan Nederland, en in dezelfde gevallen vaak niet aan Spanje.
Maar dit had v.Gaal vooraf van de wedstrijd wel uitstekend uitgelegd. Hij zij vooraf al, dat Webb een ongelukkige keuze is voor deze finale. De man fluit voor elk duel en maakt de wedstrijd dood. Voor een ploeg die alles op de aanval heeft staan is dat dodelijk. Spanje, dat toch meer een defensief georganiseerde en offensief denkend en spelend team heeft, maakte goed gebruik van Webb' truttigheid. In de eerste 15 minuten ging Spanje kijken in hoeverre ze Webb konden testen met vallen. Bij elk contact met een Nederlands elftal speler gingen ze naar de grond. Webb trapte daar vaak in, gaf ze ook nog eens gelijk geel. Het sleutel moment ligt voor mij dus in de eerste 30 minuten, toen wist Spanje al dat Nederland nooit met 11 man zou eindigen. Je kan zeggen dat Webb de finale heeft beslist, maar dat is wat voorbarig. Hij spaarde namelijk De Jong, die gewoon donkerrood had moeten hebben. Robben had natuurlijk 2 keer de 1-0 op zijn sloffen, maar verstijfde toen hij oog in oog stond met Casilas. Verder vond ik v.Persie echt totaal onzichtbaar. Waar v.Marwijk ook een misser heeft begaan, dat vertelde Rene v.d. Gijp ook al, ze hadden na die rode kaart van Heitinga gelijk met negen man voor die goal moeten hangen. Je gaat toch niet met tien mand, en met nog 10 minuten te gaan tot de penaltys, massaal aanvallen. Ik denk dat die Spanjaarden ook zoiets dachten van....ze gaan toch niet....ja ze gewoon met nog 10 minuten spelen, met 10 man vol in de aanval. Druk zetten dachten ze, en dat resulteerde in een mooi doelpunt. Al met al vond ik Nederland matig spelen, ze kwamen niet aan acties toe en leken wel zenuwachtig, meer dan Spanje. Die ook gewoon de terechte winnaar is.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:13:47 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83942814
Sneijder heeft gewoon gelijk .
2000 light years from home
  maandag 12 juli 2010 @ 02:16:12 #23
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83942841
ja!
omdat Sneijder.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:20:49 #24
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83942904
quote:
Op maandag 12 juli 2010 02:13 schreef wolferl het volgende:

[..]

Maar Iniesta stond exact op dezelfde lijn als v.d.Vaart.
Er zijn grensrechters die daar voor vlaggen en er zijn er die de aanvaller het voordeel van de twijfel geven.

Ik vind dat Iniesta geen buitenspel stond.

Wel vond ik Webb wat makkelijk kaarten uitdelen aan Nederland, en in dezelfde gevallen vaak niet aan Spanje.
Maar dit had v.Gaal vooraf van de wedstrijd wel uitstekend uitgelegd. Hij zij vooraf al, dat Webb een ongelukkige keuze is voor deze finale. De man fluit voor elk duel en maakt de wedstrijd dood. Voor een ploeg die alles op de aanval heeft staan is dat dodelijk. Spanje, dat toch meer een defensief georganiseerde en offensief denkend en spelend team heeft, maakte goed gebruik van Webb' truttigheid. In de eerste 15 minuten ging Spanje kijken in hoeverre ze Webb konden testen met vallen. Bij elk contact met een Nederlands elftal speler gingen ze naar de grond. Webb trapte daar vaak in, gaf ze ook nog eens gelijk geel. Het sleutel moment ligt voor mij dus in de eerste 30 minuten, toen wist Spanje al dat Nederland nooit met 11 man zou eindigen. Je kan zeggen dat Webb de finale heeft beslist, maar dat is wat voorbarig. Hij spaarde namelijk De Jong, die gewoon donkerrood had moeten hebben. Robben had natuurlijk 2 keer de 1-0 op zijn sloffen, maar verstijfde toen hij oog in oog stond met Casilas. Verder vond ik v.Persie echt totaal onzichtbaar. Waar v.Marwijk ook een misser heeft begaan, dat vertelde Rene v.d. Gijp ook al, ze hadden na die rode kaart van Heitinga gelijk met negen man voor die goal moeten hangen. Je gaat toch niet met tien mand, en met nog 10 minuten te gaan tot de penaltys, massaal aanvallen. Ik denk dat die Spanjaarden ook zoiets dachten van....ze gaan toch niet....ja ze gewoon met nog 10 minuten spelen, met 10 man vol in de aanval. Druk zetten dachten ze, en dat resulteerde in een mooi doelpunt. Al met al vond ik Nederland matig spelen, ze kwamen niet aan acties toe en leken wel zenuwachtig, meer dan Spanje. Die ook gewoon de terechte winnaar is.
Wat van Gaal al aangaf voor de wedstrijd klopt. Deze scheids vloot alles ( vooral in het beigin) dood.
Vanddar dat ik al eerder aangaf dat deze scheids bezig was ' the man of the match" te worden.
Als je er op let valt het altijd op natuurlijk, maar iemand die er niet op gelet heeft kan niet achteraf gaan roepen dat de scheids het goed deed natuurlijk.
De scheids heeft echt wel veel fouten gemaakt. Hij was al voor aanvang bezig de show stelen... viel me gelijks al op tenminste.
Maar het was 100% zijn schuld dat nedeland verloor... die rode kaart ( 2x geel) was geen rode kaart daar het geen geel was. Maar " UGH" de scheids heeft gesproken... wat een patser ook zeg, die scheids.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83942924
Tja, part of the game, de charme volgens Blatter. Was alleen geen buitenspel, maar ik vind wel dat de scheids de wedstrijd heeft beïnvloed. Oranje had al rood kunnen hebben, sommige kaarten werden heel erg makkelijk getrokken en sommige kaarten werden niet getrokken. Enige probleem vind ik die corner, omdat direct het resultaat beïnvloed en erg moeilijk was te missen.
  maandag 12 juli 2010 @ 02:42:41 #26
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943150
quote:
Op maandag 12 juli 2010 02:21 schreef Unstoppable het volgende:
Tja, part of the game, de charme volgens Blatter. Was alleen geen buitenspel, maar ik vind wel dat de scheids de wedstrijd heeft beïnvloed. Oranje had al rood kunnen hebben, sommige kaarten werden heel erg makkelijk getrokken en sommige kaarten werden niet getrokken. Enige probleem vind ik die corner, omdat direct het resultaat beïnvloed en erg moeilijk was te missen.
Jou probleem over die corner is ook mijn probleem (één van iig )
Dus is niet alleen jouw probleem
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943327
quote:

[..]

Hij heeft gelijk.
pi_83943350
Sneijder had een geweldige mentaliteit. Het had is een keer moeten gebeuren om al zijn woede te uiten. Maar Sneijder je bent een held, maar die kk Iniesta krijgt die prijs die hij niet verdient heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 02:59:39 ]
pi_83943363
Wat een grote bek, wanneer je zo scheel bent getikt door middenvelders die wel gewoon presteren wanneer het er echt om gaat.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:12:55 #30
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943491
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:00 schreef MillePlateaux het volgende:
Wat een grote bek, wanneer je zo scheel bent getikt door middenvelders die wel gewoon presteren wanneer het er echt om gaat.

Ik heb niemand scheel getikt zien worden. Je bent in de war met duitsland - spanje.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943526
quote:

[..]

Geen slechte verliezer, wat hij zegt klopt gewoon. Webb was een schande met de vrije trap waar geen corner werd gegeven en swalbes van Spanje als toppunt. Nederland heeft niet verloren van Spanje maar van Webb en dat is om te kotsen.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:18:35 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83943535
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:12 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ik heb niemand scheel getikt zien worden. Je bent in de war met duitsland - spanje.
Inderdaad
pi_83943552
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:18 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Geen slechte verliezer, wat hij zegt klopt gewoon. Webb was een schande met de vrije trap waar geen corner werd gegeven en swalbes van Spanje als toppunt. Nederland heeft niet verloren van Spanje maar van Webb en dat is om te kotsen.
Pfff, ga toch snel naar de Arena. Daar zitten om de 2 weken 50.000 man (volgens teletekst) die gelijkgestemd zijn. Niet geheel toevallig dat Sneijder ook een productje uit de Ajax opleiding is bedenk ik me net (hoewel ik voor Vd vaart altijd zeer veel sympathie heb gehad).
pi_83943563
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:12 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Dit dus, redelijk gelijkwaardig met een licht overwicht voor spanje...

Alleen toch een scheids die zn stempel weer drukt en er een bende van maakt, mag best gezegd worden. Dat ie geen wedstrijd meer fluit.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:22:29 #35
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943573
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Pfff, ga toch snel naar de Arena. Daar zitten om de 2 weken 50.000 man (volgens teletekst) die gelijkgestemd zijn. Niet geheel toevallig dat Sneijder ook een productje uit de Ajax opleiding is bedenk ik me net (hoewel ik voor Vd vaart altijd zeer veel sympathie heb gehad).
Sja met je PSV avatar kan niemand je echt serieus nemen natuurlijk
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943581
Overigens, als Sneijder nou gewoon gezegd had dat de scheids slecht was (beiden kanten op dus!), en dat DAT een schande voor de sport, was ik het volkomen met hem eens.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:29:03 #37
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943627
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Overigens, als Sneijder nou gewoon gezegd had dat de scheids slecht was (beiden kanten op dus!), en dat DAT een schande voor de sport, was ik het volkomen met hem eens.
Je moet Sneijder gewoon vergelijken met jezelf.
Een mens dus.
Hij zegt iets omdat het hem gevraagd wordt.. hij heeft dus echt geen half uur om na te denken over de vraag... en die heb jij wel
Gewoon ff logisch nadenken pls.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943645
Charme van het voetbal, zitten we toch weer lekker te discussiëren
pi_83943646
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:29 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Je moet Sneijder gewoon vergelijken met jezelf.
Een mens dus.
Hij zegt iets omdat het hem gevraagd wordt.. hij heeft dus echt geen half uur om na te denken over de vraag... en die heb jij wel
Gewoon ff logisch nadenken pls.
Zat voetballers die heel wat genuanceerder zijn na een wedstrijd. Zeker na zo'n wedstrijd reageer je uit je primaire emotie en kun je dus goed zien hoe zo'n gast eigenlijk in elkaar steekt.
pi_83943661
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ga fft club voetbal erbij halen, hoe triest.. het gaat om deze wedstrijd en de scheids was een drama met beslissingen die de wedstrijd bepaalde met die vrije trap waar geen corner werd gegeven als toppunt zo'n fout kan je niet ontkennen.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:32:21 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83943662
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Zat voetballers die heel wat genuanceerder zijn na een wedstrijd. Zeker na zo'n wedstrijd reageer je uit je primaire emotie en kun je dus goed zien hoe zo'n gast eigenlijk in elkaar steekt.
dat zal allemaal wel maar hij was de beste Nederlander op dit toernooi, wat hij na afloop zegt is niet zo belangrijk
pi_83943673
Spanje was gewoon beter.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:34:23 #43
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943675
quote:

[..]

Serieuse vraag: heb jij weleens verloren?
Zo ja, dan moet je toch op z'n minst weten dat het pure emotie betreft.
Niemand is objectief over z'n verlies... zeer menselijk ook nog .
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 12 juli 2010 @ 03:36:02 #44
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943687
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:33 schreef sig000 het volgende:
Spanje was gewoon beter.
Dan heb je een andere wedstrijd dan mij gezien.

Jah, shit happens ik weet het
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943691
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:32 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ga fft club voetbal erbij halen, hoe triest.. het gaat om deze wedstrijd en de scheids was een drama met beslissingen die de wedstrijd bepaalde met die vrije trap waar geen corner werd gegeven als toppunt zo'n fout kan je niet ontkennen.
Ja hij zat er compleet naast wat dat betreft, is alleen totaal geen toppunt m.b.t. fouten maken als arbiter. Dat hun scoren uit een doeltrap van de keeper.. nou nou, dan doe je zelf toch ook een hoop fout, en dan zie ik meneertje niet zeggen.
Dat je zo'n fout een toppunt vindt, tsja, dat zegt eigenlijk al genoeg..
pi_83943695
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:33 schreef sig000 het volgende:
Spanje was gewoon beter.
pi_83943701
quote:

[..]

Als jij daar had gestaan had je hetzelfde gedaan. Frustratie hoort erbij.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_83943705
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:34 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Serieuse vraag: heb jij weleens verloren?
Zo ja, dan moet je toch op z'n minst weten dat het pure emotie betreft.
Niemand is objectief over z'n verlies... zeer menselijk ook nog .
objectiviteit is een subjectief begrip (snap je 't nog ?), maar ik kan daar altijd vrij objectief over oordelen ja. Minder prettige karaktereigenschappen zijn inderdaad menselijk en mogen ook gewoon benoemd worden.
pi_83943718
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Dan heb je een andere wedstrijd dan mij gezien.

Jah, shit happens ik weet het
Oranje heeft het spel van de Spanjaarden met veel moeite weten te ontregelen en schoten daarna tekort om de wedstrijd te keren.
pi_83943723
quote:

[..]

Mwa gelul, hij had hier nog een erger verlies dan de rest van de ploeg he.. hij kon de QUAD's pakken.

Landskampioen met inter
De beker in italie
De championsleague
het WK.

Er zijn maar weinig momenten in een carriere van een voetballer, dat dat mogelijk is. Sneijder kon t pakken vandaag. Ik zou ook pissig zijn, daarnaast heeft hij gelijk met wat hij over de scheids zegt.
Lambo of Rekt
pi_83943740
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ja hij zat er compleet naast wat dat betreft, is alleen totaal geen toppunt m.b.t. fouten maken als arbiter. Dat hun scoren uit een doeltrap van de keeper.. nou nou, dan doe je zelf toch ook een hoop fout, en dan zie ik meneertje niet zeggen.
Dat je zo'n fout een toppunt vindt, tsja, dat zegt eigenlijk al genoeg..
Als een scheids zo'n overduidelijke corner niet ziet wat ieder amateurscheids zou zien is dat idd een toppunt van een slechte scheids. Was het een corner had het doelpunt nooit plaatsgevonden snappie? Het gaat om het moment maar dat snap je blijkbaar niet met je onzinnige vergelijkingen met clubvoetbal
pi_83943752
Tsja.. wellicht komt het ook dat ik zo op hem hak dat hij telkens zo kansloos, als een echte ego die zichzelf overschat, van 40 meter zit te schieten.. elke wedstrijd weer meerdere keren (toppunt was nog wel zijn schot in 1 vd laatste minuten tegen Spanje, van 60 meter ofzo). Heeft geen enkele keer iets goeds opgeleverd. Gooi die bal eens een keer voor de pot, krijgt Van Persie ook nog eens een keer een bal.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:48:17 #53
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943762
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:43 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Als een scheids zo'n overduidelijke corner niet ziet wat ieder amateurscheids zou zien is dat idd een toppunt van een slechte scheids. Was het een corner had het doelpunt nooit plaatsgevonden snappie? Het gaat om het moment maar dat snap je blijkbaar niet met je onzinnige vergelijkingen met clubvoetbal
Jah idd, als men zulke grote arbitraire misperen niet erkent ben je zeker niet helemaal objectief.
Scheidsrechter fout, very obvious. (net zoiets als de scheidsrechters van dit forum. Ze denken zelf goed bezig te zijn maar de rest weet wel beter
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943768
De scheids was kut en Wesley geweldig.
pi_83943769
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:43 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Klopt, niet gegeven penalties, rode kaarten en dergelijke zijn veel minder cruciaal. Dat doelpunt had net zo goed kunnen vallen na die corner die dan bijvoorbeeld slecht genomen was en was gewoon te voorkomen. Als je onterecht een penalty tegen krijgt, dan liggen je eigen kansen natuurlijk een stuk anders.
En met het clubvoetbal wou ik even aangeven m.b.t. de afschuifmentaliteit die bij die club heerst bij een verliespartij (het lag aan het gras, de wind, het regende (dit vond ik nog wel een topper uit het rijtje), de scheids, etc. etc.). Een club waarbij Sneijder is opgegroeid en wellicht dus ook een grote invloed op de vorming van zijn persoonlijkheid heeft gehad.
pi_83943770
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tsja.. wellicht komt het ook dat ik zo op hem hak dat hij telkens zo kansloos, als een echte ego die zichzelf overschat, van 40 meter zit te schieten.. elke wedstrijd weer meerdere keren (toppunt was nog wel zijn schot in 1 vd laatste minuten tegen Spanje, van 60 meter ofzo). Heeft geen enkele keer iets goeds opgeleverd. Gooi die bal eens een keer voor de pot, krijgt Van Persie ook nog eens een keer een bal.
Nee, je zeikt erop omdat het geen PSV'er is. Ik heb wel meer reacties van je gelezen de laatste paar jaar, en anders haalde je clubvoetbal er niet bij eerder in dit topic. Ga toch weer lekker in je kooi zitten. Erg leuk van je dat je vd Vaart wel waardeert, maar dat zeg je ook alleen maar om het te laten lijken of je niet naar ex-clubs kijkt. Bovendien ben je een typische Nederlander die niet tegen mensen kunnen die boven het maaiveld uitsteken qua gedrag.

En nee, ik ben geen Ajacied.
pi_83943792
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:48 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jah idd, als men zulke grote arbitraire misperen niet erkent ben je zeker niet helemaal objectief.
Scheidsrechter fout, very obvious. (net zoiets als de scheidsrechters van dit forum. Ze denken zelf goed bezig te zijn maar de rest weet wel beter
pi_83943817
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:50 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nee, je zeikt erop omdat het geen PSV'er is. Ik heb wel meer reacties van je gelezen de laatste paar jaar, en anders haalde je clubvoetbal er niet bij eerder in dit topic. Ga toch weer lekker in je kooi zitten. Erg leuk van je dat je vd Vaart wel waardeert, maar dat zeg je ook alleen maar om het te laten lijken of je niet naar ex-clubs kijkt. Bovendien ben je een typische Nederlander die niet tegen mensen kunnen die boven het maaiveld uitsteken qua gedrag.

En nee, ik ben geen Ajacied.
Ik hou inderdaad niet van mensen die balanseren op het randje van zelfverzekerheid en arrogantie. Daar heb ik vaak een haat-liefde verhouding mee. Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.
Een Adriaanse vind ik dan bijvoorbeeld wel weer een prachtige vent. Maar ik lees graag voorbeelden van je die mijn grote mate van subjectiviteit m.b.t. het beoordelen van spelers aantoont, want nu ben je me puur op mijn icoontje aan het beoordelen.

Het schieten van veel te grote afstand riep bij jou dus bijvoorbeeld geen irritatie op?
  maandag 12 juli 2010 @ 03:59:41 #59
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943823
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.

100% mee eens.

Wat is mijn beroep? Mens
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943825
Het viel me op dat VdV de enigste was die niet klaagde. Waarschijnlijk omdat, hij binnenkort weer terug naar Spanje moet
  maandag 12 juli 2010 @ 04:02:51 #61
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943837
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:00 schreef Doublepain het volgende:
Het viel me op dat VdV de enigste was die niet klaagde. Waarschijnlijk omdat, hij binnenkort weer terug naar Spanje moet
L O L

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943843
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik hou inderdaad niet van mensen die balanseren op het randje van zelfverzekerheid en arrogantie. Daar heb ik vaak een haat-liefde verhouding mee. Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.
Een Adriaanse vind ik dan bijvoorbeeld wel weer een prachtige vent. Maar ik lees graag voorbeelden van je die mijn grote mate van subjectiviteit m.b.t. het beoordelen van spelers aantoont, want nu ben je me puur op mijn icoontje aan het beoordelen.

Het schieten van veel te grote afstand riep bij jou dus bijvoorbeeld geen irritatie op?
Sneijder had zover ik weet twee domme afstandsschoten in de finale. Waarvan één gewoon zwaar belachelijk was en nog bijna op eigen helft. true, maar ik vind het wel mooi hoe hij toch als een leider probeert te zijn en volledig zichzelf is. Hij is boos, waarom mag ie dat niet zijn? overigens denk ik dat het meer frustratie is.
Hmm, ik had je in de war met een andere PSV'er. RubenSOsa denk k..
pi_83943852
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Klopt, niet gegeven penalties, rode kaarten en dergelijke zijn veel minder cruciaal. Dat doelpunt had net zo goed kunnen vallen na die corner die dan bijvoorbeeld slecht genomen was en was gewoon te voorkomen. Als je onterecht een penalty tegen krijgt, dan liggen je eigen kansen natuurlijk een stuk anders.
En met het clubvoetbal wou ik even aangeven m.b.t. de afschuifmentaliteit die bij die club heerst bij een verliespartij (het lag aan het gras, de wind, het regende (dit vond ik nog wel een topper uit het rijtje), de scheids, etc. etc.). Een club waarbij Sneijder is opgegroeid en wellicht dus ook een grote invloed op de vorming van zijn persoonlijkheid heeft gehad.
Had hij de corner gegeven was dit doelpunt niet gevallen dat is een feit en wat er voor de rest had kunnen gebeuren is speculatie. Dat je voor de rest je vooroordelen over Sneijder laat blijken laat alleen maar zien dat je het richt op de persoon ipv de situatie, erg triest want 700 miljoen mensen zagen dat het een corner was en daar heeft Sneijder gewoon gelijk in en dus niks afschuiven. Triest dat je je psv gevoelens boven realiteit stelt.
pi_83943859
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Sneijder had zover ik weet twee domme afstandsschoten in de finale. Waarvan één gewoon zwaar belachelijk was en nog bijna op eigen helft. true, maar ik vind het wel mooi hoe hij toch als een leider probeert te zijn en volledig zichzelf is. Hij is boos, waarom mag ie dat niet zijn? overigens denk ik dat het meer frustratie is.
Hmm, ik had je in de war met een andere PSV'er. RubenSOsa denk k..
Een van de meest kansloze trollen van het forum imo., ben ik het toch nog met je eens in ieder geval .
Maar ook in de vorige wedstrijden ging hij veel te vaak op in egocentrisch spel zodra hij binnen een straal van 40 meter vd goal komt, dat heb ik ook voor deze wedstrijd al menig maal aangegeven en is ook een van de hoofdredenen waarom Van Persie verzuipte en ik dus wel snapte dat hij wilde dat Sneijder gewisseld zou worden. En Sneijder heeft geen typische leiders kwaliteiten vind ik, daarmee zou hij zichzelf schromelijk overschatten als hij dat wel vind (Van Marwijk was dit volgens mij ook met mij eens, want ik heb hem geen een keer gezien met een aanvoedersband i.t.t. Gio en Vd Vaart, maar kan dat gemist hebben?)

Dat je boos bent, geeft je nog geen vrijbrief om afschuifgedrag te vertonen. Vind ik een slappe karaktereigenschap, maar hier wordt dat blijkbaar anders gezien, ok dat kan !
pi_83943861

Bertje uit Deventer gaat los
pi_83943874
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:06 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Had hij de corner gegeven was dit doelpunt niet gevallen dat is een feit en wat er voor de rest had kunnen gebeuren is speculatie. Dat je voor de rest je vooroordelen over Sneijder laat blijken laat alleen maar zien dat je het richt op de persoon ipv de situatie, erg triest want 700 miljoen mensen zagen dat het een corner was en daar heeft Sneijder gewoon gelijk in en dus niks afschuiven. Triest dat je je psv gevoelens boven realiteit stelt.
Gast.. lees nou eens wat ik zeg. Ja het was een corner! Ik zat daar toch ook niet op te zeiken, alleen dat afschuiven, dat dat zo makkelijk is en dat hij een paar dingen zegt die gewoon NIET kloppen (en die ik al aangaf in dit topic).. Daar zit ik op te zeiken pipo, lees verder lekker zelf wat je wilt.
  maandag 12 juli 2010 @ 04:28:35 #67
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943906
TT is dat Sneijder een slechte verliezer is.

Ooit een goede verliezer meegemaakt?

Jah, ik ken ze wel. Ik zelf lol. Verliezen hoort en nu eenmaal bij, kan je niks aan veranderen helaas...
En de beste verliezers zijn nu eenmaal niet de beste voetballers.
We hebben geen goede verliezers in het nl team... wees blij. Je zou maar aan moeten horen hoe goed spanje is en hoe slecht wij , geen lekkere consternatie.
Ik was voor het nl elftal en ben nog steeds er van overtuigd dat ze de besten zijn...
Ook al hebben ze niet officieel gewonnen, ze blijven voor mij de echte winnaars.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943908
DIt topic bewijst wel gewoon dat Blatter keihard gelijk heeft, fuck moderne techniek

Over 35 jaar hebben we het er over als we weer eens de KO fase van een WK halen. Weet je nog, die scheids in 2010
  maandag 12 juli 2010 @ 04:32:33 #69
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943912
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:30 schreef Unstoppable het volgende:
DIt topic bewijst wel gewoon dat Blatter keihard gelijk heeft, fuck moderne techniek
Als men het over Blatter heeft zie ik hem steeds weer letterlijk op z'n bek gaan hahaha
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83943931
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Gast.. lees nou eens wat ik zeg. Ja het was een corner! Ik zat daar toch ook niet op te zeiken, alleen dat afschuiven, dat dat zo makkelijk is en dat hij een paar dingen zegt die gewoon NIET kloppen (en die ik al aangaf in dit topic).. Daar zit ik op te zeiken pipo, lees verder lekker zelf wat je wilt.
Jij vond dat het een corner was en dat het buitenspel was, zelfde wat Sneijder zegt in het artikel... Hij geeft zelfs toe dat het niet alleen aan de scheids lag dus wat schuiven? Je zit te zeiken op dingen waar je Sneijder gelijk in geeft, dus wat loop je nou te zeiken pipo met je clubvoetbal aanhalen Misschien moet je zelf het artikel even nalezen
  maandag 12 juli 2010 @ 05:10:40 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83943964
De karate trap van Nigel de Jong was direct rood... daar had Nederland dan Webb weer mee.

Dus gaan zeuren over de scheids, is in dit licht dan ook maar zo-zo.
  maandag 12 juli 2010 @ 05:15:19 #72
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83943968
quote:
Op maandag 12 juli 2010 05:10 schreef Perico het volgende:
De karate trap van Nigel de Jong was direct rood... daar had Nederland dan Webb weer mee.

Was echt een mooie aanval op de solar plexis idd.
Niet dat het er nog toe doet, NL heeft niet gewonnen maar een geweldige (onbedoelde) schop naar de SP
Maar was niet met opzet... kwam gewoon zo uit.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83954491
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:45 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Jij vond dat het een corner was en dat het buitenspel was, zelfde wat Sneijder zegt in het artikel... Hij geeft zelfs toe dat het niet alleen aan de scheids lag dus wat schuiven? Je zit te zeiken op dingen waar je Sneijder gelijk in geeft, dus wat loop je nou te zeiken pipo met je clubvoetbal aanhalen Misschien moet je zelf het artikel even nalezen
Gast, als je sarcasme niet eens snapt. Laat ook maar
pi_83954652
quote:
Op maandag 12 juli 2010 05:10 schreef Perico het volgende:

Als je alles op een rijtje zet (de Jong eigenlijk rood, Heitinga onterecht dubbel geel, Puyol onterecht geen dubbel geel en gebrek aan vrije trap op een erg mooie plaats, Iniësta onterecht geen rood, corner onterecht niet gegeven, vrije trap onterecht niet gegeven bij overtreding op Elia) dan was de scheids toch echt op de hand van Spanje.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:38:04 #75
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83954674
quote:

[..]

Dat de scheids vaak onterecht beschuldigt wordt betekend niet dat je dit niet mag benoemen als het wel klopt. En gisterenavond WAS een blamage. In de media wordt het praktisch dood verzwegen, dat is pas schandalig.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:38:34 #76
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83954709
quote:
Hij heeft gelijk.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83954802
Howard Webb heeft gewoon waardeloos gefloten en de finale kapotgemaakt, dat mag gerust gezegd worden.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:42:37 #78
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83954937
Ja, sorry maar de scheidsrechter was wel een beetje teveel voor de spanjaarden. Volgens mij heeft hij gewoon 3 miljoen van de spaanse voetbalbond gekregen. En vanaf het begin al aan vielen de spanjaarden met bosjes, meerendeel onterecht. Nederland maakte een overtreding en direct geel, 9/10 keer liet een spanjaard zich gewoon vallen, kansloze, das toch geen voetbal meer man. Kijk de eerste 15 minuten, was nederland te hard, maar daarna werden ze gewoon afgestraft voor die momenten.

En die RAT van een Iniesta, had zeker rood moeten krijgen, die kerel schwalbe dr op los.

En Nederland had gewoon moeten winnen...
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 12 juli 2010 @ 13:43:56 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83955024
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Phrits het volgende:
Howard Webb heeft gewoon waardeloos gefloten en de finale kapotgemaakt, dat mag gerust gezegd worden.
Ja precies, vind ik dus ook. Grote fouten gemaakt. En slecht geleid. In welke finale zijn er ooit 14 gele kaarten getrokken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83955439
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Phrits het volgende:
Volledig mee eens, maar dat zegt Sneijder dus niet. Verder... lag het ook niet een beetje aan NL, die gewoon erg veel (harde) overtredingen nodig hadden om Spanje af te stoppen? Dan heb ik het met name over de eerste helft natuurlijk, waarin de toon van zo'n wedstrijd gezet wordt.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:53:58 #81
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83955508
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja precies, vind ik dus ook. Grote fouten gemaakt. En slecht geleid. In welke finale zijn er ooit 14 gele kaarten getrokken?
Webb heeft in de eerste 30 minuten de wedstrijd volledig dood gefloten door 5 keer geel te trekken voor kleine overtredingen. Daarna moest hij wel voor elke grotere overtreding ook geel geven. Hij had nooit die eerste 5 gele kaarten moeten geven. v.Gaal voorspelde het al, Webb als scheids is een groot nadeel voor de finale. Hij fluit kinderachtig voor elk duel om de bal, en geeft te makkelijk gele kaarten. Ik had liever die Kazachstaanse scheidsrechter gehad, die voelde de wedstrijd tenminste altijd goed aan. Dat Webb de finale mocht doen was een goedmakertje voor EK2008.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:59:53 #82
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_83955789
Waarom slechte verliezer? Lijkt me een terechte vaststelling, al blijkt dat buitenspel niet te kloppen.
Slechte verliezer zou hij pas zijn als hij Webb de huid had vol gescholden. Dat doet hij niet!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_83955800
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:53 schreef wolferl het volgende:

[..]

Webb heeft in de eerste 30 minuten de wedstrijd volledig dood gefloten door 5 keer geel te trekken voor kleine overtredingen. Daarna moest hij wel voor elke grotere overtreding ook geel geven. Hij had nooit die eerste 5 gele kaarten moeten geven. v.Gaal voorspelde het al, Webb als scheids is een groot nadeel voor de finale. Hij fluit kinderachtig voor elk duel om de bal, en geeft te makkelijk gele kaarten. Ik had liever die Kazachstaanse scheidsrechter gehad, die voelde de wedstrijd tenminste altijd goed aan. Dat Webb de finale mocht doen was een goedmakertje voor EK2008.
Die eerste 5 kaarten waren allen goed te verdedigen. Goed, die van Van Persie vond ik wat overdreven, maar die kaarten van De Jong en Van Bommel waren gewoon donkergele, en de Spaanse overtredingen waren ook geel waard. Met die laatste 2 zinnen ben ik het met je eens.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:13:35 #84
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83956442
Spanje verdient een Oscar voor theaterspelen bij overtredingen met ongeloofelijke zielige acties.

En Webb voor hoe verziek ik een finale wedstrijd, en meest kansloze arbiter die er is.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:18:06 #85
289064 Stingofthescorpion
You have the power
pi_83956641
Nederlanders = calimero gedrag.

1940 = hard gefaald
1974 = hard gefaald
1978 = hard gefaald
2010= hard gefaald
Hates to love , and loves to hate
pi_83957455
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Nederlanders = calimero gedrag.

1940 = hard gefaald
1974 = hard gefaald
1978 = hard gefaald
2010= hard gefaald
Als je 2e wordt op het WK heb je echt niet hard gefaald. Als je de finale verliest na 2x verlenging al helemaal niet.

Voor het zelfde geld was die goal aan de andere kant gevallen en waren we kampioen.
pi_83957519
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Als je 2e wordt op het WK heb je echt niet hard gefaald. Als je de finale verliest na 2x verlenging al helemaal niet.

Voor het zelfde geld was die goal aan de andere kant gevallen en waren we kampioen.
Het zal wel een vlaming zijn
  maandag 12 juli 2010 @ 14:48:21 #88
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83958122
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Die eerste 5 kaarten waren allen goed te verdedigen. Goed, die van Van Persie vond ik wat overdreven, maar die kaarten van De Jong en Van Bommel waren gewoon donkergele, en de Spaanse overtredingen waren ook geel waard. Met die laatste 2 zinnen ben ik het met je eens.
Het gaat mij niet om of ze terecht waren aan beide kanten. Maar hij zette gelijk zijn stempel op de wedstrijd. Spanje wist na een half uur al dat als het op fysiek aan kwam zouden gaan winnen. Want Webb gaf immers toch geel aan alles wat Oranje was. Het was niet echt een mannen wedstrijd. Het was meer, even een tik met de voet of even een licht duwtje en die Spanjaarden gingen al liggen en kermen van de pijn. Dat maakte het voor Spanje makkelijk om de duels op te zoeken. Toen zowat iedereen van Nederland met een gele kaart rondliep kon je gewoon wachten op een doelpunt. Niemand kon meer volop het duel ingaan van Nederland zijde. Ik vind, voetbal is een contact sport waar je vecht om de bal, er worden hier en daar wat tikjes en schopjes uitgedeeld. Dat moet je kunnen incasseren. Een gele kaart is meer om smerige overtredingen te bestraffen. Spugen, bewust hard schoppen, slaan, elleboog gebruiken, na trappen, theatraal naar de grond gaan, daar is geel voor bedoeld. Heitinga raakt Iniesta niet eens, het was een heel lichte touche. Ik denk zelfs dat Robben meer werd aangeraakt door Puyol (toen die oog in oog stond met Casilas) dan dat Heitinga Iniesta raakt. Maar toch kreeg ie geel, dus rood. Webb was een drama, en voor mij hoeft die flapdrol nooit meer te fluiten. Ik heb op dit WK veel en veel betere scheidsrechters gezien. En nogmaals, Webb kreeg deze finale als schrale troost voor het mislopen van de finale op het EK2008. Het is allemaal pappen en nathouden bij de FIFA en UEFA. Vriendjespolitiek.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:40:42 #90
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83960523
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef wolferl het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om of ze terecht waren aan beide kanten. Maar hij zette gelijk zijn stempel op de wedstrijd. Spanje wist na een half uur al dat als het op fysiek aan kwam zouden gaan winnen. Want Webb gaf immers toch geel aan alles wat Oranje was. Het was niet echt een mannen wedstrijd. Het was meer, even een tik met de voet of even een licht duwtje en die Spanjaarden gingen al liggen en kermen van de pijn. Dat maakte het voor Spanje makkelijk om de duels op te zoeken. Toen zowat iedereen van Nederland met een gele kaart rondliep kon je gewoon wachten op een doelpunt. Niemand kon meer volop het duel ingaan van Nederland zijde. Ik vind, voetbal is een contact sport waar je vecht om de bal, er worden hier en daar wat tikjes en schopjes uitgedeeld. Dat moet je kunnen incasseren. Een gele kaart is meer om smerige overtredingen te bestraffen. Spugen, bewust hard schoppen, slaan, elleboog gebruiken, na trappen, theatraal naar de grond gaan, daar is geel voor bedoeld. Heitinga raakt Iniesta niet eens, het was een heel lichte touche. Ik denk zelfs dat Robben meer werd aangeraakt door Puyol (toen die oog in oog stond met Casilas) dan dat Heitinga Iniesta raakt. Maar toch kreeg ie geel, dus rood. Webb was een drama, en voor mij hoeft die flapdrol nooit meer te fluiten. Ik heb op dit WK veel en veel betere scheidsrechters gezien. En nogmaals, Webb kreeg deze finale als schrale troost voor het mislopen van de finale op het EK2008. Het is allemaal pappen en nathouden bij de FIFA en UEFA. Vriendjespolitiek.
Mooi verwoord.
pi_83960618
quote:
Op maandag 12 juli 2010 02:13 schreef Merkie het volgende:
Sneijder heeft gewoon gelijk .
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_83960736
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef wolferl het volgende:

[..]

Eens. Hij begon al vroeg met fluiten en kaarten trekken (voor een deel terecht hoor) en kon daarna niet meer terug. Toen moest hij voor elke tik wel geel geven. Het was absoluut geen schoppartij, wel een wedstrijd op het scherpst van de snede. Het vreemde was echter dat op een gegeven moment alles wat Oranje deed geel was en hij alles wat Spanje deed door liet spelen of alleen affloot zonder kaart. Uiteindelijk kreeg Iniesta geel omdat hij zn shirt uitdeed. Die kaarten braken ons op een gegeven moment op.

Die twee kaarten voor Heitinga vond ik erg zwaar gestraft. Die eerste was een tik, maar ook niet meer dan dat. De tweede was een kaart die hij wel 'moest' geven, maar feitelijk raakt hij hem extreem licht.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 juli 2010 @ 16:03:49 #93
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83961526
Hij heeft wel een punt. Webb was erg op de hand van de Spanjaarden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83961541
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef Hathor het volgende:
Toch heeft ie wel een punt. Tis alleen mosterd na de maaltijd, want Spanje was gewoon sterker.
op welk gebied was Spanje sterker dan?

als we even kijken naar de kansen dan hebben wij toch wel de beste kansen gehad vergeleken met Spanje

en daarnaast kunnen zij zelfs met de hulp van de scheidsrechter pas na 115 minuten een goal maken en dat nog wel tegen 10 man en een buitenspel situatie...

We zouden onterecht hebben gewonnen misschien, maar we hebben zeker wel onterecht verloren.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:22:23 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83962484
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef VecTz het volgende:
en een buitenspel situatie...
Dat was het niet. Als Webb gewoon een corner had gegeven na de afgeketste vrije trap van Sneijder, als je die niet zag mag je de F'jes op een bijveld nog niet fluiten, dan was het doelpunt evengoed nooit gevallen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:22:00 #96
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_83971923
quote:
Interessant artikel!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_83974744
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Het zal wel een vlaming zijn
En die hebben in de oorlog al helemaal keihard gefaald.
pi_83974944
quote:

pi_83975055
Ten eerste was Nederland wel een goede verliezer en was de erehaag mooi te zien vanuit het stadion

Was het overigens van Iniesta rood, vanuit mij positie leek het van wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83975069
wesley sneijder

waar waren al die weggooiers dan toen ie als een God speelde en Nederland naar de finale loodste???
precies, muisssssssstil was het hier....en nu komen opeens de kakkerlakken uit allerlei tochtige spleten en spelonken eventjes stemming maken........kotsmisselijk word je van dat soort lui

en verder natuurlijk totaal niet serieus te nemen
pi_83976052
Verliezers die het maar best vinden zijn vaak zijn mietjes en zwakkelingen. Echte winnaars met goede mentaliteit kunnen bijna altijd slecht tegen hun verlies.

o/ Wesley Snijder, in 2014 pakken we die cup gewoon.
pi_83976158
tvp
pi_83976215
quote:
Op maandag 12 juli 2010 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]

Bertje uit Deventer gaat los
Bertje heeft het Nederlandse voetbal verkracht.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:35:20 #104
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84004775
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee, dat doen types als jij
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84005295
"Het is een schande voor de sport", vond Wesley Sneijder na afloop van de verloren WK-finale tegen Spanje (0-1 na verlenging). Daarmee doelde de vedette van Oranje op drie situaties. "Iniesta moest rood hebben voor natrappen, het was een zuivere corner en aan de goal van Spanje ging buitenspel vooraf", legde hij uit. "In één minuut wordt de wedstrijd op die manier beslist."

Nederland had voor rust al met 9 man moeten staan.
pi_84005368
Ja, en spanje ook
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:18:37 #107
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84009605
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef Redux het volgende:
Ja, en spanje ook
IDD

De pot verwijt de ketel...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84009664
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef Redux het volgende:
Ja, en spanje ook
Welke 2 hadden er dan rood kunnen hebben van Spanje voor rust?

Puyol had nog gekunnen als ik een flinke Oranje bril opzet maar die andere zie ik toch echt niet.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:29:49 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_84010063
Wat een gezeik hier.
Wesley heeft gewoon gelijk.
Spanje en Nederland liepen gelijk op vond ik. Ene moment was Nederland beter, andere moment Spanje.
Het had tot de penalty's moeten komen, dan was er een 'eerlijke' winnaar uitgekomen. Nu heeft Spanje gewoon met mazzel gewonnen omdat die scheidsrechter een kutmongool 1e klas was.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_84010333
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef DrDentz het volgende:
"Het is een schande voor de sport", vond Wesley Sneijder na afloop van de verloren WK-finale tegen Spanje (0-1 na verlenging). Daarmee doelde de vedette van Oranje op drie situaties. "Iniesta moest rood hebben voor natrappen, het was een zuivere corner en aan de goal van Spanje ging buitenspel vooraf", legde hij uit. "In één minuut wordt de wedstrijd op die manier beslist."

[ afbeelding ]

Nederland had voor rust al met 9 man moeten staan.
Als hij met die trap die Spanjool niet had geraakt, maar gewoon de bal mee had aangenomen was hij bejubeld voor zijn geweldige aanname van een moeilijke bal, waar de Spanjaarden ook zo voor geroemd werden..

Wat er nu gebeurde was hetzelfde als bij de Zeeuw. Onbedoeld een medespeler in gevaar gebracht. Geel dus. Verder wat mij betreft niet veel aan de hand.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:42:04 #111
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_84010529
Spanje had inderdaad een paar flinke overtredingen (elleboog, Puyol een aantal keer, etc.), maar dat constante vragen om kaarten (in elke wedstrijd) en snel gaan liggen janken (en dan de fair play award krijgen zegt een hoop over Spanje.

Overtreding van de Jong is echter never goed te praten, gewoon rood.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:48:12 #112
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84010775
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Spanje had inderdaad een paar flinke overtredingen (elleboog, Puyol een aantal keer, etc.), maar dat constante vragen om kaarten (in elke wedstrijd) en snel gaan liggen janken (en dan de fair play award krijgen zegt een hoop over Spanje.

Overtreding van de Jong is echter never goed te praten, gewoon rood.
Nee was geen rood vond ik... het kwam gewoon erg ongelukkig uit net zoals bij De Zeeuw.
Ben het wat dat betreft dus helemaal eens met Fluffy_Augurk
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:51:00 #113
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_84010863
Als...telt niet...Volgens het boekje is het gewoon rood, totaal niet op de bal gericht en een tegenstander met gestrekt been vol in de borststreek raken? Gelukkig is 90% van NL het eens over deze aanslag. Kan echt niet.
pi_84011072
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Als hij met die trap die Spanjool niet had geraakt, maar gewoon de bal mee had aangenomen was hij bejubeld voor zijn geweldige aanname van een moeilijke bal, waar de Spanjaarden ook zo voor geroemd werden..

Wat er nu gebeurde was hetzelfde als bij de Zeeuw. Onbedoeld een medespeler in gevaar gebracht. Geel dus. Verder wat mij betreft niet veel aan de hand.
Als hij na die perfecte aanname de bal in de kruising had geramd waren we gewoon wereldkampioen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:57:25 #115
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84011103
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als...telt niet...Volgens het boekje is het gewoon rood, totaal niet op de bal gericht en een tegenstander met gestrekt been vol in de borststreek raken? Gelukkig is 90% van NL het eens over deze aanslag. Kan echt niet.
Het was echt wel z'n bedoeling de bal te spelen. Hij schrok zichzelf ook rot daarna, zie je aan heel z'n reaktie.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84011939
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Het was echt wel z'n bedoeling de bal te spelen. Hij schrok zichzelf ook rot daarna, zie je aan heel z'n reaktie.
Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MillePlateaux op 13-07-2010 20:06:14 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:21:09 #117
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84012040
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef MillePlateaux het volgende:

[..]

Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan voor als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.

Hij wilde de bal spelen. wat begrijp je daar niet aan?
Let maar eens op van Bommel... alleen maar oog voor de bal en dat wordt je nu eenmaal geleerd bij het voetballen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84012125
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Hij wilde de bal spelen. wat begrijp je daar niet aan?
Let maar eens op van Bommel... alleen maar oog voor de bal en dat wordt je nu eenmaal geleerd bij het voetballen
Daar ga jij vanuit of dat zeg je althans, maar het is vrij helder dat hij op deze manier de bal niet kon spelen en de compleet achterlijke manier van erin gaan verraadt dat ook wel.

Vind je het allemaal zo lastig te accepteren dat hij zich weer een blinde schopper toonde in de finale?
pi_84012324
Dat hij de bal wou spelen is nog te begrijpen, maar zijn lompe manier van de bal spelen verdient wel rood, bedoeld of onbedoeld.
all your heroes are whores
pi_84012600
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef MillePlateaux het volgende:

[..]

Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan voor als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.
Inderdaad, en hij zag Xabi Alonso echt wel. Misschien was het op dat moment al te laat om hem geheel te ontwijken, maar hij kon op dat moment nog wel enigszins inhouden. Hij ging er vol met gestrekt been in en zat bijna een halve meter te laag om die bal te kunnen raken.

/ontopic
Ik vind Sneijder niet een bijzonder slechte verliezer. Dat die goal van Iniesta buitenspel was zei hij omdat zijn medespelers dat zeiden, hij kon dat zelf onmogelijk hebben gezien. Die actie van Iniesta vond ik geen rood, maar dat hij zo reageert vlak na die wedstrijd vind ik geen schande.
Ik heb juist meer waardering gekregen voor Sneijder. Hij straalde uit dat hij genoot tijdens het WK, reageerde voorbeeldig na dat incident met de wissel van v Persie en sowieso was hij aanvallend de beste speler van Oranje.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:47:11 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84173234
quote:

Nee hoor hoe kom je daarbij
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:28:36 #122
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84174361
quote:

Dan is hij de enige verkrachter die goed bezig is.

Maar je naam verraad al dat je een haaibaai bent En lokte idd een reaktie uit. Goeder troll actie

Oeps vergiste me met de naam... maar geeft niet meer, done is done.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:38:26 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84174630
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:28 schreef theghostrider het volgende:

Dan is hij de enige verkrachter die goed bezig is.

Maar je naam verraad al dat je een haaibaai bent En lokte idd een reaktie uit. Goeder troll actie

Oeps vergiste me met de naam... maar geeft niet meer, done is done.
Hallowa wat heb ik verkeerds gezegd
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:40:57 #124
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84174704
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hallowa wat heb ik verkeerds gezegd
Nee dus
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:42:28 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84174754
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:40 schreef theghostrider het volgende:

Nee dus
Nee zeker niet ..kom niet aan Bert
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:37:14 #126
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84178726
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee zeker niet ..kom niet aan Bert
Correctomundo
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84178774
Als je als topsporter geen slechte verliezer bent kun je er wel mee stoppen.
pi_84181990
Ik denk nog niet eens dat als DE Jong rood had gekregen dat we dan niet eens in de problemen waren gekomen. Die gast kan echt letterlijk niks he, ik vind hem één van de slechtste van het elftal. Hij is traag, zowel qua snelheid als qua passen/denken. Zijn enigste sterke punt zijn zijn tackles maar dat is ook weer zijn zwakste kant omdat hij zich vaak laat gaan en dan smerige overtredingen maakt. Als ik van Marwijk was, zou ik nu voor de kwalificates De Jong eruit halen, van Bommel op zijn plek zetten, en dan Afellay op de plek van van Bommel (middenveld, naast Sneijder) Afellay vind ik toch wel beter dan van der Vaart. van der Vaart heeft toch teleurstellende seizoenen achter de rug en is niet op topniveau, Afellay daarentegen vind ik wel steeds beter worden en als je hem dan nog ff een basisplek geeft voor zo'n kwalificatie.... dan zou hij met het EK zomaar een uitblinker kunnen zijn. Heetf voor zo'n jonge speler ook al heel veel ervaring met PSV. Naar mijn mening is ie wel klaar voor een paar basisplekken.

Vervolgens Elia eruit halen (vind ik toch weer nogal matige spele'r'ja hij maakt twee goeie acties en dat is iedereen euforisch, maar uiteindelijk is ie niet zo heel super) Van Persie op de plek van Kuyt/Elia zetten, en dan in de spits van Nistelrooy (als hij zijn niveau terughaalt) of Huntelaar. Huntelaar is ook niet zo heel erg geweldig maar scoort wel, en dat moet een spits doen. De beste spits is degene die een hele wedstrijd lang onzichtbaar kan zijn, maar dan aan één kans genoeg heeft om een wedstrijd te beslissen.
It's just the way I see, that it makes you my enemy.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:27:53 #129
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84182306
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:38 schreef Harunobu het volgende:
Als je als topsporter geen slechte verliezer bent kun je er wel mee stoppen.
Een waarheid als een Koe
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:36:50 #130
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84182588
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef xGrunt het volgende:
Ik denk nog niet eens dat als DE Jong rood had gekregen dat we dan niet eens in de problemen waren gekomen. Die gast kan echt letterlijk niks he, ik vind hem één van de slechtste van het elftal. Hij is traag, zowel qua snelheid als qua passen/denken. Zijn enigste sterke punt zijn zijn tackles maar dat is ook weer zijn zwakste kant omdat hij zich vaak laat gaan en dan smerige overtredingen maakt. Als ik van Marwijk was, zou ik nu voor de kwalificates De Jong eruit halen, van Bommel op zijn plek zetten, en dan Afellay op de plek van van Bommel (middenveld, naast Sneijder) Afellay vind ik toch wel beter dan van der Vaart. van der Vaart heeft toch teleurstellende seizoenen achter de rug en is niet op topniveau, Afellay daarentegen vind ik wel steeds beter worden en als je hem dan nog ff een basisplek geeft voor zo'n kwalificatie.... dan zou hij met het EK zomaar een uitblinker kunnen zijn. Heetf voor zo'n jonge speler ook al heel veel ervaring met PSV. Naar mijn mening is ie wel klaar voor een paar basisplekken.

Vervolgens Elia eruit halen (vind ik toch weer nogal matige spele'r'ja hij maakt twee goeie acties en dat is iedereen euforisch, maar uiteindelijk is ie niet zo heel super) Van Persie op de plek van Kuyt/Elia zetten, en dan in de spits van Nistelrooy (als hij zijn niveau terughaalt) of Huntelaar. Huntelaar is ook niet zo heel erg geweldig maar scoort wel, en dat moet een spits doen. De beste spits is degene die een hele wedstrijd lang onzichtbaar kan zijn, maar dan aan één kans genoeg heeft om een wedstrijd te beslissen.
Eens: Affelay is beter dan vd Vaart
Oneens: van Nistelrooy? Die op z'n retour zijnde altijd naast z'n schoenen lopende vergane glorie?!
En dan over 2 jaar... op dit punt merk ik dat je niet echt wakker bent
Huntelaar... je zegt het goed, als hij vrij staat scoort hij.
Maar dat is het probleem op dat nivo, hij is niet goed genoeg om vrij te staan.
Dus ipv soms zie je hem dan nooit... ja hoe hij weer eens knullig balverlies lijdt als hij weer kuntjes gaat uithalen die hij niet bij machte is. het is geen technicus.
Tegen beduidend zwakkere ploegen is het inderdaad een revelatie..maar daar hebben we hem niet nodig. als men rijkaard een lama vind moet je eens wat beter op deze Stuntelaar letten,,,
Van Persie is zwaar tegengevallen dit WK. Hem dus op de bank laten totdat hij weer die finishing touch heeft. De van Persie van 2010 is het niet waard om in 1012 opgesteld te worden.
Kuyt er ook in laten. Een zuiver team-werkpaard.

[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 18-07-2010 04:53:09 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84190371
Sneijder is wel getrouwd.
pi_84190434
quote:
Op zondag 18 juli 2010 04:41 schreef DeParo het volgende:
Sneijder is wel getrouwd.
Voor de 2e keer, dan ben je wel een held als je 25 bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 juli 2010 @ 06:02:42 #133
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84190503
Dat Wesley Yolanthe's baarmoeder mag sauzzen en jij en ik niet, kun je jaloers op worden.
maar ik denk wel zeker te weten dat yolanthe kabau van kasbergen (ja zelfs ik kan die naam nu goed spellen inmiddels...ontkom je niet aan die sluipaandacht mbt van kabau van inkassobergen.) in bed een faker is.
Dat doen hoeren nu eenmaal, faken om je sneller te laten ejakuleren.
Yolanthe is een actrice die weet daar wel raad mee
Dus kan het snijdertje niet kwalijk nemen dat hij daar als een blind paard instinkt.
Zo'n goed actrice kan elke man bijna om haar vinger winden..ik denk zelfs dat zij een goed medicijn tegen mannelijk homofilie is.
Als yolanthe ff met haar muis op je knop komt zitten moet je toch makkelijk kunnen en willen vergeten dat je hem ooit in de stront stopte? En toch alleen nog maar kunnen denken dat er misschien ooit een volgende keer komt en nergens anders meer aan kunnen denken dus genezen van de bruinwerkerij. Maar ja ik ben niet echt objectief natuurlijk hahaha
(Doet wesley ook.)
Ze kan wel goed kleine jochies het hoofd op hol brengen
(alleen te bekijken met een youtube of google account maar Yummie wat ze laat zien dus in dien registreren is zeker de moeite waard.

Maar yolanthe is niet zo behulpzaam...ze denkt alleen aan haar ego. En pronkt daarnaast gaarne met het ego van een ander, in dit van geval Wesley S
Ze zou heel wat nichten en andere categorieen die de endeldarmmusketierderij uitoefenen genezen.
Maar ze doet het niet voor honderd euro.. ik zou er echt wel 100 euro voor over te hebben een flikker te redden (haha je dacht vast dat er na 'over hebben' vast wat anders kwam haha ja dat ook wel )
Is ook een veel hygiënischer toch? Zeg nou zelf.. een kerel met stront aan z'n slurf is toch geen frisse gedachte mensen.
Een schapenneuker die betrapt wordt (er wonen er 3 in dit dorp haha) blijft de rest van z'n verdere leven 'de schapeneuker' genoemd.
En er worden opmerkingen in hun bijzijn gemaakt betreffende het onderwep schapenneuken
Zo hoorde ik van een collega het verhaal van een knaap die betrapt werd bij het kippenneuken hahaha
Overla waar hij z'n gezicht vertoonde..ook jaren en jaren later was het met man en macht "Tok tok tok tokken" hahaha
Hij is toch maar verhuisd naar niemand weet waarheenland.. hij kon het niet meer bolwerken op den duur.
Maar iemand die z'n slurf in de kak stopt kan gewoon vrolijk en blij de straat over???
Dat gaat me de pet te boven eerwaarden.
Dat de media aandacht deze modekwaal verspreid heeft als een lopend vuurtje kan niemand ontgaan zijn.
De media kan maken en breken.
Er werken veel homo's in media-glamour land.
Rara hoe kan het dat men zich kon mengen tussen de meute?
Moest je 100, nee 50 jaar geleden mee ankomen!!
Noem iemand die je kent van de nederlandse tv die geen homo is... dan zul je toch ff stevig na moeten gaan denken.
Kwalbal de schreeuw (leeuwen zijn niet homo)..grappig over een ander z'n rug doet het altijd goed + beetje zelfspotmaskerade trappen ook velen in. 2 miljoen kijkers per uitzending ofzo?
Dus 14 miljoen die hem niet uit kunnen staan, en terecht
Het nichterige duo gordon en joling zijn ook de leuksten thuis..ook berijkt met geacteerde zelfspot over hun geonaardheid.. nee het is niet van oorsprong 'aards' dus geaardheid is een foute aanname.

IIG het is duidelijk wat ik hier gezegd heb...
Yolanthe is een lekker wijf maar toch een Hoer, Noete.. een hele dure maar dat kan wesley wel dokken.
Als je in wesley's voetbalschoenen stond had jij het ook gedaan Of je moet alleen op blond vallen!

En als Yolanthe dan toch zin aan seks heeft gaat ze gewoon een stukje fietsen toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 18-07-2010 06:27:30 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 18 juli 2010 @ 06:36:16 #134
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84190538
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士